نمایشگاه خودرو پاریس (11)

طرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شود

عصر خودرو-به تازگی طرح اولیه خودرویی برقی ارائه شده که می توان آن را به راحتی پارک کرد و در 11.6 ثانیه سرعت آن از صفر به 100 کیلومتر برساعت می رسد.

Monday 01 October 2018 - 09:21:00

طرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شودطرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شودطرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شودطرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شودطرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شودطرح اولیه خودرویی که آسان پارک می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در سال جاری شرکت Smart طرف اولیه یک خودروی تمام الکتریکی بدون سقف را ارائه کرده است.

این شرکت طرح اولیه Forease را در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی می کند. این طرح اولیه با باتری کار می کند و می توان آن را به راحتی پارک کرد.
این خودرو برای ترد در شهر مناسب است به همین دلیل سرعت پایین تری دارد.

Forease برمبنای مدل EQ Fortwo Cabrio طراحی شده است. بنابراین مشخصات آن رامی توان به راحتی تشخیص داد. قدرت موتور خودرو 60 کیلووات ساعت(80 اسب بخار) است و در 11.5 ثانیه سرعت آن از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.
علاوه برآن Forease  با هربار شارژ می تواند مسافت 160 کیلومتر را طی کند. مدت زمان شارژ آن نیز بین 3تا6 ساعت تخمین زده می شود.

برندSmart به کارخانه «دایملر/ مرسدس بنز» تعلق دارد قبلا نیز از طرح اولیه خودروهایی بدون سقف نیز رونمایی کرده است.

برچسب ها

اسمارتنمایشگاه خودرو پاریس 2018
مطالب مرتبط بیشتر
دلبرکان غمگین بازار خودرو جزئیاتی از جدیدترین خودروی مرسدس بنز به مناسبت رونمایی در نمایشگاه پاریس 2018 گرد و خاک تویوتا در پاریس! رونمایی پژو از خودروی جدید الکتریکی 456 اسب‌بخاری در نمایشگاه پاریس 2018 (+عکس) مدیرعامل BMW در نمایشگاه خودرو پاریس: خودروی جدید i4 در سال 2021 تحویل مشتریان می شود طرح مفهومی خودرو جدید رنو رونمایی شد خودروهایی که در نمایشگاه خودرویی پاریس 2018 خواهید دید (+عکس) دورهمی کمیاب‌ترین خودروهای کلاسیک دنیا در پاریس نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 معرفی شد خودروسازان نوظهور در راه نمایشگاه پاریس 2018 سومین N هیوندای هم آمد سئات با آرونای دوگانه‌سوز به فرانسه می‌رود! دی‌اس از مدل پلاگین‌هیبرید DS7 Crossback رونمایی می‌کند پژو های برقی-بنزینی در راه پاریس فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی شاسی‌بلند شیک فرانسوی در برابر رقیبان لوکس آلمانی جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس نگاهی به خودروی لوکس مرسدس بنز 2020 +تصاویر معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر "اسمارت" تصاویر یک کانسپت الکتریکی خودران را منتشر کرد نگران جای پارک نباشید! شیک‌کوچولوی برقی اسمارت، کارآمد تر از قبل ارزان ترین خودرو کروکی در بازار+تصاویر ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال ستاره‌های بنز با لباس MEC در راه ایران ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران اسمارت، خودروی مورد علاقه سارقان خودروی کوچکی که تعداد کمی از آن در ایران است خودرو 2 نفره اسمارت در ایران مدل استثنایی از Smart (گزارش تصویری)
Back to top