عابرین پیاده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند

عصر خودرو- مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: عابرین پیاده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

Tuesday 25 December 2018 - 10:10:00

عابرین پیاده قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس یادآور شد: برابر آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، عابرین پیاده‌ای که در سطح معابر تردد می‌کنند، باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. مهم‌ترین موضوع در این رابطه این است که برای عبور از عرض معابر از محل‌های مشخصی همچون پل عابر پیاده استفاده کنند.
رازقی همچنین به عابران پیاده توصیه کرد: به‌طور ناگهانی وارد معابر نشده و با احتیاط کامل این کار را انجام دهند. همچنین برای عبور از طول معابر استفاده از پیاده‌رو ضروری است. در برخی موارد که عابر پیاده موارد یاد شده را رعایت نکرده و تصادفی به وقوع بپیوندد، وی به‌عنوان مقصر شناخته می‌شود.

وی همچنین به عابرین پیاده توصیه کرد: همواره احتیاط کامل را در هنگام بارندگی مد نظر داشته باشند، به‌ویژه در هنگام بارندگی و مواقعی که دید راننده محدود است، بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر داشته باشند.

برچسب ها

قوانین راهنمایی و رانندگیعابر پیاده
مطالب مرتبط بیشتر
گنجاندن قوانین راهنمایی و رانندگی در نظام آموزشی ضروری است آخرین وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی تهران دستورالعمل ملی برای مهار یک فاجعه تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی حرام است لزوم توجه بیشتربه مقررات راهنمایی و رانندگی درسفرهای پایان هفته نقش عابران پیاده در بروز 31 درصد تصادفات درون شهری استفاده از دلقک‌ها برای رعایت قوانین ترافیکی مرگ 6000 عابر پیاده در آمریکا در سال 2017 قوانین عجیب رانندگی در کشورهای مختلف خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند جای خالی اعمال محدودیت برای نوآموزان رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک تهران اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس عجیب‌ترین قوانین ترافیکی در جهان تشدید قوانین رانندگی در انگلیس رکورد شکنی با رد شدن از 240 چراغ سبز‌ پشت سر هم +تصاویر رعایت نکردن فاصله طولی مناسب عمده تخلف ثبت شده در جاده های زنجان اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال توجه رانندگان به قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی مضاعف شود چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! توجه کافی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وجود ندارد رصد نواقص تابلوها، چراغ‌ها و علائم رانندگی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند اعمال قوانین جدید راهنمایی رانندگی برای اورژانس + عکس رصد آنلاین سرعت غیرمجاز در معابر پایتخت تغییر زبان تابلوها و علائم رانندگی منوط به مصوبه هیات وزیران قوانین رانندگی و اما و اگرهای رعایت آن ضرورت پیش بینی سازوکارهای پیشگیری از تخلفات نگران کننده رانندگی اعلام شهریه جدید آموزش رانندگی + جدول بزرگترین اصلاح قوانین رانندگی بریتانیا در 80 سال گذشته آموزش فرهنگ رانندگی از پیش‌دبستانی ضروریست پشت فرمان ماشین چه قوانینی را رعایت می‌کنیم؟ استفاده از آینه برای هنرجویان رانندگی ممنوع است!!! شما پاسخ دهید؛ چرا بد رانندگی می‌کنیم؟ رانندگان به کدام یک از قوانین راهنمایی و رانندگی کمترین توجه را دارند؟ کشورهایی که خانم‌ها در آنجا حق رانندگی ندارند نباید درباره دموکراسی اظهارنظر کنند بستن کمربند در چند کشور اجباری است؟ فرهنگ رانندگی در کشور ضعیف است انگلیس سیگار کشیدن در خودروهای حامل کودکان را ممنوع کرد روایت زنانه رانندگی در تهران جناب سروان خودتان باشید آزمون کتبی آیین نامه رانندگی با اپلیکیشن ایرانی رعایت قوانین رانندگی توسط عابران پیاده از جمله آداب شهروندی است چراغ راهنمایی 101 ساله شد! رفتارهای تهاجمی و خشونت در رانندگی تجهیز علائم راهنمایی و رانندگی در استرالیا به جوهر الکترونیکی جالب‌ترین قوانین رانندگی در جهان
Back to top