مقابله با آلودگی هوا و عزم آسیایی ها برای استفاده از خودروهای برقی

عصر خودرو- به دنبال افزایش نگرانی‌ها در مورد پدیده گرم شدن زمین، مقابله با آلودگی هوا و جلوگیری از انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای، بسیاری از کشورهای آسیا-اقیانوسیه عزم خود را برای استفاده و تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده اند که در این میان چین، ژاپن، کره جنوبی و هند از همه پیشتازترند.

Sunday 07 February 2021 - 16:09:00

مقابله با آلودگی هوا و عزم آسیایی ها برای استفاده از خودروهای برقی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، کاهش ذخایر نفتی در جهان و افزایش بهای انرژی، دولت‌ها و خودروسازان را در کشورهای مختلف بر آن داشته است تا با هدف کاهش مصرف سوخت و آلایندگی خودروها، به سمت تولید خودروهای برقی پیش روند.

کم مصرف بودن، هزینه کم در نگهداری و استفاده از خودروهای برقی، کاهش میزان آلودگی و حفظ محیط زیست سبب شد شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان برای تولید این نوع خودروها با یکدیگر به رقابتی تنگاتنگ بپردازند.

آمارها نشان می‌دهد صنعت خودروسازی جهان، در طی یک دهه‌ی اخیر، شاهد دگرگونی‌های عظیمی در زمینه ساخت «خودروهای برقی» بوده است و می‌توان چشم‌انداز بسیار روشنی را برای توسعه این نوع مشخص از خودروها، به ویژه در آسیا ترسیم کرد.

به گفته کارشناسان، به نظر می‌رسد این خودروها، در دهه‌های آینده، بتوانند جای خودروهای احتراق داخلی را بگیرند. این در حالی است که خودروسازان ایرانی، تاکنون فعالیتی جدی و چشمگیر در این زمینه صورت نداده‌اند.

تغییر رویکرد جهانی:

به باور کارشناسان در حال حاضر رویکرد اکثر شرکت های خودوسازی در آسیا-اقیانوسیه تغییر کرده و آنها در حال حرکت به سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی، الکتریکی و هیبریدی هستند.

جدیدترین گزارش‌های مربوط به فروش خودروهای الکتریکی در جهان نشان می‌دهد که کشورهایی آسیایی در مقایسه با کشورهای آمریکایی و اروپایی جایگاه نخست را در زمینه خرید خودروهای برقی به خود اختصاص داده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد میزان رشد سالانه خودروهای برقی در آسیا حدود 55 درصد است. این درحالیست که این رقم در آمریکا و اروپا به ترتیب 32 درصد و 26 درصد برآورد شده است.

در حال حاضر اکثر دولت‌های اروپایی، آمریکایی و همچنین آسیایی از جمله چین و هند قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه 2030 و نهایتا تا دهه 2040 میلادی (تقریبا دو دهه آینده) ممنوع و یا کاملا متوقف کنند.

همچنین اکثر کشورهای آسیا-اقیانوسیه مانند چین، ژاپن، سنگاپور و استرالیا با هدف فرهنگ سازی و ترغیب افراد برای خرید خودروهای برقی، مالیات فروش را حذف و یا تخفیف‌هایی را به این موضوع اختصاص داده‌اند.

این مساله سبب شده است فروشندگان خودرو تمایل بیشتری به فروش خودروهای برقی در مقایسه با خودروهای دیزلی داشته باشند.

چین، پیشتاز در فروش:

در میان کشورهای آسیایی، فروش خودروهای برقی در بازار چین سهم چشمگیری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری ژاپنی «نیکی»، در سال 2020 دست کم یک میلیون و 300 هزار دستگاه خودروی برقی در چین به فروش رفت که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته با افزایش 8 درصدی روبرو بوده است.

همچنین پیش‌بینی شده است میزان فروش خودروهای برقی در سال 2021 در چین با 40 درصد افزایش به یک میلیون و 800 هزار دستگاه برسد.

بنابر اعلام پایگاه خبری هنگ کنگی "ساوث چاینا مورنینگ پست"، یکی از مهمترین دلایل محبوبیت فروش خودروی برقی در چین؛ حمایت دولت این کشور از فروش این قبیل خودروها بوده است.

در حال حاضر، دولت چین با هدف افزایش فروش خودروهای برقی راهکاری هایی را اتخاذ کرده است که اختصاص یارانه به فروشندگان این خودروها یکی از آنهاست.

بنابر اعلام شورای دولتی چین، پیش‌بینی می‌شود فروش وسایل‌نقلیه برقی، پلاگین هیبریدی و هیدروژنی در بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان به 20 درصد از کل فروش وسایل‌نقلیه در این کشور تا سال 2025 برسد.

آمار منتشره شده انجمن خودروسازی چین نشان می‌دهد که استفاده روزافزون از خودروهای برقی و وضعیت انرژی جدید در این کشور، باعث کاهش مصرف بیش از 500 هزار تن بنزین در سال شده است.

گفتنی است خودروهای الکتریکی در چین بیش از یک میلیارد و 500 میلیون کیلووات ساعت برق مصرف کرده‌اند اما بیش از 500 هزار تن بنزین کمتر مصرف شده است.

از دیگر سو، در شرایطی که اکثر بازارهای جهانی به سبب شیوع بیماری کرونا با بحران اقتصادی روبرو هستند، چین با هدف افزایش فروش خودروهای برقی، تخفیف مالیاتی 10 درصدی را برای فروش این خودروها اختصاص داده است.

چین همچنین با هدف استفاده بیشتر از خودروهای برقی، زیرساخت‌های لازم را برای تولید وسایل‌نقلیه بر پایه انرژی نوین فراهم کرده و تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را افزایش داده است.

محبوبیت خودروی برقی در کره جنوبی:

براساس گزارش‌ها، شرکت‌ خودروسازی هیوندای کره‌جنوبی اعلام کرد که تصمیم دارد در سال 2021 دست کم 10.2 درصد به تولید خودروهای برقی خود بیافزاید که این مساله سبب افزایش ارزش سهام این شرکت کره ای به بالاترین قیمت خود از ماه مه 2018 شده است.

در حال حاضر مقامات کره جنوبی تصمیم گرفته‌اند با هدف افزایش فروش خودروهای برقی در این کشور، تا سال 2025 یارانه‌هایی را به خریداران خودروهای حامی محیط زیست اختصاص دهند.

بر اساس این طرح، یارانه وسایل حمل و نقل به 4.5 تریلیون وون افزایش یافته است. یعنی اینکه خریداران یارانه خرید خودروهایی برقی که قرار بود تا سال 2022 منقضی شود، به مدت 3 سال دیگر نیز تمدید شد. همچنین خریداران ماشین‌های برقی مسافربری تا سال 2024 و اتوبوس‌ها و کامیون‌های تا سال 2025 یارانه دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسیا پالس، قرار است تا سال 2025 دست کم یک میلیون و 33 هزار دستگاه از خودروهای برقی در کره جنوبی به فروش برسد.

همچنین کره جنوبی تصمیم دارد با هدف کاستن از آلودگی‌های زیست محیطی و کاستن از تبعات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد این کشور، تا 5 سال آینده دست‌کم 160 تریلیون وون معادل 133 میلیارد و 300 میلیون دلار برای طرح های حامی محیط زیست اختصاص دهد.

بر پایه این گزارش، این اقدام کره جنوبی سبب ایجاد دست کم 659 هزار شغل در این کشور خواهد شد.

توسعه زیرساخت ها در هند:

به گزارش شبکه اقتصادی "بلومبرگ" آمریکا، «آنیش شاه» معاون مدیرعامل شرکت "ماهیندرا و ماهیندرا"،‌ غول خودروسازی هند، می‌گوید دهلی‌نو می‌تواند نقش مهمی را در توسعه زیرساخت های خودروهای برقی در این کشور ایفا کند.

ماهیندرا که در سال مالی گذشته منتهی به 31 مارس 2020، دست کم 190 هزار دستگاه خودروی سواری را در بازار هند به فروش رسانده و حدود 7 درصد از سهم فروش خودروهای سواری را در این کشور در اختیار خود دارد، امیدوار است با کاهش قیمت‌ها و بهبود زیرساخت‌ها میزان فروش خودروهای برقی از خودورهای دیزلی فراتر رود.

شاه افزود: طی 3 تا 5 سال آینده، پلت‌فرم‌های الکتریکی مدرن مخصوص خودروهای برقی در هند ایجاد خواهند شد و اتومبیل‌های دارای موتور احتراق داخلی کم‌کم حذف می‌شوند.

به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود فروش خودروهای برقی تا سال 2030 از اتومبیل های دارای موتور احتراق داخلی در هند پیشی بگیرد.

این شرکت خودروسازی هندی همچنین می‌کوشد پلتفرم‌های خودروهای برقی را برای ارائه بطور همزمان در بازار داخلی و همچنین بازارهای خارج از این کشور، ایجاد کند.

پیش‌تر قرار بود ماهیندارا و شرکت خودروسازی فورد در یک سرمایه گذاری مشترک با هم همکاری کنند، اما آخرین روزهای سال 2020، این دو شرکت، همه‌گیری جهانی ویروس کرونا را بهانه کردند و صحبت در مورد همکاری مشترک را به آینده نامعلومی موکول کرده اند.

در حال حاضر ماهیندرا تصمیم دارد سرمایه گذاری 30 میلیارد روپیه (معادل 410.68‌ میلیون دلار آمریکا) را که برای همکاری با فورد در نظر گرفته بود، برای طراحی و تکوین خودروهای برقی در نظر بگیرد.

حذف تدریجی خودروهای بنزینی در ژاپن:

آمارها نشان می‌دهد کشور ژاپن در شرق آسیا پس از آمریکا بیشترین شمار خودروی برقی را در جهان به خود اختصاص داده است.

برای اولین بار ژاپن برنامه تشویقی خود را در زمینه حمایت از خودروی های برقی در سال 1996 آغاز کرد و این طرح در سال 1998 با برنامه مقدماتی "خودروهای با انرژی پاک" در هم تنیده شد.

این کشور سپس با هدف فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به خرید این خودروهای پاک، برنامه ارایه یارانه و تخفیف مالیاتی جهت خرید برق، گاز طبیعی، متانول و وسائل نقلیه برقی در نظر گرفت و این برنامه تا سال 2003 ادامه پیدا کرد.

ژاپن سپس در ادامه سیاست‌های تشویقی خود، مجددا این طرح را تا سال 2014 میلادی تمدید کرد و یارانه‌ای به ارزش 8 هزار و 500 دلار به خریداران خودروی برقی پرداخت ‌کرد.

سیاست های تشویقی ژاپن در نهایت نتیجه داد به نحوی که از سال 2009 تا سپتامبر 2014 بیش از 95 هزار خودروی برقی در این کشور به فروش رسید.

به دنبال موفقیت ژاپن در اجرای طرح استفاده از خودروهای برقی، توکیو در روزهای نخست سال جاری میلادی از طرحی خبر داد که بر اساس آن این کشور در 15 سال آینده با هدف رسیدن به انتشار صفر گازهای کربنی، خودروهای بنزینی را حذف کند.

به گزارش رویترز، ژاپن می‌کوشد در قالب این طرح تا سال 2050 سالانه به رشد اقتصادی سبز (غیرآلاینده) نزدیک به 2 تریلیون دلاری برسد.

دولت ژاپن مشوق مالیاتی و سایر حمایت‌های مالی تا سقف 90 تریلیون ین (870 میلیارد دلار) در سال در قالب رشد اقتصادی بیشتر از طریق سرمایه‌گذاری‌های سبز تا سال 2030 و 190 تریلیون ین (1.8 تریلیون دلار) تا سال 2050 در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد داد.

همچنین یک صندوق سبز به ارزش 2 تریلیون ین نیز با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در فناوری‌های سبز ایجاد شده است تا بتواند زمینه را برای جایگزینی خودروهای بنزینی با خودروهای برقی تا اواسط دهه 2030 فراهم آورد.

بر اساس این طرح قرار است مصرف هیدروژن از 200 تن در سال 2017 تا سال 2030 به 3 میلیون تن و تا سال 2050 به حدود 20 میلیون تن در حوزه‌هایی مانند تولید برق و حمل‌ونقل افزایش یابد.

طرحی تشویقی خرید خودروی برقی در استرالیا:

بر اساس جدیدترین گزارش های خبری، کشور استرالیا در قاره اقیانوسیه نیز تصمیم دارد با هدف تشویق مردم این کشور به خرید خودروهای برقی، بسته‌های تشویقی ارائه کند به نحوی که تا 10 سال آینده تقریبا دو سوم از مردم این کشور بتوانند از این خودروها استفاده کنند.

گفتنی است در ادامه تلاش‌های استرالیا برای فرهنگ سازی برای استفاده از خودروهای برقی، دولت این کشور در تیر ماه سال جاری طرح جدیدی را به تصویب رساند که بر اساس آن، به صاحبان خودروهای برقی که برای شارژ وسیله نقلیه خود از شبکه برق ملی استفاده می‌کنند، پول پرداخت شود.

همچنین در این پروژه در استرالیا، این خودروهای الکتریکی می توانند در مواقع اضطراری به عنوان یک منبع تغذیه برق خانگی عمل کنند.

به گفته مقامات، تا پایان سال 2023 به صاحبان خودروهای الکتریکی در این کشور پول پرداخت می‌شود.

آمارها همچنین نشان می‌دهد میزان فروش خودروهای برقی و پاک در بازار استرالیا در سال 2019 میلادی بیش از 3 برابر افزایش یافته است.

آمارها حاکی است، در سال 2019 میلادی میزان مشتریان خرید خودروهای تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی در بازار استرالیا به  6 هزار و 718 رسیده است که این رقم در مقایسه با سال قبل که میزان فروش این خودروها 2 هزارو 216 دستگاه بوده، بیش از 3 برابر رشد داشته است.

همچنین میزان فروش خودروهای هیبریدی در استرالیا نیز در سال 2019 به 30 هزار و 641 دستگاه افزایش یافته و یک رشد 54 درصدی را ثبت و تجربه کرده است.

این در حالیست که در همین بازه زمانی میزان فروش خودروهای بنزینی و دیزلی در حدود 8 درصد ریزش داشته است که بیشترین کاهش آن از سال 2011 میلادی به شمار می‌رود.

افزایش طرفداران خودروهای برقی در نیوزیلند:

بر اساس گزارش ها،‌ شرکت میتسوبیشی موتورز نیوزیلند برای اولین بار در مرداد 1390 با رونمایی از شبکه گسترده توزیع خودروهای الکتریکی، روزی تاریخی را در صنعت خودروی این  کشور کوچک در شرق استرالیا رقم زد.

این خودروی الکتریکی  با استفاده از پریز خانگی 15 آمپر و ظرف 7ساعت با هر بار شارژ می‌توانست مسافتی حدود 150 کیلومتر را طی کند.

از این تاریخ تاکنون، هیچ گزارشی در خصوص تولید انبوه خودروهایی برقی ساخت نیوزیلند در این کشور منتشر نشده است، اما کم کم شاهد تغییراتی در ذائقه مردم این کشور برای خرید خودروهای برقی هستیم.

در ماه مه 2013، میزان استفاده از خودروهای برقی در نیوزلند به 13 هزار و 500 دستگاه رسید.

دولت نیوزیلند در ماه مه 2016 میلادی طرحی را با هدف افزایش فروش خودروهای برقی در این کشور آغاز کرد که بر اساس آن دارندگان خودروهایی برقی می‌توانند تا دسامبر 2021 از پرداخت عوارض جاده‌ای معاف باشند.

همچنین مقامات نیوزیلند تصمیم دارند تا پایان 2021 میزان استفاده از خودروهای برقی را در این کشور به 64 هزار دستگاه افزایش دهند.

خودروی برقی، یک مزیت الزام آور در ایران:

اکنون که خودروسازان جهان مدت‌هاست که به این نتیجه رسیده‌اند که آینده بازار به مدل‌ خودروهای برقی و هوشمند تعلق دارد، ایران نیز در آینده باید به سمت تولید این نوع از خودروها پیش رود تا بتواند نبض بازار را در دست گیرد.

بر اساس پیش‌بینی موسسات معتبر جهان، فروش خودروهای برقی تا 5 سال آینده حدود 4 برابر رشد می‌کند و احتمالا تا سال 2030 از مرز 25 میلیون دستگاه فراتر می‌رود.

با توجه به فروش دو میلیون دستگاه خودروی برقی‌ در سال 2019 میلادی، پیش‌بینی شده است تعداد خریداران این خودروها تا 10 سال دیگر حدودا 13 برابر افزایش یابد.

در سال‌های گذشته برخی خودروسازان داخلی از جمله ایران‌خودرو، سایپا، گروه بهمن و ریگان‌خودرو نیز تلاش‌هایی برای تولید خودروی برقی انجام داده بودند، اما تاکنون میزان تولید آن به سطح انبوه نرسیده است.

گقتنی است برای نخستین بار در سال 1393 در ایران یک خودرو دوگانه برقی-بنزینی تولید شد و پس از گذشت سه سال و برای اولین بار نمونۀ آزمایشی خودرو تمام برقی در دی ماه سال 1396 در کشور رونمایی شد که گامی مهم در صنعت خودرو کشور و همچنین فناوری‌های وابسته به تولید موتور برقی به شمار می‌آید.

احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان تصریح کرد: استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در کشور نیازمند تقویت زیرساخت های تولید و مصرف آن است.

به گفته نعمت‌بخش، باید با هدف استفاده از خودروهای برقی، ساختمان‌ها به سیستم برق مجهز شوند، به عبارت دیگر می توان از برق پارکینگ هر ساختمان برای شارژ خودروی برقی استفاده کرد.

نعمت‌بخش گران بودن خودروهای برقی در مقایسه با خودروهای بنزینی را از دیگر موانع استفاده گسترده از این خودروها برشمرد و افزود این مساله ممکن است سبب کاهش استقبال مردم از این خودروها شود.

پیشتر مدیر توسعه صنایع ریلی و خودروی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: خودروی برقی بین 3 تا 4 سال آینده وارد بازار ایران می‌شود که یک مزیت و الزام است.

محمدرضا شیخ عطار" افزود: تولید خودروهای برقی نیازمند 35 قطعه جدید است که نیاز به دانش فنی و همکاری‌های خارجی دارد.

سوم شهریورماه امسال بود که مدیرعامل ایران خودرو گفت: امروز در بخش خودروهای برقی، سند و نقشه راهی در ایران خودرو به تصویب رسیده، این انگیزه مضاعف نیز وجود دارد تا با مجموعه مپنا در چارچوب ارتقای دانش فنی و افزایش بهره‌وری، همکاری شود.

«فرشاد مقیمی» افزود: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و ظرفیت‌های موجود در شرکت مپنا، سبب می‌شود تا ایران‌خودرو نیز با استفاده از این امکان، مسیر حرکت برای تولید خودروی برقی را با سرعت بیشتری طی کند و با بهره‌مندی از این ظرفیت ها پازل تولید خودروی برقی داخلی با سرعت تکمیل شود.

در این زمینه، «محمدرضا نجفی منش» رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان استان تهران نیز گفت: خودروهای برقی و الکتریکی، فناوری پیچیده ای ندارند و حتی در برخی موارد از قطعاتی ساده تر از خودروهای درون سوز برخوردارند.

وی اظهار داشت: از آنجایی که «باتری»در این خودروها یک قطعه مهم است، با این حال مطابق سیاست های خودروسازی کشور می توان در آینده به همکاری های متقابل با دیگر کشورها در این زمینه پرداخت.

با اشاره به مطالب فوق می‌توان گفت که اگرچه تاکنون در ایران در زمینه واردات خودروهای برقی گام‌هایی برداشته شده است، اما باید بپذیریم که در حوزه خودروهای الکتریکی از شرایط جهانی فاصله داریم، اما می‌توانیم با هدف توسعه داخلی‌سازی قطعات خودرو از طریق بهره‌گیری از توان و دانش پژوهشگران، نخبگان و دانشگاهیان کشور، ساخت محصولات جدید و همچنین کاهش ارزبری در صنعت خودروی برقی گام هایی اساسی برداریم.

