استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!!

عصر خودرو- اخیراً عنوان شده استفاده از آینه سمت راست برای هنرجویان ممنوع است.

Thursday 05 November 2015 - 12:40:00

استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تماس‌های مکرر مخاطبان مبنی بر اینکه افسران و مربیان آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی اجازه استفاده از آینه سمت راست خودرو را به هنرجویان رانندگی نمی دهند خبرنگار ما را موظف کرد که پیگیر این موضوع شود.

سرهنگ هویدا تزار رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا در پاسخ به سوال مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اینکه افسر یا مربی آموزشگاه اجازه استفاده از آینه را نمی دهد، اشتباه است و این آیینه طراحی شده تا هنرجو و یا راننده وسعت مشاهده بهتری داشته باشد و عدم استفاده از آیینه سمت راست جز محدودیت پلیس محسوب نمی شود..

یکی از مربیان بازنشسته آموزش رانندگی که خواست نامش فاش نشود،‌ درباره این موضوع به خبرنگار ما بیان داشت: متاسفانه در برخی از آموزشگاه‌ها این موضوع مشاهده می‌شود که افسران و مربیان به هنرجو آموزش رانندگی اجازه استفاده از آینه سمت شاگرد نمی‌دهند و این موضوع موجب صدماتی برای آینده هنرجو می‌شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

 

برچسب ها

قوانین راهنمایی و رانندگی
مطالب مرتبط بیشتر
لزوم توجه بیشتربه مقررات راهنمایی و رانندگی درسفرهای پایان هفته استفاده از دلقک‌ها برای رعایت قوانین ترافیکی قوانین عجیب رانندگی در کشورهای مختلف خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند جای خالی اعمال محدودیت برای نوآموزان رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک تهران اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس عجیب‌ترین قوانین ترافیکی در جهان تشدید قوانین رانندگی در انگلیس رکورد شکنی با رد شدن از 240 چراغ سبز‌ پشت سر هم +تصاویر رعایت نکردن فاصله طولی مناسب عمده تخلف ثبت شده در جاده های زنجان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال توجه رانندگان به قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی مضاعف شود چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! توجه کافی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وجود ندارد رصد نواقص تابلوها، چراغ‌ها و علائم رانندگی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند اعمال قوانین جدید راهنمایی رانندگی برای اورژانس + عکس رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت تغییر زبان تابلوها و علائم رانندگی منوط به مصوبه هیات وزیران قوانین رانندگی و اما و اگرهای رعایت آن ضرورت پیش بینی سازوکارهای پیشگیری از تخلفات نگران کننده رانندگی اعلام شهریه جدید آموزش رانندگی + جدول بزرگترین اصلاح قوانین رانندگی بریتانیا در 80 سال گذشته آموزش فرهنگ رانندگی از پیش‌دبستانی ضروریست پشت فرمان ماشین چه قوانینی را رعایت می‌کنیم؟ شما پاسخ دهید؛ چرا بد رانندگی می‌کنیم؟ رانندگان به کدام یک از قوانین راهنمایی و رانندگی کمترین توجه را دارند؟ کشورهایی که خانم‌ها در آنجا حق رانندگی ندارند نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند بستن کمربند در چند کشور اجباری است؟ فرهنگ رانندگی در کشور ضعیف است انگلیس سیگار کشیدن در خودروهای حامل کودکان را ممنوع کرد روایت زنانه رانندگی در تهران جناب سروان خودتان باشید آزمون کتبی آیین نامه رانندگی با اپلیکیشن ایرانی رعایت قوانین رانندگی توسط عابران پیاده از جمله آداب شهروندی است چراغ راهنمایی 101 ساله شد! رفتارهای تهاجمی و خشونت در رانندگی تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی جالب‌ترین قوانین رانندگی در جهان
Back to top