در آیین رونمایی از طرح های جدید خودرو45 برای فعالان بازار خودرو:

سوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شد

عصر خودرو-روز پنجشبه 10 اسفند ماه 1402 آیین رونمایی از طرح های جدید خودرو45 برای بازار خودرو ایران با حضور کارشناساسان و فعالان بازار خودرو برگزار شد. در این نشست مسئولین خودرو45 ضمن ارائه طرح های جدید خود، سوپر اپلیکشن این مجموعه را نیز معرفی کردند.

Saturday 02 March 2024 - 12:27:00

سوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شدخودرو 45خودرو 45خودرو 45خودرو 45خودرو 45خودرو 45سوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شدخودرو 45سوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شدسوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شدسوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شدسوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شدسوپر اپلیکشین خودرو 45 معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این برنامه ابتدا مسئولین خودرو45 توضیحاتی را در خصوص آنچه از سال 96 تا کنون در این مجموعه گذشته  ارائه کردند و در ادامه برنامه های آینده و سوپر اپلیکشن را معرفی کردند.

احسان گائینی مدیر ارشد فروش خودرو45 در توضیح امکانات سوپر اپلیکیشن این مجموعه گفت: در این سوپر اپ که به زودی رسما رونمایی خواهد شد طی تعاملات صورت گرفته با مراکز دیگر، امکاناتی همچون بیمه، خرید اقساطی، خرید اعتباری، معاوضه خودرو و امکان لیزینگ خودرو برای مشتریان و شبکه خریداران مورد تایید این مجموعه فراهم شده است.

وی افزود: در این سوپر اپ شرایطی فراهم شده تا شبکه خریداران بتوانند خودروهای خودشان را نیز در فضایی به نام بازارچه خودرو به دیگران خریداران عرضه کنند و این مساله باعث می شود تا سرعت و حق انتخاب برای خریدران بالاتر برود.

وی افزود: این سوپر اپ می تواند خدمات بیشتری به جامعه ارائه کند چرا که با گرد هم آوردن شبکه دیلرهای بازار که هرکدام شبکه خودشان و مشتریان خودشان را دارند و سرمایه های اصلی بازار به نوعی در دست این افراد است می توان به کنترل قیمت و وضعیت خرید و فروش و بالابردن امنیت معامله ها کمک کرد.

در ادامه برنامه سه پنل تخصصی گفت و گو برگزار شد. در این پنل ها دکتر اسپندارمز بلورچی مدیرعامل شرکت شتابران خودرو، سرهنگ مرادی نماینده فراجا، مهندس سامان گودرزی مدیرعامل شهرک اتومبیل گودرزی و مسیح فرزانه کارشناس بازار خودرو حضور داشتند و هر کدام به سوالاتی در خصوص بازار، امنیت معامله، نقش شبکه نمایندگی ها، نقش خدمات پس از فروش در بازار و… پاسخ دادند.

در این پنل ها به تحلیل بازار آینده خودرو، پتانسیل شبکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش در بازار و بررسی پتانسیل بازار برای ورود خودروهای جدید و ارزش تامین قطعات و زنجیره تامین برای 5 سال آینده اشاره شد.

خودرو45 شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودروهای کارکرده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما در این شرکت، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک‌بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب به فروش می‌رسانند. این شرکت به‌عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع‌تر، امن‌تر و شفاف‌تر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام می‌دهد.

مجموعه خودرو 45 از ابتدای فعالیت خود 6 اصل مهم اعتماد و احترام، اطمینان، کیفیت، نوآوری و بهبود مستمر، مسئولیت پذیری و نظم و انظبات را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و در تلاش است با معرفی خدمات و محصولات جدید به مشتریان در مسیر تحقق این اهداف و همچنین دستیابی به رکرود 120 هزار خرید و فروش در سال بکوشد.

نوشته و عکس: روزبه نوروزیان

برچسب ها

اپلیکیشنخودرو 45
مطالب مرتبط بیشتر
امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار «پلیس من» کنترل باد تایر با گوشی ممکن شد رالی غول‌ها در بازار خودروی اشتراکی اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارند چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد اپلیکیشن «پلیس من» چه اطلاعاتی می‌دهد؟ معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو اپلیکیشنی که عیب موتور خودرو را کشف می کند اپلیکیشن جدید خدمات پس از فروش مدیران خودرو رونمایی می شود بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران امکان بهره‌برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو برای دارندگان گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر شد از اپلیکیشن ایساکو سرویس بگیرید، بدون قرعه کشی برنده جایزه شوید تا آخر امروز اسنپ خود را به‌روزرسانی کنید پیشنهاد طرح ماشین‌های اشتراکی در پایتخت امکان رزرو طرح ترافیک روزانه از طریق تلفن همراه اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد اپلیکیشن رامک یدک را بیشتر بشناسید نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت اسنپ باید به سمت راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی برود اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ورود به حمل و نقل برون‌شهری ندارند اپلیکیشن های بومی جایگزینی برای«ویز» سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد مردم اهواز میزبان اسنپ می‌شوند امکانات فارسی ویز اپلیکیشنی که خودروها را شناسایی می‌کند قابلیت جدید و جالب اپلیکیشن مسیریابی waze سامسونگ اپلیکیشنی را برای حالت رانندگی توسعه داده است نگران فراموش کردن محل پارک خودرو نباشید دارندگان خودروهای تک سرنشین، صندلیهایشان را به اشتراک بگذارند ساخت یک اپلیکیشن موبایلی دستیار راننده دو روی سکه اپلیکیشن‌های مسافربری با این اپلیکیشن در هنگام رانندگی خیلی آسان به پیامک های خود جواب دهید با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید! تریلرها را مهار کنید!
Back to top