فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور لرستان مطرح کرد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد در یوم‌الله ۲۲ بهمن

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور لرستان گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت و برای تسهیل در تردد شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت های ترافیکی در سطح شهر و مسیر راهپیمایی برقرار می شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد در یوم‌الله ۲۲ بهمن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ منوچهر مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شروع راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا به سمت چهارراه فرهنگ، میدان شاپور خواست، میدان عدالت، پل انقلاب، تقاطع بیمارستان، خیابان انقلاب و میدان 22بهمن است.

    وی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از خیابان امام حد فاصل 12برجی به سمت چهارراه بانک، میدان شهدا، میدان شاپور خواست، پل انقلاب، تقاطع بیمارستان، خیابان انقلاب و میدان 22بهمن به صورت رفت و برگشت و تردد از میدان استانداری به سمت تقاطع بانک و همچنین از پل دارایی زاده به طرف تقاطع فرهنگ ممنوع خواهد بود.

    رئیس پلیس راهور لرستان یادآور شد: ورود از بلوار ولی عصر(عج) و ساحلی به سمت میدان 22 بهمن و تردد وسایل نقلیه از بلوار ولایت به سمت میدان 22 بهمن نیز ممنوع خواهد شد.

    سرهنگ مرادی به مسیرهای جایگزین اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند برای تردد از بخش مرکزی شهر از خیابان امام به خیابان افلاک(دوازده برجی) به میدان آیت اله کمالوند وارد و از پل صفوی و میدان آزادی ادامه مسیر بدهند و شهروندانی که قصد عزیمت و تردد از شمال به جنوب شهر را دارند از دو مسیر جایگزین تردد کنند.

    وی با بیان اینکه شهروندان می توانند از بلوار ولایت به سمت راست خیابان نگارستان هشتم گردش نموده و از ساحلی تپه شهدا و ساحلی جهادگران از پل جهادگران و محله فلک الدین وارد و سپس ادامه مسیر دهند، تصریح کرد: همچنین رانندگان می توانند از بلوار ولایت به خیابان گلستان ششم (70متری) گردش و به بلوار شهید شفیع پور وارد و از بلوار شصت متری ادامه مسیر دهند.

    رئیس پلیس راهور لرستان مسیر جایگزین خیابان انقلاب از مسیر جنوب به شمال میدان ناصر خسرو – خیابان 20 متری دهخدا – میدان رازی به سمت بلوار ولی عصر(عج) اعلام کرد و اظهار داشت: به شهروندان توصیه می شود با پلیس همکاری لازم را در خصوص برقراری محدودیت های ترافیکی داشته و از اصرار بی مورد برای ورود به محدوده طرح خودداری کنند.

    سرهنگ مرادی ادامه داد: به همه ساکنین مسیر راهپیمایی توصیه می شود خودروهای خود را در داخل پارکینگ منزل پارک کرده واز پارک وسیله نقلیه در داخل خیابان های مسیر راهپیمایی جداً خود داری کنند چراکه همه خودروهای پارک شده در مسیر راهپیمایی توسط جرثقیل به یکی از خیابان های مجاور انتقال و عواقب آن به عهده مالک وسیله نقلیه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو