با تاسیس یک شرکت جدید

لندروور به عرصه فناوری وارد شد

عصر خودرو- جگوار لندروور جدیدترین خودروساز سنتی است که با راه اندازی یک شرکت فناوری مستقل، از توجه انحصاری به تولید خودرو فاصله گرفت و آینده جابجایی را بیشتر مورد توجه قرار داد.

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴:۰۰

لندروور به عرصه فناوری وارد شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، این شرکت فناوری مستقل که "این موشن" نام دارد به طراحی برنامه ها و خدمات درخواستی معطوف خواهد شد تا به گفته جگوار لندروور، چالشهای مسافرت و حمل و نقل مدرن را حل کند.

این خودروساز بواسطه این شرکت به بررسی همه موارد از خودروی اشتراکی تا استفاده از فناوری دیجیتالی خواهد پرداخت.

آدریان هال مارک، مدیر گروه استراتژی جگوار لندروور در این باره اظهار کرد: "این موشن" با ترکیبی از انعطاف پذیری و سرعت مورد نیاز برای رقابت در بخش خودرو به جگوار لندروور امکان می‌دهد به سرعت نسبت به تقاضای مشتریان و فناوری جدید واکنش نشان دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت جدید در لندن مستقر خواهد بود و از یک سو ایده‌ها و خدمات جدید را شناسایی می‌کند و از سوی دیگر به کارآفرینان و طراحان کمک می‌کند از مفاهیمی که در مراحل آزمایشی اولیه هستند ایده بگیرند.

 

برچسب ها

جگوار لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
فروش جگوار لندروور رکورد زد آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ برگ‌های برنده جگوار‌لندروور رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خطوط نورانی جگوار- لندروور برای خودران‌ها جگوار لندرور باز هم دست به تعدیل نیرو زد تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی برکناری موقتی ۵۰۰ پرسنل یک شرکت خودروسازی چندملیتی شگرد جگوار- لندروور برای دور زدن چراغ‌های راهنمایی خودروی لوکس و تمام الکتریکی جگوار رونمایی شد خودران‌ها در خیابان‌های انگلیس خودروهای جگوار-لندرور وضعیت جوی را پیش‌بینی می‌کنند جگوار-لندروور به دنبال خرید یک برند لوکس است ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران جگوار-لندرور ۵۰۰۰ نیرو استخدام می‌کند جگوار-لندرور مرکز خودروهای کلاسیک دایر کرد خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید جگوار- لندرور رکورد زد ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور جگوارلندرور در انگلیس خودروی الکتریکی می سازد ساخت خودروهای برقی جگوار لندروور در انگلیس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد لندرور سیستم خودران خود را رونمایی کرد جگوار-لندرور به دنبال فن آوری خودران آفرود است واکنش بزرگترین خودروساز انگلیس به بریگزیت ضرر یک میلیارد پوندی جگوار لندروور از برکسیت "رنج روور" انگلیسی در گمرک بوشهر! فن آوری خودران باید مثل انسان رانندگی کند جگوار در اسلواکی خودرو می‌سازد خودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کرد جگوار به اسلواکی رسید معرفی مدل‌های جدید جگوار تصاویر جدید از شاسی‌بلند آینده جاگوار ماشین جگوار اس اس ۱۰۰ را ببینید جگوار تولید آسیا می‌آید؟ لهستان کاندیدای سرمایه‌گذاری جگوار رقابت لهستان و اسلواکی برای جگوار تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول این خودرو «جگوار» حس ششم شما را می‌خواند! چاله های خیابانی دیگر دردسر رانندگان نخواهند بود مکزیک گزینه ساخت کارخانه لندرور
برگشت به بالا