تشکیل کمیته «آلودگی صوتی» در شورا

عصر خودرو- رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از بررسی ویژه آلودگی صوتی در شورای شهر خبرداد.

Monday 11 March 2019 - 10:04:00

تشکیل کمیته «آلودگی صوتی» در شورا

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، ناهید خداکرمی  در مورد وضعیت آلودگی صوتی در تهران با بیان اینکه آلودگی صوت بسیار مهم است چراکه به صورت مستقیم بر اعصاب و روان افراد جامعه تاثیر می‌گذارد اما کمترین توجه به آن می ‌شود، گفت: آلودگی صوتی آثار ظاهری ندارد اما آرام آرام بر روان و اعصاب شهروندان تاثیر منفی می گذارد.

وی با بیان اینکه  متاسفانه مسئولین و مردم توجه کمی به تبعات آلودگی صوت دارند در حالی که تاثیر منفی زیادی بر سلامت افراد دارد،  ادامه داد: برنامه‌ریزی برای مهار و کاهش آن به خصوص برای کسانی که در معرض مستقیم صوت هستند، ضروریست.

خداکرمی با بیان اینکه در مناطق مرکزی شهر و در نزدیکی اتوبان‌های پایتخت آلودگی صوتی بسیار زیاد است، افزود: متاسفانه در برخی مناطق تهران که عمدتا در نزدیکی اتوبانها قرار دارند آلودگی صوتی  بیش از استاندارد است و لازم است اقدامی عملی برای کنترل آن صورت گیرد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیته‌ سلامت در کمیسیون سلامت و محیط زیست با جدیت در این حوزه فعالیت دارد و کمیته‌ای هم در شورا شکل گرفته است  تا در حوزه  تعیین استانداردها بررسی لازم را انجام دهد گفت: در برنامه سوم توسعه شهرداری به آلودگی صدا توجه ویژه شده است و برای اولین بار است که به آلودگی صوتی در  اسناد بالا دستی توجه شده است تا از نظر عملیاتی بتوانیم حضور پر قدرت‌تری داشته باشیم و معتقدم که می بایست به مرور تصمیمات و لوایح قبل در اولویت اجرا قرار گیرند، تا صدای استاندارد را به شهر برگردانیم.

 

برچسب ها

آلودگی صوتی
مطالب مرتبط بیشتر
آلودگی صوتی در 13 نقطه تهران در وضعیت خطرناک است آلودگی صوتی در 11 نقطه تهران خطرناک است آلودگی صوتی در 11 نقطه تهران در وضعیت خطرناک است راهکار کاهش آلودگی صوتی در مناطق مسکونی بزرگراه‌ها چیست؟ عبور تراز صوتی در محدوده مسکونی بزرگراه‌های تهران از شرایط اضطرار متولی برخورد با آلودگی‌های صوتی کیست؟ مخالفت عضو شورای شهر با حذف بند مربوط به آلودگی صوتی جریمه 40 هزار تومانی در انتظار خودرو‌هایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند تبعات بی توجهی به وضعیت اضطرار آلودگی صوتی در تهران رفع موانع اجرایی آزمون صدای اگزوز وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی پلیس با آلودگی صوتی خودرو و کشف حجاب در آن برخورد می کند صدای خودروها زیر ذره‌بین مراکز معاینه فنی رفع ایرادات قانونی و موانع اجرایی کاهش آلودگی صوتی تهران کاهش آلودگی صوتی در خیابان‌های پرترافیکِ پاریس پاسخ به 5 پرسش درباره آلودگی صوتی پایتخت کاهش آلودگی صوتی با اجرای طرح جدید ترافیک قابل مشاهده است برخورد پلیس با آلودگی صوتی و حرکات مخاطره آمیز خودروها هزینه 5 میلیون دلاری ژاپن برای منشایابی ذرات معلق در تهران آلودگی صوتی در کدام مناطق تهران بیشتر است؟ برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر بررسی شاخص آلودگی صوتی تهران و شهرهای منتخب جهان +نمودار برخورد قضایی با رانندگانی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند اجرای طرح برخورد با خودروهای مزاحم در کرمانشاه آلودگی صوتی خودروها و اختلال در باروری شهری که خواب را خواب می‌بیند امان از دست هایی که از روی بوق برداشته نمی شود بررسی تأثیر آلودگی صوتی بر سلامت روانی شهروندان در دستور کار مدیریت شهری آلودگی صوتی وسائل نقلیه موتوری مشمول جریمه نقدی تا سقف سه میلیون ریال می‌شود برخورد با خودروهای هنجارشکن آلودگی‌های صوتی بحران امروز کلان شهرها است آلودگی صوتی؛ چالشی خاموش و ناملموس آلودگی صوتی پایتخت درمرحله اضطرار راهکار مقابله با آلودگی صوتی چیست؟ خطر آلودگی صوتی خودروها چقدر است؟ آلودگی صوتی تهران از حد مجاز بالاتر است افزایش آلودگی صوتی با تردد بیش از حد کامیون ها آلودگی صوتی، دشمن شماره یک توسعه پیاده روی در تهران سهم خودروها از آلودگی صوتی در شهرها آلودگی صوتی بلای جان شهرها
Back to top