حکم راننده لندکروز جنجالی صادر شد

عصر خودرو- راننده جنجالی لندکروز که مامور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به 7 سال نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.

Wednesday 10 October 2018 - 11:14:00

حکم راننده لندکروز جنجالی صادر شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، چندی پیش کلیپی با موضوع ضرب و شتم مامور پلیس راهور شیراز در رسانه‌ها منتشر شد.

انتشار این کلیپ به قدری سر و صدا ایجاد کرد که سخنگوی ناجا با انتشار پیامی اعلام کرد که پلیس در صدد دستگیری افرادی است که به مامور پلیس راهور هتاکی کرده‌‌اند.

آنچه در این کلیپ  به چشم می‌خورد آن بود که لندکروزی واژگون شده و راننده و یکی از همراهان وی افسر پلیس راهوار که مشغول به کمک رسانی به آنها هستند با ادعای اینکه در واژگونی خودرویشان نقش داشته مورد ضرب و شتم قرا می‌دهند، قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و راننده هتاک وقتی مامور پلیس به بیمارستان منتقل می‌شود او را دوباره مورد ضرب و شتم قرار داده و عنوان می‌کند که باعث خاکی شدن کفش 3 میلیونی او شده است.

انتشار این اخبار و تصاویر، پیگیری سریع پلیس را به دنبال داشت تا اینکه چند روز بعد این راننده و همراه وی و کسی که با فیلبمرداری و انتشار آن در فضای مجازی نسبت به ملتهب ساختن فضا اقدام کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

آخرین پیگیری‌های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حاکی از آن است که روز گذشته حکم راننده خودروی لندکروز انشا شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

متن این حکم حاکی از این است که 7 سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان برای این فرد در نظر گرفته شده است، البته این حکم قابل نظرخواهی است.

برچسب ها

لندکروزراننده جنجالی لندکروز
مطالب مرتبط بیشتر
تویوتا لندکروزر جدید + مشخصات تویوتا لندکروز، با طراحی داخلی بی نظیر فاتحان قلب‌ها آفرودبازها کدام خودرو را ترجیح می‌دهند؟ + تصاویر جزییات تیونینگ کردن لندکروز مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید با مدل "هریتیج" لندکروز 2020 که تنها 1200 عدد از آن ساخته می شود آشنا شوید پنچ خودروی 4*4 تاثیرگذار در تاریخ صنعت اتومبیل حکم دادگاه بدوی پرونده راننده لندکروز صادر شد پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو‌های دهه 70 در ایران با 300 تا 400 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تصاویر لو رفته از تویوتای 2019 در فضای مجازی بازیگران 600 میلیونی بازار یک برداشت جذاب از لندکروزر چرا لندکروزهای جدید پلیس تا این حد جنجالی شد؟ لندکروزهای جدید به ناوگان خودرویی پلیس وارد می‌شود فیس‌لیفت جدیدترین نسخه لندکروز 2018 (+عکس) تویوتا با نسل جدید لندکروزر در راه آلمان تزریق سرعت در قامت جیپ تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی محکومیت 2.6میلیارد ریالی برای یک لندکروز قهرمانان آفرودی (+عکس) تویوتا لندکروزر سریع‌ترین SUV جهان شد دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی قلـدر ژرمـــن‌ها پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت ارتش آمریکا تویوتا هایلوکس و لندکروزر می خرد ژاپنی با شناسنامه ایـرانی قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد + جدول همه چیـز تمام! کپی در برابر اصـل! محروم از ارث و نـام 7 گانه های ســری70 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی تویوتا لندکروزر 2F را بهتر بشناسیم سطح کیفی تولیدات تویوتا را افزایش می دهیم حُکمران دوباره به پا می‌خیزد ... چهره جدید لندکروز در مدل 2016 این خودرو ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است نسخه جدید لندکروز در راه است
Back to top