امکانات فارسی ویز

عصر خودرو- با رفع فیلتر از اپلیکیشن waze یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های نقشه ترافیکی دوباره در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Monday 02 October 2017 - 17:44:00

امکانات فارسی ویز

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، طی دو روز اخیر بسیاری از کاربران از در دسترس قرار گرفتن دوباره اپلیکیشن ویز خبر می‌دهند و این همزمان شده با برخی محدودیت‌های جدید که شرکت گوگل علیه کاربران ایرانی وضع کرده است.

اپلیکیشن Waze به دلیل محاسبه دقیق ترافیک به‌صورت لحظه‌ای خیلی زود مورد توجه بسیاری از رانندگان به خصوص رانندگان آژانس، سرویس‌های تاکسی اینترنتی و کاربران حرفه‌ای قرار گرفت.

این اپلیکیشن با به روزرسانی سریع طی یکی، دوسال اخیر مرتبا بهبودهای قابل توجهی صورت داده و هرچند عملا از سوی گوگل خریداری شده اما حتی در مقایسه با سرویس Google Map مسیریابی دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Waze در تازه‌ترین به روزرسانی خود از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. کاربران حالا هم می‌توانند زبان برنامه را به فارسی تغییر دهند و به این ترتیب تمام منوها و تنظیمات و آدرس‌ها به‌صورت فارسی نمایش داده می‌شود.

از سوی دیگر امکان جست وجوی صوتی waze نیز حالا به زبان فارسی هم امکان‌پذیر است.

برچسب ها

اپلیکیشناپلیکیشن نقشهاپلیکیشن waze
مطالب مرتبط بیشتر
رالی غول‌ها در بازار خودروی اشتراکی اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارند چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد اپلیکیشن «پلیس من» چه اطلاعاتی می‌دهد؟ معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو اپلیکیشنی که عیب موتور خودرو را کشف می کند اپلیکیشن جدید خدمات پس از فروش مدیران خودرو رونمایی می شود بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران امکان بهره‌برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو برای دارندگان گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر شد از اپلیکیشن ایساکو سرویس بگیرید، بدون قرعه کشی برنده جایزه شوید تا آخر امروز اسنپ خود را به‌روزرسانی کنید پیشنهاد طرح ماشین‌های اشتراکی در پایتخت امکان رزرو طرح ترافیک روزانه از طریق تلفن همراه اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد اپلیکیشن رامک یدک را بیشتر بشناسید نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت اسنپ باید به سمت راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی برود گوگل مپ زمان پیاده شدن از قطار و اتوبوس را به شما می‌گوید اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ورود به حمل و نقل برون‌شهری ندارند اپلیکیشن های بومی جایگزینی برای«ویز» سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد مردم اهواز میزبان اسنپ می‌شوند اپلیکیشنی که خودروها را شناسایی می‌کند قابلیت جدید و جالب اپلیکیشن مسیریابی waze سامسونگ اپلیکیشنی را برای حالت رانندگی توسعه داده است نگران فراموش کردن محل پارک خودرو نباشید دارندگان خودروهای تک سرنشین، صندلیهایشان را به اشتراک بگذارند اپلیکیشن waze روی سیستم ناوبری خودروها ساخت یک اپلیکیشن موبایلی دستیار راننده دو روی سکه اپلیکیشن‌های مسافربری با این اپلیکیشن در هنگام رانندگی خیلی آسان به پیامک های خود جواب دهید با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید! قابلیت جدید نقشه گوگل برای پیدا کردن جای پارک آگاهی از وضعیت ترافیک تهران با اپلیکیشن نقشه تریلرها را مهار کنید!
Back to top