قابلیت جدید و جالب اپلیکیشن مسیریابی waze

عصر خودرو- اپلیکیشن مسیریابی ویز(waze) علاوه بر صداهای پیش فرضی که برای اعلام مسیرها دارد، اکنون امکان ضبط صدای کاربر را برای اعلام مسیرها و خیابانها ایجاد کرده است.

Thursday 11 May 2017 - 21:14:00

قابلیت جدید و جالب اپلیکیشن مسیریابی waze

به گزارش «عصرخودرو»، این امکان فعلا روی اپلیکیشن ویز برای سیستم عامل اندروید ایجاد شده ولی به زودی برای IOS نیز ارائه خواهد شد.

برای این کار کافی است در تنظیمات اپلیکیشن به قسمت صداها(sound&voice)/ ضبط صدا(voice recorder) بروید. کاربر از این قسمت می‌تواند صدای خود را برای اعلام مسیرها ضبط کند. نکته جالب ماجرا اینست که اگر حین رانندگی، کاربر مسیر اشتباهی را برود می‌تواند صدای خود را بشنود که فریاد می‌زند مسیر درست را برود.

با توجه به اینکه اغلب افراد شنید صدای ضبط شده خودشان را دوست ندارند، کاربران می‌توانند صدای هر شخصی را که دوست دارند، مثلا صدای فرزندشان، را برای این منظور ضبط کنند.

 

برچسب ها

اپلیکیشن
مطالب مرتبط بیشتر
رالی غول‌ها در بازار خودروی اشتراکی اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارند چرخ شرق تهران از این پس با هایپرتایر می چرخد اپلیکیشن «پلیس من» چه اطلاعاتی می‌دهد؟ معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو اپلیکیشنی که عیب موتور خودرو را کشف می کند اپلیکیشن جدید خدمات پس از فروش مدیران خودرو رونمایی می شود بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران امکان بهره‌برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو برای دارندگان گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر شد از اپلیکیشن ایساکو سرویس بگیرید، بدون قرعه کشی برنده جایزه شوید تا آخر امروز اسنپ خود را به‌روزرسانی کنید پیشنهاد طرح ماشین‌های اشتراکی در پایتخت امکان رزرو طرح ترافیک روزانه از طریق تلفن همراه اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد اپلیکیشن رامک یدک را بیشتر بشناسید نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت اسنپ باید به سمت راه‌اندازی سرویس سفر اشتراکی برود اپلیکیشن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ورود به حمل و نقل برون‌شهری ندارند اپلیکیشن های بومی جایگزینی برای«ویز» سفارش اینترنتی دریافت سوخت امکانپذیر شد مردم اهواز میزبان اسنپ می‌شوند امکانات فارسی ویز اپلیکیشنی که خودروها را شناسایی می‌کند سامسونگ اپلیکیشنی را برای حالت رانندگی توسعه داده است نگران فراموش کردن محل پارک خودرو نباشید دارندگان خودروهای تک سرنشین، صندلیهایشان را به اشتراک بگذارند ساخت یک اپلیکیشن موبایلی دستیار راننده دو روی سکه اپلیکیشن‌های مسافربری با این اپلیکیشن در هنگام رانندگی خیلی آسان به پیامک های خود جواب دهید با این اپلیکیشن از اتوبوس جا نمی‌مانید! تریلرها را مهار کنید!
Back to top