ارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویر

به گزارش عصر خودرو: اسمارت فورتو کابریو 2017 زمانیکه پاییز امسال روانه بازار شود ارزان قیمت ترین خودروی کروکی موجود در بازار لقب خواهد گرفت.

Wednesday 29 June 2016 - 22:34:00

ارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویرارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتوبلاگ، کابریو جدید با گیربکس دستی از 18 هزار و 900 دلار شروع میشود که آن را به تنها خودروی زیر 20 هزار دلار در بازار تبدیل می‌کند.
نزدیک ترین رقیب اسمارت فورتو کابریو، فیات 500c است که قیمت آن از 20 هزار و 395 دلار شروع می‌شود. اما اگر مشتری خواهان گیربکس اتوماتیک دو کلاچی شش دنده روی خودرو باشد، قیمت کابریو 2017 به 19 هزار و 890 دلار افزایش خواهد یافت.
اسمارت فورتو در سال جاری میلادی عرضه شد اما نسخه کروکی آن با تاخیر وارد بازار خواهد شد.
این خودرو از یک موتور یک لیتری توربوشارژ سه سیلندر با 89 اسب بخار نیرو بهره می‌برد. این مقدار نیرو باعث میشود که صفر تا 100 این خودرو رقمی معادل 10.4 ثانیه باشد. کابریو 2017 در رنگهای متنوع عرضه خواهد شد.

برچسب ها

اسمارتکروک
مطالب مرتبط بیشتر
دلبرکان غمگین بازار خودرو طرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شود رانندگی در فضای باز چقدر آب میخورد؟ معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر آیا وزن خودروهای کروک نسبت به خودروهای معمولی کمتر است؟ آشنایی با 4 خودروی کانورتیبل+تصاویر لیست قیمت اتومبیل های کروک کارکرده در بازار "اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد نرخ خرید و فروش فولکس بیتل کروک در بازار مناطق آزاد برای خرید خودروی کروک چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید نگران جای پارک نباشید! قیمت یک خودرو کروک در بازار ایران چقدر است؟ شیک‌کوچولوی برقی اسمارت، کارآمد تر از قبل ساخت استادیوم با الهام از خودروهای کروک جذابترین و چشم نوازترین کروکی های موجود در بازار+تصاویر ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال ستاره‌های بنز با لباس MEC در راه ایران ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران آرزوی این 13 خودرو بر جوانان عیب نیست قیمت انواع خودروهای کروک + جدول اسمارت، خودروی مورد علاقه سارقان خودروی کوچکی که تعداد کمی از آن در ایران است خودرو 2 نفره اسمارت در ایران مدل استثنایی از Smart (گزارش تصویری)
Back to top