نسخه جدید لندکروز در راه است

عصر خودرو : تویوتا پس از فیس لیفت کردن لندکروزر پرادوی کوچک تر به زودی فیس لیفتی برای برای لند کروزر LC200 بزرگ تر معرفی خواهد کرد.

Saturday 30 May 2015 - 14:50:00

نسخه جدید لندکروز در راه است

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از موج، تویوتا پس از فیس لیفت کردن لند کروزر پرادوی کوچک تر به زودی فیس لیفتی برای لند کروزر LC200 بزرگ تر معرفی خواهد کرد.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی اولین تصویر از فیس لیفت تویوتا لند کروزر مدل 2016 را منتشر کرده است که گفته می شود ماه اوت امسال در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد.

قسمت جلوی این خودرو طراحی کاملا جدیدی دارد که شامل مجموعه چراغ های جلوی نوین، جلوپنجره بال شکل بزرگ تر و سپری جدید با مجموعه چراغ های مه شکن بازطراحی شده است. احتمالا چراغ های جلوی جدید این خودرو دارای ساختار LED و هم چنین LEDهای دید در روز خواهند بود.

در حالی که تصویری از قسمت پشت این خودرو در دسترس نیست به نظر می رسد طراحی چراغ های عقب آن کمی تغییر یافته و از عناصر LED نیز بهره برند. بر اساس اطلاعات فاش شده به نظر می رسد که طراحان تویوتا به جز درها، شیشه ها و پانل های عقب این شاسی بلند تغییراتی را در تمام قسمت های آن اعمال کرده اند.

داخل لندکروزر مدل 2016 کنسول وسط کاملا جدید با نمایشگر سرگرمی بزرگ تر و دکمه هایی است که به صورت بهتری در کنسول تعبیه شده اند. پانل تجهیزات مشکی و سفیر جدیدی نیز بخشی از به روز رسانی لندکروزر است.

 با توجه به این که لندکروزر مدت زیادی به روز رسانی نشده به نظر می رسد مدل 2016 تغییرات فنی خواهد داشت. گفته می شود یک موتور 2.8 لیتری چهار سیلندر دیزلی که شاید عضوی از خانواده موتورهای GD جدید است برای این خودرو تعبیه خواهد شد.
 

برچسب ها

لندکروز
مطالب مرتبط بیشتر
تویوتا لندکروزر جدید + مشخصات تویوتا لندکروز، با طراحی داخلی بی نظیر فاتحان قلب‌ها آفرودبازها کدام خودرو را ترجیح می‌دهند؟ + تصاویر جزییات تیونینگ کردن لندکروز مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید با مدل "هریتیج" لندکروز 2020 که تنها 1200 عدد از آن ساخته می شود آشنا شوید پنچ خودروی 4*4 تاثیرگذار در تاریخ صنعت اتومبیل حکم راننده لندکروز جنجالی صادر شد پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو‌های دهه 70 در ایران با 300 تا 400 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تصاویر لو رفته از تویوتای 2019 در فضای مجازی بازیگران 600 میلیونی بازار یک برداشت جذاب از لندکروزر چرا لندکروزهای جدید پلیس تا این حد جنجالی شد؟ لندکروزهای جدید به ناوگان خودرویی پلیس وارد می‌شود فیس‌لیفت جدیدترین نسخه لندکروز 2018 (+عکس) تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان تزریق سرعت در قامت جیپ تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی محکومیت 2.6میلیارد ریالی برای یک لندکروز قهرمانان آفرودی (+عکس) تویوتا لندکروزر سریع‌ترین SUV جهان شد دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی قلـدر ژرمـــن‌ها پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت ارتش آمریکا تویوتا هایلوکس و لندکروزر می خرد ژاپنی با شناسنامه ایـرانی قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد + جدول همه چیـز تمام! کپی در برابر اصـل! محروم از ارث و نـام 7 گانه های ســری70 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی تویوتا لندکروزر 2F را بهتر بشناسیم سطح کیفی تولیدات تویوتا را افزایش می دهیم حُکمران دوباره به پا می‌خیزد ... چهره جدید لندکروز در مدل 2016 این خودرو ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است
Back to top