برای نخستین بار در صنعت خودرویی کشور؛

نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت

عصر خودرو- برای نخستین بار در صنعت خودرویی کشور، نرم افزار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) توسط شرکت مدیاموتورز نماینده رسمی محوصلات MG در ایران، در دسترس مشتریان این شرکت قرار گرفت.

Monday 05 February 2018 - 11:21:00

نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality)، در معنا به روش هایی  مبتنی بر فناوری کامپیوتری گفته می شود که به دنیای واقعی ما امکانات و ویژگی های مجازی بیشتری اضافه می کند و باعث درک و سرعت عمل بیشتر در کارها می گردد. در واقع AR پل ارتباطی بین دنیای واقعی و دنیای مجازی بوجود می آورد. واقعیت افزوده در دنیای امروز هر غیرممکنی را ممکن می سازد و کاربردهای این تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است.

 در ابزار ارائه شده توسط مدیاموتورز،کاربران در قسمت AR می توانند با دوربین تلفن همراه خود، داشبورد خودروی MG را اسکن نموده و با حرکت دوربین بر روی آن، به اطلاعات و راهنمای آپشن ها و امکانات خودروی خود دست یابند. در حال حاضر این قابلیت به همراه دفترچه الکترونیکی شامل تصاویر و ویدیوهای آموزشی برای خودروی MG GS ایجاد شده است.

 همچنین در کنار بخش مربوط به AR ، بخش های مهم دیگری در نرم افزار وجود دارد که می تواند برای تمامی دارندگان خودروهای MG مفید باشد. ثبت نام و ورود با شماره شاسی، کاربران را قادر می سازد تا از تاریخچه خدمات خودرویی دریافتی در شبکه عاملیتهای مدیاموتورز اطلاع یابند و همچنین نسبت به گارانتی بودن یا نبودن خودروی خود مطلع شوند. استفاده از امکانات یادآوردنده تعویض روغن و ... از سایر بخش های این نرم افزار می باشد.

 اطلاع از آخرین اخبار شرکت مدیاموتورز، شرایط گارانتی، سوالات متداول ، آشنایی با انواع مدل های ام جی به همراه اطلاعات عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران با امکان تماس و مشاهده بر روی نقشه و همچنین امکان تماس با امداد ام جی و ارسال موقعیت مکانی و چندین امکان خاص دیگر باعث شده است تا این نرم افزار در کنار تکنولوژی AR به ابزاری جامع برای مشتریان مدیاموتورز تبدیل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مدیاموتورز به آدرس www.mediamotors.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها

مدیاموتورزاپلیکیشننرم افزار خودرویی
مطالب مرتبط بیشتر
امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار «پلیس من» کنترل باد تایر با گوشی ممکن شد رالی غول‌ها در بازار خودروی اشتراکی اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارند چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد اپلیکیشن «پلیس من» چه اطلاعاتی می‌دهد؟ معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو اپلیکیشنی که عیب موتور خودرو را کشف می کند اپلیکیشن جدید خدمات پس از فروش مدیران خودرو رونمایی می شود بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران امکان بهره‌برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو برای دارندگان گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر شد از اپلیکیشن ایساکو سرویس بگیرید، بدون قرعه کشی برنده جایزه شوید تا آخر امروز اسنپ خود را به‌روزرسانی کنید پیشنهاد طرح ماشین‌های اشتراکی در پایتخت امکان رزرو طرح ترافیک روزانه از طریق تلفن همراه اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد اپلیکیشن رامک یدک را بیشتر بشناسید اسنپ باید به سمت راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی برود اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ورود به حمل و نقل برون‌شهری ندارند اپلیکیشن های بومی جایگزینی برای«ویز» سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد مردم اهواز میزبان اسنپ می‌شوند امکانات فارسی ویز فروش نقدی MG360 با تحویل 30 روزه صدور دستورالعمل جدید امنیت سایبری برای خودروهای هوشمند در انگلیس تولید نرم افزاری برای جلوگیری از هک شدن خودروهای هوشمند شرایط فروش تابستانی خودروهای MG با مزایای فوق العاده رونمایی از 2 نرم افزار جدید خودرویی اهدای هدایای مدیا موتورز به هواداران استرالیایی ام جی اپلیکیشنی که خودروها را شناسایی می‌کند فصل گرما را با کمپین بازدید تابستانه خودروهای MG آغاز کنید حضور مشاور اقتصادی و بازرگانی سفارت چین در شرکت مدیا موتورز قابلیت جدید و جالب اپلیکیشن مسیریابی waze سامسونگ اپلیکیشنی را برای حالت رانندگی توسعه داده است نگران فراموش کردن محل پارک خودرو نباشید تدارک گسترده مدیا موتورز برای فصل بهار دارندگان خودروهای تک سرنشین، صندلیهایشان را به اشتراک بگذارند MG GS مدل 2017 را اقساطی و بدون کارمزد بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات ام جی ویژه نوروز 96 فروش فوری خودروهای MG با تحویل فوری و تخفیف ویژه فروش MG6 با شرایط ویژه و تحویل فوری آغاز فروش محصولات ام جی ویژه دهه فجر همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان ساخت یک اپلیکیشن موبایلی دستیار راننده دو روی سکه اپلیکیشن‌های مسافربری افتتاح عاملیت جدید خدمات پس از فروش شرکت مدیاموتورز در کرج با این اپلیکیشن در هنگام رانندگی خیلی آسان به پیامک های خود جواب دهید فروش اقساطی جدیدترین محصول MG آغاز شد قیمت جدیدترین شوالیه ام جی در ایران اعلام شد با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید! مراسم رونمایی ام جی GT فروش اقساطی محصولات ام جی ویژه مردادماه فروش خودرو MG6 مدل 2016 با سود مشارکت 24 درصد طرح فروش محصولات MG ویژه نوروز 95 آغاز شد طرح خرید خودروهای کارکرده "ام جی" توسط شرکت مدیاموتورز فروش اقساطی محصولات MG آغاز شد مشارکت مدیاموتورز و خدمات سیار ام جی در رزمایش زمستانی پلیس راهور طرح بازدید رایگان زمستانی خودروهای ام جی آغاز می شود تریلرها را مهار کنید! مقاومت مدیا موتورز در برابر افزایش قیمت خودروها
Back to top