رئیس مجلس شورای اسلامی؛

کشورهایی که خانم‌ها در آنجا حق رانندگی ندارند نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند

عصر خودرو- رئیس مجلس در جمع خبرنگاران گفت: کشورهایی که در 80 سال اخیر سابقه هیچگونه انتخاباتی نداشته‌اند و حتی خانم‌ها نیز در آن کشورها حق رانندگی ندارند، نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند.

Friday 23 October 2015 - 13:07:00

کشورهایی که خانم‌ها در آنجا حق رانندگی ندارند نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، پنجشنبه شب پس از سخنرانی در دوازدهمین نشست سالانه «جوامع درگیر جنگ و صلح» در روسیه، در پاسخ به پرسش خبرنگاری در رابطه با تجزیه سوریه، توضیح داد: فرض که سوریه را تجزیه کردند؛ با این عمل به تروریست ها جایزه داده می شود؛ با این کار فقط صورت مساله پاک می شود و این یک اشتباه استراتژیک است؛ زیرا روس ها مدت کوتاهی است که در سوریه علیه تروریست ها فعالیت می کنند و در این زمان کوتاه پیروزی های بیشتری داشته اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که ائتلاف بین المللی در یکسال و نیم گذشته چه کرده است، افزود: یکی از دلایل قدرت داعش، فروش نفت از سوی این گروه تروریستی به کشور همسایه است و آن هم در حالی که فروش نفت توسط تانکرها صورت می گیرد؛ یعنی با وجود اینکه با هواپیماهای بدون سرنشین آن ها را می بینند اما واکنشی نشان نمی دهند.

وی ادامه داد: فرض کنیم آمریکایی ها بگویند ما با سوریه همکاری نمی کنیم، پرسش ما این است که چرا با عراق همکاری نمی کنید؟ بنابراین به خوبی معلوم است که ائتلاف در حال بازی با تروریست هاست و در عراق و سوریه کار مهمی انجام نمی دهد.

لاریجانی درباره اظهارنظری که برخی کشورها می گویند شرایط منطقه و سوریه در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد، گفت: شرایط به این بدبینی نیست که شما از آن یاد می کنید. برخی از همین کشورها به ایران می آیند و می گویند بشار اسد سقوط می کند و حدود پنج سال است که با وجود عدم حمله روسیه می گویند سوریه سقوط می کند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: کشورهایی که در 80 سال اخیر سابقه هیچگونه انتخاباتی را نداشته اند حق ندارند در رابطه با دموکراسی اظهارنظر کنند و این در حالی است که در این کشورها خانم ها حق رانندگی نیز ندارند.

دوازدهمین کنفرانس سه روزه باشگاه مباحثه والدای با عنوان «جوامع بین جنگ و صلح: غلبه بر منطق منازعه در دنیای فردا» که در آن شخصیت های سیاسی و دولتی وهمچنین پژوهشگران برجسته سیاست خارجی روسیه و دیگر کشورهای جهان حضور داشتند، روز پنجشنبه در شهر سوچی پایان یافت.

از کشورمان رئیس مجلس شورای اسلامی در این کنفرانس شرکت کرد.

باشگاه سیاسی بین المللی «والدای» که ازسال 2004 تاسیس شده، با جذب همکاری از 62 کشور جهان نشست های خود را سالانه ومنظم برگزار می کند، به عنوان گردهمایی ارائه کننده دیدگاه های مستقل سیاسی یا نزدیک به روسیه مورد توجه جهانی قرار دارد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

قوانین راهنمایی و رانندگی
مطالب مرتبط بیشتر
لزوم توجه بیشتربه مقررات راهنمایی و رانندگی درسفرهای پایان هفته استفاده از دلقک‌ها برای رعایت قوانین ترافیکی قوانین عجیب رانندگی در کشورهای مختلف خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند جای خالی اعمال محدودیت برای نوآموزان رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک تهران اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس عجیب‌ترین قوانین ترافیکی در جهان تشدید قوانین رانندگی در انگلیس رکورد شکنی با رد شدن از 240 چراغ سبز‌ پشت سر هم +تصاویر رعایت نکردن فاصله طولی مناسب عمده تخلف ثبت شده در جاده های زنجان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال توجه رانندگان به قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی مضاعف شود چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! توجه کافی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وجود ندارد رصد نواقص تابلوها، چراغ‌ها و علائم رانندگی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند اعمال قوانین جدید راهنمایی رانندگی برای اورژانس + عکس رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت تغییر زبان تابلوها و علائم رانندگی منوط به مصوبه هیات وزیران قوانین رانندگی و اما و اگرهای رعایت آن ضرورت پیش بینی سازوکارهای پیشگیری از تخلفات نگران کننده رانندگی اعلام شهریه جدید آموزش رانندگی + جدول بزرگترین اصلاح قوانین رانندگی بریتانیا در 80 سال گذشته آموزش فرهنگ رانندگی از پیش‌دبستانی ضروریست پشت فرمان ماشین چه قوانینی را رعایت می‌کنیم؟ استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!! شما پاسخ دهید؛ چرا بد رانندگی می‌کنیم؟ رانندگان به کدام یک از قوانین راهنمایی و رانندگی کمترین توجه را دارند؟ بستن کمربند در چند کشور اجباری است؟ فرهنگ رانندگی در کشور ضعیف است انگلیس سیگار کشیدن در خودروهای حامل کودکان را ممنوع کرد روایت زنانه رانندگی در تهران جناب سروان خودتان باشید آزمون کتبی آیین نامه رانندگی با اپلیکیشن ایرانی رعایت قوانین رانندگی توسط عابران پیاده از جمله آداب شهروندی است چراغ راهنمایی 101 ساله شد! رفتارهای تهاجمی و خشونت در رانندگی تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی جالب‌ترین قوانین رانندگی در جهان
Back to top