آزمون کتبی آیین نامه رانندگی با اپلیکیشن ایرانی

عصر خودرو: آزمون کتبی آیین نامه رانندگی توسط یک اپلیکیشن ایرانی، شبیه سازی شد.

Thursday 20 August 2015 - 12:01:00

آزمون کتبی آیین نامه رانندگی با اپلیکیشن ایرانی

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، اپلیکیشن آزمون آیین نامه رانندگی برای کاربران سیستم عامل اندروید طراحی و تولید شده است و در این برنامه، کاربر می تواند با شرکت در 33 آزمون مرتبط با آیین نامه رانندگی، آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون امتحان کنند.

بانک اطلاعاتی این برنامه شامل 853 سئوال 4 گزینه ای آزمون های آیین نامه رانندگی است که سئوالات بصورت دسته بندی شده در 10 گروه مختلف اعم از علائم، مقررات راه و حق تقدم قرار گرفته اند. همچنین امکان مرور و پاسخ به تمام 853 سئوال وجود دارد؛ با انتخاب هریک از 33 آزمون موجود در نرم افزار، کاربر باید به 30 سئوال در مدت زمان 15 دقیقه جواب دهد و در نهایت با نمایش پاسخنامه وضعیت خود را ارزیابی کند.

در حال حاضر نمره قبولی در امتحان آیین نامه حداقل 27 از 30 است که اگر کاربر تمام سئوالات داخل برنامه را یاد بگیرد به راحتی نمره قبولی در این آزمون را کسب خواهد کرد؛ از طرفی در این اپلیکیشن کاربردی، با مشاهده پاسخ های اشتباه، کاربر به نقاط ضعف خود پی برده و می تواند بارها به این پرسش ها پاسخ دهد تا حرفه ای شود.

این نرم افزار در بازار اپلیکیشن های ایرانی از اینجا قابل دانلود است.

برچسب ها

قوانین راهنمایی و رانندگی
مطالب مرتبط بیشتر
لزوم توجه بیشتربه مقررات راهنمایی و رانندگی درسفرهای پایان هفته استفاده از دلقک‌ها برای رعایت قوانین ترافیکی قوانین عجیب رانندگی در کشورهای مختلف خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند جای خالی اعمال محدودیت برای نوآموزان رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک تهران اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس عجیب‌ترین قوانین ترافیکی در جهان تشدید قوانین رانندگی در انگلیس رکورد شکنی با رد شدن از 240 چراغ سبز‌ پشت سر هم +تصاویر رعایت نکردن فاصله طولی مناسب عمده تخلف ثبت شده در جاده های زنجان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال توجه رانندگان به قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی مضاعف شود چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! توجه کافی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وجود ندارد رصد نواقص تابلوها، چراغ‌ها و علائم رانندگی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند اعمال قوانین جدید راهنمایی رانندگی برای اورژانس + عکس رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت تغییر زبان تابلوها و علائم رانندگی منوط به مصوبه هیات وزیران قوانین رانندگی و اما و اگرهای رعایت آن ضرورت پیش بینی سازوکارهای پیشگیری از تخلفات نگران کننده رانندگی اعلام شهریه جدید آموزش رانندگی + جدول بزرگترین اصلاح قوانین رانندگی بریتانیا در 80 سال گذشته آموزش فرهنگ رانندگی از پیش‌دبستانی ضروریست پشت فرمان ماشین چه قوانینی را رعایت می‌کنیم؟ استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!! شما پاسخ دهید؛ چرا بد رانندگی می‌کنیم؟ رانندگان به کدام یک از قوانین راهنمایی و رانندگی کمترین توجه را دارند؟ کشورهایی که خانم‌ها در آنجا حق رانندگی ندارند نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند بستن کمربند در چند کشور اجباری است؟ فرهنگ رانندگی در کشور ضعیف است انگلیس سیگار کشیدن در خودروهای حامل کودکان را ممنوع کرد روایت زنانه رانندگی در تهران جناب سروان خودتان باشید رعایت قوانین رانندگی توسط عابران پیاده از جمله آداب شهروندی است چراغ راهنمایی 101 ساله شد! رفتارهای تهاجمی و خشونت در رانندگی تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی جالب‌ترین قوانین رانندگی در جهان
Back to top