منطقه9پر سروصداترین منطقه تهران

آلودگی صوتی پایتخت درمرحله اضطرار

عصر خودرو- رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: آلودگی صوتی پایتخت در حال حاضر در وضعیت اضطرار قرار دارد.

Sunday 23 October 2016 - 12:50:00

آلودگی صوتی پایتخت درمرحله اضطرار

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، اقبال شاکری با اشاره به آخرین وضعیت آلودگی پایتخت و اجرایی شدن مصوبه صوت که آبان سال گذشته در صحن شورای به تصویب رسید، گفت: کمیته پایش آلودگی صوتی از زمان تصویب برنامه عملیاتی کاهش آلودگی صوتی که آبان ماه سال 94 بوده تاکنون دو جلسه داشته است که دو موضوع در این کمیته در حال بررسی است.

وی ادامه داد: تهیه دستورالعمل برای مراکز معاینه فنی برای تست آزمون صدای خودروها و بررسی موضوع تعیین حریم صوتی بزرگراه‌ها برای اعمال در مقررات شهرسازی دو موضوعی است که در حال بررسی و اقدام در کمیته پایش است.

شاکری با بیان اینکه منطقه 9 تا 20 بیشترین آلودگی صوتی را در پایتخت دارند، افزود: منطقه 9 بیشترین آلودگی صوتی در مناطق تهران را دارد به همین دلیل مجددا پیشنهاداتی در خصوص فرودگاه مهرآباد در این جلسات ارائه شده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت آلودگی صوتی پایتخت در وضعیت اضطرار قرار دارد، گفت: اصلی ترین عاملی آلودگی صوتی در تهران موتورسیکلت ها هستند.

برچسب ها

آلودگی صوتی
مطالب مرتبط بیشتر
آلودگی صوتی در 13 نقطه تهران در وضعیت خطرناک است آلودگی صوتی در 11 نقطه تهران خطرناک است آلودگی صوتی در 11 نقطه تهران در وضعیت خطرناک است راهکار کاهش آلودگی صوتی در مناطق مسکونی بزرگراه‌ها چیست؟ عبور تراز صوتی در محدوده مسکونی بزرگراه‌های تهران از شرایط اضطرار تشکیل کمیته «آلودگی صوتی» در شورا متولی برخورد با آلودگی‌های صوتی کیست؟ مخالفت عضو شورای شهر با حذف بند مربوط به آلودگی صوتی جریمه 40 هزار تومانی در انتظار خودرو‌هایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند تبعات بی توجهی به وضعیت اضطرار آلودگی صوتی در تهران رفع موانع اجرایی آزمون صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی پلیس با آلودگی صوتی خودرو و کشف حجاب در آن برخورد می کند صدای خودروها زیر ذره‌بین مراکز معاینه فنی رفع ایرادات قانونی و موانع اجرایی کاهش آلودگی صوتی تهران کاهش آلودگی صوتی در خیابان‌های پرترافیکِ پاریس پاسخ به 5 پرسش درباره آلودگی صوتی پایتخت کاهش آلودگی صوتی با اجرای طرح جدید ترافیک قابل مشاهده است برخورد پلیس با آلودگی صوتی و حرکات مخاطره آمیز خودروها هزینه 5 میلیون دلاری ژاپن برای منشایابی ذرات معلق در تهران آلودگی صوتی در کدام مناطق تهران بیشتر است؟ برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر بررسی شاخص آلودگی صوتی تهران و شهرهای منتخب جهان +نمودار برخورد قضایی با رانندگانی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند اجرای طرح برخورد با خودروهای مزاحم در کرمانشاه آلودگی صوتی خودروها و اختلال در باروری شهری که خواب را خواب می‌بیند امان از دست هایی که از روی بوق برداشته نمی شود بررسی تأثیر آلودگی صوتی بر سلامت روانی شهروندان در دستور کار مدیریت شهری آلودگی صوتی وسائل نقلیه موتوری مشمول جریمه نقدی تا سقف سه میلیون ریال می‌شود برخورد با خودروهای هنجارشکن آلودگی‌های صوتی بحران امروز کلان شهرها است آلودگی صوتی؛ چالشی خاموش و ناملموس راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ خطر آلودگی صوتی خودروها چقدر است؟ آلودگی صوتی تهران از حد مجاز بالاتر است افزایش آلودگی صوتی با تردد بیش از حد کامیون ها آلودگی صوتی، دشمن شماره یک توسعه پیاده روی در تهران سهم خودروها از آلودگی صوتی در شهرها آلودگی صوتی بلای جان شهرها
Back to top