جگوار-لندرور به دنبال فن آوری خودران آفرود است

عصر خودرو- جگوار-لندرور برنامه هایی برای توسعه فن آوری خودران قادر به حفظ کنترل خودرو در شرایط آفرود را در سر دارد.

چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰:۰۰

جگوار-لندرور به دنبال فن آوری خودران آفرود است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از لفتلین نیوز، سیستم جگوارلندرور با بهره گیری از همان حسگرهای اولتراسونیک، رادار، لیدار و دوربین که به خودروهای خودران در جاده کمک می‌کند، برای ایجاد یک نقشه سه بعدی از مسیرهای رانندگی پیچیده تر طراحی شده است.

شاید چالش بزرگتر شامل الگوریتم‌های جدیدی است که از اطلاعات زمین برای مشخص کردن انتخاب مسیر بدون هرگونه آسفالت یا علایم استفاده می‌کند.

تونی هارپر ریئس بخش تحقیقات جگوار لندرور گفت: بنابراین اگر جاده ای در دست ساخت و دارای موانع باشد، از برف پوشیده باشد یا یک مسیر جنگلی پر از گل در پیش باشد، این قابلیت پیشرفته هم برای راننده و هم خودروهای خودروان در دسترس خواهد بود و در صورتیکه راننده از نحوه عبور از موانع و خطرات پیش رو آگاه نباشد، می‌تواند به خودرو اجازه دهد کنترل را در دست بگیرد.  

ویدئویی که از این سیستم منتشر شده نشان می‌دهد که این سیستم در ابتدایی ترین مرحله قرار دارد و زمانیکه خودرو از مسیر جاده به جنگل می‌رود، به راننده هشدار می‌دهد که "حالت رانندگی" را عوض کند.

برچسب ها

جگوار لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
فروش جگوار لندروور رکورد زد آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ برگ‌های برنده جگوار‌لندروور رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خطوط نورانی جگوار- لندروور برای خودران‌ها جگوار لندرور باز هم دست به تعدیل نیرو زد تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی برکناری موقتی ۵۰۰ پرسنل یک شرکت خودروسازی چندملیتی شگرد جگوار- لندروور برای دور زدن چراغ‌های راهنمایی خودروی لوکس و تمام الکتریکی جگوار رونمایی شد خودران‌ها در خیابان‌های انگلیس خودروهای جگوار-لندرور وضعیت جوی را پیش‌بینی می‌کنند جگوار-لندروور به دنبال خرید یک برند لوکس است ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران جگوار-لندرور ۵۰۰۰ نیرو استخدام می‌کند جگوار-لندرور مرکز خودروهای کلاسیک دایر کرد خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید جگوار- لندرور رکورد زد ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور جگوارلندرور در انگلیس خودروی الکتریکی می سازد ساخت خودروهای برقی جگوار لندروور در انگلیس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد لندرور سیستم خودران خود را رونمایی کرد واکنش بزرگترین خودروساز انگلیس به بریگزیت ضرر یک میلیارد پوندی جگوار لندروور از برکسیت "رنج روور" انگلیسی در گمرک بوشهر! لندروور به عرصه فناوری وارد شد فن آوری خودران باید مثل انسان رانندگی کند جگوار در اسلواکی خودرو می‌سازد خودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کرد جگوار به اسلواکی رسید معرفی مدل‌های جدید جگوار تصاویر جدید از شاسی‌بلند آینده جاگوار ماشین جگوار اس اس ۱۰۰ را ببینید جگوار تولید آسیا می‌آید؟ لهستان کاندیدای سرمایه‌گذاری جگوار رقابت لهستان و اسلواکی برای جگوار تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول این خودرو «جگوار» حس ششم شما را می‌خواند! چاله های خیابانی دیگر دردسر رانندگان نخواهند بود مکزیک گزینه ساخت کارخانه لندرور
برگشت به بالا