مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد

افزایش ترانزیت خودرو از بندر خرمشهر

عصر خودرو- مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 99 درصدی تخلیه کالای عمومی در بندر خرمشهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

Tuesday 24 August 2021 - 17:05:00

افزایش ترانزیت خودرو از بندر خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، نورالله اسعدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، تخلیه کالای عمومی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 99 درصد رشد داشته است.

وی افزود: تخلیه کالای کانتینری در بندر خرمشهر نیز از ابتدای امسال تاکنون 13 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال ترانزیت خودرو از طریق این بندر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 492 درصد افزایش داشته است، گفت: ظرفیت‌های مناسبی در بندر خرمشهر برای ارتباط تجاری با کشورهای منطقه در خصوص ترانزیت خودرو وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 264 فروند شناور زیر یک هزار تن وارد بندر خرمشهر شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 34 درصدی را نشان می‌دهد.

برچسب ها

ترانزیت خودروگمرک خرمشهر
مطالب مرتبط بیشتر
اعلام متناقض مناطق آزاد برای ترانزیت خودرو آمریکایی مانع ترانزیت خودرو بین مناطق آزاد کدام شرط است؟ مناطق آزاد: هیچ درخواستی برای ترانزیت خودروی آمریکایی نداریم ترانزیت 20 هزار خودرو در نیمه نخست شهریور 8500 خودرو از بندرلنگه به کشورهای آسیای میانه ترانزیت شد همه خودروهای دپوشده در گمرک خرمشهر ترخیص می‌شوند 106 هزار خودرو از بندرلنگه به آسیای میانه ترانزیت شد وزارت کشور خواستار تعیین تکلیف 227 خودرو در گمرک خرمشهر شد + سند ترخیص خودروهای انبار شده بندر خرمشهر، در انتظار مصوبه هیات دولت پیگیری مشکل ترخیص خودروهای دپو شده در بندر خرمشهر خودروهای دپو شده در بندر خرمشهر به زودی ترخیص می شوند دلایل دپو خودرو در بندر خرمشهر "سامانه جامع گمرکی" تنها سایت معتبر برای مرخصی خودروهای اروندی ترخیص اتومبیل دست دوم در گمرک خرمشهر ممنوع است رشد 28 درصدی ترانزیت خودرو در بندرلنگه واردات 3400 خودرو از خرمشهر استمرار ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده ترانزیتی پلدختر افزایش 51 درصدی ترانزیت خودرو از بندرلنگه نخستین محموله خودرو از امیرآباد به تاجیکستان ترانزیت شد پای بندر امیرآباد مازندران به ترانزیت خودرو باز شد
Back to top