خودرو 2 نفره اسمارت در ایران

عصر خودرو- خودرو فوق صفر کیلومتر و با مدل 2013 است که در یک سایت خرید و فروش خودرو مالک آن با پلاک منطقه آزاد قیمت 70 میلیون تومان را پیشنهاد داده است.

Friday 27 November 2015 - 11:13:00

خودرو 2 نفره اسمارت در ایرانخودرو 2 نفره اسمارت در ایرانخودرو 2 نفره اسمارت در ایرانخودرو 2 نفره اسمارت در ایرانخودرو 2 نفره اسمارت در ایرانخودرو 2 نفره اسمارت در ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از صبحانه آنلاین، اسمارت فورتو خودرویی است که از سال 1998 تا کنون در آلمان و فرانسه تولید شده‌است و جزوء  خودروهای موتور عقب-محور عقب است.

این شرکت یک خودروی برقی به نام اسمارت فورتوی برقی را نیز تولید می کند که تنها تفاوت آن با اسمارت فورتوی احتراقی در این است که نیروی محرکه آن کاملا از طریق باتری تامین می شود.

خودرو فوق صفر کیلومتر و با مدل 2013 است که در یک سایت خرید و فروش خودرو مالک آن با پلاک منطقه آزاد قیمت 70 میلیون تومان را پیشنهاد داده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

اسمارت
Back to top