لهستان کاندیدای سرمایه‌گذاری جگوار

عصر خودرو : جگوار لندرور، برند لوکس شرکت تاتا موتورز، قصد دارد پایگاه تولیدی خود را توسعه دهد و لهستان یکی از اصلی‌ترین کاندیداها برای سرمایه‌گذاری بیش از ۸۵/ ۱ میلیارد دلاری این خودروساز است.

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

لهستان کاندیدای سرمایه‌گذاری جگوار

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، یانوش پیچوسینسکی، معاون نخست‌وزیر لهستان، گفت این کشور درحال مذاکره درمورد«بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو لهستان» است. او اضافه کرد ششمین دور مذاکرات با تاتا موتورز روز دوشنبه آغاز خواهد شد. این در شرایطی است که جگوار لندرور درحال بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف جهان است تا در آینده پایگاه‌های تولید جهانی خود را افزایش دهد. اروپا یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری است و یکی از مناطقی است که جگوار لندرور سرمایه‌گذاری در آن را بررسی می‌کند. لهستان برای جذب این سرمایه‌گذاری با اسلواکی رقابت می‌کند؛ اما ساخت کارخانه جدید جگوار در شهر کراکوف در جنوب لهستان محتمل‌تر به نظر می‌رسد. این کارخانه سالانه 350 هزار دستگاه خودرو تولید خواهد کرد.

 

برچسب ها

جگوار لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
فروش جگوار لندروور رکورد زد آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ برگ‌های برنده جگوار‌لندروور رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خطوط نورانی جگوار- لندروور برای خودران‌ها جگوار لندرور باز هم دست به تعدیل نیرو زد تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی برکناری موقتی ۵۰۰ پرسنل یک شرکت خودروسازی چندملیتی شگرد جگوار- لندروور برای دور زدن چراغ‌های راهنمایی خودروی لوکس و تمام الکتریکی جگوار رونمایی شد خودران‌ها در خیابان‌های انگلیس خودروهای جگوار-لندرور وضعیت جوی را پیش‌بینی می‌کنند جگوار-لندروور به دنبال خرید یک برند لوکس است ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران جگوار-لندرور ۵۰۰۰ نیرو استخدام می‌کند جگوار-لندرور مرکز خودروهای کلاسیک دایر کرد خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید جگوار- لندرور رکورد زد ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور جگوارلندرور در انگلیس خودروی الکتریکی می سازد ساخت خودروهای برقی جگوار لندروور در انگلیس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد لندرور سیستم خودران خود را رونمایی کرد جگوار-لندرور به دنبال فن آوری خودران آفرود است واکنش بزرگترین خودروساز انگلیس به بریگزیت ضرر یک میلیارد پوندی جگوار لندروور از برکسیت "رنج روور" انگلیسی در گمرک بوشهر! لندروور به عرصه فناوری وارد شد فن آوری خودران باید مثل انسان رانندگی کند جگوار در اسلواکی خودرو می‌سازد خودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کرد جگوار به اسلواکی رسید معرفی مدل‌های جدید جگوار تصاویر جدید از شاسی‌بلند آینده جاگوار ماشین جگوار اس اس ۱۰۰ را ببینید جگوار تولید آسیا می‌آید؟ رقابت لهستان و اسلواکی برای جگوار تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول این خودرو «جگوار» حس ششم شما را می‌خواند! چاله های خیابانی دیگر دردسر رانندگان نخواهند بود مکزیک گزینه ساخت کارخانه لندرور
برگشت به بالا