تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی

عصر خودرو- یک روزنامه آلمانی گزارش داد گروه خودروسازی فولکس واگن در راستای استراتژی جدید خود می‌خواهد حدود ۷۰۰۰ نفر از کارکنان خود در آلمان را اخراج کند.

دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا ، این تعدیل نیرو عمدتا متمرکز بر دو مرکز تولید خودروی این شرکت در ایالت " نیدرزاکسن" است و برخی از کارکنان دیگر نیز به طور موقت به کارخانه تولید پورشه منتقل خواهند شد. با توجه به مهلت اتحادیه اروپا به خودروسازان این قاره برای پایان دادن به تولید خودروهای دیزلی و جایگزینی آن ها با خودروهای الکتریکی، بسیاری از خودروسازان اروپایی به فکر تعدیل نیرو افتاده اند. 

از سوی دیگر روزنامه انگلیسی گاردین نیز گزارش کرده است که بزرگ‌ترین خودروساز این کشور یعنی جگوار-لند روور به دلیل تداوم مشکلات مالی و کاهش فروش خود تصمیم گرفته است 5000 نفر از کارکنان خود را اخراج کند. این تعدیل نیرو که احتمالا در ماه ژانویه صورت خواهد گرفت بخشی از برنامه این شرکت برای کاهش 2.5 میلیارد پوندی هزینه‌های خود است.

در سه ماهه سوم سال 2018 میلادی، گروه خودروسازی جگوار-لند روور متحمل 90 میلیون پوند زیان خالص شده است و ارزش سهام آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4.4 درصد کاهش یافته است. فلیکس براوتیگام، مدیر بخش بازرگانی این خودروسازی انگلیسی گفت: در چین که یکی از بزرگ ترین بازارهای خودرویی جهان است با چالش‌های متعددی روبرو شده‌ایم اما به تمرکز بر روی انجام اقدامات عملی لازم برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا ادامه می‌دهیم.

انتظار می‌رود گروه جگوار- لندروور علاوه بر تعدیل نیرو به محدود کردن تولیداتش نیز روی آورد چرا که از مجموع 13 مدل خودرویی تولید این شرکت تنها فروش 3 مدل خودرو در ماه‌های اخیر رو به افزایش بوده است.

برچسب ها

جگوار لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
فروش جگوار لندروور رکورد زد آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ برگ‌های برنده جگوار‌لندروور رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خطوط نورانی جگوار- لندروور برای خودران‌ها جگوار لندرور باز هم دست به تعدیل نیرو زد برکناری موقتی ۵۰۰ پرسنل یک شرکت خودروسازی چندملیتی شگرد جگوار- لندروور برای دور زدن چراغ‌های راهنمایی خودروی لوکس و تمام الکتریکی جگوار رونمایی شد خودران‌ها در خیابان‌های انگلیس خودروهای جگوار-لندرور وضعیت جوی را پیش‌بینی می‌کنند جگوار-لندروور به دنبال خرید یک برند لوکس است ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران جگوار-لندرور ۵۰۰۰ نیرو استخدام می‌کند جگوار-لندرور مرکز خودروهای کلاسیک دایر کرد خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید جگوار- لندرور رکورد زد ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور جگوارلندرور در انگلیس خودروی الکتریکی می سازد ساخت خودروهای برقی جگوار لندروور در انگلیس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد لندرور سیستم خودران خود را رونمایی کرد جگوار-لندرور به دنبال فن آوری خودران آفرود است واکنش بزرگترین خودروساز انگلیس به بریگزیت ضرر یک میلیارد پوندی جگوار لندروور از برکسیت "رنج روور" انگلیسی در گمرک بوشهر! لندروور به عرصه فناوری وارد شد فن آوری خودران باید مثل انسان رانندگی کند جگوار در اسلواکی خودرو می‌سازد خودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کرد جگوار به اسلواکی رسید معرفی مدل‌های جدید جگوار تصاویر جدید از شاسی‌بلند آینده جاگوار ماشین جگوار اس اس ۱۰۰ را ببینید جگوار تولید آسیا می‌آید؟ لهستان کاندیدای سرمایه‌گذاری جگوار رقابت لهستان و اسلواکی برای جگوار تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول این خودرو «جگوار» حس ششم شما را می‌خواند! چاله های خیابانی دیگر دردسر رانندگان نخواهند بود مکزیک گزینه ساخت کارخانه لندرور
برگشت به بالا