خودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کرد

عصر خودرو: دو شرکت جگوار و لند روور توسط تاتا موتور هند اداره می شوند. در حالی که فروش جگوار در آمریکا به سختی پیش می رود، لند روور فروش بسیار خوبی دارد.

سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

خودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کردخودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کردخودروساز لوکس،شاسی بلند تولید کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، شرکت خودرو سازی بریتانیایی لاکجری-جگوار که تا امروز فقط خودرو های ورزشی و اسپورت تولید می کرد، برای اولین بار  خودروی شاسی بلند خود به نام F-pace را دیروز در آلمان معرفی کرد.
به گزارش خبرآنلاین، فعالان این بازار می گویند این اتفاق عجیبی است که شرکت جگوار خودرو شاسی بند تولید می کند.زیرا شرکت لند روور تاکنون شاسی بلند تولید می کرده است.

دو شرکت جگوار و لند روور توسط تاتا موتور هند اداره می شوند. در حالی که فروش جگوار در آمریکا به سختی پیش می رود، لند روور فروش بسیار خوبی دارد.
در حال حاضر اکثر شرکت های خودرو سازی لوکس که برنامه تولید خودرو شاسی بلند را در تولیدات خود دارند، برند هایی مانند، رولز رویز، لامبورگینی و بنتلی اعلام کردند در  برنامه خود تولید خودرو شاسی بلند را قرار داده اند.

بنتلی  نیز همچنین از خودرو شاسی بلند خود به نام بنتایگا در برنامه موتوری فرانکفورت رو نمایی کرد.
خودرو F-pace به نسبت شاسی بلند هایی که لند روور تولید می کند، مانند خودرو عادی است.برخی از طرح های آن مانند چراغ های باریک عقب از خودروی ورزشی  F-type جگوار الهام گرفته شده است.

اما جگوار می گوید قابلیت های این خودرو مانند لند روور است و در صحرا های دبی تست شده است.

در این خودرو تکنولوژی های جدید به کار گرفته شده است و در واقع اولین خودرو جگوار است که از ترمز های اضطراری اتوماتیک استفاده کرده است .

برچسب ها

جگوار لندرور
مطالب مرتبط بیشتر
فروش جگوار لندروور رکورد زد آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ برگ‌های برنده جگوار‌لندروور رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خطوط نورانی جگوار- لندروور برای خودران‌ها جگوار لندرور باز هم دست به تعدیل نیرو زد تعدیل نیروی گسترده در خودروسازان اروپایی برکناری موقتی ۵۰۰ پرسنل یک شرکت خودروسازی چندملیتی شگرد جگوار- لندروور برای دور زدن چراغ‌های راهنمایی خودروی لوکس و تمام الکتریکی جگوار رونمایی شد خودران‌ها در خیابان‌های انگلیس خودروهای جگوار-لندرور وضعیت جوی را پیش‌بینی می‌کنند جگوار-لندروور به دنبال خرید یک برند لوکس است ورود "جگوار لندرور" به عرصه خودروهای خودران جگوار-لندرور ۵۰۰۰ نیرو استخدام می‌کند جگوار-لندرور مرکز خودروهای کلاسیک دایر کرد خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ مشتریان ماشین‌های جگوار لندرور خود را درون خودروهای مجازی خواهند دید جگوار- لندرور رکورد زد ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور جگوارلندرور در انگلیس خودروی الکتریکی می سازد ساخت خودروهای برقی جگوار لندروور در انگلیس لندرور خط تولید "دفندر" را نمی‌فروشد جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد لندرور سیستم خودران خود را رونمایی کرد جگوار-لندرور به دنبال فن آوری خودران آفرود است واکنش بزرگترین خودروساز انگلیس به بریگزیت ضرر یک میلیارد پوندی جگوار لندروور از برکسیت "رنج روور" انگلیسی در گمرک بوشهر! لندروور به عرصه فناوری وارد شد فن آوری خودران باید مثل انسان رانندگی کند جگوار در اسلواکی خودرو می‌سازد جگوار به اسلواکی رسید معرفی مدل‌های جدید جگوار تصاویر جدید از شاسی‌بلند آینده جاگوار ماشین جگوار اس اس ۱۰۰ را ببینید جگوار تولید آسیا می‌آید؟ لهستان کاندیدای سرمایه‌گذاری جگوار رقابت لهستان و اسلواکی برای جگوار تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول این خودرو «جگوار» حس ششم شما را می‌خواند! چاله های خیابانی دیگر دردسر رانندگان نخواهند بود مکزیک گزینه ساخت کارخانه لندرور
برگشت به بالا