نقص جدی ترمز خودروساز ژاپنی!

عصر خودرو- شرکت خودروسازی سوبارو در ژاپن تحت تاثیر نقص در پدال ترمز تعداد زیادی از خودروهای خود را فراخوان داد.

شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳:۰۰

نقص جدی ترمز خودروساز ژاپنی!

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مدت‌هاست فراخوان شرکت‌های خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار جهان بعلت مشکلات و نقص‌های فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر نیسان موتورز، جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای برطرف کردن مشکلات مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان داده‌اند تا به بررسی و برطرف کردن مشکل در آنها بپردازند.

بر اساس گزارش وب سایت دیجیتال‌ترندز، به تازگی شرکت خودروسازی سوبارو در ژاپن از دارندگان تمامی خودروهای مدل Outback و Legacy درخواست کرده است که هر چه سریعتر به نزدیکترین مراکز و تعمیرگاههای مجاز این شرکت مراجعه کنند تا مشکل و نقص ایمنی در پدال ترمز آنها به صورت رایگان برطرف شود.

طبق اطلاعات مندرج در گزارش فراخوان انجمن ملی ایمنی بزرگراهها و ترافیک جاده‌ای آمریکا (NHTSA)، مشکل و نقص فنی موجود در پدال ترمز خودروهای مذکور سوبارو به شدت جدی تلقی شده است و دارندگان این خودروها موظف خواهند بود هر چه سریعتر به مراکز مجاز مراجعه و نقص خودروهای خود را برطرف کنند تا بدین ترتیب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و تصادفات رانندگی جلوگیری به عمل بیاورند.

بر اساس این اطلاعات، نقص در عملکرد پدال ترمز در بالغ بر سه هزار و 500 خودروی ساخته شده توسط شرکت ژاپنی سوبارو گزارش و اعلام شده است که دو هزار و 862 دستگاه آن به خودروی Outback و 605 دستگاه آن نیز به خودروهای سدان Legacy تعلق دارد. این خودروها همچنین در حدفاصل ژوئیه تا اوت سال جاری میلادی به تولید رسیده و در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند.

برچسب ها

ترمز خودرونقص فنی
مطالب مرتبط بیشتر
مراجعه بیش از یک میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی از ابتدای سال ایراد در سامانه ترمز خودکار اضطراری مشکلات متداول در سیستم ترمز و نحوه رفع آن‌ها سنسور سرعت ABS چیست؟ چگونه نقص فرمان خودرو را برطرف کنیم؟ چرا هنگام ترمز گرفتن، صدای سوت می شنویم؟ فراخوان ۲۰۰ هزار خودروی فولکس واگن در آلمان به دلیل نقص فنی امکانات ایمنی خودرو مهمتر است از امکانات راحتی ایمنی ترمز خودروهای سنگین با محصولی دانش‌بنیان ارتقا یافت تفاوت میان ترمز‌های جلو و عقب خودرو در چیست؟ بازگشت بی دردسر نکاتی برای بهبود ترمزگیری و افزایش عمر لنت های ترمز اگر ترمز عمل نکرد چگونه خودرو را متوقف کنیم؟ ساخت دستگاه تراش دیسک ترمز خودرو در کشور اتوهلد (AUTO HOLD) سیستم ترمز اتوماتیک چیست؟ فراخوان جنرال موتورز برای ۶۳۸ هزار خودرو به دلیل نقص فنی ۵صدای غیرعادی زمان ترمزگیری ارابه‌های هوشمند اعمال قانون برای حدود ۹ هزار خودرو بدلیل نقص فنی ۶ هزار خودرو دارای نقص فنی در کرمان شناسایی شدند نقص فنی خودروهای داخلی سه برابر خودروهای خارجی است نشانه‌های خرابی ترمز را بشناسیم راه کار‌های مواجهه با بریدن ترمز خودرو در هنگام رانندگی توافق ۴۰ کشور برای تجهیز خودروها به ترمز خودکار دیسک ترمز در بازار چند؟ استخدام روباتها برای بررسی نقص فنی خودروها در امارات متحده عربی نقص خودروی محبوب ژاپنی صدای آمریکایی‌ها را درآورد! اذعان سوبارو به دروغ‌ پردازی نقص فنی در ۴۴ هزار دستگاه از خودروهای جنرال‌موتورز نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان کدام خودروهای موفق، در حالی که هنوز مشکلات عدیده‌ای داشتند، راهی خط تولید شدند؟ عیب‌یابی خودرو به زبان ساده؛ عیب‌یابی سیستم ترمز (بخش دوم) عیب یابی خودرو به زبان ساده؛ مسائل و مشکلات سیستم ترمز (بخش اول) قدرت هوا بررسی عملکرد ترمز خودرو آشنایی با معایب رایج خودروها راهکارهایی مفید برای رفع موقت خرابی خودرو تکنولوژی‌های مُنجی تولید اولین ترمز خودرو با چاپگر سه بعدی ورود "فِراری" به باغچه یک خانه در انگلیس+تصاویر ترمز‌ ABS چه تاثیری بر رانندگی دارد؟ دلایل لرزش زیاد پدال ترمز در زمان ترمزگیری اطلاعاتی از تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۸ علت اخطار روغن ترمز و ترمز دستی در سمند EF۷ دستیاران سودمند! بی توجهی رانندگان به جلو عامل وقوع ۳۲ درصد تصادفات جاده‌ای "سایک جنرال موتورز" بیش از ۶ هزار دستگاه خودرو را فراخواند جنرال موتورز ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند ۱۰ مشکل ترمز خودرو که خوب است بدانید دکتر ترمز خودروتان باشید کمک ترمز؛ سیستمی برای توقف سریع‌تر هنگام ترمز بریدن خودرو باید چه اقداماتی انجام دهیم ؟ آزمایش ترمز سریع ترین سیستم حمل و نقل جهان+تصاویر پمپ ترمز و متعلقات آن ترمز‌های سرامیکی چه ویژگی‌هایی دارند؟ داج Charger SXT سال۲۰۱۶ را ببینید ترمز آزبست در بن‌بست سیستم ترمز اضطراری تا سال ۲۰۲۲ در تمام خودروها نصب می شود ترمز ضد قفل خودرو ساخته شد کاهش ۳۹ درصدی تصادفات با سیستم ترمز اتوماتیک استاندارد ترمز هوشمند خودرو در راه است ایده اولیه چراغ راهنما و ترمز خودروها متعلق به چه کسی بود؟
برگشت به بالا