امام جمعه ایرانشهر:

تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی حرام است

عصر خودرو- امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی را حرام دانست و گفت: یکی از معضلات امروز استان جاده ها و تصادفات بسیار ناشی از توجه نکردن رانندگان به مقررات و راهنمایی های پلیس راهنمایی و رانندگی است.

Friday 28 September 2018 - 15:44:00

تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی حرام است

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه افزود: بعضی از رانندگان در رانندگی خود غرور دارند و با انجام سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و غیره موجب تصادف و ایجاد خسارت برای خود و دیگران می شوند و این یک خودکشی است و پیامبر اسلام فرموده اند جای کسانیکه خودکشی می‌کنند در جهنم است.
وی بیان کرد: اگر بی احتیاطی راننده موجب قتل شخص دیگری شود آن هم قتل عمد است و باید راننده خاطی قصاص شود.
امام جمعه مسجد الزهرا (س) ایرانشهر از ماموران پلیس راه خواست با رانندگان متخلف با اشد مجازات برخورد کنند.
وی افزود: رانندگانی حامل مواد سوختی نیز باید رعایت حال خود و دیگران را بکنند متاسفانه به علت سرعت زیاد در رانندگی موجب تصادف و آتش گرفتن خودرو و کشته شدن خودشان و دیگران می‌شوند.
مولوی کریم زایی کم عرض بودن، غیراستاندارد و دو بانده نبودن جاده های استان را یکی دیگر از مشکلات منطقه ذکر کرد و گفت: نمایندگان استان هم مقصر هستند که پیگیری نمی‌کنند شما ببینید تمام جاده های کشور دو بانده است، اما جاده های استان ما با وجود این همه آمار مرگ و میر ناشی از تصادف همچنان دوطرفه است.
وی افزود: سومین علت تصادفات استان نیز خودروهای غیر استاندارد پراید و پژو که 95 درصد مردم دارند است که با کوچکترین تصادف آتش می‌گیرند.
کریمزایی از آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان خواست این مشکلات را به اطلاع مسوولان برسانند زیرا آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در استان بالا است.
وی گفت: مرز باز است مردم با استفاده از این فرصت کالاهای مجاز وارد کنند تا دولت مجبور به بستن آن نشود.
وی به بیکاری و مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و از دولت و مجلس خواست نسب به رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

برچسب ها

قوانین راهنمایی و رانندگی
مطالب مرتبط بیشتر
استفاده از دلقک‌ها برای رعایت قوانین ترافیکی قوانین عجیب رانندگی در کشورهای مختلف خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند جای خالی اعمال محدودیت برای نوآموزان رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک تهران اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس عجیب‌ترین قوانین ترافیکی در جهان تشدید قوانین رانندگی در انگلیس رکورد شکنی با رد شدن از 240 چراغ سبز‌ پشت سر هم +تصاویر رعایت نکردن فاصله طولی مناسب عمده تخلف ثبت شده در جاده های زنجان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال توجه رانندگان به قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی مضاعف شود چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! توجه کافی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وجود ندارد رصد نواقص تابلوها، چراغ‌ها و علائم رانندگی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند اعمال قوانین جدید راهنمایی رانندگی برای اورژانس + عکس رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت تغییر زبان تابلوها و علائم رانندگی منوط به مصوبه هیات وزیران قوانین رانندگی و اما و اگرهای رعایت آن ضرورت پیش بینی سازوکارهای پیشگیری از تخلفات نگران کننده رانندگی اعلام شهریه جدید آموزش رانندگی + جدول بزرگترین اصلاح قوانین رانندگی بریتانیا در 80 سال گذشته آموزش فرهنگ رانندگی از پیش‌دبستانی ضروریست پشت فرمان ماشین چه قوانینی را رعایت می‌کنیم؟ استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!! شما پاسخ دهید؛ چرا بد رانندگی می‌کنیم؟ رانندگان به کدام یک از قوانین راهنمایی و رانندگی کمترین توجه را دارند؟ کشورهایی که خانم‌ها در آنجا حق رانندگی ندارند نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند بستن کمربند در چند کشور اجباری است؟ فرهنگ رانندگی در کشور ضعیف است انگلیس سیگار کشیدن در خودروهای حامل کودکان را ممنوع کرد روایت زنانه رانندگی در تهران جناب سروان خودتان باشید آزمون کتبی آیین نامه رانندگی با اپلیکیشن ایرانی رعایت قوانین رانندگی توسط عابران پیاده از جمله آداب شهروندی است چراغ راهنمایی 101 ساله شد! رفتارهای تهاجمی و خشونت در رانندگی تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی جالب‌ترین قوانین رانندگی در جهان
Back to top