تصاویر لو رفته از تویوتای 2019 در فضای مجازی

عصر خودرو- لندکروز تویوتا از آن شاسی‌بلندهای محبوب است و کمپانی سازنده تلاش دارد در زمانی کوتاه نسل جدیدی از این خودرو را وارد بازار کند. بنابراین انتظار داریم نسل جدید خودرو با جراحی پلاستیک و تغییراتی گیرا در معرض دید عموم قرار گرفته و نگاه مشتریان را جذب کند.

Tuesday 07 August 2018 - 15:49:00

تصاویر لو رفته از تویوتای 2019 در فضای مجازی

 به گزارش پایگاه خبر«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تصاویر لو رفته از نسل جدید این خودرو حکایت از روند تکاملی آن نسبت به اجدادش دارد.

این تصاویر به نمایش یک مدل 2020 از لندرکروز با ظاهری جذاب‌ و ساده می‌پردازد. تویوتا تلاش کرده در این مدل GXR از جلوپنجره ساده‌تر با خطوط افقی کمتر بهره ببرد.

اگر به سمت انتهای خودرو حرکت کنید، تنها اسپویلرهای تغییریافته را خواهید دید که تفاوت زیادی با نسل قبل ندارند. این روند همان سیاست همیشگی ژاپنی در تغییر چهره خودروها و تفاوت نسل‌هاست.

اطلاعات زیادی در خصوص این خودرو وجود ندارد و تصاویر آن از طریق یک سایت اینستاگرامی منتشر شده است. از طرفی احتمال دارد این نسخه برای کشورهای عربی ساخته شود و معمولا تفاوت‌های زیادی بین نسخه‌های آمریکایی و اروپایی دیده می‌شود.

از طرفی در کنار این تصاویر شاهد یک نسخه لکسوس LX 570 بلک ادیشن S مدل 2019 نیز هستیم که با جلو پنجره‌ای متفاوت، رینگ‌های بزرگتر، آینه‌های جانبی، دستگیره و درهای جدید ارائه شده است. چراغ‌های نمای عقب خودرو نیز تغییر کرده‌‌اند.

 

 

 

 

 

برچسب ها

لندکروزتویوتا لندکروزرتویوتا لندکروز 2019
مطالب مرتبط بیشتر
پیشرانه و گیربکس تازه نسل جدید لندکروزر را بشناسید محصول شاخص تویوتا با چهره ای متفاوت از گذشته و یک پیشرانه کم حجم تر اما بهینه و قوی تر +عکس ویرایش تولید محدود از یک شاسی بلند محبوب جهانی+عکس پایان شاسی بلند افسانه‌ای تویوتا مکس 3؛ فرمول ضد مرگ برای لندکروزر سری 79 از آفریقای جنوبی! +عکس کارات دوشاتله و معرفی لیموزین لندکروزر!+ تصاویر حریق در تویوتا لندکروز 70 بررسی فنی تویوتا لندکروزر هریتیج ادیشن 2020 +فیلم شرکت تویوتا از جدید ترین لندکروزر خود رونمایی کرد + فیلم تویوتا لندکروزر جدید + مشخصات تویوتا لندکروز، با طراحی داخلی بی نظیر فروش 10 میلیون دستگاه تویوتا لندکروز در جهان نسل بعدی تویوتا لندکروزر به پیشرانه 6 سیلندر هیبریدی تجهیز خواهد شد فاتحان قلب‌ها بررسی فنی تویوتا لندکروز چهار در آفرودبازها کدام خودرو را ترجیح می‌دهند؟ + تصاویر جزییات تیونینگ کردن لندکروز مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید با مدل "هریتیج" لندکروز 2020 که تنها 1200 عدد از آن ساخته می شود آشنا شوید پنچ خودروی 4*4 تاثیرگذار در تاریخ صنعت اتومبیل حکم راننده لندکروز جنجالی صادر شد پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو‌های دهه 70 در ایران با 300 تا 400 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ پول کمتری بدهید؛ خودرو مشابهی سوار شوید بازیگران 600 میلیونی بازار یک برداشت جذاب از لندکروزر سیستم KDSS، یاوری برای رهایی از مهلکه چرا لندکروزهای جدید پلیس تا این حد جنجالی شد؟ لندکروزهای عملیاتی زیرپای فرماندهان ستادی پلیس کوچولوهای بلندقامت طوفان صحرا لندکروزهای جدید به ناوگان خودرویی پلیس وارد می‌شود فیس‌لیفت جدیدترین نسخه لندکروز 2018 (+عکس) قیمت تویوتا لندکروز 2018 در کشور امارات + مشخصات معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران بهترین انتخاب با بودجه 150 میلیونی کدام است؟ تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان تزریق سرعت در قامت جیپ تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی محکومیت 2.6میلیارد ریالی برای یک لندکروز قهرمانان آفرودی (+عکس) تویوتا لندکروزر سریع‌ترین SUV جهان شد دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی قلـدر ژرمـــن‌ها پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت ارتش آمریکا تویوتا هایلوکس و لندکروزر می خرد ژاپنی با شناسنامه ایـرانی قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد + جدول همه چیـز تمام! کپی در برابر اصـل! محروم از ارث و نـام 7 گانه های ســری70 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی تویوتا لندکروزر 2F را بهتر بشناسیم سطح کیفی تولیدات تویوتا را افزایش می دهیم حُکمران دوباره به پا می‌خیزد ... چهره جدید لندکروز در مدل 2016 این خودرو ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است نسخه جدید لندکروز در راه است
Back to top