فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی;

۷۵هزار خودرو سواری صادر می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مهندس جواد نجم الدین، مدیرعامل وقت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: ایران خودرو تا پایان سال جاری ۷۵ هزار دستگاه خودروی سواری به بازارهای خارجی صادر می کند که ۹ درصد از مجموع تولیدات این شرکت را شامل می شود.

۷۵هزار خودرو سواری صادر می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی با بیان این که 36 هزار دستگاه از صادرات امسال به سمند اختصاص دارد، این امر را نشان دهنده توجه ایران خودرو به رشد صادرات برند ملی دانست و گفت: با توجه به صدور هفت هزار دستگاه پارس و هزار دستگاه رانا، در مجموع 44 هزار دستگاه از برنامه صادراتی امسال ایران خودرو به محصولاتی با طراحی داخلی یا مشترک اختصاص دارد.
    http://asrekhodro.com/News/9659

    استانداردسازی قطعات خودروها، آلودگی هوا را کاهش می‌دهد
    در همین روز سیدحسین هاشمی، رییس کمیسیون صنایع مجلس هم قانون ارتقای کیفی خودروها را هم جهت با مصوبه مجلس مبنی بر افزایش اعتبار معاینه فنی خودروها عنوان کرد و گفت: مسئولان محیط زیست نگرانی از بابت آلودگی هوا نداشته باشند چراکه قطعات خودروها در حال استانداری است.
    http://asrekhodro.com/News/9664

    ارایه پژو جدید 508
    در روز 31 اردیبهشت ماه 1396 پژو اعلام کرد مدل جدید 508 را به عنوان جایگزینی برای مدل های 407 و 607 عرضه می کند و این مدل را ترکیبی از طراحی قوی و با احساس خواند که قابلیت رانندگی منحصر به فردی را ارایه می کند.
    http://asrekhodro.com/News/9653

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم