متولی برخورد با آلودگی‌های صوتی کیست؟

عصر خودرو- رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آسیب‌های آلودگی صوتی در محیط و همچنین کارخانجات برای سلامت افراد و کارکنان، گفت: مسئول رسیدگی به آلودگی صوتی خارج از محیط کارخانه، سازمان محیط زیست است.

Saturday 26 January 2019 - 10:29:00

متولی برخورد با آلودگی‌های صوتی کیست؟

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، مهندس تاجیک  با اشاره به قانون مصوب 25 تیرماه سال 96 در رابطه با هوای پاک و آلودگی‌های محیطی مانند آلودگی صوتی، گفت: در این قانون بسیاری از موازی کاری‌ها با سازمان محیط زیست و سایر ارگان‌های مرتبط، تفکیک و برطرف شده است.

رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: بر اساس این قانون مساله رسیدگی به آلودگی صوتی بر عهده محیط زیست است.

وی اظهار کرد: البته کارشناسان بهداشت حرفه‌ای وزارت بهداشت از محیط کارخانجات بازدید کرده و در رابطه با آلودگی صوتی بالاتر از استاندارد این محیط‌ها و احتمال آسیب به کارکنان کارخانه اقدام می‌کنند، ولی مسئول رسیدگی به آلودگی صوتی خارج از محیط کارخانه بر عهده سازمان محیط زیست است.

برچسب ها

آلودگی صوتی
مطالب مرتبط بیشتر
آلودگی صوتی در 13 نقطه تهران در وضعیت خطرناک است آلودگی صوتی در 11 نقطه تهران خطرناک است آلودگی صوتی در 11 نقطه تهران در وضعیت خطرناک است راهکار کاهش آلودگی صوتی در مناطق مسکونی بزرگراه‌ها چیست؟ عبور تراز صوتی در محدوده مسکونی بزرگراه‌های تهران از شرایط اضطرار تشکیل کمیته «آلودگی صوتی» در شورا مخالفت عضو شورای شهر با حذف بند مربوط به آلودگی صوتی جریمه 40 هزار تومانی در انتظار خودرو‌هایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند تبعات بی توجهی به وضعیت اضطرار آلودگی صوتی در تهران رفع موانع اجرایی آزمون صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی پلیس با آلودگی صوتی خودرو و کشف حجاب در آن برخورد می کند صدای خودروها زیر ذره‌بین مراکز معاینه فنی رفع ایرادات قانونی و موانع اجرایی کاهش آلودگی صوتی تهران کاهش آلودگی صوتی در خیابان‌های پرترافیکِ پاریس پاسخ به 5 پرسش درباره آلودگی صوتی پایتخت کاهش آلودگی صوتی با اجرای طرح جدید ترافیک قابل مشاهده است برخورد پلیس با آلودگی صوتی و حرکات مخاطره آمیز خودروها هزینه 5 میلیون دلاری ژاپن برای منشایابی ذرات معلق در تهران آلودگی صوتی در کدام مناطق تهران بیشتر است؟ برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر بررسی شاخص آلودگی صوتی تهران و شهرهای منتخب جهان +نمودار برخورد قضایی با رانندگانی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند اجرای طرح برخورد با خودروهای مزاحم در کرمانشاه آلودگی صوتی خودروها و اختلال در باروری شهری که خواب را خواب می‌بیند امان از دست هایی که از روی بوق برداشته نمی شود بررسی تأثیر آلودگی صوتی بر سلامت روانی شهروندان در دستور کار مدیریت شهری آلودگی صوتی وسائل نقلیه موتوری مشمول جریمه نقدی تا سقف سه میلیون ریال می‌شود برخورد با خودروهای هنجارشکن آلودگی‌های صوتی بحران امروز کلان شهرها است آلودگی صوتی؛ چالشی خاموش و ناملموس آلودگی صوتی پایتخت درمرحله اضطرار راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ خطر آلودگی صوتی خودروها چقدر است؟ آلودگی صوتی تهران از حد مجاز بالاتر است افزایش آلودگی صوتی با تردد بیش از حد کامیون ها آلودگی صوتی، دشمن شماره یک توسعه پیاده روی در تهران سهم خودروها از آلودگی صوتی در شهرها آلودگی صوتی بلای جان شهرها
Back to top