رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد

عصر خودرو- مدیر بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان گفت: با تخلیه و بارگیری37 هزار خودرو در خردادماه امسال رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد.

Saturday 01 July 2023 - 12:16:00

رکورد ترانزیت خودرو در بنادر و دریانوردی بندرلنگه شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مرتضی سالاری صبح امروز (10 تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با تخلیه و بارگیری 37 هزار دستگاه خودرو ترانزیتی، بنادر و دریانوردی بندرلنگه با افزایش 41 درصدی توانست بار دیگر در این بخش از عملیات حمل و نقلی در سطح بنادر ایران رکوردشکنی کند.

وی ادامه داد: تخلیه و بارگیری این تعداد خودروی ترانزیتی توسط 269 فروند شناور فلزی انجام گرفته و پس از انجام عملیات گمرکی به مقاصد کشورهای عراق، افغانستان و همچنین کشورهای آسیای میانه بارگیری شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: افزایش سطح خدمات دریایی و بندری در راستای ترانزیت خودرو در بندرلنگه از جمله تفکیک اسکله تخلیه و بارگیری خودرو از دیگر کالاها، بهره‌برداری از سکوی ویژه بارگیری خودرو، افزایش ساعات تخلیه شناورها و فعالیت نظام‌مند بیش از 20 شرکت فعال در زمینه ترانزیت خودرو باعث شد ترانزیت خودرو در خرداد  امسال از مرز 37 هزار دستگاه عبور کند که این یک رکورد عملیاتی در سطح بنادر کشور محسوب می‌شود.

برچسب ها

ترانزیت خودرو
Back to top