برچسب ها

صنعت خودرو سازیخودرو برقیآلودگی هوا
مطالب مرتبط بیشتر
امضای قرارداد واگذاری 1000 دستگاه خودروی برقی به شرکت تاکسیرانی ندای به آوران واکنش محیط زیست به ورود "خودروهای برقی" به تهران خودروهای هیبریدی و برقی نردبان فورد شدند آخرین جزئیات ورود "40 هزار خوروی برقی" به ناوگان تهران بخش خصوصی هند در حال ساخت نسل بعدی ایستگاه‌های شارژ خودرو تاکسی‌ون برقی فردا وارد تهران می‌شود همه خودروهای برقی از چین وارد می‌شود خودروی برقی چینی ارزان در راه است ترخیص 2500 دستگاه خودروی برقی تا پایان سال از گمرکات کشور اپل پروژه ساخت خودروهای الکتریکی را تعطیل کرد رنو جدید با مدل قدیمی آمد فرانسه میزبان کادیلاک برقی جنرال‌موتورز حرکت سایپا با دست پر به سمت خودروهای پاک انقلاب پروژه‌های برقی محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا خودروی برقی از باشگاه فوتبال سر درآورد پیش‌بینی ٨ نقطه برای ایستگاه شارژ خودروهای برقی دو خودروساز آمریکایی سقوط کردند توسعه خودرو‌های برقی در کشور خودروهای برقی چینی با قیمت ارزان در راه بازار تعرفه برق خودروهای برقی مشابه نرخ برق واحدهای تجاری محاسبه می شود در 45 سال گذشته 500 میلیارد دلار گازوئیل و بنزین سوزاندیم افزایش سرمایه گذاری ژاپن بر روی خودروهای برقی نخستین رویداد زیست ‌بوم خودروی برقی هفدهم اسفندماه برگزار می‌شود دولت کجای برقی‌سازی ایستاده است؟ خودروساز چینی ترمز کشید بهترین زمان خرید خودروی الکتریکی برقی کردن خودروها یک انتخاب نیست، یک ضرورت است لزوم تدوین یک استاندارد مشخص برای خودروهای برقی نخستین رویداد زیست ‌بوم خودروی برقی اول اسفند برگزار می‌شود نخستین میکروکار برقی ایران را بشناسید آینده فورد در خطر است اعلام تعرفه واردات خودروهای برقی معاون وزیر صمت: تامین ارز خودروهای برقی حل شد 3 مدل خودروی الکتریکی در راه است آمادگی برای ارائه خدمات امدادی به خودروهای الکتریکی تمهیدات تولید خودرو برقی در اهواز فراهم شد بازار خودروهای الکتریکی جهانی در کدام مسیر است؟ قاطعانه می‌گویم الان زمان استفاده از خودروهای برقی است ورود 2500 خودروی برقی به ناوگان عمومی تا پایان سال ورود 2500 دستگاه خودرو برقی به ناوگان عمومی تا پایان سال رویای رنگ‌باخته 15 میلیون خودروی برقی در آلمان ردپای قیمت فلزات گرانبها در صنعت خودرو 30 هزار خودرو سواری برقی سال آینده وارد بازار می‌شود این بازیگر مشهور مانع اصلی فروش خودروهای برقی است! +عکس ورود خودروهای برقی داخلی و تولید مشترک به بازار از سال آینده خودروهای الکتریکی عامل افزایش قیمت مواد کمیاب می‌شوند؟ سود بازرگانی واردات خودروهای سواری برقی به گمرکات کشور ابلاغ شد تولد «اروین خودرو» با معرفی هوندا تمام الکتریکی رونمایی از خط تولید تایر خودروهای برقی و ماشین تایرسازی تک مرحله ای هوندا اسپرت برقی در راه است 2 ماه تا پایان سال مانده است؛ 100 هزار خودروی برقی کجاست؟ راه اندازی بیش از هزار شارژر خودروهای برقی تا پایان سال استفاده از معادن «لیتیوم» همدان برای تولید باتری‌های لیتیومی خودروهای برقی پیش بینی منابعی برای حمایت از تولید داخلی خودروهای برقی مجوز مجلس به وزارت صمت برای واردات خودرو نو و کارکرده برقی فورد تولید پیکاپ لایتنینگ F-150 خود را کاهش می دهد منطقه پایلوت خودروهای برقی تکلیف وزارت صنعت به 9 خودروساز برای ارایه 40 هزار تاکسی برقی تولید موتور هیبرید در دستورکار گروه خودروسازی سایپا پلیس راهور خواستار کاهش سن معاینه فنی خودروها شد سرمایه گذاری بخش خصوصی در حمل و نقل پاک از اولویت‌های شهرداری تهران 5 مشکل صنعت خودرو ایران؛ از مجمع الجزایری بودن تا تغییر زود به زود مدیران مذاکرات با چین برای واردات خودروهای برقی امدادخودرو سایپا خود را برای ارائه خدمات به خودرو های الکتریکی آماده می کند ب‌ام‌وهای برقی جدید در راه است رونمایی از 8 خودروی برقی داخلی در سال آینده کمیسیون تلفیق با کاهش عوارض واردات خودروهای برقی و کم مصرف موافقت کرد خودروهای برقی وارداتی با تعرفه جدید چقدر قیمت می‌خورند؟ دهنوی: کمیسیون تلفیق واردات خودروهای برقی را تصویب کرد حرکت سایپا با محصولات الکتریکی متنوع و همکاری با برندهای معتبر به سمت برقی‌سازی مجوز واردات خودروی برقی با سود بازرگانی 1 درصد پیش‌بینی سالی پررونق برای برقی‌ها خودروهای برقی جدید کیا در راه است کاهش ناترازی بنزین با وارد شدن خودروهای برقی و هیبریدی رشد فروش خودروهای برقی در جهان نصف شد روند منحل کردن ماشین‌های بنزینی آغاز شده؛ کشور‌ها قوانین مختلفی برای آن تعیین کرده اند رشد فروش خودروهای برقی آلمانی هوندای آینده نگر در راه است فرمان واردات خودرو به سمت «تاکسی» چرخید؟ رشد خودرو‌های الکتریکی در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟ ثبت رکورد فروش ولوو در سال 2023 زیکر تحویل خودروهای برقی را در سال 2024 دو برابر می کند بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ هوندا کلید خورد قالیباف: 81 درصد مشکل آلودگی هوا ناشی از خودروها و موتورسیکلت‌ها است فرسودگی 55 درصد خودروهای کلانشهر‌ها قابلیت بهره‌برداری 50 هزار تاکسی برقی در تهران گروه سایپا تولید خودروهای برقی و هیبرید را با جدیت دنبال می‌کند تولدی دیگر برای طرح ترافیک تهران نخستین خودروی برقی شیائومی رونمایی شد+ تصاویر بهترین سازنده خودروهای برقی جهان معرفی شد تسلا ؛ در رویای شارژ بی‌سیم خودرو وسیله نقلیه بعدی شما الکتریکی خواهد بود؟ روی خوش خودروسازان ژاپنی به تایلند چالش‌های زیرساختی برای خودرو‌های برقی سریعترین خودروی برقی جهان را بشناسید وزیر صمت: تعرفه واردات خودروهای برقی کاهش می‌یابد وزیر کشور: خودروسازان داخلی برای تولید خودرو برقی حمایت شوند تاکسی‌ چینی در راه ایران راهکار مجلس برای کاهش آلودگی هوا؛ استفاده از خودروهای برقی موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده بیشترین عامل آلودگی هوا اخراج کارمندان شیائومی برای افشای اطلاعات خودروی برقی علی آبادی برنامه خودروهای برقی کشور را به مخبر اعلام کرد فیات برقی سال 2024 آمد تغییری دیگر در خودروهای برقی جهشی هوشمندانه در تولید خودروهای تمام برقی با استفاده از توان داخلی هدف گذاری کانادا برای افزایش خودروهای برقی و کاهش آلایندگی نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند برقی‌سازی خودروها ضرورتی انکارناپذیر است تشریح سیاست و استراتژی کشور برای توسعه خودروهای برقی تاکسی‌ فرودگاه‌هاوایستگاه‌های راه‌آهن اولویت برقی سازی طرح‌های پلیس برای ساماندهی موتورسیکلت‌ها بازدارنده نیست معرفی دو تاکسی برقی جدید ایران خودرو منطقی: 6 خودروساز کشور خودرو برقی تولید می‌کنند خودروهای برقی ارزان در راه است! تاکسی‌های برقی به‌مرور داخلی‌تر می‌شوند 7 هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران احداث می‌شود! نقش بنزین در سیاهی هوای کلان‌شهرها خودروهای برقی برنده می‌شوند؟ رقابت داغ برای تولید خودروی برقی ارزان خودروهای برقی در مقابل نفت می‌ایستند؟ راهکار چین برای فروش بیشتر خودروهای برقی چرا خودروساز چینی ضرر کرد؟ خودروهای برقی که وارد ایران خواهند شد، چقدر در کشور سازنده محبوب هستند؟ تحویل نخستین خودرو برقی ایران 88 خودروی تمام برقی به تاکسیرانی تحویل داده شد ساخت خودروهای برقی یک ضرورت زیست محیطی است مسیر خودروسازی عوض می‌شود؟ چراغ سبز قانون به فرسوده ‌ها ایران خودرو پیش‌قراول تولید خودرو برقی در کشور است پیشنهاد ایران به عمان برای تولید خودرو برقی مشترک خودروهای الکتریکی پایان عصر نفت را تسریع می‌کنند؟ غافلگیری مالکان خودروهای پاک افزایش فروش خودروهای برقی فورد راهکار رفع 70درصد آلایندگی هوا استفاده از CNG‌ است پیشگامی ایران خودرو در طراحی و تولید خودرو برقی موتورسیکلت عامل اصلی آلودگی هوای تهران است هفت بخش که در توسعه خودروهای برقی باید مورد توجه قرار گیرد ری‌را برقی نمونه حرکت ایران‌خودرو به سمت روزآوری محصولات است ابطال معاینه فنی 400 خودرو در تهران در 2روز اخیر سه پیشنهاد برای کاهش آلایندگی خودروهای پایتخت یک خودروساز برقی عقب‌نشینی کرد فروش طرح ترافیک در روزهای آلوده هوای تهران ممنوع شد جریمه ورود غیرمجاز به محدود زوج و فرد چقدر است؟ استفاده از اتوبوس‌ها و خودروهای برقی گامی موثر برای کنترل آلودگی هواست اولین خودرو برقی وارداتی از کرمان آمد چین تسلا را زمین‌گیر می‌کند؟ اقدامات خوب داخلی برای تولید خودروهای برقی آلودگی هوا ارتباطی با بنزین ندارد لیپ سی10 ؛ شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده +تصاویر انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی حضور خودرو‌های برقی در شهرها تا پایان سال محسوس خواهد بود تراموا به کاهش آلودگی هوا و ترافیک می‌تواند کمک کند کامیون باری و ون مسافری برقی در راهند طراحی پلتفرم خودروی برقی با کمک خودروسازان خودروهای برقی جدید ایتالیایی در راه است تحول در صنعت خودرو با اتصال آزمایشگاه ملی قوای محرکه پیشرفته و وزارت صمت هدف‌گذاریِ تسریع در تولید خودرو‌ برقی با توجه به حجم گسترده مصرف‌ بنزین‌ مشارکت معاونت علمی با ایران‌خودرو و قطعه‌سازان برای ایجاد دفتر طراحی خودروی برقی بعد از خودروی برقی دنبال تولید خودروی هوشمند هستیم خودروهای برقی ناجی اقتصاد جهان شدند خیابان‌های تهران در انتظار تاکسی‌های برقی سبقت برقی‌ها از دیزلی‌ها در اروپا خودروهای برقی آذرماه می‌آیند آینده متعلق به خودروهای برقی است ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی به زودی آغاز می‌شود منطقی: با روش "CKD"و "SKD" خودرو برقی تولید نمی‌کنیم لزوم برقی شدن 50 درصد خودروها طی 10 سال سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا آبان تمام شد خودروی برقی وارد نشد اثر خودروهای برقی بر زنجیره‌های تامین افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران شورای رقابت، خودروهای برقی را قیمت گذاری نخواهد کرد طراحی و ساخت انواع شارژر خودرو‌های برقی در ایران تهدید جدید برای خودروسازان خارجی جهش فروش خودروهای برقی در اروپا سنگ بزرگ خودروهای برقی خودرو جدید BYD برای رقابت با تسلا Y + عکس تعریف 20 پروژه پیشران در وزارت صمت تامین یک میلیارد یورو ارز برای واردات خودرو‌های برقی آغاز تولید انبوه خودروی برقی چند منظوره در چین آغاز پرحاشیه تولید برقی‌ها در کشور خودروی برقی جدید هیوندای در راه است فروش خودروهای برقی خارج از سامانه یکپارچه به توان و ظرفیت های موجود در ایران‌خودرو اعتقاد دارم خودروهای برقی ؛ ساده اما گران آیا برقی‌‌سازی، بازی را در صنعت خودرو ایران تغییر می دهد؟ برقی‌سازی تهران برای رهایی از آلودگی هوا نقشه راه ایران‌خودرو در توسعه خودروهای برقی متضمن توسعه صنعت خودرو کشور سرایت وعده‌های ناکام واردات خودرو به برقی‌ها آمادگی 100 درصدی وزارت نیرو برای تامین زیرساخت خودروهای برقی بزرگترین بازار خودروی جهان رکورد زد افزایش فروش خودروهای برقی در مالزی استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه تحول صنعت خودرو، از محصولات جدید سایپا رویای بن‌ سلمان برای ورود به بازی برقی غول‌های خودروساز خودرو برقی به دلیل سازگاری با محیط زیست در اولویت حمایت است نخستین جزئیات خودروی برقی شیائومی فاش شد تم برقی نمایشگاه «تحول خودرو» هدف گذاری برای تولید انبوه خودروهای برقی تامین ارز 100 هزار خودروی برقی رنو برقی ارزان در راه است رونق فروش خودروهای برقی در اروپا مدیرعامل ایران خودرو: آماده صادرات محصولات برقی به ونزوئلا هستیم حمایت وزارت صمت از تولید داخل خودرو برقی شاسی بلند جنسیس در راه است حضور گروه سایپا در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو خودروی جدید فولکس‌واگن در راه آمریکا اتحاد چشم‌بادامی‌ها علیه چشم‌بادامی‌ها هفت توصیه مرتبط با بخش انرژی و تامین مالی خودروهای برقی جایگزینی خودرو‌های برقی تا سال 2030 و خروج خودرو‌های احتراقی خودروسازان چینی در خطرند جزئیات جدید از تامین خودروهای برقی تسلا در آلمان خودروهای 25 هزار یورویی می سازد ترکیه به سمت توسعه بازار خودرو‌های الکتریکی حرکت می‌کند رویکرد وزارت صمت؛ جهشی در حوزه خودروهای جدید استارت تولید خودروهای برقی با چینی‌ها؟ پنجره فرصت‌های ناشی از توسعه خودروهای برقی رشد سرمایه‌گذاری برقی تویوتا افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و کشور باید به سمت تولید خودروهای برقی گام بردارد دو مدل تویوتای برقی جدید در راه بازارهای جهانی تامین مالی خودروهای برقی انجام شده است تاثیر مثبت تولید و واردات خودروهای برقی برای ایجاد تعادل در بازار انعقاد قرارداد 1000 دستگاه تاکسی و 100 دستگاه اتوبوس برقی با شهرداری مشهد موتورسیکلت های برقی چه زمان وارد تهران می شوند؟ خودروسازان احتیاط می‌کنند فرسودگی 90 درصد موتورسیکلت‌ها تولید خودروهای برقی ضروری است وولینگ مینی کابریو؛ خودرو چینی 14 هزار دلاری که 2 رکورد جهانی هم دارد! +عکس نقطه شروع خودروهای پاک تولید خودروهای برقی؛ انتخاب یا اجبار؟ اقدام میتسوبیشی برای افزایش تولید خودروهای برقی روزانه 3800 خودرو تولید می‌کنیم چهار پرسش سیاستی در توسعه ناوگان وسایل نقلیه برقی آغاز واردات خودروهای برقی از آبان ماه «مازندران» در مسیر تولید خودروی برقی خودروی برقی از مسیر نروژ بی وای دی به تسلا رسید! خودروهای برقی معادن طلای آینده تصمیم گیری در مورد شورای رقابت با مجلس است انعقاد قرارداد تامین ناوگان حمل و نقل عمومی برقی در تهران از حرف تا عمل برای احیای صنعت خودرو از مزایای 7 گانه خودروهای برقی تا فرصتی برای تحول در صنعت خودرو تویوتا خودروهای برقی را دگرگون می‌کند راز شکست برنامه‌های خودرو مذاکرات شیائومی برای شراکت در تولید خودروی برقی تسلا سهم بازار آمریکا را از دست داد چهار توصیه راهبردی در توسعه حمل‌ونقل عمومی برقی قیمت گذاری دستوری مشکل صنعت خودرو کدام کشور بیشترین سهم خودروهای برقی را دارد؟ زاکانی: تا پایان سال آینده پنج هزار جایگاه شارژ خودرو برقی در تهران نصب می‌شود همه مردم می توانند خودرو وارد کنند کاهش قیمت با تسلا چه کرد؟ چگونه چین برای رهبری جهانی خودروهای الکتریکی همه را شکست داد؟ تکلیف مجلس به دولت برای برقی سازی خودروها با اولویت اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌ها تجهیز کرج به اتوبوس های برقی ساخت شارژر 2 نوع خودروی هیبریدی خارجی از سوی دانش‌بنیان‌ها طراحی و ساخت خودرو برقی بومی تا افق 1404 فرصت‌های فناورانه ناشی از تولید و به‌کارگیری خودروهای برقی در کشور بازگشت جنرال موتورز به بازارهای اروپایی با کادیلاک برقی رونمایی از نسخه برقی ری را به زودی خودروی برقی مورد علاقه چینی‌ها کدام است؟ تولید خودروهای تمام برقی در دستور کار سایپا کشورهای پیشرو در خودروهای برقی کدامند؟ لوسید برای افتتاح کارخانه خودروهای برقی به جده رفت امضای تفاهم‌نامه تولید و تامین سلول و باتری پک خودروهای برقی گروه سایپا با مپنا پیش‌بینی فروش خودروهای برقی در سال 2023 فولکس‌واگن تولید خودروهای برقی را کاهش می‌دهد تجسم رشد صنعت خودروهای الکتریکی افتتاح اولین کارخانه خودرو‌های برقی در عربستان 19 مدل نیسان برقی جدید در راه است کارخانه‌های خودروسازی بریتانیا تعطیل می‌شود؟ ورود 2000 خودروی برقی به ناوگان حمل و نقل کشور تا 1403 هدف گذاری تویوتا برای افزایش تولید خودرو برقی دولت بستر واردات خودروهای برقی را تسهیل کند فروش خودروهای تمام الکتریکی رکورد زد کمک بانکی استرالیا به خودروهای برقی دانش فنی تولید خودروهای برقی در کشور مهیاست نیو eC6 جدید؛ شاسی بلند ارزشمند چینی! +عکس ضرورت توسعه خودرو برقی در کشور اندونزی: تا سال 2026 خودروهای برقی می‌سازیم خودرو خوش قیمت در راه است تخت گاز چینی‌ها در جاده اروپا تسلا عامل موفقیت برای چین شد ایجاد زیرساخت پیش نیاز توسعه خودرو‌های برقی چرا یکباره وزارت صمت روی خودروهای برقی متمرکز شد؟ خودروی برقی آلمانی ارزان در راه است سایه بزرگ خودروهای برقی چین بر نمایشگاه خودروی مونیخ بررسی عوامل موثر در افزایش میزان تولید خودرو‌های برقی واردات و عرضه 6 هزار خودروی برقی ایران خودرو تا پایان سال هزینه خودروهای برقی همچنان بالا می‌ماند سالانه 500 هزار خودروی فرسوده باید از رده خارج شود ورود «معکوس» تسلا به ایران تعرفه خودروی برقی کاهش می‌یابد تسلا را آورده ایم باز کردیم؛ الهام می‌گیریم، کپی نمی‌کنیم مردم در آینده خبرهای خوبی از صنعت خودرو خواهند شنید جایگزینی 50 هزار تاکسی فرسوده با خودروهای برقی گذر خودروهای برقی از نقطه‌عطف عرضه 19 نیسان جدید تا 2030 خودروسازان 50درصد سهمیه تولید را به خودروهای برقی اختصاص دهند شرکت نبکا کراس اوور برقی ET5 را به نمایش گذاشت+ تصاویر 100 دستگاه شارژر خودروهای برقی در سراسر کشور وجود دارد افزایش 20 درصدی ظرفیت حمل و نقل عمومی با اولویت خودروهای برقی در برنامه هفتم توسعه باید از خودروهای گازسوز و بنزینی عبور کنیم الگوی هندی توسعه خودروهای برقی تشویق به افزایش تولید و تسهیل واردات خودرو‌های برقی وزیر صمت: خودرو برقی از سال آینده در سبد تولید خودروسازان داخلی قرار می‌گیرد آیا گرافن، باتری‌ خودروهای الکتریکی را متحول می‌کند؟ خودروی برقی از هدف‌گذاری تا اجرا در دولت های مختلف ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران نصب می‌شوند خودروسازها ملزم به اجرای تعهدات خود برای تحویل خودروها هستند آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده به دولت ارسال شد شیائومی برای تولید خودروهای برقی چراغ سبز گرفت منفعت 30 میلیارد دلاری در سال برای کشور با توسعه خودروهای برقی انقلاب در صرفه‌جویی سوخت و کاهش آلاینده‌ها با برقی کردن خودروها مکث موتور 2 خودرو پاک وارد میکند+ تصاویر برنامه اندونزی برای خودروهای برقی خودرو برقی بهمن موتور را بشناسیم! اندازه بازار خودروهای برقی در ایران نزدیک به صفر است ایجاد بازار برای توسعه خودروهای برقی ثبت سفارش خودروهای برقی آغاز شد خودروهای جدید چین در راه اروپا جنگ قیمتی خودروهای برقی تلفات می‌گیرد جایگزینی خودروهای برقی با بنزینی در کلانشهرها رونمایی از اولین سوپر خودرو تمام الکتریکی اسپیدستر جهان +عکس چالش خودروساز‌های چینی برای تسخیر بازار خودروی برقی اروپا فراهم شدن زیرساخت اولین ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی تاکید وزیر صمت بر مفید بودن ماشین‌های برقی تولید خودروهای برقی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تمرکزمان بر خودروهای برقی است انعقاد قرارداد تامین 1000 خودروی برقی برنامه های ایران خودرو برای عرضه و تولید خودروهای برقی و هیبریدی بازدید اعضای کمیسیون صنایع از پروژه تولید خودروی برقی در وزارت صمت برقی شدن حمل‌ونقل تهران با مشارکت مپنا و شهرداری زیرساخت برقی‌شدن خودرو‌ها در تهران تا پایان سال مهیا می‌شود خودروهای برقی جدید چینی در راه است پاندای ارزان در راه است هزار دانشجو بورسیه خودروسازی می‌شوند تقویت توسعه فناوری خودروهای برقی تویوتا در چین فیلتر برقی واردات خودرو آیین‌نامه واردات خودروهای نو تغییر می‌کند؟ هدف‌مان ایجاد تحول در وضعیت خودروهای موجود است اما و اگر‌های تولید خودرو برقی در کشور تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودروها بدانید (+عکس و جزئیات کامل) حل مسائل صنعت خودرو با ایجاد پردیس علم‌وفناوری خودرو گامی موثر در جهت تولید و عرضه خودروهای الکتریکی اندونزی میزبان تسلا و بی وای دی می شود عقب‌نشینی چین به نفع برقی‌های اروپا شد ژوئن برقی بازار خودروی آلمان پتانسیل خوبی برای خودروهای برقی در کشور وجود دارد فورد هم به جنگ تسلا رفت! فصل جدید خودروهای لوکس برقی با سری EXLANTIX برند اکسید ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو ورود بیش از 90 مدل خودروی برقی به آمریکا روز سیاه تاریخ خودروسازی ایران چرک‌نویس طرح خودرویی آمریکایی‌ها هم برای تامین برق خودروهای الکتریکی مشکل دارند تولید خودرو برقی، برنامه راهبردی و ضمانت اجرایی نیاز دارد افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز رونمایی از خودروهای برقی جدید در ایتالیا بی‌وای‌دی جدید آمد چین ژاپن را پشت سر گذاشت اولین وانت برقی سنگاپور آمد نوآوری در خودروهای الکتریکی عامل سقوط مس شد رشد فروش ولووهای برقی تولید خودروهای برقی در کشور نیازمند نقشه‌راه است ورود خودروهای برقی به حمل و نقل عمومی کشور تا پایان 1402 معرفی رکوردداران فروش خودروهای پاک آمار عرضه موتورسیکلت و خودرو برقی در سال 1402 اعلام شد پیش بینی تردد 200 هزار موتورسیکلت و 50 هزار خودروی برقی تا پایان سال توسعه تولید خودروهای هیبریدی در کشور؛ مصرف بهینه سوخت و کاهش آلایندگی‌ها خودروهای بنزینی در انگلیس کم هزینه‌تر از خودروی برقی شدند اسپانیا پیشتاز برای مدرن سازی صنعت خودرو رونق اولین بازار خودروهای الکتریکی آسیای جنوب‌شرقی چالش جدید برای خودروهای الکتریکی کره قطب تولید آینده رنوی برقی خواهد شد یارانه‌ها کارخودش را کرد! آمریکا حریف چین در خودروهای الکتریکی نشد رونمایی از خودرو جدید ایتالیایی+ عکس دارنده بالاترین تعداد خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ بازی خودرویی چین در ایران ویژن 11-1؛ بازگشت مرسدس به دهه 70 و تولد آینده ای نارنجی! +عکس پورشه از طرح «میشن‌ایکس» سریع‌ترین ابر خودروی تمام برقی رونمایی کرد+ عکس رونمایی تویوتا از نسل جدید فناوری باتری خودروهای برقی رقابت چین و غرب بر سر تنظیم استانداردهای جهانی باتری خودروهای الکترونیکی قیمت خودروهای چینی نیو کاهش یافت مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری‌های خودروهای الکتریکی پرفروش‌ترین خودروهای برقی 2023 درآمد سه میلیارد دلاری تسلا از شراکت با فورد و جنرال موتورز قیمت کارخانه‌ای باید اصلاح شود آریزو 5 EV اولین خودرو برقی با پلاک ملی؛ مدیران خودرو در مسیر انرژی‌های سبز خودروهای برقی پیشتاز چین مشخص شدند خودروی برقی تسلا پرفروش‌ترین خودروی جهان شد راه‌اندازی خط تولید سلول‌های لیتیوم یونی در هند «موتورسیکلت‌های برقی» به برنامه هفتم نرسیدند فراز و فرود استانداردسازی خودرو‌های برقی فورد متحول شد بازگشت دوباره تخفیف‌های خودروهای برقی استیشن برقی چینی در راه اروپا چین با خودروهای برقی غوغا به پا کرد کبری؛ این مار خوش خط و خال 350 هزار دلاری! +عکس عرضه محصولات خودروسازان خصوصی با قیمت بهمن 1401 به مدت یک سال فونیکس در آستانه تحولی بزرگ در صنعت خودرو فراخوان تسلا برای بیش‌ از 1.1 میلیون خودرو برقی در چین به دلیل نقص فنی ولوو بدقول شد چالش‌های حرکت در مسیر جهانی "برقی شدن محصولات خودرویی" تولید خودروی چینی در ویتنام توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست، پایه و اساس خودروسازی روز جهان فروش خودروهای برقی امسال 35 درصد افزایش می یابد اشکودا 6 مدل خودرو برقی عرضه خواهد کرد صنعت خودرو سیب زمینی بکارد یا پیاز؟ خودروهای جمع‌آوری زباله به ابر باتری نانویی مجهز می‌شوند اولین شلبی ماستنگ الکتریکی؛ شروعی متفاوت با مک-ئی+عکس رونمایی از نخستین خودروی برقی تا پایان اردیبهشت یک خودروی الکتریکی ارزان شد هدف‌گذاری کیا برای افزایش فروش خودروهای برقی غول خودروهای برقی چین رکورد زد وولینگ بینگو؛ خودرو ارزان قیمت و قابل توجه بازار چین +عکس خودروهای الکتریکی امسال یک پنجم بازار خودرو جهان را تشکیل می‌دهد غول خودروهای برقی چین شاهکار کرد فولکس‌واگن با 10 مدل جدید برقی می‌آید موفقیت برای صنعت خودروسازی آلمان چالش برای بی‌ام‌و بی‌اهمیت شد تخفیف‌های تسلا دردسرساز شد موج تخفیف تسلا جهانی شد تسلا عامل جهش شد پاندا مینی؛ خودرو 5800 دلاری جیلی+عکس شتاب خودروهای برقی در جهان افزایش 4 برابری فروش خودروهای برقی در ترکیه ارائه 10 مدل تویوتا برقی به بازار بهترین ماه برای فروش خودروهای برقی فروش خودروهای الکتریکی رکورد زد مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت فراگیری خودروهای برقی با ارزان‌سازی باتری خداحافظی با موتورهای احتراقی در کمتر از دو دهه آینده چین؛ پیشتاز در صنعت تولید باتری لیتیوم در جهان نیسان رکوردار می‌شود؟ جیلی گلکسی؛ مسیر درخشان یک خودروساز چینی! +عکس عملکرد ابرخازن‌ها در خودروهای برقی با نانوکامپوزیت بهبود یافت درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان تسلا جایش را به شرکت چینی داد تسویه مطالبات قطعه‌سازان تا پایان سال هایما 8S دو ماه زودتر از موعد وارد بازار شد در 2 سال آینده تولید خودرو‌های جدید را خواهیم داشت احداث ایستگاه شارژ خودروهای برقی در هتل میزبان بابلسر تلاش20 شرکت دانش بنیان برای ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی زیرساخت‌های تست و آزمون خودروهای برقی تکمیل می‌شود معاونت حراست گروه خودروسازی سایپا عنوان برتر را کسب کرد دانش تولید خودروی برقی در کشور کسب شد توسعه ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی در کشور با مشارکت مپنا و بخش خصوصی آپترا لانچ ادیشن؛ خودرو الکتریکی که می تواند ماه ها بی نیاز از شارژ حرکت کند! + عکس دستورالعمل شورای رقابت مغایر سیاست رییس‌جمهور است وبینار رایگان متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو پاسخ های خطیبی به تمام حاشیه سازان برای ایران خودرو 50 دستگاه خودروی برقی اردیبهشت سال آینده عرضه می‌شود لیپ C01؛ سدان جدید چینی که طراحی متفاوتی دارد! +عکس گام نخست ایران خودرو و مپنا برای تولید 50 دستگاه تارا برقی خطر برای خودروسازان ژاپنی رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود سوزوکی میلیاردی به میدان آمد چرا بورس کالا با پیش فروش خودرو خارجی مخالف است؟ فروش تسلا غوغا کرد تصاحب 80 درصدی بازار جهانی خودرو از آن کیست؟ سوزوکی برقی به میدان می‌آید سودآوری سلاح تسلا شد عملکرد فراتر از انتظار ایران خودرو در زمینه خودروهای برقی عمر خودروهای بنزینی در آمریکا کوتاه شد خودروهای فرسوده بنزین را می‌بلعند و هوا را آلوده می‌کنند+اینفوگرافی ایستگاه شارژ خودروهای برقی چین به بیش از 5 میلیون رسید سریال رکوردزنی ایران‌خودرویی‌ها به محورسازان رسید اما و اگر‌های برقی سازی خودرو‌ها در کشور تخصیص بودجه اختصاصی قانون "هوای پاک" برای نخستین بار در سال 1402 نقش سوخت در به شماره افتادن نفس‌ها چقدر است؟ استلانتیس در آمریکا شبکه شارژ نمی‌سازد افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل می کند+ عکس چین بازار خودروهای الکتریکی را صاحب می‌شود نقشه 4 میلیارد دلاری دولت برای حل مشکل آلودگی وسایل نقلیه چالش فرسوده ها در مسیر رشد تولید دستاورد محیط زیستی حذف الزام اسقاط خودرو ؟ خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده؛ عامل اصلی آلودگی هوای کلان‌شهرها 60 درصد آلودگی هوا مربوط به منابع متحرک است ترک فعل‌های گذشته در مقابله با آلودگی هوا توسط دستگاه قضایی پیگیری شود کارت قرمز کره جنوبی به تسلا نقشه برقی هیوندایی در نروژ خودروهای الکتریکی ارزان خواهد شد؟ رشد 100 درصدی صادرات خودروهای الکتریکی چین نیو eC7؛ ائروداینامیک ترین شاسی بلند جهان در چین رونمایی شد+عکس عبور «اسقاط خودرو» از پیچ آخر 7 میلیون خودرو و 10 میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور داریم طرح ماشین‌های آبسوز برای حل مشکل آلودگی هوا اجرا شود خودروهای چینی برای مشتریان وقت می‌خرد بنزین تا چه اندازه در آلودگی هوا نقش دارد؟ خودروهای الکتریکی ویتنامی وارد بازار آمریکا شد آمادگی پلیس برای اجرای طرح زوج و فرد از در منازل بنزین و خودروها با هوای تهران چه می‌کنند؟ رونمایی از اولین خودرو برقی مزدا ‌جزئیات 3 مرحله نقشه راه تحول صنعت خودروی کشور تا پایان 1404 یارانه، کلید تشویق برای خرید خودروی الکتریکی افزایش تسلط باتری‌سازان چینی بر صنعت خودروی اروپا گام نخست برنامه تحولی صنعت خودرو محقق شد سرمایه‌گذاری هنگفت فولکس در خودروهای برقی پیروزی تویوتا در رقابت با تسلا تولید خودرو برقی در کشور شدنی است؟ خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند مایکرولینو: خودروی سوئیسی 15هزار دلاری +عکس ساخت خودروی برقی دو نفره در پارک فناوری سمنان امروز و فردا طرح ترافیک فروخته نمی‌شود رشد فروش برقی‌ها در آمریکا جنرال موتورز با اهداف جدید آمد ام جی ZS الکتریکی فیس لیفت؛ زیباروی چینی در تایلند و هند! +عکس حذف خودروی پاک از واردات تردد بی‌وای‌دی برقی چینی در ژاپن آمادگی ایران‌خودرو برای عرضه تارا برقی تسلا این بار به شکل نرم افزاری فراخوان داد محدودیت تردد خودروهای برقی در سوئیس بابت کاهش مصرف برق در فصل سرد کمیته فنی تاکسی های برقی ایجاد شد گلف هم الکتریکی می‌شود وسایل نقلیه برقی در اندونزی زیاد می‌شود؟ نقطه روشن در بازار خاکستری خودرو برنامه برقی جنرال موتورز آمادگی صنعت باتری برای همکاری با ایران خودرو در تولید تارا برقی عربستان ساخت اولین کارخانه خودروهای الکتریکی را آغاز کرد واگنیر اس 2024؛ آینده برند جیپ را همین الان ببینید! +عکس برنامه مزدا برای رشد تولیدات برقی اسقاط خودرو در اولویت چندم؟ جهش خودروسازان در آبان ماه 1401 پراویگ دیفای: شاسی بلند جدید هندی +عکس محیط زیست: فقط 29 هزار خودرو از 6.5 میلیون خودروی فرسوده اسقاط شدند تکالیف عمده براى رفع آلودگى هوا با کدام ارگان است؟ هند مبدأ صادرات خودروهای برقی ارزان می‌شود موتور پمپاژ هوای‌سیاه اولین خودروی برقی ویتنام در آمریکا می‌راند افزایش قیمت خودروسازان چینی کلید خورد «نیو» ایستگاه‌های تعویض باتری برقی‌ها را توسعه می‌دهد افزایش آمار خودروهای الکتریکی در برزیل کاهش آلایندگی خودروها و موتورسیکلت‌ها با کاتالیست‌های 3 منظوره جنرال موتورز از هدف خود عقب‌نشینی کرد مردم آمریکا از کدام خودروی برقی بیشترین رضایت را دارند؟ برنامه تحولی بازار خودرو وزارت صنعت ، معدن و تجارت اگر نرخ ارز بگذارد، قیمت خودرو پایین می آید خودروهای الکتریکی به فروش انبوه می‌رسند؟ استپ کیفی خودروهای قدیمی فرسودگی 17 میلیون وسیله نقلیه در کشور انقلاب خودرویی در خاورمیانه خداحافظی رنو با برقی‌های کوچک هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند تسلا عقب‌نشینی کرد BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس تولید خودروهای برقی 600 هزار فرصت شغلی در اروپا را نابود می کند فروش خودروهای برقی و هیبریدی اتحادیه اروپا رکورد زد عرضه مدل جدید خودروهای برقی هوندا در چین آغاز تولید انبوه تراشه‌های الکترونیکی صنعت خودرو عرضه اولین خودروی برقی سعودی خودرو پرچمدار برقی چین در اروپا دردسر دوباره کرونا برای خودروسازان چینی تاثیر 59 درصدی وسایل نقلیه در آلودگی هوای تهران تشریح آخرین وضعیت واردات خودرو رونمایی اردوغان از خودروی ملی و برقی ترکیه توقف فروش خودروهای بنزینی و گازوئیلی از سال 2035 در اتحادیه اروپا نیسان صاحب 15 درصد از سهام رنو می‌شود کاهش تولید خودرو در انگلیس تردید مدیران در رالی تولید خودروی برقی کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی 500 هزار خودرو می‌سازد اشکودای کراس اوور برقی می‌آید خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی عرضه خودروی الکتریکی تویوتا با باتری بی‌وای‌دی احداث ایستگاه شارژ فوق سریع در چین هشدار درباره جنگ سبز خودروسازان سایپا آینده فناورانه صنعت خودرو را کلید زد مسکو مرکز صنعت خودروهای الکتریکی می‌شود؟ اولویت با واگذاری مدیریت و تصدی‌گری دولت در صنعت خودرو است خودروسازان جهان به حمایت از تولید خودرو برقی شتافتند هم‌اندیشی وزیر اقتصاد با دانشگاهیان و فعالان صنعت خودرو درباره واگذاری خودروسازها افزایش تولید خودروهای برقی استلانتیس اسپکتر؛ اولین رولز-رویس الکتریکی یا ترکیب عجیبی از پول با الکتریسیته! +عکس تسلا، فولکس‌واگن را شکست داد! ثبت نام برای خودرو‌های برقی در آمریکا از 458 هزار مورد فراتر رفت غول خودروهای برقی چین به راحتی تسلا را شکست داد بومی‌سازی "سامانه شارژر خورشیدی" برای شارژ خودروهای برقی فناوری جالب خودروهای آلمانی برای کاهش آلودگی هوا +عکس طراحی خودروهای برقی در کشور در دستور کار است ایران در ارمنستان خودرو می‌سازد خودروی برقی مشترک سونی و هوندا در راه است فولکس واگن و خودکارسازی 20 تا 30 درصدی تولید ورود اولین خودروی الکتریکی سواری بی‌وای‌دی به هند رنو دنیای خودروهای الکتریکی را شگفت‌زده می‌کند سرمایه‌گذاری یک میلیارد یورویی آمازون در ناوگان برقی اروپا راهکار اندونزی برای افزایش فروش خودروهای برقی اروپا در تصرف خودروهای برقی چین ضرورت ساخت باتری‌های بهتر برای خودروهای برقی آئودی کیو4 ای-ترون؛ از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV+عکس تولید خودروهای الکتریکی جنرال‌موتورز صعودی می‌شود؟ فولگوره؛ اولین خودروی تمام الکتریکی مازراتی معرفی و وارد خط تولید می شود جهش برقی ب ام و جهش 70 درصدی فروش خودروهای برقی آینده روشن خودروهای برقی در آمریکا رشد فروش ب ام و با کمک برقی‌ها رشد 5.7 درصدی تولید خودرو سواری تا پایان مردادماه طراحی و ساخت تارا برقی در کلاس روز جهانی دست‌یابی ایران‌خودرو به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی ایجاد ارتباط میان دانش‌بنیان‌های حوزه خودرو با صنعت از طریق راه‌اندازی مرکز تحقیقات مشترک رشد صنعت با تیک‌آف خودرو نمایش خودرو برقی مپنا و کرمان موتور در ونزوئلا عرضه آئودی برقی جدید در 2025 باتری که با سه دقیقه شارژ 20 سال کار می‌کند خودروهای برقی و هیبریدی مشکلی از بازار حل نخواهد کرد شورولت ایکوناکس 2024؛ کراس اوور جدید آمریکایی با پیشرانه پاک+عکس جهش 100 درصدی فروش خودروهای انرژی جدید در چین «الگوی هندی» گذار به خودروهای برقی 30 درصد تولید خودرو از آن تایلند خواهد شد؟ اروپا مقصد محبوب خودروهای برقی چینی نیو ES7؛ شاسی بلند بسیار باکیفیت چینی+ عکس جزئیات واردات خودرو به مناطق آزاد شراکت هوندا برای تامین پایدار فلزات باتری در خودرو‌های برقی اشکودا در مسیر برقی شدن چین به رتبه دوم در بازار جهانی باتری خودروهای الکتریکی جهش کرد یک لایحه دوفوریتی درباره صنعت خودرو تقدیم مجلس شد راهکارهای عبور از واردات بنزین چیست؟ محسن رضایی: گلایه رهبر انقلاب باعث تحول در صنعت خودروسازی شد دردسر خشکسالی برای خودروهای برقی هوندا برای تولید 2 میلیون خودروی برقی در سال هدفگذاری کرد هوندا 30 مدل خودروی برقی عرضه می‌کند بازار 250 میلیارد دلاری باتری ورود سوزوکی به اعماق بازار خودروهای الکتریکی ضرورت حرکت به سمت تولید خودروهای برقی و هیبریدی مذاکرات شیائومی با بایک برای تولید خودروهای برقی عرضه خودروی اقتصادی به بازار از اواسط سال آینده دومینوی زیان خودروسازی افتتاح و بازدید وزیر صمت از نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دولت پورشه‌های برقی به اندازه خودروهای احتراقی می‌شوند بدبینی خودروسازان در ابتدای تابستان رونمایی از باگی برقی شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک+عکس همکاری وزارت صمت و دفاع باعث جهش و موفقیت صنعت خودرو شده است اکثر خریداران خودروهای برقی دغدغه محیط زیست ندارند خودروهای جدید در انبارهای جهان ماندگار می‌شوند؟ استلانتیس در پرونده آلودگی هوا محکوم به پرداخت 300 میلیون دلار جریمه شد تعویق عرضه بنتلی الکتریکی پلتفرم مشترک خودرو بین ایران، روسیه و چین تعریف شود خودروهای برقی چین در بازار اروپا بررسی آیین نامه قانون ساماندهی صنعت خودرو در کمیسیون صنایع خودروهای برقی به محیط زیست آسیب می‌زنند؟ هیوندای خودروی برقی 20 هزار دلاری عرضه می‌کند بازوی رباتیک شارژ خودروی برقی برای کمک به معلولین طراحی شد ماکان برقی جدید در راه است خودروی برقی فورد عامل از بین رفتن 8000 شغل می‌شود؟ افزایش فروش خودروهای برقی تسلا در استرالیا راه اندازی اولین کارخانه خودروهای برقی هیوندای در کره افت فروش پلاگین‌ها در نروژ هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید عملگرایی ایران خودرو در تحول کیفیت برنامه‌های وزارت صمت برای حل مشکلات صنعت خودروی کشور تاتا موتورز رکورددار فروش خودروهای الکتریکی انگلیس کلیددار قفل باتری برای خودروهای الکتریکی رنو 5 بعد از نیم قرن برقی شد آینده به سبک هیوندای محصول جدید و اختصاصی کرمان موتور با همکاری شرکت های معتبر اروپایی روش‌های کاهش قیمت خودرو در گزارش تحول صنعت خودرو خودروهای برقی لوکس مرسدس بنز در راه است خودروسازی جهان در مسیر تسلایی شدن افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز فراری هم الکتریکی می‌شود خودروی 10 هزار دلاری سیتروئن و رکورد فروش 17 دقیقه ای! +عکس مگان الکتریکی چند؟ نقش فیلتر در پدیده نوظهور ریزگردها تحویل خودرو در زمستان پارسال 30 درصد رشد کرد تغییر روندها در صنعت خودرو به‌سوی شخصی‌سازی پیش می‌رود فروش خودروهای الکتریکی از مرز 50 درصد گذشت روند ادامه‌دار صادرات 60 درصدی جهانی خودروهای الکتریکی چین چالش نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در دوران گذار از بنزینی به برقی صنعت خودروهای الکتریکی از افزایش قیمت بنزین سود می‌برد؟ شروط پلیس برای شماره‌گذاری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های برقی افزایش قیمت خودروی الکتریکی هامر جنرال‌موتورز آزمایش موفق جاده‌ای که خودروهای برقی را شارژ می‌کند فراری با خودروهای الکتریکی منحصربه فرد می‌آید ماجرای «ذخیره‌ها» چه بود؟ افتتاح مرکز نوآوری تخصصی صنعت خودروهای پیشرفته از تیرماه مطالبات قطعه سازان چقدر است؟ گروه های فشار نمی گذراند تصمیمات درست برای صنعت خودرو اتخاذ شود رکوردشکنی در شارژ سریع باتری رشد فروش جهانی خودروهای برقی رشد هزینه شارژ خودروهای برقی در بریتانیا 8.5 میلیارد تومان برای خرید نخستین خودروی خورشیدی جهان گام دوم برای ایجاد ثبات در بازار خودرو بازنده تصمیم جدید خودرویی کیست؟ نکاتی مهم در مورد قانون ساماندهی صنعت خودرو استقلال جوینت ونچر سونی و هوندا در ساخت خودروی برقی جاده‌ای که خودروهای برقی را شارژ می‌کند پولستار 75 هزار دلاری به بازار می‌آید بزرگ‌ترین انگیزه برای پذیرش خودروهای الکتریکی چیست؟ پیشنهاد هند برای فروش خودروهای برقی 10 هزار دلاری به ایران احتمال تمدید یارانه خودروهای برقی در چین ورود «آزاد» خودروهای برقی خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن واردات نامحدود خودروی برقی به مناطق آزاد اول باید مشخص کنیم در چه شرایطی می‌خواهیم کار‌کنیم سپس باید نرخ واقعی ارز را در نظر بگیریم تولید سالانه 1.44 میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی طراحی هم‌زمان مدل‌های بنزینی و برقی پروژه K125 ایران خودرو به جای تخریب، دست یاری بدهید تا مشکلات را رفع کنیم فولکس واگن امسال 800 هزار خودروی تمام الکتریکی می‌سازد؟ تحقق منویات مقام معظم رهبری، نیازمند حمایت بانک ها است/ تزریق منابع اعتباری جدید به خودروسازان، یک الزام است تولید 3616 دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو در یک روز/ 68درصد تولید محصولات سواری کامل و بدون کسری قطعه تسلا برای خرید یک شرکت معدنی آماده است بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، بر بهبود وضعیت صنعت خودروی کشور تاکید کرد کیوی؛ خودروی عجیب و کوچک چینی با پیشرانه الکتریکی +عکس برنامه برقی ولوو تا 2030 سرمایه‌گذاری جدید استلانتیس در صربستان چند درصد خودروهای هند الکتریکی است؟ روند افزایشی فروش جهانی خودروهای الکتریکی آغاز شد خودروسازی ویترین توسعه صنعتی است، هیچ کشوری آن را به‌دست بیگانگان نمی‌سپارد نوبت مهاجرت به قطعه‌سازان رسید قیمت لیتیوم به بالاترین حد خود رسیده است! صدور مجوز شماره‌گذاری وسایل نقلیه برقی برای نخستین بار در کشور راهکار تایلند برای کمک به ارزان‌تر شدن خودروهای الکتریکی عربستان صدهزار خودروی برقی شرکت لوسید را می خرد "ولتا تراکس" دو مدل کامیون کوچک‌تر برای بازارهای شهری ارائه می‌کند عرضه خودروی الکتریکی "کوروت" تا سال آینده پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار افزایش ظرفیت باتری برقی‌ها تا سال 2025 درآمیختگی کسب و کار خودرو با حاکمیت باعث زیان هشتاد هزار میلیارد تومانی اطمینان از تامین آهنربای خاکی کمیاب در خودروهای الکتریکی دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا افزایش 120 درصدی فروش جهانی خودروهای الکتریکی هوندا آکورد، سیویک و CR-V هیبریدی جدید در راه است رنو در فکر جدا کردن دارایی های خودروهای برقی در بورس قرارداد مهم جنرال موتورز برای خودروهای الکتریکی هوندا پا به عرصه تولید خودروهای برقی می‌گذارد جدیدترین جزئیات از کیا EV6 GT 2022 برقی فاش شد شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی تاثیرات مثبت اتوبوس‌های برقی در کاهش آلودگی هوا خودروهای برقی بازار را دست می‌گیرند؟ همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان ریویان به تولید 25000 خودرو برقی می‌رسد؟ رکورد بی‌سابقه تحویل خودروهای الکتریکی تسلا برنامه تحقیق و توسعه کروز در سال 1401 برای خودرو و موتور سیکلت های برقی آغاز عرضه خودروی برقی جنرال موتورز خودرو برقی داخلی به بازار می‌آید؟ خودروسازان برقی چینی نیو و شپنگ رقبای بسیار جدی به حساب می آیند تصویر بازار خودرو در 1400 فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند بنتلی سالانه یک خودروی الکتریکی تولید می‌کند خودرو الکتریکی اکسیژن 30هزار کیلومتر تست را با موفقیت پشت سر گذاشته است رونمایی از نخستین خودروی برقی ایرانی +عکس رونمایی از باتری جامد خودروهای برقی ایتالیا 6000 یورو به خریداران خودروهای برقی یارانه می دهد تلاش برای حمایت از خودروهای برقی عرضه اولین خودروی تمام الکتریکی استون مارتین در سال 2025 تأثیر جنگ روسیه در اوکراین بر قیمت مواد خام و خودروهای برقی مجلس طرفدار حضور بخش خصوصی در صنعت خودروی کشور است 8 فرمان رییس‌جمهوری به صنعت خودرو قابلیت اجرا دارد تمام خودرو‌های استلانتیس تا سال 2030 الکتریکی خواهند شد جیپ برقی هم در سال 2023 وارد بازار می شود رالی «خرید زمان» برای استاندارد یورو6 تولید فورد F-150 برای دومین بار در یک ماه متوقف می‌شود آینده خودروهای برقی و خودروهای پاک در پاکستان آذربایجان برای مونتاژ خودروهای برقی با بی وای دی وارد مذاکره شد «نعمت زاده» انحصار در صنعت خودرو را زنده کرد هیچ برنامه ای برای جدا شدن خودروهای برقی از برند اصلی وجود ندارد چه بر سر باتری های کهنه خودروهای برقی می آید؟ وزن بالای «هامر» برقی راههای باقی مانده برای نجات صنعت خودرو سازی ایران برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی فولکس واگن پیکاپ الکتریکی می‌سازد؟ تولید انبوه نخستین خودروی برقی کشور کشفی اتفاقی که باتری خودروهای برقی را متحول می‌کند اولین لکسوس الکتریکی به فریاد صنعت خودروسازی برسید افزایش 109 درصدی فروش جهانی خودروهای الکتریکی اختراع تویوتا برای خودروهای برقی چالش‌های بزرگ تولید خودرو الکتریکی در ایران با مشارکت چین خودروهای برقی بسازیم تسلا خودروهای برقی خود را به دلیل ایجاد خطر برای عابران فرا ‌خواند رونق بازار خودروهای برقی؛ بهای جهانی لیتیوم 500 درصد افزایش یافت شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس کره جنوبی مرسدس بنز را 17 میلیون دلار جریمه کرد رواج خودروهای الکتریکی بیش از 70 هزار شغل را در ایتالیا از بین می‌برد سرمایه گذاری در "نیکل تانزانیا"؛ گام بی اچ پی برای تامین باتری خودروهای الکتریکی تولید و فروش تسلا تا 5 سال دیگر از جمع تولیدات فورد و جی ام سبقت می گیرد جنرال موتورز تا سال 2025، یک میلیون خودروی برقی می‌سازد هر آنچه نیاز است از کیا EV9 سال 2024 بدانید + تصاویر تأمین برق منزل از وانت فورد در مواقع قطع شدن برق خودرو در دست‌‏انداز دهه 90 سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری فورد برای تولید خودروهای الکتریکی بدبینی استلانتیس به برقی‌سازی خودروها راضی ترین صاحبان خودروهای برقی در نظرسنجی جی.دی.پاور جنگ لفظی در عرصه خودروهای برقی تسلا شبکه شارژ خودروهای برقی را ارتقا می‌دهد پایان دورره خودروهای بنزینی لامبورگینی جنرال موتورز به دنبال پیشی گرفتن از تسلا در تولید خودروهای برقی رشد فروش خودروهای برقی اشکودا برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی سرمایه‌گذاری سنگین جنرال موتور برای تولید برقی‌ها همکاری جیلی چینی با رنوی فرانسوی در کره جنوبی باتری خودروی برقی در سرمای زیر صفر چقدر کابین را گرم نگه می دارد؟ همکاری فاکسکان با اندونزی برای ساخت خودروی برقی در اروپا فروش خودروهای برقی از گازوئیلی پیشی گرفت سال آینده قرعه کشی خودرو نخواهیم داشت معاون رییس جمهور در امور زنان: حضور بانوان توانمند در قطعه سازی کروز ستودنی است همایش تجلیل از بانوان صنعتگر خانواده کروز آغاز شد فورد از ون الکتریکی 266 اسب بخاری رونمایی کرد+ عکس افزایش تولید خودروهای الکتریکی، عامل افزایش بالای قیمت نیکل عزم جزم فورد برای برقی شدن کاتالیست بر روی موتورسیکلت‌های انژکتوری نصب می‌شود محصول پاک ایران‌خودرو در آستانه صنعتی‌سازی شگفت‌انگیزترین خودروهای برقی 2021 خودروهای برقی قیمت نیکل را به رقم بی‌سابقه در 10 سال اخیر رساند سورپرایز بازار خودروی 2022 کرایسلر تا سال 2028 سه خودروی الکتریکی تولید می‌کند فیات 500 برقی برای سال 2022 معرفی شد+ عکس چرا نصب "کاتالیست" روی موتورسیکلت‌ها اجباری نیست؟! صنعت خودروسازی دانش‌بنیان می‌شود ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا برترین خودروهای الکتریکی 2022 کدامند؟ تولید 30 هزار خودروی برقی تا 1404 مشخصات ایمنی و فنی تارا+ جدول امکانات این ستاره ایران خودرو( دی 1400) رونمایی از نمونه صنعتی خودروی برقی تارا تا پایان سال هوندای برقی؛ خودرویی سخت خواستنی 210 میلیارد دلار زیان خودروسازان جهان در سال 2021 عملکرد تولید و فروش خودروسازان بزرگ در آذر ماه تب ساخت خودروی برقی به سونی رسید آیا خودروسازان از عرضه خودرو خودداری می‌کنند؟ 65 درصد فروش خودروها در نروژ از نوع برقی بوده است آیا ممنوعیت خودروهای بنزینی در آینده مؤثر واقع خواهد شد؟ ب ام و i 7؛ خودرو تمام الکتریکی بی ام و برای سال 2023 معرفی شد آیتو M5 ؛ محصول احتمالی و برقی بهمن موتور جیلی چگونه فاصله خود را با برترین های جهان کم می کند؟+ عکس چین یارانه خودروهای برقی را لغو می‌کند مردودی 33‌ درصد از خودروهای داخلی در آزمون آلایندگی خودروی برقی جایگزین پراید می‌شود؟ هزینه‌های پنهان خودروهای برقی عزم ایران خودرو برای رسیدن به افق‌های بالاتر با طراحی و تولید نمونه خودروی برقی تاندرتراک؛ وقتی خفاش ایده ای برای طراحی یک خودرو می شود! +عکس خودروهای برقی در گذار از 2021 به 2022 ارزش سهام شرکت خودرو الکتریکی چینی کاهش یافت تحویل پیکاپ برقی جنرال موتورز بدون برجام با صنعت خودرو تحقیقات درباره عدم ایمنی 580 هزار خودروی برقی تسلا آغاز شد سونامی الکتریکی تویوتا خودروهای برقی 30 درصد کارگران خودروسازی‌های فرانسه را بیکار می‌کند گامی مهم در گسترش خودروهای برقی توسط ویز برنامه تحول صنعت خودرو در 9 محور به زودی رونمایی می‌شود تویوتا 70 میلیارد دلار در خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند برگه معاینه فنی خودروهای دودزا باطل می‌شود تویوتا در رویای عرضه چند مدل خودروی برقی است تولید موستانگ برقی 2 ساله 3 برابر می‌شود مهمترین اقدامات ایران خودرو در مسیر کاهش آلودگی هوا و ترسیم آینده ای پاک فورد تولید خودروی موستانگ برقی را تا 2023 سه برابر می‌کند اعلام آمادگی مپنا برای احداث واحد شارژ خودرو در تمام استان‌ها هزینه های خودروهای برقی صنعت خودرو را تهدید می کند بحران جهانی هوا؛ خودروهای برقی چقدر در کاهش آلودگی موثرند؟ آیا اولین خودروی سعودی ها الکتریکی است؟ +عکس نخستین خودروی برقی هنسی 4 برنامه وزارت صنعت برای ساماندهی صنعت خودرو جدیدترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس افزایش عرضه خودرو به دست خودروسازان محقق شد؟ احداث کارخانه خودروسازی شیائومی با ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه باران، مایه پاکی یا تشدیدکننده آلودگی هوا؟ راه‌اندازی نخستین سوپرشارژ تسلا در آلاسکا آمادگی برای خودروهای عضلانی برقی تولید کننده موبایل برای هند خودروی برقی می سازد گام‌های ترافیکی اسپانیا برای مقابله با تغییرات اقلیمی خودروی اپل سال 2025 به بازار می‌آید خودروهای برقی تسلا از نظر قابلیت اطمینان در رتبه آخر قرار گرفتند خودرو به‌جای اسب در شهر باستانی «پترا» سرمایه‌گذاری سنگین آمریکا برای خودروهای الکتریکی اولین خودرو برقی ایرانی در خیابان رویت شد مردم کدام کشورها طرفدار خودروی برقی هستند؟ "اکسیژن" وارد خیابان‌های شهر می‌شود اشکودای جدید رونمایی می‌شود سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس 6 خودروساز مطرح جهان تولید خودرو بنزینی را متوقف می‌کنند پلیس ساحلی یونان و یک انتخاب متفاوت برای گشت زنی در مناطق توریستی! +عکس وصول 450 میلیارد تومان بابت نقض محدودیت‌های کرونایی نارضایتی کانادا از قوانین جدید آمریکا برای خودروهای برقی خودروی سطح متوسط دانگ فنگ مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس مجوز شماره گذاری به خودروی برقی ایرانی اولین خودرو برقی ایرانی را بیشتر بشناسید رشد 160 درصدی میزان فروش در شش‌ماهه اول 2021 معرفی وانت چینی جدید با نام و طرح آمریکایی! +عکس خودروی مسابقه‌ای برقی در راه است اختلاف بر سر خودروهای برقی در آمریکا ارسال سناریوهای کاهش آلودگی هوا به دولت برقی سازی کراس اوور ایران خودرو در دستور کار تحویل کالا به همراه پاکسازی هوا با ون الکتریکی "مرسدس" ب ام و محصول آی4 خود را به جنگ تسلا می فرستد ریاض پایتخت بزرگترین صادرکننده نفت به استقبال خودروهای برقی می رود مکانیزم پلیس برای معاینه فنی خودروها باید مدرن باشد رونق و محبوبیت تبدیل خودروهای کلاسیک به خودروهای برقی خودروی برقی برای همه نیست شیائومی به عرصه تولید انبوه خودروی برقی وارد می شود 20 درصد خودروهای اروپا برقی است داخلی‌سازی در صنعت خودرو؛ دستاوردها و چالش‌ها چگونه با سرمایه گذاری در صنعت خودرو سود کنیم؟ «فاکس کان» در کنار مونتاژ آی‌فون، خودروی برقی تولید می‌کند سوئد به عنوان قهرمان دوست دار محیط زیست گناهان کربنی خود را صادر می کند خودروهای شیائومی به تولید انبوه می‌رسد خودروی جدید ولوو عاشق محیط زیست است!+ عکس شرکت آمریکایی در انگلیس خودروهای برقی می‌سازد رونمایی نخستین خودروی برقی فاکسکان بازار خودرو کی تمام برقی می‌شود؟ تایکان تمام برقی بیشتر از 911 پرچمدار پورشه می فروشد تأخیر در گذار به خودروهای برقی 30,000 شغل را به خطر می اندازد دفاع آئودی از خودروهای برقی برنامه نروژ برای رسیدن به آلایندگی صفر متهمان آلودگی هوا که پشت خودرو پنهان می شوند حرکت سریع فورد به سمت برقی‌شدن تلاش تویوتا برای جبران عقب‌ماندگی در تولید برقی‌ها جنگ برقی فورد و جنرال موتورز کمبود جهانی تراشه احتمالاً تا سال 2022 ادامه می‌یابد لغو قیمت‌گذاری دستوری صنعت خودرو و ساخت قطعات رییس شورای رقابت تغییر می‌کند؟ چشم انداز مطلوب "ولبهمن" سهم خودروهای برقی از بازار خودروی نروژ چقدر شد؟ اولین خودروی تمام برقی "رولزرویس" در سال 2023 وارد جاده می‌شود سکته خودروسازی در تابستان ناکامی فورد مک-ایی موستانگ برقی در تست گوزن سرمایه‌گذاری فورد برای تولید برقی ها آینده برقی استلانتیس سرمایه گذاری جدید توتال در حوزه خودروی برقی موانع محلی بر سر راه گسترش خودروهای برقی در هند ساکت‌ترین تاکسی پرنده برقی جهان ساخته شد ورود برقی‌های روسی از سال 2024 واردات قطعات توسط خودروسازان به شرکت های داخلی ضربه زده است خودروی برقی تک‌نفره می‌آید معرفی بهترین خودروهای برقی 2021 دود خودرو نفس دنیا را بریده است خودروهای الکتریکی 50 درصد از تقاضای تولید پالایشگاهی می کاهد پایان عصر اتومبیل‌های بنزینی؛ تا 10 سال آینده تسلا S سریع‌ترین خودروی برقی جهان گسترش خودروهای تمام برقی به قیمت 5.5 میلیون شغل خودروهای برقی باید صدادارتر شوند! فرزندان سنگر پدران را در کشور حفظ کنند بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو در پژوهشکده شورای نگهبان هشدار جنرال موتورز آمریکا درباره مشکل آتش‌سوزی خودروهای برقی خود تسلا در حال طراحی یک خودروی برقی با قیمت باور نکردنی دوربردترین خودروی برقی جهان معرفی شد رونمایی از مدل‌های الکتریکی جدید بنز در نمایشگاه مونیخ نخستین آزمایش لاستیک بدون هوای ضد پنچری در دنیای واقعی خوب و بد توسعه خودروهای برقی برنامه برقی هیوندای در اروپا ساخت باتری خودروی برقی که ده دقیقه‌ای شارژ می‌شود حرکت تویوتا به سمت خودروهای برقی همه مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال 2030 برقی می‌شود سقوط سنگین 33 درصدی نرخ فروش فوردموتور آمریکا شیائومی خودروی برقی می ‌سازد خودروی برقی شهری اُپل سیاست‌ روسیه برای تشویق استفاده از خودروهای برقی موبیلایز لیمو؛ پیشنهاد جدید "رنو" برای شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل +عکس توجه به صنایع خودروسازی ضروریست جای خالی خودروهای برقی در کشور نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس اوپل راکس-ایی؛ بدون نیاز به گواهینامه و یک گزینه جذاب برای شهرهای شلوغ! +عکس میهمان چینی جدید در بازار خودروی نروژ بولت EV مدل 2022؛ گزینه برتر شورولت برای رانندگی پاک در شهر +عکس پیش‌بینی‌های جدید درباره بازار بزرگ ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی راهکاری برای کربن‌زدایی حمل‌ونقل سنگین و مقرون به صرفه‌کردن آن تعمیر خودروهای برقی 1 میلیارد دلار هزینه روی دست جنرال موتورز گذاشت پرفروش ترین خودروهای بازار چین در بخش مبتنی بر انرژی های نوین+ عکس تغییر در اجرای ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از امروز فراخوان جنرال موتورز برای 73 هزار خودروی برقی به دلیل خطر آتش گرفتن باطری مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! بازیافت سریع باتری خودروهای برقی با ربات آخرین وضعیت فروش خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی دنیا پمپ بنزین‌های آینده چه شکلی خواهند بود؟ ابرخودروی ایتالیایی آمد 15 میلیون دلار برای تحقیق و یافتن فلز مناسب در خودروهای برقی مین متال موتورز ازانی هیولای بالیوودی! +عکس چالش فولکس در بازار چین 12 وسیله نقلیه که در تست تصادف IIHS امتیاز پایینی دریافت کرده‌اند میتسوبیشی الکتریک و معرفی نمایشگر 2 حالته برای سیستم سرگرمی خودرو + عکس غیبت تسلا در همایش خودرویی کاخ سفید هزینه خودروهای برقی با خودروهای بنزینی چقدر اختلاف دارد؟ روسیه برای افزایش خرید خودروی برقی کمک هزینه می‌دهد لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید جایگزین لیتیوم در باتری خودروهای برقی افزایش فروش خودروهای برقی در چین گسترش برقی‌ها و تاثیر آن بر خانه‌سازی تولید خودروسازان به بیش از 289 هزار دستگاه رسید آیرو؛ خودرویی الکتریکی که آلودگی خودروهای دیگر را پالایش می‌کند! +عکس برق، خودروسازی روسیه را هم گرفت سرمایه گذاری 40 میلیارد یورویی بنز برای رقابت با تسلا رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی فیسکر اوشن در نمایشگاه اتومبیل LA معرفی 10 خودروی الکتریکی با بالاترین پیمایش چالش تامین انرژی پیش پای برقی ها تولد ستاره پاک صنعت خودرو ایران مرسدس بنز تمام برقی می شود! برنامه دولت روسیه برای افزایش استفاده از خودروهای برقی در مسکو تنگ تر شدن عرصه رقابت برای تسلا در چین روسیه خودرو برقی می سازد روس‌ها به دنبال تولید خودروی برقی در آلمان تاثیر تحریم های داخلی بیشتر از تحریم های خارجی در صنعت خودرو بود خودروهای برقی؛ آینده غیرقابل انکار جاده‌ها افزایش سهم برقی‌ها در سبد جنرال‌موتور توقف تولید هیوندای ولستر استاندارد برای سال 2022 خودروی جدید لامبورگینی در دو مدل معرفی شد + عکس کمبود تراشه تولیدات شرکت BMW را با مشکل رو به رو کرد فراخوانی 43 هزار خودروی برقی پورشه به دلیل نقص در باتری سرمایه‌گذاری میلیاردی اسپانیا در تولید خودروهای برقی فروش خودروهای برقی در اروپا از سطح یک میلیون دستگاه عبور کرد بهمن موتور در تولید خودروهای برقی پیش قدم شود سرمایه‌گذاری 35 میلیارد دلاری استلانتیس در زمینه خودروهای برقی رونمایی از نخستین نمونه آزمایشی تارای برقی شرکت چینی 4 هزار ایستگاه تعویض باتری خودروهای برقی در سراسر جهان می‌سازد رونمایی از خودرویی که آلودگی‌ها را می‌خورد و هوا را پاک می‌کند رقابت تنگاتنگ برای تولید برقی‌ها افزایش بی سابقه ی تقاضا برای مینی ون، خودروی خانواده امضاء تفاهم نامه تولید خودروی الکتریکی در استان فارس طرح اتحادیه اروپا برای استفاده از خودروهای برقی کامیون برقی بنز به بازار آمد سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است تاخیر 6 ماهه آلمان برای رساندن تعداد خودروهای برقی به 1 میلیون دستگاه جهش فروش خودرو در آمریکا با تقاضای شدید برای خودروهای برقی تقویت توانمندی داخلی و رفع موانع تولید، مسیر توسعه صنعت کشور است فروش ضعیف فولکس برقی در چین سفر به آینده با خودرو رونمایی از نخستین نمونه تارای تمام برقی تا پایان سال تمرکز ایران خودرو داخلی سازی قطعات برای مقابله با تحریم‌ها است سرمایه‌گذاری مشترک پورشه و شرکت آلمانی برای ساخت باتری خودروهای برقی تشویق دولت‌ها به خرید خودروهای برقی ضرر برزیل از توسعه خودروهای برقی آیا نظامی‌ها به خودروسازی ایران ورود می‌کنند؟ کابینی برای خدمه خودروهای برقی آماده ورود به بازار خودرو لوکس تمام برقی جنسیس رونمایی شد+ عکس تست پیمایش 21 خودروی برقی در نروژ استقبال کم از خرید خودروی برقی روسیه 150 هزار خودروی برقی در سال تولید می‌کند تصویب آیین‌نامه اجرایی تعیین سن فرسودگی خودروها روسیه از خودروی خودران برقی رونمایی کرد خودروی برقی که آلودگی را کاهش می‌دهد آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه ایی ویی6(EV6)؛ برترین محصول کیاموتورز به آمریکا می رود+ عکس چالش جدید زیست‌محیطی با بازیافت باتری‌های برقی مسیر خودروسازی جهان تا سال 2028 ورود بخش خودروهای برقی چانگان به بازار سهام شانگهای جیلی "Zeekr 001" ؛ نمونه ای از یک خودروی سطح بالای چینی+عکس ولتمایستر EX6؛ کراس اوور جذاب چینی با مجموعه کاملی از امکانات روز جهانی +عکس معرفی اولین خودروی تمام برقی سوبارو هایکان 007 چگونه خودرویی است؟ چالش زیست محیطی تولید لیتیومی‌ها ورود خودروسازان خارجی به ایران چقدر جدی است؟ ولتمایستر EX5-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس شارژ بی‌سیمی خودروها در بزرگراه پورشه تمام‌برقی در راه است دلیل زیان خودروسازان چین و پرفروش ترین خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین در سال 2020 +عکس جنگ برقی در اروپای غربی توجه ویژه کروز به بخش پژوهش قابل تقدیر است کشف ذخایر لیتیوم در آلمان برای تولید صدها میلیون خودروی برقی هیاهوی خودروهای برقی پاکبان‌های خودران به خیابان آمدند همکاری شریک تجاری بهمن (Sokon) با Huawei برای تولید خودرو الکتریکی تردد 145 میلیون خودرو الکتریکی در جهان تا سال 2030 هیچ اختلالی در تأمین ورق فولادی خودروسازان ایجاد نمی‌شود عرضه اولین ون کاملا برقی استلانتیس هوندا تا سال 2040 کل فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد رونمایی از مینی سقف تاشو چینی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 صادرات خودرو با وجود کمبود در بازار؛ الزام استانداردهای 85 گانه برداشته شد! چشم‌انداز آتی صنعت خودرو جزئیات 9 استاندارد تعلیق شده صنعت خودرو شرط کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو کارنامه 99 صنعت خودرو خودروی برقی فراری در راه است کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر این بار جای پای چینی‌ها در ایران محکم‌تر از اروپایی‌هاست رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی مذاکرات اینتل برای تولید تراشه برای خودروسازان "هوآوی" رقیب "تسلا" در صنعت خودروهای هوشمند می‌شود! عرضه شورولت برقی جدید 10 هزار کیلومتر از شرق تا غرب با فولکس برقی شاسی بلند رونمایی از خودروهای برقی آتش‌نشانی دوبی اولین نمونه از هوندا Debuting EV آماده عرضه به بازار مالیات به جای توقف خودروهای دودزا 78 درصد از جوانان نسل هزاره،‌ تصمیم دارند خودروی برقی داشته باشند استقبال از خودروهای ارزان برقی در چین خودرو مشترک تویوتا و تسلا چراغ راهنمای خودروسازی در سال 1400 مینی بوس هوایی برقی طراحی شد تولید خودروی برقی با بدنه‌ای که قابلیت باتری دارد بی وای دی D1؛ محصولی متفاوت با پیشرانه الکتریکی و درب اتوماتیک+عکس موانع حذف سوخت فسیلی در دنیا سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس 10 اتومبیل تکرار نشدنی تاریخ رالی + تصاویر شیائومی وارد حوزه خودروهای برقی شد بی وای دی e2؛ هاچ بک الکتریکی آرام و فناورانه چینی! +عکس تولید انبوه اولین خودروی برقی روسیه در سال 2021 آغاز می‌شود تکلیف نوروزی خودروسازان نیاز به دو برابر شدن تولید برق تا 2050 در دوران تبدیل خودروهای بنزینی به برقی نمایش خودرو و تست درایو فردا SX5 در شمال کشور هوای پایتخت در نخستین روز سال نو «پاک» است تولید بیش از 829 هزار دستگاه خودرو سواری تا پایان بهمن ماه رقابت تسلا و فولکس‌واگن بی ام و تا سال 2030 نیمی از تولیداتش را برقی می‌کند حذف و اضافه خودروهای 99 گُرگ آلفا، وانت برقی از یک سازنده گمنام تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می‌شوند بازنشستگی زودهنگام 4000 نفر در فولکس واگن 170هزار کامیون کشنده باید طی سه سال آینده در کشور بازسازی شود رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود گام‌های اساسی برای افزایش طول عمر خودرو کیفیت هوای امروز تهران چگونه است؟ خودرو‌های برقی موجب فرسودگی شبکه برق کشور نمی‌شوند آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس استون مارتین از سال 2025 در انگلستان خودرو برقی می‌سازد 10 نکته برای خرید خودروی برقی غافل‌گیری بزرگ در تولید برقی‌ها فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد سقوط محبوبیت 5 برند خودرویی در یک دهه سقوط محبوبیت 5 برند خودرویی در یک دهه مجوز مجلس برای سرمایه‌گذاری 800 میلیاردی جهت کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا خودروهای برقی علیه محیط زیست؟ ولوو تا سال 2030 فقط خودروی برقی تولید می‌کند رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو 2022 خودروهای برقی در آلمان پس از فروش چشمگیر کمیاب شد تولید خودروی برقی با برند هواوی فانتوم تمپوس؛ انتشار جدیدترین اطلاعات از کهکشان لوکس رولز-رویس +عکس سایپا طی دو سال اخیر متحول شد آخرین خبرها از ورود اپل به بازار تولید خودروهای برقی دنیای فناوری با کمبود تراشه مواجه شد مزایده‌های ایران خودرو، اینترنتی شد معرفی 10 خودروی برتر لوکس خطر خاص خودروهای برقی هراس از ورود اپل به صنعت خودرو؟ درخواست 27هزار میلیاردتومان منابع جدید با وعده رشد 50درصدی تولید خودرو تجمع شاکیان آذویکو مقابل وزارت صمت تمام خودروهای جگووار تا سال 2025 برقی می‌شود فیلتر دوده بیشترین تاثیر را در کاهش ذرات معلق دارد فرمول جهانی قیمت تعدد در خودروسازی یک سم مهلک است گزارش ارزشیابی کیفی خودرو دی99 منتشر شد صنعت تولید بنزین به تدریج بی ارزش می شود با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟ تغییر ذائقه ارزی خودروسازان انعقاد تفاهم نامه برای ساخت خودروی برقی در کیش سایپا در مسیر توسعه سبد محصولات خودروسازان چگونه جهش دلار را خنثی کردند؟ برنامه تایلند برای برقی کردن یک سوم خودروهای تولیدی برترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان تراشه سازان آسیایی به جنگ کمبود عرضه جهانی می‌روند شیشه‌ خودرویی بزودی برای اولین بار در آذربایجان شرقی تولید می‌شود شارژ بازار خودروهای برقی در اروپا لانچیا ایپسیلون فیس لیفت 2021؛ هاچ بک کوپه با پیشرانه هیبرید ملایم +عکس ساخت باتری برای خودروهای برقی شروع شد زیان شرکت‌های خودروساز 2.5 برابر می‌شود افت تولید دی ماه علیرغم افزایش آمار تولید خودروسازان اصلی طی 10 ماهه امسال با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید آمادگی برای اولین موج باتری های فرسوده در خودروهای برقی صنعت خودرو، قربانی قیمت‌گذاری دستوری است مدیریت دولت در خودروسازی با 20 درصد سهم در این صنعت چرا صنعت خودرو خصوصی اداره نمی‌شود؟ وانت برقی فقط 2600دلار ارتقای خودروسازان ایرانی در تحریم / اصلاح نظام قیمت‌گذاری، صنعت خودرو را شکوفا می‌کند ارزشمندترین خودروسازان جهان تا پایان 2020 کنسرسیوم تولید خودرو با برند آذربایجان ایجاد می‌شود خودروی برقی به کمک آلودگی هوا می آید؟ ساخت موتور سه‌سیلندر ملی با 95 درصد داخلی‌سازی کرمانشاه ظرفیت تبدیل به قطب تولید قطعات خودرو را دارد وعده بایدن برای برقی کردن ناوگان خودروهای دولتی آمریکا تولید بیش از 730 هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی ایران‌خودرو از رکورد تولید دو سال گذشته عبور کرد ضرورت تکمیل حلقه های تولید خودرو در آذربایجان شرقی آلمان در بحران کمبود تراشه دست به دامن تایوان شد 400 کیلومتر پیمایش با یک‌بار شارژ کامل تعهدات معوق در اولویت دریافت خودرو برقی جدید خیابان‌های الکتریکی! تسریع در عرضه با لغو مصوبات خودرویی؟ تولید خودروی برقی جان سخت برای بیراهه نوردی آغاز گسترش خودروهای برقی، پایانی برای خودروهای دنده دستی کاهش 99 درصدی آلودگی خروجی اگزوز خودروها با نصب فیلتر دوده باکیفیت‌ترین سواری‌های داخلی کدامند؟ تحویل خودروسازان کاهش یافت عربستان سعودی از سال 2022 خودروساز می شود چه خودروهایی قرار است 2021 عرضه شوند؟ عراق به دنبال سرمایه‌گذاری ایران در بخش خودرو است انحصار در تولید خودرو یا مدیریت آن کاهش شدید فروش خودروسازان بزرگ دنیا خودروهای هیبریدی از روی غول آلودگی عبور می‌کنند؟ آلایندگی موتورسیکلت‌ها در تهران از خودروها بیشتر است 3 حوزه صنعت خودرو که بیشترین رسوخ فناوری نانو را تجربه کردند چانگان ایی-پرو 2020؛ کراس اوور جمع و جور 16 هزار دلاری چینی +عکس خودروی برقی لوکس «نیو» با برد هزار کیلومتر تداوم آلودگی هوا در بیشتر مناطق کشور نروژی‌ها رکورد خرید خودروهای برقی را شکستند فروش خودروهای برقی در نروژ از خودروهای بنزینی بیشتر شد وارثان ناموفق تاج و تخت خودروهای برقی هیوندایی برای 2021 شارژ سیاهی هوا با «فرسوده‌ها» «استلانتیس» چهارمین گروه بزرگ خودروسازی جهان بیش از 28 درصد ذرات معلق هوا ناشی از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها است اسقاط خودروهای فرسوده 1000 سال طول می‌کشد! طرح ویژه دولت برای افزایش تولید خودرو 10 خودروی لوکس پلیس در دنیا قطعه‌سازان، خودروساز می‌شوند؟ تغییر مسیر در خودروساز هندی آمادگی وزارت صمت برای راه اندازی خودروسازی با مشارکت ایدرو و بخش خصوصی توانمند در آذربایجان شرقی این خودروها به آخر خط رسیدند! رشد تولید خودروسازان بزرگ به همراه ورود محصولات جدید تولید خودروی برقی با شتاب صفر تا صد 1.72 ثانیه برخورد با کامیون‌ها و خودروهای دودزا گام بلند بی‌ام‌و برای برقی شدن دلایل عدم تولید انبوه خودروهای الکتریکی در ایران زیان 4500 میلیارد تومانی دو خودروساز بزرگ در شش ماه آثار طولانی‌مدت کرونا بر صنعت خودرو رالی زیان‌دهی در زنجیره خودروسازی تردد موتورسیکلت‌های دودزا و خودروهای سنگین در تهران ممنوع شد خطر بزرگ بیخ گوش صنعت خودرو صنعت خودروسازی تابع تصمیمات سیاسی است ژاپن خودروهای بنزینی را از خیابان‌ها حذف می‌کند لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس افشاگری الون ماسک درباره فروش تسلا به اپل موتورسیکلت‌ها و ذرات معلق؛ متهمان اصلی آلودگی هوای تهران ایزدرا کومندتوره 112 آی؛ یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان با قلب مرسدس بنز! +عکس نیسان لیف ده‌ساله شد خودروی جدید فیات و ابارث راهکار مجلس برای کنترل مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا فریاد از همه‌گیری خودروهای برقی ایلیشن دوگو؛ ابرخودروی جدید با الهام از یک سگ قدرتمند! +عکس شناسایی 30 شرکت قطعه ساز خودرو در استان فارس کاهش مشکل آلودگی هوا با استفاده از موتورهای برقی سهم موتورسیکلت‌ها در آلودگی هوا صنعت خودروسازی مسیر بهبود کیفی را آغاز کرده است اولین کاربرد کوچکترین خودروی برقی دنیا شکست دو رکورد در فروش خودروهای برقی مصرف روزانه بنزین در تهران 12 میلیون لیتر است فروش خودروهای برقی دست دوم در انگلیس به بالاترین رقم خود رسید "تویوتا" در فکر سبقت گرفتن از "تسلا" همه فناوری‌های حوزه ماشین سازی را داریم عرضه نسخه مفهومی خودروی هوشمند دوستدار محیط زیست با 80 درصد بومی‌سازی خودروسازی در دوراهی کپی یا مونتاژکاری قطب نمای خودروسازی در پساتحریم سنگ بزرگ رشد 50 درصدی تولید خودرو تست خودروی برقی شاسی بلند ب ام و در شرایط قطبی A3 اسپرت بک 45 TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد+عکس هیوندای خودروهای برقی مدل کونا را به خاطر مشکل ترمز فرا می‌خواند خودروی برقی خورشیدی با پیمایش 1000 مایل با هر بار شارژ بن‌بست وعده‌های خودرویی افتتاح اولین ایستگاه شارژ خودروهای تمام برقی در انگلیس ولوو در مسیر برقی شدن رویایی ترین خودروی دهه 90 میلادی با قلب 12 سیلندر+عکس تأثیر ورود خودروهای تمام برقی روی شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رقابت دقیقه ای تولید خودرو بین بزرگترین شرکت ها خودروهای الکتریکی مصرف برق جهان را دو برابر می‌کند کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس فورد در آلمان خودروی الکتریکی می‌سازد رقابتی کردن صنعت خودرو جزو برنامه‌های وزارت صمت است مجوز شماره‌گذاری 30 دستگاه خودروی برقی صادر شد طرح‌های خودرویی «صمت» ختم به خیر می‌شود؟ طراحی ایرانی نرم‌افزار مدیریت شارژ در خودروهای برقی کیفیت خودروهای سنگین از سواری‌ها جلو زد ناران اتوموتیو و رونمایی از اسپرت 1062 اسب بخاری +عکس تاثیر مجلس و قوانین روی صنعت خودرو محصولات مازراتی برقی می‌شود ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X3 رونمایی کرد +عکس تسلا برای چینی‌ها شارژر خودرو می‌سازد آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی جهان احیای تولید خودرو در جمهوری چک مقایسه برد حرکتی با مطرح ترین محصولات برقی روز +عکس نمایش هیوندای جدید در چین صنعت خودروسازی باید از رانت دولتی خارج شود سودای برقی فولکس واگن آینده مبهم صنعت خودروسازی جهان در سایه کرونا معرفی 10 خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی عدم سرمایه گذاری در صنعت خودرو، سبب تعمیق شکاف فناوری در آینده این صنعت خواهد شد برترین برندهای خودرویی جهان معرفی شدند مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی 2020 انقلاب خودروهای برقی تقاضای بلند مدت نفت را تهدید می‌کند افزایش سرمایه‌گذاری برقی جی‌ام تسریع در تحقیق و تفحص از خودروسازی ممنوعیت فروش خودروی بنزینی از 2030 هوای پاک؛ هدف خودرویی بایدن باتری‌های فورد برای خودروهای برقی ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار استرالیا طرح «مشوق جهش تولید خودرو» و ساماندهی بازار بومی‌سازی بخش‌هایی از موتور ملی و پمپ هیدرولیک فرمان خودروها از سوی محققان کشور دایملر کوچک می‌شود تولید انبوه خودران هوندا فراخوان جنرال موتورز برای 69 هزار خودروی برقی بخاطر خطر آتش‌سوزی آزاد شدن موتورسیکلت‌های فرسوده موجب آلودگی بیشتر هوا می شود اجرای دو پروژه برای کاهش آلایندگی خودروها از سوی معاونت علمی ایران با وجود کرونا و تحریم پانزدهمین خودروساز جهان شد + جدول خیز بنتلی به‌سوی برقی‌ها کاهش فروش خودرو در هفت ماه امسال لزوم تعریف کد جریمه جدید برای خودروهای فرسوده و کاربراتوری توسط پلیس چشم‌انداز فراری‌های برقی کندی؛ ارزانترین خودروی برقی آمریکا با اصالت چینی! + عکس برنامه لهستان برای تصاحب بازار خودروهای برقی مقایسه تولید خودروی ایران با جهان پیشتازان کامپوزیت‌ رکوردشکنی خودروی کمپ برقی فولکس واگن وزیر صنعت به‌دنبال تقویت بخش خصوصی خودرو پیش‌بینی خیز خودروسازی ایران برنامه چین برای خودروهای برقی خط‌و نشان فورد برای تسلا شاسی بلند برقی جدید بی ام و هفته آینده عرضه می‌شود امید آستون‌مارتین به مرسدس تخصیص هزینه سفر به خودروهای لوکس معجزه خودرویی با اصلاحات آلمانی تولید پولستار در کارخانه جیلی معنای لوگوی خودروسازها چیست؟ سبقت خودروسازان ایران و جهان از کرونا معرفی هامر الکتریکی 2020 با گشتاور 15592 نیوتن متری! +عکس هامر برقی با قدرت 1000 اسب بخار معرفی شد جنرال موتورز قصد سرمایه‌گذاری جهت توسعه تولید خودروهای برقی را دارد دورخیز فاکسکان برای خودروهای برقی عرضه جگوار برقی در هند از ماشین دودی تا ماشین برقی تصمیم درباره آلودگی هوا، در صورت ادامه دار شدن آلودگی تسلا خودروی برقی با ظرفیت 7 سرنشین می‌سازد کاهش هزینه‌ها با برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی کارمان طراحی است، کپی‌کاری نمی کنیم موفق ترین خودروهای الکتریکی در بازار جهانی +عکس خودروساز چینی از افزایش 45 درصدی فروش وسایل نقلیه برقی خبر داد پرفروش ترین خودروهای برقی در جهان روی نقشه مرسدس 6خودروی برقی جدید تولید می‌کند نقشه راه توسعه مراکز تست و آزمون در صنعت خودرو تدوین شد فراخوان پولستار2 برترین سازنده خودروهای برقی جهان به زودی وارد بازار هند می‌شود سرمایه‌گذاری 33 میلیارد یورویی فولکس واگن در بازار خودروهای برقی پاندمی کرونا و صنعت خودروی جهان بزرگترین صادرکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان سرمایه گذاری 15 میلیارد یورویی فولکس واگن و سه شرکت چینی در خودروهای الکتریکی هزینه های تعمیر و نگهداری برقی ها نصف بنزینی ها سهم اتوبوس‌های شهری در آلودگی هوا چقدر است؟ حمایت هند از خودروهای برقی توسعه خودروهای هیبریدی-برقی سرعت می‌یابد غول‌های خودروسازی جهان از دولت آمریکا شکایت کردند کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد ممنوع شدن فروش خودروی سواری بنزینی در کالیفرنیا از سال 2035 تولید باتری قدرتمند تسلا فروش فولکس واگن برقی با سه سال شارژ رایگان در آمریکا همکاری بی ‌وای‌دی و دیدی استعفای رئیس نیکولاموتور پرفروش ترین وانت فورد دو سال دیگر برقی می شود هرکدام از 3 میلیون موتورسیکلت تهران 7 برابر خودرو آلودگی تولید می‌کند متهم اصلی سرکوب مالی خودروسازان کاهش آلایندگی با پول حاصل از جریمه فولکس کیفیت هوای تهران در بهار و تابستان کرونایی تسهیل فرآیند تولید خودروی دست‌ساز، مسیری برای رشد صنعت خودروسازی امکان شارژ خودرو در منازل باگ تسلا در شارژ رایگان خودروهای رقیب تمرکز جی‌ام بر ناوگان برقی رشد فروش خودرو سوار بر موج زیان از کاهش فروش تا گرایش مردم به سمت خودروهای کارکرده خودروهای برقی و توان تولید داخل تسلا برای خودروهای برقی ایستگاه شارژ سریع در برلین راه‌اندازی کرد خودروی الکتریکی نیکولا و جنرال موتورز تسلا را به چالش می‌کشد همه تاکسی های اینترنتی اوبر تا سال 2040 برقی خواهند بود بی ام و های الکتریکی در راهند ایران به صف خودروسازان جهانی می پیوندد تولید باتری خودرو الکتریکی توسط غول نفتی توتال و پژوسیتروئن ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس تجهیز خودروهای برقی به صدا سند موازی «صمت» برای «خودرو» کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» تولید خودروی برقی فورد با سرعت 270 کیلومتر در ساعت «لوسید موتورز» مدعی ساخت سریع‌ترین خودروی برقی جهان شد سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو+ تصاویر اهداف کیفی خودروهای سواری در 99 تفاوت خودروهای هیبرید با پلاگین هیبرید و تمام برقی در چیست؟ اولین خودرو تمام برقی ایران معرفی شد+مشخصات اولین خودرو الکتریکی چینی که به آلمان صادر شد را بشناسید جایوئه A5 EV؛ سدان تمام الکتریکی کمپانی جک در کانال 20 هزار دلار +تصاویر لامبورگینی و شیائومی خودروی کارتینگ الکتریکی می‌سازند نقشه راه تولید خودروی برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود بهترین خودروهای شاسی بلند 2020 خیابان های ایران در انتظار خودروهای الکتریکی فیس لیفت خودور یا بروزرسانی چیست؟ شکست رکورد سرعت شارژ خودروهای برقی آینده خودروها را نیمه هادی ها و نرم افزارها می سازند تولید هیوندای برقی در سنگاپور سدان R ER6؛ اولین خودروی تمام الکتریکی برند چینی "رووی" معرفی شد+تصاویر آینده مبهم صنعت خودروسازی جهان در سایه کرونا استقبال ژرمن‌ها از خودروهای برقی دورخیز هیوندای با خانواده آیونیک ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا ارزش بازار برترین خودروسازان جهان شکوفایی صنعت خودروسازی ایران به‌رغم رکود جهانی ناشی از کرونا هوای پایتخت امروز در محدوده قابل قبول خودروی ایمن،با کیفیت و مردمی باید جایگزین پراید شود تولید انبوه نخستین خودرو برقی روسیه تا پایان 2020 خودروی برقی ارزان در راه بازار آمریکا قدرتمندترین خودرو برقی را بشناسید ابتکار آئودی در برق‌رسانی به منازل طراحی و ساخت خودرو برقی مشترک سایپا و دانشگاه شریف پایبندی ولوو به تعهد برقی خودرو کلاسیکی که به الکتریکی تبدیل شده است ساخت پلت‌فرم انقلابی در رنو سیتروئن TUB و اولین درب کشویی در صنعت خودروی جهان! +تصاویر تولید خودروی ارزان، از حرف تا عمل افزایش داخلی سازی در صنعت خودرو با حمایت از نسل جوان و متخصص کشور هوای پایتخت همچنان آلوده است تمایل خریداران به هیوندای برقی حمایت دولت آلمان از خودروهای برقی احداث 150 هزار ایستگاه شارژر عمومی در اروپا توسط فولکس واگن کدام کشورها آماده خودروهای بدون راننده هستند؟ بهترین خودروهای شهری معرفی شدند نقض قانون برای مالکیت خودروهای فرسوده، نادیده گرفتن حقوق عامه مردم است ابر شاسی‌بلند برقی آئودی تولید پیکاپ تراک الکتریکی تولید وانت تمام برقی شورولت با شارژ 640 کیلومتر سرمایه گذاری 750 میلیون دلاری نیویورک برای توسعه زیرساخت خودرو های برقی برنامه الکتریک‌سازی مازراتی با خودروی Ghibli آغاز شد استفاده از خودروهای برقی مزیت و الزام روز است خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد جزئیات پیشنهاد تدوین بسته مشوق ساخت داخل صنعت خودرو منتشر شد در زمینه خودروسازی کمک‌کننده هستیم، نه تولیدکننده ایران و چین، خودرو برقی تولید می‌کنند ضرورت افزایش بودجه پژوهش در صنعت خودرو بازار سهام قیمت‌ خودرو را پایین کشید از صعود غیر سواری‌ها تا کمیته ارزی قطعه‌سازان ضرورت اعتماد متقابل صنعت خودروسازی و مجموعه های دانش بنیان قیمت خودرو در بازار به‌زودی متعادل می‌شود آلاینده ازن چگونه تولید می‌شود؟ پیشنهاد تبدیل خودروهای فعلی به الکتریکی حمایت ایتالیا از خودروسازان تسلا از تویوتا سبقت گرفت و گران‌ترین خودروساز جهان شد قدرتمندترین ماشین ایتالیایی چه ویژگی هایی دارد؟ تولید خودروهای برقی در پاکستان آغاز ساخت خودروهای برقی در مپنا ارتقای استاندارد خودروها ؛ راهکار کاهش «ازن» تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر مسایل جاری نباید باعث غفلت از سند چشم‌انداز صنعت خودرو شود تاکسی‌های آنلاین برقی می‌شوند گامی مهم در گسترش خودروهای برقی کراس اوور آینده نگر سیتروئن با طراحی متفاوت +تصاویر بهترین خودروهای آفرود سال 2020 را بشناسید کاهش 18 درصدی فروش خودروهای برقی رنو بزرگترین تولیدکنندگان خودرو کدامند؟ تمرکز استرالیا بر خودروهای برقی رشد 36 درصدی فروش خودروهای برقی در سال آینده تخت‌گاز ولوو برای برقی‌سازی پرفروش‌ترین خودروهای برقی فرانسه نخستین خودروی برقی جهان با توان پیمایش 400 مایل! امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک تغییر انقلابی در لوتوس بازار خودروهای برقی در چین هنوز جان نگرفته است رشد ارزش تسلا رونمایی از خانواده برقی هیوندای رشد 55 درصدی بازار خودروهای برقی در ایتالیا عرضه نخستین فیستا برقی بازار فروش خودروهای برقی چه زمانی شکوفا می‌شود؟ پرفروش‌ترین خودروهای برقی در بازار نروژ بزرگ‌ترین صادرکنندگان خودرو برقی در سال 2019 مواد اولیه تولید خودرو چقدر گران شده است؟ جاه‌طلبی رنو برای برقی‌سازی کمک دولت آلمان به خودروهای برقی باتری‌های ما یک میلیون مایل دوام می‌آورد! سه گام برای اصلاح خودروسازی کمک 6 هزار پوندی انگلیس به رانندگان برای خرید خودروهای برقی اوضاع بزرگترین بازارهای فروش خودرو چطور است؟ طرح ساماندهی خودرو باز هم رد شد یارانه برای خودروهای برقی در یونان اقبال بلند خودروهای برقی اختصاص 130 میلیارد یورو برای شارژ خودورهای برقی رشد چشمگیر سهم خودروهای برقی از بازارهای جهانی برنامه رنو برای آلپاین 85 درصد از باتری خودروها در 8 دقیقه شارژ می‌شود آغاز فروش اولین ولووی برقی علت محبوبیت خودروهای الکتریکی کارنامه خودرویی رئیس سابق «صمت» درانتقال فناوری به صنعت خودرو محدودیتی نداریم ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا رویکرد کره جنوبی برای استفاده بیشتر از خودروهای سازگار با محیط زیست خودروهای الکتریکی چینی از رقیب آمریکایی خود جلو زدند پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ کدام است؟ سناریوهای پیش روی صنعت خودرو تا سال 1404 فولکس به دنبال عرضه اولین ون برقی تسلا بازار خودروهای برقی را قبضه کرد! نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک کنسل شد بازسازی درازترین خودروی جهان + تصاویر بهترین شاسی‌بلندهای 2020 را بشناسید + تصاویر معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش تسلا به‌دنبال کاهش قیمت تاکید مدیرعامل ولوو بر حمایت از برقی‌ها پیکان چگونه متولد شد؟ بازار خودروهای برقی داغ می‌شود مرسدس بنز آ ام گ C63 S مدل 2020 معرفی شد+ تصاویر دستگیری سارق با خودروی تسلا شیب نزولی فروش خودروهای بنزینی بیشتر از الکتریکی است! 10 سدان لوکس راحت با قیمتی در حدود 10 هزار دلار زمان عرضه ​شاسی بلند برقی داچیا اعلام شد جدیدترین رقیب چینی تسلا 3 معرفی شد تنفس هوای مطلوب در پایتخت قیمت خودرو کاهش یافت خداحافظی با خودروهای تحویل فوری پشت‌پرده اصرار بر واردات خودروهای برقی چیست؟ ساخت شاسی‌بلند برقی کیا داج چارجر هلکت واید بادی 2020+ تصاویر لندروور 50 ساله شد تأثیر ویروس کرونا بر شرکت‌های کرایه خودرو به خودروسازان هم آسیب رسانده است راهکارهایی برای نجات صنعت خودرو از چاله اقتصاد تلفیق سنت و مدرنیته در ون فولکس آمادگی برای احداث زیرساخت شارژ خودروهای برقی خودروسازان داخلی از چه نوع ورق‌های فولادی استفاده می‌کنند؟ فرماندار میشیگان مجوز آغاز فعالیت کارخانه‌های خودروسازی را صادر کرد قابلیت شخصی‌سازی از راه دور اتومبیل Evija برای خریداران نگاهی به مزایا و معایب خودروهای الکتریکی بررسی فنی خودرو BYD + تصاویر عرضه خودرو چینی برقی در نروژ واردات خودروهای سواری برقی و ترکیبی از ارائه گواهی اسقاط معاف شد کیفیت هوای تهران قابل قبول است رشد درآمد خودروسازان در ایام کرونا تحقق جهش تولید در گروه سایپا با تولید محصولات جدید هوای تهران پاک است توسعه شارژر خودروهای برقی در انگلیس فروش خودروهای برقی در اروپا از چین جلو زد ​عبور از رقم خیره کننده 15 میلیون صنعت خودرو در صدر دریافت وام کرونایی ​زیان 5 میلیارد دلاری صنعت خودرو ترکیه از کرونا کیفیت هوای تهران قابل قبول است تعطیلی خودروسازان آمریکایی تا کی ادامه دارد؟ چالش‌ مالی برای سازنده تاکسی‌های لندن تغییر نام رینگ‌های کرونایی مینی ویروس کرونا چه بلایی بر سر «خودروسازان» آورده است؟ آغاز مجدد فعالیت شرکت‌های خودروسازی در اروپا فراری دو محصول جدید عرضه می‌کند تاثیر تغییرات آب و هوایی بر کیفیت هوای تهران بیشتر از تغییرات ترافیکی است سبقت اروپا از چین در خودروهای برقی مشوق‌های جدید چین برای خرید خودروهای برقی و هیبریدی میزان آلودگی موتورسیکلت 18 برابر خودرو بورس و خودرو، مقصد سرمایه‌گذاران در 99 بازگشت خودروهای ناقص 59 خودرو که در سال 2020 تولید نخواهند شد جدال نفس‌گیر جگوار اف تایپ و پورشه 911 +فیلم نخستین شماره «خودرو امروز» در سال 99 منتشر شد کاهش شدید فروش خودرو‌ در جهان کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است ویروس کرونا با صنعت خودرو چه کرد؟ ضرورت تسریع در تامین نقدینگی به بخش صنعت رکود 20 درصدی صنعت خودروسازی در جهان افت محبوبیت گیربکس‌های دستی ایرانی‌ها خودرو‌های ریزنقش را دوست ندارند کیفیت هوای تهران قابل قبول است معرفی بِنی ایی-استار؛ خودروی 10 هزار دلاری چانگان+تصاویر یک پنجم فروش کیاموتورز، خودروهای برقی بودند! خودروسازان در دام کرونا طراحی پلتفرم خودروی برقی روی میز ایران خودرو خودروسازان اروپا به تدریج تولید خود را از سر می گیرند فراخوان جنرال‌موتورز خودروسازی سرمایه ملی است چرا خودروی برقی بخریم؟ وعده تولید 15 هزار خودروی برقی و هیبریدی محقق می شود؟ رشد 3 برابری فروش خودروهای برقی در استرالیا در 2019 هوای تهران در مرز آلودگی قرار گرفت عرضه 4 محصول نانو برای صنعت خودروسازی 10 شاسی بلند خبرساز؛ از استون مارتین تا لوتوس +تصاویر فورس ایی؛ تایید رسمی آفرودر لوکس الکتریکی +تصاویر بهترین خودروهای SUV دوستدار محیط زیست 10 خودرو پرفروش دنیا در سال 2019 معرفی شدند دو جایزه برای پورشه تایکان ساخت دستگاه لایه بردار با کاربرد در صنایع فضایی و خودرو بهترین خودرو 2020 انتخاب شد کراس‌اوور جدید رنو سران قوا درباره ممنوعیت تولید خودروی یورو4 تصمیم بگیرند تولید 15 هزار خودرو برقی و 50 هزار موتورسیکلت برقی آغاز فعالیت زنجیره خودروسازی جهش تولید صنعت خودرو با افزایش کیفیت محصولات ارزان‌ترین خودروهای سال 2020 را بشناسید تاثیر ویروس کرونا بر صنعت خودروسازی کِلِور؛ خودروی 8 هزار دلاری الکتریکی از SAIC روانه بازار می شود+تصاویر خودروسازان کارخانه‌های خود را باز می‌کنند پولستار پریسپت؛ خودروی لوکس بازیافتی +تصاویر خودروسازان پا پس کشیدند! برنامه کاری صنعت خودرو در دوران کرونا رشد 6 درصدی تولید خودرو صنایع معدنی ایران، برگ برنده تولید خودرو برقی کیفیت هوای تهران قابل قبول است اقدام برند‌های خودرویی مشهور جهانی برای رعایت فاصله اجتماعی + تصاویر با ون‎ها و استیشن‌ها بیشتر آشنا شوید تولید تجهیزات پزشکی به جای خودرو همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی نقش منابع آلاینده ساکن در کیفیت هوای پایتخت قلدرترین شاسی‌بلندهای 2020 را بشناسید خودروهای برقی 75 درصد بازار نروژ را تصاحب کردند تعطیلات دوهفته‌ای تابستانی به فروردین ماه منتقل شود منتظر ارزان شدن خودرو نباشید خودروهای پرنده‌ای که در سال گذشته رونمایی شدند +عکس راهکار جهش تولید در صنعت قطعه‌سازی تداوم هوای "پاک" در تهران طرفداران وانت پیکاپ تمام برقی تسلا اهل کدام کشورند؟ بهترین خودروهای برقی در سال 2020 خودروسازان در صف تولید ماسک ! بسته‌های دولتی برای توسعه برقی‌ها راهبردهای کلان ایران خودرو برای تحقق جهش تولید ترسیم شد کاهش 151 میلیون یورویی ارزبری با داخلی سازی 103 قطعه در سال 99 صنعت خودرو در سالی که گذشت کارخانه فولکس‌ واگن در مکزیک تعطیل شد کرونا تولید خودرو در آمریکا و اروپا را 1.4 میلیون دستگاه کاهش داد هوای تهران " پاک " است تنفس هوای مطلوب در اولین روز سال بسته‌های دولتی برای توسعه برقی‌ها کیفیت هوای تهران قابل قبول است شارژ سریع، باتری‌های خودروی الکتریکی را تخریب می‌کند توسعه برقی‌ها به صنایع معدنی گره خورد نبض بازار خودروهای برقی استرالیا در دستان کیست؟ بحران بی‌سابقه در صنعت خودروسازی؛ تقاضا به کف رسید چرا هوای تهران همچنان آلوده است؟ هوای تهران در وضعیت قابل قبول بررسی فولکس آپ GTI مدل 2020 سهم ناچیز تحقیق و توسعه در خودروسازی دولت ایران هوای تهران آلوده شد بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل 2020 + تصاویر از درگذشت پدر خودروسازی تا افزایش تولید هشدار به توقف دست کم 2 ماهه قطعه‌سازی و بیکاری 550 هزار نفر خودروهای برقی باید «همه پسند» باشند تولید خودروی برقی با حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت شد بازار خودروهای برقی در کدام قاره بیشتر است؟ تولید خودروهای برقی تویوتا با همکاری FAW چین جا‌به‌جایی خانوادگی سهام برای خروج از ورشکستگی 10 شهری که قصد دارند تردد خودروها را ممنوع کنند بازگشت یارانه به خودروهای برقی چین تاثیر منفی تسلا بر اقتصاد آلمان سرایت کرونا به خودروسازی ایران؟ صنعت خودروسازی کدام کشورها به چین وابسته است؟ تلاش خودروسازان برای شارژ بیسیم خودروهای برقی 5 محصول ایران خودرو ارتقای کیفی یافتند سهم تهرانی‌ها از "هوای مطلوب" در بهمن امسال هوای تهران در مرز آلودگی کاهش 1.5میلیون تنی آلایندگی با روی کار آمدن موتورهای برقی کروز نخستین قطعه ساز در همکاری با دانشگاه های کشور برای طراحی قطعات پیشرفته داخلی است رونمایی از 4 خودروی جدید با حضور رئیس جمهور فروش تویوتا 41 درصد کم شد! ارزان‌ترین خودروی برقی جهان معرفی می‌شود خودروی رانای برقی رونمایی شد موفق ترین تولیدکنندگان خودروی الکتریکی در جهان بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد از اولین خودروی تمام برقی ایرانی رونمایی شد + تصاویر موتور یورو 5 هست اما بنزینش نیست! فراخوان 15 هزار دستگاه خودروی تسلا! کیفیت هوای تهران قابل قبول است آخرین مدل پانامرا معرفی شد رشد 600 درصدی فروش خودروهای برقی در ایتالیا حمل‌ونقل برقی در کشور توسعه می‌یابد رشد 24 درصدی فروش خودروهای برقی در نروژ خودروهای برقی در فرانسه روی نردبان صعود ! سهم 42 درصدی خودروهای برقی از بازار خودرو نروژ در سال 2019 تبدیل موضوع خودروهای برقی به پروژه کلان در شورای عالی انقلاب فرهنگی به زودی شاهد استفاده از خودروهای برقی در تهران هستیم تولید خودروهای پاک به جای پرداخت جریمه تقلب آلایندگی تمرکز کیاموتورز بر خودروهای برقی برپایی همایش ملی خودروهای آینده کرونا صنعت خودرو جهان را تهدید می‌کند ارزبری صنعت خودروی کشور 25 درصد کاهش می یابد هوای پایتخت همچنان ناسالم برای گروه های حساس پرداخت وام خودروسازان در نیمه دوم بهمن معمای بازگشت خودروها به خط تولید شعار درمانی در صنعت خودرو آینده خودروهای الکتریکی چیست؟ پست با خودرو و موتور برقی مقایسه فروش خودروهای برقی در 4 کشور طرح کاهش قیمت مواد اولیه صنعت خودرو هفته آینده نهایی می‌شود کمک ویژه «صبانور» به صنعت خودروهای برقی هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است کیفیت هوای تهران قابل قبول است محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در بازار چین 10 شاسی بلند لاکچری سال 2019 را بشناسید خودروهای پاک معاف شدند بازار فروش خودروهای برقی در چین چطور است؟ کوچکترین خودروی پرنده جهان به بازار می آید پرفروش‌ترین خودروهای برقی در سال 2019 مروری بر فروش خودرو در کشورهای اروپایی طرح هوای پاک گروه بهمن با مراجعه حداکثری مشتریان به پایان رسید مدل های نوین حمل و نقل کاهنده آلودگی های زیست محیطی است دورنمای برقی خودروسازی ایران ورود خودرو به انتخابات آمریکا سوبارو تا سال 2035 تولید خودروهای بنزینی را متوقف می‌کند بهترین خودروهای الکتریکی پرفروش نروژ در سال 2019 فروش خودروهای برقی در اسپانیا رکورد زد سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید برقی‌ها فروش بزرگترین سازنده خودروهای برقی نزولی شد رشدتولید برقی‌ها در قاره‌سبز آلوده‌ترین شهر کشور کجاست؟ 410 هزار شغل زیر تیغِ خودروهای برقی تشکیل کارگروه تدوین پیش‌نویس مدل کنسرسیوم ملی نسل آینده خودرو آلوده‌ترین پایتخت جهان ظهور خودروهای برقی، تهدیدی برای فرصت‌های شغلی در آلمان عمل به تعهدات اولویت خودروسازان در پیش فروش‌ خودرو باشد هوای شهرهای بزرگ پاک است همکاری جیلی با اسمارت در تولید خودروی برقی هوای تهران سالم است دیفرانسیل خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خودرو کاهش می‌یابد طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان از در منازل اجرا می‌شود تخت‌گاز هیوندای برای برقی‌سازی انقلاب خودروهای برقی آزمونی برای خودروسازان جهانی چرا ساخت خودروی برقی به یک رویا تبدیل شد؟ ایران در مسیر تولید موتورهای برقی گام برمی دارد رشد 42 درصدی خودروهای برقی در نروژ صنعت خودرو گوی سبقت را از نفت در کاهش آلایندگی ربود کاهش 26 درصدی فروش خودروهای الکتریکی اراک، آلودگی هوا و سر شلوغ مراکز درمانی بوروکراسی اداری، مدیران ناکارآمد و حضور دولت سه ضلع ناکامی در خودروسازی 2020 ، سال خودروهای الکتریکی می‌شود؟ موتورسیکلت‌های کلانشهرها برقی می‌شود ربات‌های شارژری که به دنبال خودروهای برقی می‌روند بهبود هوای تهران با وزش باد از فردا بنزین با هوای تهران چه می‌کند؟ رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی آیا بنزین پتروشیمی بازگشته است؟ معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات آلودگی هوای تهران در ششمین روز از زمستان 98 خودروی یورو 5 نیازمند سوخت یورو 5 است عرضه 500 هزار خودروی الکتریکی در کمتر از دو سال! هوای تهران همچنان آلوده است مذاکره با ژاپن چه تاثیری روی خودروسازی دارد؟ حل مشکلات صنعت خودرو سازی در پردیس نوآوری شهید طهرانی مقدم خودروهای تولیدی از استانداردهای آلایندگی عقب نیستند آغاز فروش خودروی برقی مینی کوپر اس ای سهم کشورها در عرضه خودروهای برقی استفاده آتش نشانی هلند از ماشین های برقی خودرو‌ی برقی ایرانی تا یک سال آینده وارد بازار می شود امکان اجرای «یورو5» در خودروسازی آلمان بزرگترین بازار خودروهای برقی اروپا جریمه کارخانجات به سود تولید کشور نیست هوای تهران دوباره آلوده شد بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون + مشخصات 90 درصد خودرو‌های سطح شهر فاقد استاندارد اولیه آلایندگی هستند ​به دست آوردن جوایز ایمنی سخت تر شد خودروهای برقی صاحب 20 درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند! محبوب‌ترین خودروهای برقی در کره جنوبی شکوفایی خودروهای الکتریکی در سال 2019 ادامه رکود خودروسازی جهان در 2020 قانون برای مقابله با آلودگی هوا وجود دارد خاص‌ترین رنگ‌های خودرو در جهان تنفس هوای سالم در پایتخت نظر خودروسازان درباره خودروی آب‌سوز! خودروهای برقی و تعدیل هزاران کارگر حرکت هیوندای به سوی خودران‌ها احتمال همکاری خودرویی با شرکای تجاری ایران خرید فیلتر جذب دوده قانونی است گزارش سازمان ملل از موج جدید آلودگی هوا در آسیا علل آلودگی هوا در دهلی از "خودرو تا قانون حفظ ذخایر آبِ زیرزمینی" هوای تهران همچنان ناسالم هوای تهران برای تمام گروه‌ها ناسالم است نقش خودروسازان در تبدیل کارگاهی خودرو سیاست‌های دولتی زیان انباشته خودروسازان را افزایش داد فیس‌لیفت بین‌راهی S-MAX نشان 4S بر تن تایکان کالسکه آتشی و دودی که به حلق خلق می‌رود نگاهی به چالش ساخت خودروی برقی در ایران ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی 2019 طرح اولیه از خودروی برقی با باتری 82 کیلووات ساعتی خیابان‌های ایران منهای هیبریدی‌ها استراتژی جاه‌طلبانه فولکس‌واگن از خودروهایی که دپویی ماندند تا سقوط تولید خصوصی‌ها تسلا؛ پرفروش‌ترین خودرو برقی در آمریکا سیاست‌های ترافیکی مانع از رسیدن هوای تهران به شرایط هشدار شده است چرا پکن در حل معضل آلودگی هوا موفق‌تر از دهلی است؟ بهبود کیفیت هوای تهران از امشب بررسی خودرو ب‌ام‌و M 850 i دالر + مشخصات بررسی مشکلات صنعت خودروسازی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است نخستین خودروی برقی چینی در اروپا بازار خودرو در دست انداز قیمت قراردادهای تحویل خودرو به «وقت گل نی» را بخوانید! نخستین خودروی برقی چینی در اروپا کاهش یارانه برقی‌ها در چین گام های ایران خودرو برای بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو ستودنی است آشنایی بیشتر شرکت‌های بازرسی آلایندگی وسایل نقلیه با استانداردها نسخه برقی خودروی مرسدس بنز ساخته می شود چرا استرالیایی‌ها تمایلی به خرید خودروی برقی ندارند؟ دود وسایل نقلیه احتمال سکته مغزی را افزایش می‌دهد شاسی‌بلندها دومین منبع انتشار دی‌اکسیدکربن تشدید آلودگی هوا و محدودیت تردد خودروها در هند دلایل زیان خودروسازان بررسی شد آلمان یک میلیون ایستگاه شارژ خودروی برقی می سازد تزریق آدرنالین در رگ‌های 500X هیاهوی برقی پورشه خودروی برقی باریکی که از حجم ترافیک می کاهد سهم هزینه نیروی انسانی در قیمت خودرو چقدر است؟ چرا صنعت خودرو به سمت کم‌جانی حرکت کرد؟ چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود انتظارات صنعت خودرو از سیستم بانکی چیست؟ آپشن «کروز کنترل» چیست؟ دلایل مخالفت سازمان محیط زیست با تولید سواری دیزلی اعلام شد پیمایش 900 کیلومتر با یک بار شارژ! کاهش غلظت آلاینده‌های هوای تهران در برخی ساعات امروز تاریخ پر پیچ و خم صنعت خودروسازی ایران خودروسازی در لاین کندرو صنعت خودرو 10 هزار میلیارد تومان بهره به بانک‌ها پرداخت کرد اوپل درصدد عرضه 8 خودروی برقی گرانی «پالادیم» کار خودروسازان را سخت کرد فساد چوبی لای چرخ تولید است تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی و تکمیل‌وجه شده سال97 به مشتریان کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق تهران با افزایش تردد خودرو‌ها جنرال موتورز چه خوابی برای خودروهای برقی دیده است؟ صنعت خودروسازی نیاز به اصلاحات دارد پژو و فیات کرایسلر تایید کردند که با هم ادغام خواهند شد شناسایی گلوگاه‌های فساد توسعه صنعت قطعه سازی اشتغالزایی و خودکفایی اقتصادی را در کشور به همراه دارد ​گفت و گوهای ادغام فیات-کرایسلر با پژو-سیتروئن رشد صنعت خودرو در خصوصی سازی این صنعت شکل می گیرد سبقت تسلا از جی ام بررسی فنی استون مارتین ونتیج AMR + مشخصات حذف آپشن چقدر روی قیمت خودروها تاثیر دارد؟ کاهش روزهای سالم در پایتخت ایرادات طرح کاهش آلودگی هوا را به شهردار تهران ارائه کردیم خصوصی‌سازی راهکار جبران زیان خودروسازی‌ها تنفس هوای پاک در تهران "سوبارو" سوار بر بازار خودروهای استیشن آمریکا زیان انباشته خودروسازان در مرز هشدار چرا صنعت خودرو در ایران زیان ده است؟ آینده روشن صنعت خودروهای برقی آلودگی شدید هوای دهلی نو پس از جشن دیوالی زیان خودروسازان به 35/000/000/000/000 تومان رسید رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود خودروهای الکتریکی روی پله‌های صعود! افزایش آمار سکته و آسم به دلیل آلودگی هوا در انگلیس زنگ خطر بحران تأمین مالی خودروسازان کاهش کیفیت هوای پایتخت در برخی ساعات بررسی فنی فیات تلنتو 2020 + مشخصات فناوری خودروهای خودران مروری بر نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 اروپایی‌ها هنوز هم عاشق خودروهای استیشن‌اند! تهدیدی به نام تسلا ! پیش‌بینی هوای مطلوب برای تهران یک بیوک برقی قدرتمند در راه چین افت و خیز پاییزی بازار خودرو شرکت‌های خودروساز را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم فرانسه‌‌زدایی از خودروسازی ایران ارتباط آلودگی هوا با "سقط خاموش" در چین رونمایی از خودروی برقی جدید پورشه فرمان صنعت خودرو به شرق چرخید خیالتان از باتری خودرو راحت باشد! ممنوعیت غیربرقی‌ها در انگلیس تا 2030 فرصت 10 ساله آمستردام برای جایگزینی خودروهای بنزینی با برقی خودرو خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنید! در آینده نزدیک 35 درصد خودرو‌ها الکتریکی خواهد شد خودروی برقی که با نور با سرنشینان صحبت می کند الزامات پیش از واگذاری خودروسازی‌ها صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه خودرو را به هم می رسانیم بی‌میلی هندی‌ها به خرید خودروی برقی ایران آینده روشنی در طراحی و تولید خودروهای برقی دارد زیرساخت‌های تبدیل خودروهای موجود به برقی فراهم شد چه عاملی مانع رشد خودروهای برقی می‌شود؟ همکاری سه جانبه خودرویی ایران، ترکیه و روسیه؛ از حرف تا عمل کاهش کیفیت هوا طی امشب تولید کدام خودروها افت بیشتری داشته است؟ آیا تولید خودروی مشترک به سرانجام می‌رسد؟ محبوب‌ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟ کاهش 27 درصدی قطعه سازی نسبت به سال گذشته خودروی برقی خود را در خانه شارژ کنید جای خالی ارتباط صنعت و دانشگاه در برنامه های وزیر صمت ایران، ترکیه و روسیه مثلث خودروسازی تشکیل می‌دهند؟ منشا آلودگی تابستان تهران ازن بود تسلط چین بر بازار خودروهای الکتریکی جهان همکاری بزرگ شرکت خودروسازی چری با آلمانی ها برای تولید خودروهای تجاری –برقی همراهی مدیران ارشد آمیکو و مدیران استانی در اختتامیه نمایشگاه خودرو کرمانشاه «آرنولد شوارتزنگر» خودرو الکتریکی خود را به نوجوان فعال زیست محیطی قرض می دهد جرایم خشن در روزهای آلودگی هوا بیشتر می‌شود؟ از بن‌بست دیزلی‌ها تا ستاره‌های کیفی تولید خودروهای برقی که تنها با خدمات اشتراک قابل استفاده هستند قدرتمندترین خودروی ب ام و برقی است! لزوم تشکیل شرکت خودرو برقی ایران آلودگی خودروها؛ عامل مرگ زودرس هزاران نفر در سال خسارت سالانه 14 میلیونی آلودگی هوا به هر خانواده ایرانی برنامه برای تولید خودروی ملی برقی سلطه برقی‌ها در نمایشگاه فرانکفورت 10 تجربه‌ی تلخ در تاریخ خودروسازی + تصاویر کیفیت هوای تهران در آخرین جمعه تابستان 98 بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو پلتفرم‌های جدید نیاز صنعت خودرو خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! وزیر صمت عملکرد قابل قبولی دارد اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود کاهش 20 درصدی آلودگی هوا با بازیافت شیشه تب‌ خودروهای برقی در «مینی» حرکت پرشتاب پژو به سوی برقی‌سازی درخواست وزارت کشور از پلیس برای همکاری در اجرای طرح LEZ در کل کشور نوسانات شدید استقبال از خودروهای برقی در چین ادامه یک راه ناتمام دستیابی به دانش فنی ساخت نانوکاتالیست‌های خودرو برای مقابله با پدیده وارونگی در فصول سرد سهم خودروهای برقی از بازار خودرو در جهان تلاش پکن برای خروج از فهرست آلوده‌ترین شهرهای جهان شتابدهنده تخصصی خودرو راه اندازی می شود تصاحب نصف بازار جهان توسط خودروهای برقی تا 13 سال آینده خارج کردن پراید از چرخه تولید بدون تغییر و تحول در صنعت خودرو بی‌فایده است تغییر سیاستی در صنعت خودرو همکاری شرکت های دانش بنیان برای طراحی وتولید خودروهای برقی ضرورت استفاده از ظرفیت چینی‌ها در بازار خودرو جزئیات استفاده از تاکسی‌های برقی در تهران تعطیلی صدها مدرسه در مالزی به دلیل آلودگی هوا رشد خودروهای برقی در اروپا افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق پر ترددِ پایتخت طی فردا خودروسازان انگلیسی خواهان تاخیر در برگزیت شدند رشد 7.4 درصدی خودروهای برقی در اروپا ضرورت شفاف‌سازی در گروه‌های بزرگ خودروسازی افزایش موقتی آلاینده ازن در هوای تهران بررسی فنی پورشه تایکان + مشخصات افزایش کیفیت و توسعه عمق ساخت داخل رویکردهای اصلی ایران خودرو تحویل تمام خودروهای معوق سال 97 تا پایان ماه آینده صدور فرمان عرضه خودروهای جدید تحریم خودروهای ژاپنی در کره بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای NEV در جهان مشهد پایلوت خودروهای برقی می‌شود؟ گسترش حمل‌ونقل رایگان در شهرهای فرانسه فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 این دستگاه خودروهای خاطی را لو می‌دهد اجرای نهضت ساخت داخل در صنعت با جدیت پیگیری شود دایملر خودروی برقی شهری تولید کرد ترامپ برنامه داشت سه اتوبان منتهی به تهران را ببندد طرح تشویقی آلمان برای خرید خودروهای برقی تمدید شد بزرگ ترین خودروی برقی دنیا تقریبا نیازی به شارژ ندارد کمترین سطوح آلودگی هوا هم خطرناک است مزایا و فواید خودروهای برقی افزایش کیفیت خودرو در گرو به روزرسانی چرخه تولید است انگلیس با منع تردد خودروهای شخصی به جنگ آلودگی هوا می رود همه مردان ایران خودرو هزینه نگهداری خودروی برقی چقدر است؟ انتشار تیزری از هیوندای برقی آینده برقی کردن تاکسی‌های تهران به کجا رسید؟ هشدار وزیر بهداشت درباره مرگ و میر ناشی از تصادفات، خودروها و سوخت غیراستاندارد هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم می‌شود برنامه‌های جدید «فِراری» برای افزایش فروش محمدرضا گلزار با رضاروور، وارد صنعت خودرو شد همگان باید برای بقای اشتغال صنعت خودرو به کمک بیاییم احتمال سقوط قیمت نفت به 10 دلار به دلیل خودروهای برقی انقلاب خودروهای برقی را ثروتمندان هدایت می‌کنند خرید خودرو تبدیل به رویا شده است آلودگی هوا هیچ راه‌حل کوتاه‌مدتی ندارد حل معضل آلودگی هوا با درختان مصنوعی دو سناریو برای شتاب در تکمیل خودروهای ناقص استقبال از خودروهای برقی در کلرادو برای مقابله با آلودگی هوا تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی منتظر تایید مقامات آفریقای جنوبی کاهش اقبال چینی‌ها به خودروهای پاک برقی‌ها پشت دروازه‌ ژوهانسبورگ اولین مسیر اختصاصی دوچرخه در دانشگاه فردوسی راه‌اندازی می‌شود کاهش موقتی کیفیت هوای پایتخت انتقاد شدید به نحوه اعلام شاخص آلاینده «ازن» خودروهای تمام‌برقی در کدام کشورهای اروپایی مشتری دارند؟ طرحهای پژوهشی دانشگاه امیرکبیر خودرو در شرایط تحریم فردا "ازن" هوای تهران بالا می‌رود جرقه الکتریکی لوتوس رفتن شرکت‌های خودروساز می‌تواند به نفع ما تمام شود فلزی که توسعه خودروهای برقی را تهدید می‌کند! باک‌های فلزی متهم به آلودگی هوا گام جدید ب ام‌ و در تولید مدل‌های برقی مشتریان هندی؛ چشم انتظار خودروهای برقی جدید! بازار خودروهای برقی در چین از آمریکا سبقت گرفت شرکت بازی ساز هم خودروی برقی تولید می کند خودروهای برقی نیمی از بازار خودرو را تسخیر می‌کنند دومینوی توقف تولید خودروهای مونتاژی سلطان باواریا از کجا آمده؟! قدرتمندترین خودروهای تمام برقی دنیا کدامند؟ گزارش صنعت خودرو روی میز روحانی اولویت دانشگاه امیرکبیر در راستای بومی سازی در حوزه خودروسازی کاهش مالیات خودروهای برقی؛ تنها راه ترغیب مشتریان! فولکس‌ واگن رکورد زد افزایش موقتی ذرات معلق در هوای تهران طی فردا آذربایجان شرقی به عنوان قطب خودروسازی کشور مطرح می شود شرایط نامطلوب کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس فرصت‌سوزی خودروسازان در سرمایه‌گذاری وقتی دخل و خرج خودروسازان با هم نمی‌خواند فروش خودروهای الکتریکی در اروپا رکورد می‌زند تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند خودروی برقی سال 1898 به حراج گذاشته شد به محض بهبود فضای کسب و کار بین المللی، داخلی سازی به فراموشی سپرده می شود درختان عامل تشدید آلودگی هوا در محیط‌های شهری داخلی‌سازی در خودرو تا آخرین قطعه مشکل "ازن" از خودروساز نیست، از کیفیت سوخت است حذف ویدئوی جنجالی اتومبیل جدید فولکس واگن از وب‌گاه رسمی این شرکت رونمایی از اولین خودروی تمام برقی هیوندای تعداد ایستگاه‌ شارژ خودروهای برقی در چین از یک میلیون گذشت شهرداری برای افزایش خودروهای برقی مساعدت کند اندونزی در تلاش برای توسعه بازار خودروهای برقی سرمایه‌ هنگفت برای تولید فیات برقی فرانسوی‌ها از کدام خودروهای برقی بیشتر استقبال می‌کنند؟ وجود میلیاردها ذره آلاینده در قلب ساکنان شهرها چرا صنعت خودروسازی ما از دنیا عقب ماند؟ "ذرات معلق" و "ازن" هوای تهران را ناسالم می‌کنند خودروی تسلا از «شارژر سریع» استفاده می‌کند افزایش غلظت آلاینده اُزن در هوای تهران طی امروز و فردا آماده حمایت از صنایع پر بازده هستیم فولکس قورباغه‌ای به آخر خط رسید +عکس تولیدی که افت دارد پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی کدامند؟ توسعه حمل و نقل عمومی به موازات ایجاد محدودیت برای خودرو‌های شخصی سرنوشت طرح اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده در میان آلودگی "ازنی" چه می‌شود!؟ فناوری تولید خودروهای داخل مربوط به 20 سال پیش است خصوصی‌سازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی خودروهای برقی در کدام ایالت‌های آمریکا بیشترین فروش را دارند؟ «چاه ویل» خودروسازی رشد 90 درصدی استقبال از خودروهای برقی در آمریکای لاتین شمارش معکوس برای واگذاری باقیمانده سهام خودروسازان خودروهای الکتریکی اشتراکی راه‌حل برلین برای ترافیک و آلودگی کاتالیست ناکارآمد دلیل افزایش ازن در تهران کاسبانِ آلودگی هوای تهران را کنترل کنید خودروی برقی پر فروش در آلمان اولین خودروهای برقی ایرانی واردخیابان ها می شود خودروسازی در مسیر بازطراحی موتورهای بنزین‌سوز اعتراض اسپانیایی‌ها به لغو محدودیت تردد خودروهای آلاینده هوای تهران امروز برای حساس‌ها ناسالم است ضرورت پرداخت 15هزار میلیارد تومان وام به دو شرکت خودروسازی توضیحات سازمان محیط زیست در مورد سهم خودروهای سواری در آلودگی هوا احتمال ناسالم شدن هوای تهران برای گروه‌های حساس چالش جدید فولکس‌واگن و فیات قیمت‌گذاری و ایجاد فضای کسب‌و‌کار از اصلی‌ترین چالش‌های صنعت خودرو استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود نخستین خودرویی که سرعت بیش از 100 کیلومتر را طی کرد آمار خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازها اعلام شد 9 دلیل برای خرید خودروهای برقی هم‌دلی در صنعت خودرو و قطعه‌سازی وجود ندارد دورخیز بنتلی برای تولید خودروهای برقی بررسی ایمنی خودروهای برقی در چین میهمان ناخوانده در صنعت خودرو نباید پس از چهل سال یارانه دادن به خودروسازان به اینجا می رسیدیم معرفی خودروی برقی توسط هوندا باید از تجربه صنعت دفاعی در خودروسازی استفاده شود تولید باتری‌های برقی پژو در اسلواکی و اسپانیا چینی ها خودروی برقی با نمایشگر 48 اینچی ساختند طراحی پلت‌فرم راه نجات خودروسازان از مونتاژکاری کاهش هزینه و رشد بهره‌وری با بومی‌سازی قطعات خودرو جهش بلند فولکس‌برای برقی‌سازی بهبود کیفیت گازوییل تهران در پنج سال اخیر تولید آزمایشی خودروی برقی در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد قزوین همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران صنعت خودروسازی با روندهای مشکوک همراه است عامل آلودگی هوای این روزهای تهران را بیشتر بشناسیم جدل کاخ‌سفید و کالیفرنیا پیرامون آلایندگی‌ بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در هیأت عالی نظارت مجمع دقیقاً "کمبود قطعه " از مهمترین مشکلات صنعت خودروسازی است فرمان خودروسازی در دست دولت ضرورت تدوین دستورالعمل محاسبه قیمت خودرو در شرایط خاص آیا تفاوتی می‌کند صاحب ایران‌خودرو چه گروهی باشد؟ تصمیم تویوتا بر توسعه خودروهای برقی به داد صنعت خودرو برسیم همکاری جگوار و ب ام‌ و در توسعه برقی‌ها همه‌چیز درباره طرح کنترل آلودگی هوا گلایه از دپوی اتوبوس‌ها و مشاغل مزاحم و آلاینده در شهر ری هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی ارتقای خودروهای برقی هیوندای با همکاری Rimac نصف درآمد تویوتا از فروش خودروهای برقی خواهد بود‍! شرط توسعه خودروهای برقی هفته محیط زیست با شعار «باهم برای مقابله با آلودگی هوا» آغاز شد افزایش غلظت آلاینده‌ها در پایتخت تصمیم قطعی برای واگذاری سهام خودروسازی؟ خودروهای برقی در اروپا به نصب سیستم هشدار صوتی ملزم شدند عتیقه ترین خودروی فیات برقی شد رونمایی از تایرهای بدون هوا برای خودروهای معمولی تنفس هوای آلوده در تهران پس از 107 روز هوای تهران برای حساس‌ها نامطلوب است مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید کیا اِستینگر GTS چه مشخصاتی دارد؟ جریان شناسی یک گرونگانگیری خیالی در خودروسازی چرا خودروساز اصرار به تولید خودرو ناقص دارد؟ حمال‌های خودروساز را بشناسید زیان صنعت خودرو از عدم ثبات در آیین نامه ها و سیاست های دولتی هوای تهران در شرایط پاک پیشی گرفتن چین از آمریکا در فروش خودرو الکتریکی وزارت دفاع به کمک خودروسازان می‌آید آژانس بین المللی انرژی بر ضرورت الکتریکی شدن حمل و نقل در جهان تاکید کرد 10خودرو الکتریکی برتر 2019 را بشناسید خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! تولید برق ایران توان تامین نیاز شارژ خودروهای برقی را دارد خودروی تمام برقی اوپل از راه می رسد حل60درصد مشکلات چهارچرخ‌ها با حذف تصدی‌گری دولت افتتاح نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی در برج میلاد تهران مدیرعامل مپنا: آمادگی ساخت جایگاه شارژ خودروهای برقی را در سراسر کشور داریم افتتاح نخستین جایگاه خودروهای برقی در برج میلاد تهران طرح ساماندهی خودرو، نسخه صنعت را می پیچد وقتی ریش را به سِبیل پیوند میزنند تصاویر یک خودروی برقی قدرتمند برای رانندگی، آشپزی و سفر وسیله نقلیه ای که با پدال زدن برق تولید می کند آلودگی هوا به تمام اندام‌های بدن آسیب می‌زند نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا با نانوفیلترهای محققان کشور دورنمای خودروهای برقی در جهان و ایران خودروسازی BYD حضور خود در بازار اتوبوس های برقی اروپا را تقویت کرد بازگشت قیمت‌های اینترنتی خودرو افت تولید وتجارت خودرو اعلام وضعیت اضطراری آلودگی هوا در مکزیک دستور وزیر صمت به دو معاون خود درخصوص صنعت خودرو 150 هزار دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازان خاک می‌خورد خودروهای برقی فقط در کشورهای ثروتمند طرفدار دارد! خرداد پرحادثه در انتظار صنعت خودرو ساخت جاده‌ای که خودروی‌های برقی را شارژ می‌کند برقی کردن خودروها جدی شد تردد خودروهای بنزینی و دیزلی ممنوع شد صنایع دفاعی می‌توانند مشکلات خودروسازان را رفع کنند همکاری مشتری و خودروساز در ساخت خودرو تولید اسکلت خودروی برقی برای آموزش به دانشجویان 2 فاکتور تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو تولید40 هزاردستگاه محصولات ایران خودرو از ابتدای سال 98 تاکنون دعوت به همکاری در زمینه توسعه خودروهای الکتریکی در کشور سرایت تنش‌های آمریکا-چین به برقی‌ها یارانه 5000 دلاری دولت کانادا برای خرید خودروی برقی مردم کدام کشورها بیشتر خودروی برقی می‌خرند؟ نگاه دولتی به صنعت خودرو باید کنار گذاشته شود کارخانه‌های سفینه‌سازی یک بام و دو هوای وزارت صنعت در کنترل قیمت خودرو خودروهای برقی در چین جان می‌گیرند! ام جی کارز خودروی برقی کنترل از راه دور تولید می کند چری دست نیافتنی می شود 4 ضرورت برای تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو مقامات قضایی به تخلفات خودروسازان ورود کنند بزرگترین سازنده خودروهای برقی به دنبال بازارهای فروش جدیدی است رسوب بیش از 100 هزار خودرو ناقص در کف کارخانجات نگاهی به خودروهای برقی فوکلس واگن سری .I.D آلودگی هوا عامل ابتلای افراد غیرسیگاری به سرطان ریه رونق تولید خودروسازان نیازمند برنامه ملی است بزرگترین دغدغه‌های مشتریان برای خرید خودروهای برقی چیست؟ سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری فورد در تولید خودروی برقی تولید نخستین لکسوس برقی برای چین هوای یزد ناسالم است تقدیر کلانتری از عملکرد شهرداری تهران در حوزه کاهش آلودگی هوا+نامه کاهش تولید خودروهای برقی آئودی قطعه و مواد اولیه چقدر از قیمت خودرو را تشکیل می دهند؟ ابر خودروی الکتریکی 2.5 میلیون دلاری نمایش داده شد برنامه تولید 1.200.000 دستگاه خودرو محقق می‌شود!؟ پورشه چطور به جایگاه فعلی‌اش رسید؟ نزول صنعت خودرو ایران به رتبه 18 جهان با افت 40 درصدی تولید + جدول سرمایه‌گذاری خودروسازان بزرگ برای ساخت خودروهای برقی خودروسازان با فروش اموال خود به دنبال جبران زیان هستند همسرم بی گناه است سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی نخستین خودروی برقی رنو برای چین رفتارها تغییر نکند؛ خودتحریمی غالب می‌شود سلطه خودروهای برقی در نمایشگاه شانگهای 2019 فروش خودروی تمام برقی در آمریکا رکورد زد «فروش اموال مازاد» و «بومی‌سازی قطعات» صنعت خودرو را نجات می‌دهد؟ دولت پای خود را از صنعت خودرو بیرون بکشد حضور ‌آئودی با تمرکز‌ بر روی خودروهای برقی ثبت بین‌المللی اختراع محقق دانشگاهی در حوزه صنعت خودروسازی هراس متولیان صنعت خودروی کشور از ورود فارغ‌التحصیلان علوم پایه رکورد زنی هوای پاک در تهران همچنان تداوم دارد فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد بخش خصوصی، حلقه مفقوده صنعت خودرو رشد 80 درصدی فروش خودروهای برقی در چین پرفروش‌ترین خودروی برقی سوئیس سهم دولت از تولید خودرو حرکت خودرو در جاده سنگلاخ تولید صنایع خودروسازی با استفاده از چرم مصنوعی به جای واقعی کنار می‌آیند مدیری که پژو را از ورشکستگی نجات داد آلودگی هوا در رشد کودکان اختلال ایجاد می‌کند ابرچالش‌های خودرو در سال 98 مقابله هوشمندانه با تحریم‌ها ادامه دارد خودروهای برقی جایگزین بنزینی‌ها نمی‌شوند! شارژ خودروهای برقی سرعت می گیرد وقایع نگاری خودرو در سال 97 نخستین حضور خودروهای برقی در اتومکانیکای استانبول مدیریت صنعت زیان‌ده خودرو با جذب سرمایه‌های سرگردان نگاه‌های متناقض به صنعت خودرو، دردسرساز می‌شود خودروی برقی تازه فورد با یک بار شارژ 500 کیلومتر طی می‌کند بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه برترین و بدترین برندهای خودرویی 2019 رکورد فروش 400 هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ تشریح روند تحقیق و تفحص از صنعت خودرو کشور توسط رییس هیات سلامت هوای تهران در اثر باد و باران تنها راه‌حل کاهش بیکاری! ضرورت حفظ ارتباطات تجاری از سوی دولت در سال جدید انتظار داشتیم موتورسیکلت‌های ایرانی به بازار عرضه شود تحلیلی بر صنعت خودرو و حمل‌ونقل جهان وضعیت جوی تهران در اولین و دومین روز سال جدید فرصت‌ها و بحران‌های صنعت خودروسازی در سال 97 خودروی برقی لوکس ارزان قیمت در راه است من هرگز سوار خودرویی نمی شوم که کامپیوتر هدایتش می کند! دست‌های پشت پرده از فعالیت شرکت‌های خودروسازی معتبر دنیا در ایران جلوگیری کردند چرا خودروی برقی ایرانی تجاری نمی شود 66 درصد آلودگی هوای تهران از خودروهای گازوئیلی است درخواست منع تردد خودروها در نزدیکی مدارس انگلیس تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود دوچرخه‌سواری نیازِ زندگی شهری سالم و پایدار دومینوی دردسرهای صنعت خودروسازی تمام شدنی نیست علوی: فرآیند ثبت نام خودرو دارای ابهام و نقص است سازنده لیموزین پوتین در نمایشگاه ژنو خودروهای چینی بازار خودروهای کره‌ای را کساد کردند! عدم تشخیص تیره‌پوستان توسط خودروهای خودران بهبود کیفیت هوای تهران از بعد از ظهر فردا خودروهای الکتریکی تهدیدی برای تقاضای جهانی نفت نیستند فروش یک خودروی برقی از مرز 400 هزار دستگاه گذشت ابرخودروی برقی با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت رونمایی شد سازمان ملل: آلودگی هوا، قاتل خاموشی که سالانه میلیون‌ها قربانی می‌گیرد 2 خودروساز بزرگ کشور امسال چقدر کاهش تولید داشتند؟ تعداد قربانیان آلودگی هوا از تلفات حوادث رانندگی پیشی گرفت آلمان چند میلیارد یورو در خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند؟ افزایش چشمگیر استفاده از ماشین الکتریکی در چین خودروی برقی با شارژ سریع رونمایی شد افزایش روند تولید خودرو خودروهای برقی 13 میلیون شغل را خواهند بلعید! رونمایی تسلا از خودروی برقی شاسی بلند سرمایه گذاری 40 میلیارد یورویی آلمان برای تولید خودروهای برقی نیسان لیف E پلاس در CES 2019 به نمایش گذاشته شد یک روز با اولین خودروی برقی مرسدس بنز دولت در بحث خودروسازی دچار تعارض منافع است پژو مزد رفتن از ایران را گرفت خودروسازی کشور غیرشفاف و غیرقابل نظارت است تولید یک خودروی برقی قابل اتصال به شبکه تلفن همراه صنعت خودروسازی محتاج تفکر حاکم بر حوزه موشک/ سپاه ورود می‌کند؟ پراید گران نیست، با قیمت‌های بالاتر صادر می‌کنیم کدام خودرو الکتریکی مسافت بیشتری شارژ نگاه می‌دارد؟ ایران خودرو از طرح های دانشگاه استقبال می کند طرح مفهومی خودروی برقی «یاس» رونمایی شد مجوز مجلس به دولت برای اختصاص دو میلیارد دلار از فاینانس جهت کاهش آلودگی هوا و توسعه مترو تهرانی‌ها امسال هوای پاک‌تری را تنفس کردند توسعه طراحی و تولید و فرهنگ سازی استفاده از خودروهای برقی پاشویه تب بازار عبور تولید روزانه ایران خودرو از مرز 2100 دستگاه خودرو خودروی الکتریکی 2نفره برای تهرانیها طراحی شد خودرو برقی دانشگاه علم و صنعت رونمایی می شود "یوز" ایرانی به مرحله تولید پایلوت رسید خودروسازی را فکر زمستان نبود از حضور وزارت دفاع و ‌سپاه در صنعت خودروسازی حمایت می‌کنیم باز پس‌گیری "تهران" از خودروها با TOD قیمت خودرو با عمل به وعده خودروسازان کاهش می یابد دود اختلاف پلیس و وزارت کشور به چشم مردم می‌رود هوای تهران در دومین روز اسفند سالم است دو میلیون فقره جریمه معاینه فنی در محدوده کم‌آلاینده پایتخت خودروی برقی که جای دوچرخه و اسکوتر را می گیرد خودروهای برقی در زمستان بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند! خودروسازی کشور مدیریت آینده نگر ندارد سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری آمازون برای تولید خودروهای برقی نقطه اوج خودروهای برقی کی فرا می‌رسد؟ شهرداری تهران آماده پیشگامی در تبدیل خودروهای بنزینی به برقی است خودروی «مستر بین» هم برقی شد افزایش چشمگیر فروش خودروهای برقی ابزارهای علمی شناسایی پدیده آلودگی هوا کدامند؟ آیا با افزایش قیمت خودرو، کیفیت اتومبیل‌های داخلی ارتقاء پیدا می‌کند؟ بررسی سیاست‌های توسعه خودروهای برقی در دانشگاه علم‌وصنعت صنعت خودروی ایران در چهل سالگی انقلاب چه جایگاهی دارد؟ تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است سرنوشت «اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده» در هاله ابهام زشت‌ترین خودروهای جهان کدامند؟! +تصاویر اصل آلایندگی شهرهای بزرگ ایران از موتورهای درون‌سوز خودروهاست هوا برای حساس‌های تهران آلوده است قیمت خودروهای برقی کاهش می‌یابد؟ خودروهای الکتریکی رقیب سرسخت بازار نفت تسهیلات، دوای درد خودروسازی است؟ 63 درصد خودروهای پست دی اچ ال برقی شد مروری بر ارزان‌ترین خودروهای برقی در جهان خودروی برقی 2019 کیا در راه است آلوده‌ترین شهرهای جهان هوای پایتخت سالم است ادعای خودروسازان در تولید برقی‌ها آلودگی شدید هوای بانکوک و افزایش نارضایتی‌ها رونق چشمگیر بازار خودروهای برقی در دانمارک مردم کدام کشورها از خودروهای برقی‌ بیشتر استقبال کرده‌اند؟ آلودگی هوا صدها مدرسه در بانکوک را تعطیل کرد خودروهای هیبرید بهترین راه حل برای کاهش آلودگی هوا هوای تهران پاک است توسعه حمل و نقل عمومی راهکار کاهش آلودگی هوا همکاری دایملر با چینی‌ها برای توسعه خودروهای برقی راه‌اندازی پیشرفته‌ترین سیستم نظارت بر کیفیت هوای جهان در لندن تولید خودروهای برقی فولکس واگن متوقف شد تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت ریشه رفت وآمد مدیران در خودروسازی هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت "آلودگی هوا" چهارمین عامل خطر مرگ بهبود نسبی کیفیت هوای پایتخت از فردا رکوردهایی که شکسته شد داج هم خودروهای برقی می سازد راهکارهای شهرهای اروپایی برای کاهش آلودگی هوا چرایی عقب افتادن خودروسازان از تعهدات سطح خوشحالی با میزان آلودگی هوا در ارتباط است مدیرعامل سایپا به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تغییر کرد توقف خط تولید خودروهای کم تیراژ پس از تحریم افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهرها هوای کلانشهرها، گروگان خودروهای فاقد استاندارد هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود 33 روز نفس راحت‌تر حل مشکل آلودگی با حمل و نقل عمومی جاده یک طرفه دولت در صنعت خودرو توان فنی تولید موتورهای الکتریکی را داریم موتورسیکلت‌ها بیشترین آلایندگی را در قم دارند حل مشکل آلودگی هوا نیازمند مشارکت اهالی سیاست است هوایی پاک‌تر با جایگزینی CNG به جای بنزین و گازوئیل افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران ارومیه امسال 13 روز ناسالم را تجربه کرد خطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر بروز گرد و خاک در استان آلودگی شدید هوای آسیا در هفته اخیر فولکس واگن 800 میلیون دلار برای ساخت خودرو برقی سرمایه گذاری می‌کند تعهد دولت انگلیس به مقابله با معضل آلودگی هوا در سال 2019 تمام مدل های جدید کادیلاک برقی می شوند جلوگیری ازخودتحریمی و حمایت از قطعه‌سازان بزرگ برابرحاشیه‌سازی‌ها خودروی برقی تسلا در لیست پرفروش‌های آمریکا سایپا بهترین غرفه نمایشگاه شد هوای روز جمعه تهران سالم است آرزوهای بزرگ در خودروسازی یک کارشناس صنعت خودرو پیشنهاد کرد:ضرورت ترسیم نقشه راه خودکفایی در صنعت خودرو فوت 4573 تهرانی در سال 94 به دلیل آلودگی هوا استاندارد آلایندگی خودروهای سواری چیست؟ هوای تهران امروز سالم است خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها خودروهای برقی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید دولت دست از سر خودروسازان بردارد کاهش غلظت ذرات معلق در هوای تهران صنعت خودرو بین دو تحریم عضو کمیسیون صنایع مجلس: 25 درصد مشکلات صنعت خودرو ناشی از تحریم ها است کلنگ ساخت«گیگافکتوری» تسلا در چین زده شد خودروسازان 7500 میلیارد تومان ضرر دادند صدرنشینی نروژ در بازار خودروهای برقی رشد چشمگیر خودروهای الکتریک در چین افزایش آلاینده ازون به رغم اقدام محیط زیستی چین آلودگى هوا مهم ترین تهدید برای سلامت شهروندان در پایتخت است سال خودروهای الکتریکی در سال میلادی جدید +عکس چینی ها خودروی برقی 9000 دلاری ساختند آلودگی هوای اصفهان بلای جان مردم، مسوولان تدبیر کنند عواقب چرخش «کونلون بانک» برای خودروسازی "فیلتر دوده" قطعه لوکس نیست جبران زیان های ارزبری صنعت خودرو با افزایش قیمت نصب فیلتر دوده تنها راه حل کاهش ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون آغاز اسقاط موتورسیکلت‌های کاربراتوری بنزینی؛ بزودی بهترین خودروهای سال 2019 از نگاه موتورترند تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط ایستگاه متحرک شارژ خودرو طراحی شد هوای تهران امروز و فردا سالم است تلاش GAZ برای معافیت از تحریم‌ها هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است انتظارات غیرمتعارف چالش اصلی صنعت خودرو تغییر ساعت‌ کاری ادارات دولتیِ کابُل به خاطر آلودگی هوا اصلاح صنعت خودروسازی نیازمند 2 سال زمان است اختصاص یارانه چند میلیاردی برای خرید خودروی برقی اکنون زمان انتقاد به صنعت خودرو نیست پاییز امسال هوای ناسالم نداشته‌ایم تمرکز بر فناوری ها راه ماندگاری صنعت خودرو در شرایط تحریم آلودگی هوای کلانشهر‌ها با شهروندان چه می‌کند؟ هوای تهران امروز سالم است شورای شهر تهران مصوبه دولت را فیلتر کرد؟! احداث کارخانه در اندونزی برای توسعه خودروهای برقی آلودگی هوا در شهرهای بزرگ مخالفت اعضای شورای شهر تهران با خرید "فیلتر دوده" اتوبوس مقصر مشکلات صنعت خودرو کیست؟ عرضه‌ افزودنی نانو برای کاهش آلودگی خودروهای دیزلی آیا هوشمندسازی شهرها با کاهش انتشار آلاینده‌ها همراه است؟ رای مثبت اتحادیه اروپا به کاهش عرضه خودروها ایی اس 6 نیو ، تسلای جدید چینی‌ها آلودگی هوا، سکته‌های قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد پیوستن رئیس سازمان میراث فرهنگی به پویش سه شنبه‌های بدون خودرو ایمن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ تولید بیش از 670 هزار خودروسواری در 8 ماهه امسال لوگوی BMW چطور طراحی شد؟! افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران خودروسازی قربانی سیاستگذاری ابطال معاینه فنی 434 خودروی سنگین در بررسی مجدد صنعت هزار چالش پیشی گرفتن کنای الکتریکی 2019 از رقبا + تصاویر شارژ 100 کیلومتری خودروهای برقی در 3 دقیقه هوای تهران آلوده شد آغاز خزان خودروسازی افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران نیسان خودرویی با ارزش 1.1 میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر از سنسورهای ABS در چه سیستم های دیگری استفاده می شود؟ ایمن‌ترین خودروهای 2018 اعلام شدند خطر توقف خط تولید خودرو جدی است 4 دلیل برای ناکارآمدی طرح زوج و فرد خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می‌شوند؟ مقادیر مختلف شاخص کیفیت هوا چه پیامی دارند؟ کارگران ایران خودرو آبروی صنعت کشور هستند تامین باتری خودروهای برقی 20 میلیارد یورو هزینه دارد هوای تهران در آخرین ماه پاییز همچنان سالم است حل مشکل آلودگی هوای کلانشهرها همت نظام را می‌طلبد «حلقه دوم طرح ترافیک» آلودگی هوا را کاهش نمی‌دهد نصب سریع ترین شارژرهای خودروهای برقی در کالیفرنیا بنگاه‌داری خودروسازان نوعی هزینه کردن از جیب مردم است ظرفیت تولید 15 میلیون خودرو برقی را داریم راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟ راهکارهای حمایتی اما غیر مستقیم دولت از صنعت خودرو استفاده از وسایل نقلیه عمومی در لوکزامبورگ رایگان می شود محققان کشور خودروهای معمولی را برقی می کنند آیا خودروسازان «خودرو» می‌سازند؟ ساخت 2 واحد خودرو دامغان در سفر رئیس جمهوری آغاز می شود راه‌حلی برای رهایی خودروسازان از مشکلات تداوم تولید خودرو در گرو تأمین تسهیلات 30 هزار میلیارد تومانی خودروسازان گروه‌های فنی و مهندسی برای جانمایی کارخانه تولید خودرو در قم مستقر شدند ورود خودروسازان به محدوده قرمز تولید فولکس‌واگن در آمریکای شمالی کارخانه تولید خودروی برقی می‌سازد هوای تهران ناسالم است ممنوعیت کامل توزیع افزودنی‌ها در جایگاه‌های سوخت بازرسی محیط زیست از 9 مرکز معاینه فنی تهران آئین‌نامه جدید معاینه فنی تا 45 روز دیگر آماده می‌شود انتقاد محیط زیست از عملکرد ادارات استانی برای بازرسی مراکز معاینه فنی سوختگیری کامیون‌های درون‌شهری منوط به داشتن بارانه شود تاثیر سفر با خودروهای شخصی بر افزایش آلودگی هوا حدود مجاز معاینه فنی جدید تعیین شد هوای تهران ناسالم شد سقوط فروش خودروهای برقی تسلا در چین خودروسازی ، داروسازی و ریسندگی سه قطب سرمایه‌گذاری در سمنان هشدار نسبت به نابودی خودروسازان و قطعه‌سازان تهران، دوازدهمین شهر آلوده جهان آلودگی 80 درصدی هوای تهران با تردد 20 درصد از خودروها توجه به صنعت خودرو از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی است فریاد خش‌دار تهران زیر دود امیدواری خودروسازان به لغو افزایش تعرفه‌های واردات خودرو قانونی برای منع واردات خودرو وجود ندارد سهام دولت در خودروسازی‌ها به صفر برسد فولکس واگن بیشترین سود را از تولیدخودروهای برقی به جیب می‌زند خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه می‌شوند یا خیر؟ هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم است از ابتدای دی‌ماه چه اتفاقی برای خودروها رخ می‌دهد؟ ضرر 5000میلیارد تومانی ایران‌خودرو و سایپا طی شش ماه پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی را از امروز برای پلیس می‌فرستیم آلودگی 80 درصدی هوای تهران با تردد 20 درصد از خودروها خودروهای برقی عامل تاثیر گذار در قیمت نفت تهرانی ها امسال 18 روز بیش از سال گذشته هوای سالم داشتند عوارض مخرب آلودگی هوا و دستگاه‌های بی‌تاثیر تصفیه هوای تهران پاک است سیاست‌ 8 دولت اروپایی برای خودروهای برقی کدام خودروها به لطف طولانی نشدن دوره مونتاژ، در بازار خودرو ایران عزیز مانده‌اند؟ اجرای مرحله دوم طرح کاهش آلودگی هوا از شنبه نارضایتی جامعه از اوضاع تولید و عرضه خودرو استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی؛ کلید کاهش و کنترل آلودگی هوای تبریز زیرساخت‌های خودروسازی و استاندارد آلایندگی به طور کامل فراهم نشده است هدیه 300 هزار دلاری ژاپنی‌ها به ایران کنترل خودروهای برقی با فرمان های صوتی فولکس واگن می‌تواند 50 میلیون خودرو برقی بسازد نیمی از مشتریان وسائل نقلیه برقی، طرفدار خودروهای تسلا هستند بدهی 20 هزار میلیارد تومانی ایران‌خودرو و سایپا به قطعه‌سازان سبقت چینی‌ها در صنعت خودروهای برقی از اروپا پرداخت تسهیلات یک میلیارد دلاری به خودروسازان و قطعه‌سازان سرمایه‌گذاری کلان آلمان برای توسعه باتری خودروهای برقی پایتخت نشینان در پایان هفته هوای سالمی را تجربه می‌کنند هوای امروز تهران سالم است لغو دوباره اجرای طرح کاهش آلودگی از سوی پلیس اثر معکوس تثبیت قیمت در بازار قیمت قطعات خودرو با وجود گرانی مواد اولیه، رشدی نداشته است اعتراف تلویحی معاون ترافیک شهرداری تهران به ناکارآمدی دوربین‌های طرح کاهش مهار روند فزاینده آلودگی هوای تهران با اجرای طرح کاهش هوای تهران امروز سالم است قطعات خودروهای CKD تامین شده است رقم زیان خودروسازان قابل قبول نیست ساخت خودروهای برقی هوندا در چین امسال به جای تعطیلی مدارس، فعالیت‌های آلاینده را متوقف می‌کنیم کیفیت هوای تهران سالم است پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند حذف قیمت‌گذاری و پرداخت مابه‌التفاوت در دستور کار وزیر جدید صمت نقشه راه هیات تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی صنعت خودرویی کشور تهیه شد برلیانس H220 اتوماتیک را بشناسید آلودگی هوای تهران چه خسارت‌های اقتصادی در بردارد؟ مکانیزم‌ها به زبان ساده؛ سیستم کروز کنترل افزایش قیمت خودرو در کارخانه کارشناسی شود آلودگی هوا مسبب مرگ سالانه بیش از 7میلیون تن در دنیا کرج با آلودگی هوا مواجه است از تحول در حوزه خودرو تا مقابله با فساد سازمان یافته افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران تبعات آلودگی هوا برای سلامت کودکان آلودگی هوای زابل به 31 برابر حد مجاز رسید توسعه خودروهای برقی مستلزم اتخاذ سیاست‌های ثابت دولت‌هاست هوای پایان هفته پایتخت با شاخص 49 پاک است کاهش آلودگی هوای تهران؛ پشت سد وابستگی اقتصادی شهرهای بزرگ دنیا چگونه به جنگ آلودگی‌هوا می‌روند؟ با واحدها و خودروهای آلاینده برخورد می‌شود ذرات معلق تهران غلیظ می‌شوند سازمان هواشناسی باید اضطرار آلودگی هوا را 4 روز زودتر اعلام کند مطالعات سیاهه برای بررسی علت آلودگی هوای تهران دوچرخه های نمایندگان مجلس دانمارک +عکس کارنامه نیمسال خودروسازان در دست چپ سازمان استاندارد در مقابل خودروسازان کوتاه نمی‌آید درصد مردودی خودروها در تست آلایندگی رونمایی از لامبورگینی ایرانی بازتاب زیادی در ایتالیا داشت 90درصد مردم جهان در هوای بسیار آلوده زندگی می‌کنند هوای پایتخت سالم است استانداردهای 85گانه مطابق با ایران نیست هوای پایتخت سالم است آلایندگی خودروهای دیزلی را جدی بگیریم صادرات صنایع خودرو سازی ترکیه در نه ماه گذشته به 23.4 میلیارد دلار رسید طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای تولید خودرو الکتریکی کاهش انتشار آلاینده‌ها، کارگران خودروسازان اروپایی را بیکار می‌کند! ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی نقاط عطف «خودرو» در ربع قرن اخیر پیشرفت 30 درصدی جمع آوری بخارات بنزین از مخازن سوخت سهام خودروسازان الکتریکی چین، 22 درصد جهش کرد اتحادیه اروپا آلایندگی خودروها را 35 درصد کاهش می‌دهد ارتباط شدت آلودگی هوا با خطر ابتلا به سرطان دهان هوای تهران سالم است پلاستیک تقاضای جهانی برای نفت را بالا نگاه خواهد داشت پیشنهادی برای کاهش هزینه‌ها در خودروسازی طرح اولیه تقاطع هوشمند خیابان آزمایش می شود خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید تحریم صنعت خودرو بهترین فرصت برای ایران خودرو و سایپا افزایش طرفداران خودروهای برقی تسلا در چین دایملر در آمریکا کارخانه باتری خودروهای برقی می‌سازد مشتری مداری خودروسازان خارجی درسی برای خودروسازان ایرانی نیسان لیف پرفروش‌ترین خودروی تمام برقی جهان شد هوای تهران سالم است مافیای خودروسازی سد راه ورود تکنولوژی خودروهای هیبریدی به کشور «فن بدل» خودروسازان به تحریم‌ها کاهش 50 درصدی تولید قطعه‌ سازان طراحی موتوری برای جایگزینی موتورهای برق مستقیم و متناوب هوای تهران امروز سالم است چهارعامل تاثیرگذار بر روند آلودگی هوا بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها فراوانی روزهای هوای ناسالم نیمه دوم سال در مشهد بیشتر است نقش پلت‌فرم‌های ملی در خروج از بحران خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام برقی چه تفاوت‌هایی دارند؟ خودروسازان برای ایجاد ثبات در بازار نقش بنگاه‌های اقتصادی را ایفا کنند غبار نوسانات ارز بر برنامه‌های کاهش آلودگی هوا هوای پایتخت با شاخص 45 پاک است هوای پایتخت با شاخص 49 پاک است برنامه‌های کاهش آلودگی هوا را به دقیقه 90 موکول نکنیم بنزن تهران، 3.5 برابر استاندارد جهانی اینترنت اشیا؛ شاه کلید صنعت خودروسازی در آینده ارتباط آلودگی هوا با افزایش خطر زوال عقل افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران تولید تجاری‌سازان زیر ظرفیت پاسخگویی به ابهامات خودرویی حوزه حمل و نقل عمومی در انتظار اجرای برنامه های هدفمند سرمایه‌گذاری کلان آلمانی‌ها در صنعت خودروهای خودران و برقی پورشه تولید خودروی بنزینی را متوقف می کند هوای تهران سالم است رونمایی از اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی خودروی چینی رقیب بزرگ تسلا می شود کراس‌اوور برقی کیاموتورز 480 کیلومتر را می‌پیماید هوای پایتخت در آخرین تابستان سالم است تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند تلاش برای اصلاح مصوبه تسهیلات هزار میلیارد تومانی خودروسازان مکانیزم‌ها به زبان ساده؛ سیستم فن برقی ایمنی خودرو به زبان ساده؛ چرا نمی‌توان ایمنی خودروهای مختلف را با هم مقایسه کرد؟ وضعیت هوای تهران سالم است برنامه فولکس واگن برای فروش 10 میلیون دستگاه خودروی برقی ساخت 2.5 میلیون ایستگاه شارژ خودروهای برقی تا 2025 خودروهای دیزلی‌ کادیلاک می‌روند، برقی‌ها می‌آیند افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس است طرح تعیین روز بدون خودرو در اروپا پیشنهاد شد برند سوئدی لوازم‌خانگی پیشگام استفاده از خودروهای برقی شد هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس فروش خودروهای برقی در نروژ به 50درصد رسید تعداد مشتریان خودروهای برقی به 3 میلیون نفر رسید سهمی به اندازه دو چرخ الزام خودروسازان به اسقاط نقش موثر کاهش سفرهای درون‌شهری در کاهش آلودگی هوا طرح مقدماتی کاهش آلودگی هوا جایگزین طرح جامع نمی‌شود آلودگی هوا 5 سال عمر انسان را کاهش می دهد سهم مراکز معاینه فنی خودرو در مقابله با آلودگی هوا برنامه کاهش 45 درصدی آلایندگی در اروپا خودروهای برقی و هیبریدی بلاروس به ایران می آید حذف آلودگی 6 میلیون خودرو در اصفهان تا سه سال آینده تداوم هوای سالم در شهر تهران تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در تهران تولید نسخه ‌آزمایشی سوزوکی برقی خودرو غیراستاندارد؛ یکی از متهمان افزایش مصرف سوخت شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست پراید کمتر از 32 میلیون ضررده است! تفاهم نامه حمایت از فناوری وسائل نقلیه برقی امضا شد اولویت‌دهی به تجار خوشنام برای واردات مواد اولیه هوای تهران در شرایط سالم شناسایی دقیق آلاینده های هوا با پهپاد گازیاب هوای پایتخت سالم است هوای تهران سالم است رقابت جنرال موتورز و تسلا تشدید شد افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران افزایش غلظت ذرات معلق هوا آشنایی با کلاچ فن، نحوه کارکرد و انواع آن کدام خودروهای موفق، در حالی که هنوز مشکلات عدیده‌ای داشتند، راهی خط تولید شدند؟ افزایش روزهای آلوده به ازون در تهران از ابتدای سال 97 ایمنی خودرو به زبان ساده؛ با مفهوم ایمنی آشنا شویم معرفی خودروهایی که در ایران تولید شدند، اما امروزه کمتر در یاد ایرانیان باقی مانده‌اند بیشترین علت آلودگی کلانشهرها، ذرات معلق است افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در هوای تهران افزایش 40 درصدی استفاده از خودروهای برقی در اروپا صدای ترافیک پرندگان را پیر می‌کند تداوم هوای سالم در شهر تهران تاثیر منفی آلودگی هوا بر "هوش شناختی" ایدرو با همکاری استرالیا خودرو برقی می سازد افزایش موقتی غلظت ذرات معلق و ازن در تهران محرومیت قطعه‌سازان از دریافت ارز دولتی کلاشینکف از یک خودروی برقی رونمایی کرد خودروسازان به تعطیلات رفتند آلاینده‌های هوای تهران در مرداد ماه مروری بر محصول X6 جیناف و ویژگی‌های فنی آن بدترین مفهومی‌های تاریخ آلودگی تاکسی‌ها به سن آن مرتبط نیست خودرو X7 سری M، آفرودر خانوادگی ب‌ام‌و +عکس افزایش غلظت ذرات معلق هوای پایتخت تا پایان هفته هوای پایتخت سالم است خودروسازان 5 ماه فرصت استانداردسازی خودروها را دارند تعداد روزهای آلوده تهران با گاز ازون 15 روز رسید تولید خودروی برقی 25 هزار دلاری توسط تسلا تنها یک درصد از سازندگان خودروهای برقی موفق می‌شوند هوای پایتخت با شاخص 63 سالم است هوای پایتخت با شاخص 73 سالم است هوای پایتخت در شرایط سالم است سیستمی برای شارژ خودکار خودروهای الکتریکی هوای پایتخت در شرایط سالم است راهکاری برای جبران نقص قطعات هوای سالم در تهران رکورد زد افزایش ایستگاه‌های شارژ خودرو در آلمان خودروی هوشمندی که با خزه تهویه می شود طرح «کاهش» پایتخت؛ از نظر تا عمل ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها و خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از ابتدای آبان 70 درصد آلودگی تهران مربوط به اتوبوس‌ها و کامیون هاست هوای تهران امروز سالم است خودرویی که با هوا راه می‌رود +تصاویر گفت و گوی صمیمانه معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با مشتریان عضو کمیسیون صنایع مجلس: نمایش محصولات جدید در نمایشگاه خودرو مشهد بیانگر تداوم توسعه صنعت خودرو است معرفی باسابقه‌ترین خودروسازانی که چندین دهه متوالی در بازار ایران حاضر بوده‌اند هوای پایتخت سالم است برآیند مثبت هفتگی گروه خودرو عیب یابی خودرو به زبان ساده؛‌ شناسایی عیوب بر اساس هشدار اعلامی (بخش دوم) آشنایی با خودروهای مفهومی اتحاد جماهیر شوروی هوای پایتخت امروز سالم است جولان آلاینده ازن در هوای گرم پایتخت سهم هروسیله نقلیه از ذرات معلق هوای تهران خودروهای چینی گزینه مناسب خرید در بازار فعلی هوای تهران سالم است بی اثر کردن تحریم ها در صنعت خودرو با دو اقدام عملیاتی افزایش نسبی ذرات معلق در هوای تهران پایان مرداد آخرین موعد اعلام شده برای پرداخت تسهیلات صنعت خودرو افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران آلوده‌ترین و پاک‌ترین شهرهای جهان سهم 60 درصدی خودروهای هیبریدی و برقی در کشورهای پیشرفته؛ ایران هنوز به دنبال اصلاح قانون معاینه فنی هوای تهران با شاخص 59 سالم است هوای تهران با شاخص 74 سالم است هیچ دستاوردی در کمیته موتورسیکلت برقی نداشتیم هوای تهران سالم است علت افزایش آلاینده ازن در هوای تهران بررسی می‌شود مشکلی برای تولید خودرو تا پایان سال نداریم ازن در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس احتمال بیکاری 700 هزار شاغل صنعت خودرو و قطعه برنامه‌تامین کاتالیست مورد نیاز تصفیه گازهای خروجی موتور خودرو افزایش 9.8 درصدی تولیدات خودرو در کشور خودروسازان جهان به چه قوانین محیط‌زیستی پایبندند؟ استقبال تایلند از خودروهای برقی احتمال افزایش غلظت ذرات معلق در تهران معروف‌ترین مهندسان خودرو را بشناسید معرفی خودروهای آمریکایی که با وجود نامی نوستالژیک، سنت‌شکنی کرده‌اند آشنایی با شاخص‌ترین آثار مفهومی خانه طراحی Bertone باید از سایپاپرس حمایت همه جانبه شود چراغ قرمز به خودرومحوری عوامل موفقیت صنعت خودروسازی در جنوب شرق آسیا کاهش روزهای سالم هوای تهران در تیر امسال درآمد صرفه‌جویی سوخت در چرخه خودروسازی هوای تهران با شاخص 91 سالم است فولکس واگن دو خودروی برقی آمریکایی می‌سازد لورفتن اسرار ده‌ها خودروساز معروف جهان با یک اشتباه رایانه‌ای تحریم‌های داخلی علیه خودروسازی ایمن‌ترین خودروهای سال 2018 معرفی شدند افزایش 25 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از آسم با تشدید آلودگی هوا انتخاب شریک خارجی از سوی صنعت خودرو نیازمند شرایط سیاسی مساعد است هوای تهران با شاخص 71 سالم است خودروهای اشتراکی؛ کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهری افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در هوای تهران کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌های موتورهای دیزلی با نقاط کربنی خودرو در قلب جنگ تجاری "احتراق"، حلقه مفقوده بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی پیشرانه‌های دو‌زمانه و چهارزمانه چه تفاوت‌ها و چه ویژگی‌هایی دارند؟ از هر10 نفر در جهان 9 نفر به هوای پاک دسترسی ندارد هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد جاده های انگلیس خودروهای برقی را شارژ می کنند هیبریدی‌ها بهترین گزینه برای کاهش آلودگی هوا سبقت خودروساز آلمانی از رقیب آمریکایی در تولید خودروهای برقی هوای پایتخت سالم است هوای پایتخت با شاخص 76 سالم است کنترل باکتری و بوی بد هوای مترو با فناوری نانو لزوم گسترش استفاده از خودرو برقی هوای پایتخت با شاخص 76 سالم است آلاینده «ازن» هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس موج بیکاری در انتظار صنعت قطعه آغاز به کار ستاد تشدید مبارزه با احتکار از 23 تیرماه سه عامل مهم در افزایش فروش خودروهای برقی در جهان شارژر بسیار سریع برای خودروهای برقی ساخته شد ناتوانی زنجیره تامین، افت تیراژ خودروسازان را رقم زد هوای پایتخت در شرایط سالم است گام بلند انگلیس برای توسعه برقی‌ها محل قرارگیری پیشرانه و اثر آن در خوش‌دستی خودرو هوای پایتخت در شرایط سالم است افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران شرکت چینی در آلمان برای بنز و BMW باتری می‌سازد برنامه زمان‌بندی برای عرضه برقی‌ها کیفیت هوای تهران با شاخص 78سالم است جابه جایی دانشجویان دانشگاه فردوسی با خودروهای برقی آغاز شد گروه بهمن حامی مطمئنی برای شرکت های بزرگ صنعت پخش آلاینده ازن در هوای تهران همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس هوای پایتخت با شاخص 97 سالم است هوای پایتخت در آستانه ناسالمی آلودگی هوا عامل ابتلای سالانه 3.2 میلیون نفر به دیابت در جهان اجرای طرح های کاهش آلودگی هوای استان تهران قوت گرفت تحقق کاهش آلودگی هوای شهر تهران با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت افزایش غلظت ذرات معلق در هوای پایتخت برنامه ZF برای تولید ون برقی هوای تهران در شرایط سالم قرار گرفت هوای تهران امروز برای گروه‌های حساس ناسالم است راهکار رفع دائمی آلودگی هوای پایتخت چیست؟ آشنایی با گیربکس CVT و اصول کاری آن بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر شناختی از برخی ویژگی‌های خاص خودروهای تجاری هوای پایتخت پس از دو روز سالم شد افزایش آلاینده ازن، عامل آلودگی هوای تهران عامل آلودگی روزهای اخیر تهران چیست؟ ترافیک لوکس و آلودگی هوا پاریس ایران، محصور در دود برخورد قانونی با 2 هزار خودرو دودزا در مشهد سرمایه‌گذاری کلان رنو برای توسعه خودروهای برقی افزایش آلاینده ازن هوای پایتخت را نامطلوب برای گروه‌های حساس می‌کند هوای تهران با شاخص 84 سالم است هوای تهران از نظر آلاینده ازن در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در سطح شهر تهران موتورسیکلت‌ها 3 برابر بیشتر از خودروهای غیراستاندارد آلودگی تولید می‌کنند رای منفی هیات وزیران به شماره‌گذاری مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری قدرت مانور موتورسیکلت‌ استفاده از دوچرخه را محدود کرده است هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است پیش‌نویس سند توسعه صنعت خودروسازی در استان سمنان تدوین می‌شود هوای تهران در شرایط سالم چین بزرگترین تولید کننده خودروهای برقی جهان است خودروسازی داخلی از حمایت ویژه‌ای برخوردار است اهرم فشارهای داخلی قوی‌تر از تحریم خارجی است وقوع گرد و خاک در استان‌های جنوبی کشور هوای تهران سالم است آشنایی با خودروهای مفهومی پرنده معرفی تیونرهایی که بعدها به خودروسازی مستقل بدل شدند‌ خودروسازی رولز رویس بیش از 4 هزار نفر را اخراج می‌کند! پژو مدل1008 را روانه بازار می‌کند +عکس نوآوری در صنعت قطعه قربانی قیمت گذاری دستوری شد هوای تهران سالم است معرفی خودروهایی که طراحی بیرونی آنها در ابتدا برای برند دیگری انجام شده بود‌ یک سوم خودروهای ولوو تا سال 2025 برقی و خودران خواهند بود قطعه 30 درصد گران خواهد شد برخورد سیاسی با صنعت خودرو سبز اندیشی به سبک فولکس واگن معرفی سبزترین خودروسازها هوای تهران امروز سالم است مسیر سبز هوندا ابزار تشویقی یا تنبیهی برای خروج پژو؟ پیشرفت 90درصدی بزرگترین طرح ارتقا کیفیت خودرو خاورمیانه خودروی جدید تسلا با 10 پیشرانه موشک ساخته می شود هوای تهران در شرایط سالم قیمت انواع دستگاه پخش خودرو + جدول کیا یکی از محبوب ترین خودروهای خود را برقی کرد باید خودروهای داخلی را آسیب‌شناسی کنیم هوای تهران در شرایط «سالم» قرار گرفت آخرین وضعیت تامین برق خودروهای برقی آلودگی هوا در مشهد ادامه یافته است خودرو زیر 10 میلیون تومانی تولید می شود ساخت خودروی دوچرخ چینی با الهام از فورد 1961 فیات کرایسلر 30 مدل خودروی الکتریکی عرضه می کند گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌کند هوای تهران سالم است باران هم آلودگی هوای مشهد را نشست 12 باور نادرست از خودروها هوای تهران در شرایط «سالم» تراز ارزی، لازمه توسعه صنعت خودرو در شرایط تحریم یک بام و دو هوای طرح خودرویی مجلس اُزُن و گردوغبار؛ آلاینده‌های هوای تهران در تابستان افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین خودروسازان ملزم به پیش‌فروش با قیمت مصوب سازمان حمایت شدند سیاستگذاری سه‌گانه برای افزایش کیفیت خودرو گروه بهمن از تیم ملی فوتسال بانوان تقدیر کرد موجودی انبار قطعه سازان رو به اتمام است هوای تهران سالم است 3.1 میلیون خودروی الکتریکی در جاده‌های جهان نگاهی به محصولات تولید محدود روز‌های اخیر مرگ تدریجی ارزان‌قیمت‌ها هوای پایتخت سالم شد ممنوعیت تردد نیمی از خودروهای مشهد در روز پنجشنبه معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند معرفی خودروهایی که لامبورگینی در تولدشان نقش داشته است بررسی پرکاربردترین سیستم‌های ایمنی فعال در خودرو‌های امروزی هم‌اکنون هوای کدام شهرهای کشور آلوده‌تر هستند؟ هوای تهران با شاخص 89 سالم است خودروهای برقی عامل ذخیره سازی سیار الکتریسیته افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران مدل چینی کنترل آلودگی هوا الگوی پیشنهادی برای تهران کیفیت هوای هفت منطقه مشهد در حالت اضطرار است شماره ششم «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد از بطن جامعه تا دفتر خاطرات ریزگردها هوای پایتخت را آلوده کرده است عملکرد دستگاه‌ها برای کاهش آلودگی هوا مقابل دیدگان مردم قرار می‌گیرد علت کاهش مصرف سوخت در نروژ سیتروئن برقی جدید به بازار می‌آید هماهنگی بین بخشی لازمه کاهش آلودگی هوا موفقیت چین در کاهش 30 درصدی آلودگی هوا پتروشیمی و خودروسازی دو بال توسعه صنعتی در خمین تداوم هوای پاک در پایتخت هوای تهران با شاخص 42 پاک است بهانه‌جویی برخی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات آلودگی هوا توزیع دیزل یورو 4 آغاز شد توسعه فناوری‌ها؛ افزایش فراخوان‌ها هوای پایتخت سالم است پاتک خودروسازان به تحریم‌های جدید مالیات بر آلایندگی خودروها هدفمند می شود رتبه پایین لندن در دارا بودن سیستم حمل و نقل ایمن و پاک تهرانی‌ها در اردیبهشت ماه چند روز هوای سالم تنفس کردند؟ هوای تهران سالم است معرفی خودروهای کانسپت دهه 50 با الهام از جت‌های جنگنده هوای تهران با شاخص 53 در شرایط سالم است شارژر عجیب خودروی برقی ‎داخلی سازی راه نجات صنعت خودرو از تحریم ها خودروسازان محدود به مونتاژ نشوند توافق 500 میلیون دلاری برای طراحی خودرو توسط یک شرکت چینی هوای پایتخت با شاخص 52 در شرایط سالم است تحریم ها تمرین خوبی برای صنعت خودرو آلودگی هوا بزرگترین دغدغه مردم کره جنوبی امکان احتکار خودرو از سوی خودرو سازان وجود ندارد خودرو، یعنی فولاد متحرک هوای تهران با شاخص 74 در وضعیت سالم است روند تولید خودروهای ملی تسریع شود شروع مثبت خودروسازان رشد تولید خودرو ادامه دارد عملکرد خوب خودروسازان ایرانی در مقابله با تحریم‌ها صنعت خودرو از "پلت‌فرم ملی" غافل نشود دو سناریوی «خودرو» پس از نقض برجام آینده طلای سیاه با توسعه خودروهای برقی چه می شود؟ علت افت و خیز شاخص کیفیت هوای امروز تهران چیست؟ هوای تهران در شرایط «پاک» قرار گرفت هوای پایتخت برای دومین روز پاک است لزوم حمایت از خودروهای هیبریدی و برقی برای کاهش آلودگی هوا یک چهارم آمریکایی‌ها خواستار خرید خودروی برقی‌اند هوای پایتخت با شاخص 113 ناسالم برای گروه‌های حساس است شماره چهارم «خودروامروز» دیجیتال منتشر شد اجرای 650 پروژه ارتقای کیفیت در ایران خودرو خودروهای برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار می‌شود ردپای گاز «رادون» در هوای تهران هشدار به چینی‌ها درباره ماسک‌های آلودگی هوا ضرروت اعلام واقعی هزینه های حاکم بر صنعت خودرو بازه زمانی راهکاری برای واگذاری تعیین قیمت به حاشیه بازار هوای تهران در شرایط «سالم» هوای تهران سالم است میزان خرید خودروهای برقی در آلمان از نروژ پیشی گرفت تولید خودروی برقی با برد 750 کیلومتر هوای پایتخت سالم است تردد اتوبوس‌های دودزا در خیابان‌های همدان پاک‌های امروز؛ کلاسیک‌های فردا گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت بازرگانی البرز در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری از آخرین روز نمایشگاه اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری از فعالیت صنعتگران خودرو در اتومکانیکای دوبی 2018 هوای امروز تهران سالم است برترین فضاهای داخلی در خودروهای 2018 +تصاویر طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو به صحن مجلس ارائه می‌شود گزارش تصویری از حضور شرکت های تایرسازی در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی مرگ سالانه 7 میلیون نفر در جهان به دلیل آلودگی هوا پژو به دنبال داخلی سازی محصولات خود است؛ نه رفتن هوای تهران سالم است تمرکز وزارت صنعت بر توسعه خودروهای هیبریدی و برقی قدرت هوا تداوم هوای سالم در پایتخت خودروهای الکتریکی رشد بازار نفت را کند می‌کنند هوای پایتخت با شاخص 111 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است محبوبیت هاوال کار دستش داد هوای زنجان ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران در شرایط سالم است ضرورت الزام استفاده از سوخت زیستی در شهرها برای رفع آلودگی هوا بزرگِ یک خانواده هوای پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون؛ ششمین قاتل جهان ثبت‌نام اینترنتی برای بازدید از نمایشگاه اتومکانیکای دوبی کاهش آلودگی هوا با جا به جایی انسان‌ها امکانپذیر است تعداد روزهای آلوده در سال جاری افزایش یافت استاندارد ایمنی خودروهای نسل جدید قانون می شود هوای پایتخت سالم است امکان تعویق تولید موتورهای یورو 4 و دادن مهلت 10 ماهه به موتورسازان 6 خودروی جدید وارد بازار ایران می شود انعقاد قرارداد تامین خودروهای الکتریکی باشگاه آرسنال با کمپانی BYD زنجان3 روز هوای ناسالم داشته است هوای پایتخت در شرایط سالم است مرز حمایت دولت از خودروسازی کجاست؟ صنعت خودروسازی کشور باید به سمت خصوصی سازی حرکت کند هوای تهران امروز سالم است مقابله با آلودگی هوا با فناوری نانو توسط محققان ایرانی داستان خودروی برقی جمشید آرین و درخواست 20 میلیارد تومانی ایجاد انحصار برای خودروسازان با استفاده از تعرفه سنگین واردات کاهش 50 درصدی آلودگی هوای مشهد در بازه زمانی 3 ساله هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای سه شهر در وضعیت ناسالم قرار دارد هوای تهران با شاخص 102 ناسالم است هوای پایتخت با شاخص 71 سالم است شرط 3 سال ساخت برای واردات خودرو سهمی از جریمه‌های معاینه فنی به کاهش آلودگی هوا اختصاص نمی‌یابد اتحادیه اروپا حامی مصرف‌کنندگان محصولات شرکت‌های خودروسازی در قبال شرکت‌های متقلب اهمیت هماهنگ­ سازی استانداردهای کیفیت هوا با سطح جهانی اندازه گیری آلودگی خودروها در تونل های پایتخت آغاز شد احتمال افزایش هزینه ها در صنعت خودرو افزایش 15 درصدی تولید خودرو در سال 96 هوای پایتخت با شاخص 118 برای گروه های حساس ناسالم است کیفیت هوای تمام مراکز استانها "سالم و پاک" شد پورشه شبکه ایستگاه های شارژ سریع می سازد بیش از 95 درصد مردم جهان هوای ناسالم تنفس می‌کنند حمایت آلمان از توسعه خودروهای پاک برقی و خودران پیش‌بینی هوای سالم برای تهران 5 عدد مهم هفته آخر فروردین در جهان خودرو خودروسازی آلمان به سرعت به سمت خودروهای الکتریکی پیش بروند هوای تهران با شاخص 59 سالم است تعرفه واردات خودروهای برقی در اوراسیا دوباره صفر می‌شود وزارت نفت بی خیال جمع آوری بخارات بنزین در پمپ بنزین هاست مهمترین ابداع صنعت خودروسازی پس از کمربند ایمنی صنعت خودروسازی درگیر دست اندازهای تعرفه‌های واردات خودرو ساخت ماشین جنجالیِ اتانازی توسط پزشک استرالیایی! هوای تهران امروز سالم است پله پله تا ملاقات هوا هوای پایتخت با شاخص 52سالم است نمایشگاهی درباره آلودگی هوای تهران اجرای دو استاندارد اجباری در سال 98 عدم استقبال صنایع خودرویی از فناوری‌های پاک داخلی هوای پایتخت با شاخص 45 پاک است طراحی و ساخت خودروهای الکتریکی در دستور کار جهاددانشگاهی خواجه نصیر تلاش‌های وزارت صنعت برای توسعه فناوری‌های خودروهای پاک پنجم فروردین 97 آلوده ترین روز کشور ویترین برقی نیسان در پکن تداوم هوای سالم در پایتخت تسلا خودروی برقی قدرتمند می سازد دو محرک صادراتی خودرو تولید و عرضه وانت تندر90 با 50درصد داخلی سازی تداوم هوای سالم در تهران تامین بودجه برنامه کاهش آلودگی هوای تهران در انتظار تصمیم شورای شهر هوای تهران امروز سالم است قطعه‌سازی ترکیه و درس‌هایی که باید از آن آموخت خودرو، تنها صنعتی که در کشور صاحب قانون است احتمال افزایش روزهای آلوده پایتخت در سال‌ 97 جایگاه ایران در بین غول‌‌های خود‌‌روساز هوای پایتخت با شاخص 51 سالم است بازگشت به عقب خودروسازی آمریکا هوای تهران با شاخص 48 پاک است در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو چه گذشت؟ ناکامی «شروط خودرویی» در پسابرجام SF موتورز چین در آمریکا از دو خودروی برقی رونمایی کرد رکورد آلودگی هوا در ایام نوروز شکسته شد آلودگی هوا؛ چهارمین عامل خطر در دنیا هوای تهران با شاخص 75 سالم است هوای «سالم» پایتخت در روز سیزده‌بدر ماشین‌آلات عمرانی در آلودگی هوا چه اثری دارند؟ آلودگی هوا سلامت ساکنان کشورهای در حال توسعه را بیشتر تهدید می‌کند هوای تهران امروز سالم است پنجمین روز آلودگی هوای تهران در تعطیلات نوروزی هوای تهران با شاخص 89 سالم است تولید خودرو در انگلیس کاهش یافت هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم شد ایران شانزدهمین خودروساز جهان شد + جدول صنعت خودرو سال 96 را چگونه سپری کرد؟ رنج صنعت خودرو از بیماری مزمن دخالت دولتی تصادف مرگ‌بار، بازار خودروهای برقی را آشفته کرد نیم‌نگاه دوباره کیا به جایگاه بزرگان هوای پایتخت سالم است هوای تهران در نورز 97 در دهه گذشته آلوده‌ترین بوده است موفقیت بزرگ چین در مهار آلودگی کربنی کانسپت‌های فراموش‌شده بازدید از 20 مکان تاریخی پایتخت در مسیر ویژه گردشگری حمل و نقل پاک عقب نشینی گروه خودرو به کانال 15 هزار واحدی نخستین محصول پسابرجامی رنو تابستان امسال در ساوه تولید می شود نخستین خودروی برقی تولید انبوه با چاپ سه‌بعدی به قیمت 10هزار دلار هوای تهران در شرایط «سالم» است مونتاژ قطعات خارجی در قالب تولید داخلی خیانتی نابخشودنی است هوای تهران "ناسالم" برای گروه‌های حساس امروز به عنوان نخستین روز آلوده سال 97 ثبت شد حمایت از کالای ایرانی یک هدف‌گیری عالمانه است پاک‌ترین خودرو جهان را بشناسید +عکس رونمایی از خودروی هیوندای اکسنت جدید شرکت کرمان موتور علت آلودگی هوای امروز تهران چیست؟ جای خالی فناوری اطلاعات در صنایع خودروسازی هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس هوای آخر سال تهران سالم است تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر انجام معاملات بلوکی، روزی سبز را در گروه خودرو رقم زد تولید 18 خودرو با درجه کیفی 4 ستاره در بهمن ماه امسال سبقت برقی‌های چینی از آمریکایی‌ها سایپا هدف تولید امسال خود را محقق می کند هوای تهران امروز سالم است راهکار کلانشهرهای جهان برای کاهش آلودگی هوای تهران مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / بهمن 1396 هوای پایتخت با شاخص 84 سالم است مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / دی 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / آذر 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / آبان 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / مهر 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / مرداد 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو /خرداد 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / اردیبهشت 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / فروردین 1396 چهارشنبه سوری کیفیت هوای تهران را به ناسالم رساند ورود محصول ارزان رنو به ایران هوای سالم در تهران ادامه دارد اجرای طرح جامع پیشگیری از آلودگی هوا در استان قزوین تاریخچه کمپانی ژاک ساوتشیک؛ آمیزه هنر و صنعت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس اولویت زنجیره خودروسازی برای تزریق سرمایه خودروهای دیزلی آلاینده قاتل جان انسان‌ها حمل‌ونقل عمومی در بروکسل در مواقع آلودگی هوا رایگان شد معرفی 3 خودرو قوی‌تر از 500 اسب بخار و ارزان‌تر از 100 هزار دلار هوای پایتخت با شاخص 105 ناسالم برای گروه‌های حساس است راه و چاه تقاضا در بازار خودرو افت 5درصدی کیفیت هوای تهران نسبت به سال گذشته+جدول بروکسل به دنبال مبارزه قاطع با آلودگی هوا است هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار دارد سریع ترین خودروی الکتریکی طراحی شد سایپا به دنبال داخلی سازی 50 درصدی خودروهای جدید است سایپا به مدار تولید بازگشته است هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت با پیشرانه‌های بدون میل‌سوپاپ و سیستم FreeValve آشنا شوید تولید خودروی برقی با شتاب صفر تا صد 1.85 ثانیه ای نگاهی به مجموعه دریچه گاز خودرو و انواع آن خودروی بدون فرمان و صندلی راننده طراحی شد تسلا 3 پرفروش‌ترین خودروی برقی در آمریکا هوای امروز تهران سالم است روند تغییر «نسبت واردات خودرو به تولید» پنل‌های خورشیدی خودروهای برقی را شارژ می‌کنند! هوای سالم در تهران تداوم دارد کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تشکیل شد تنها 14 روز هوای پاک در سال 96 داشتیم سال نو، چهره نو هوای پایتخت با شاخص 61 سالم است استفاده70 میلیون چینی از دوچرخه های اینترنتی نگاهی به Rimac Concept One‌، سردمدار سوپر‌اسپرت‌های برقی مطالعات برقی کردن اتوبوس در کلان‌شهرهای کشور کلید خورد مجوز دادگاه آلمانی به شهرها برای ممنوعیت خودروهای بنزینی نگاهی به گران‌ترین خودروهای ‌هیبرید دنیا؛‌ بالانشین‌های کم‌مصرف ! تدام هوای سالم در تهران ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در رم هوای تهران سالم است سرمایه‌گذاری تویوتا در فناوری‌ خودران ردپای خودروهای برقی در صنعت حمل‌و‌نقل حمایت والدین انگلیسی از منع تردد خودروها در اطراف مدارس هوای تهران سالم است راهکار بروکسل برای مقابله با معضل آلودگی هوا زره پوشی به نام گاردین سوخت های گوگردی ، سیستم FBR خودروهای دیزلی را نابود می کند تخلف دودی اتوبوسرانی در نیمه های شب هوای تهران امروز سالم است تردد خودروهای بالای 50 سال در سال 97 ممنوع می‌شود 85 درصد از مصوبات‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران اجرایی شده است اتوبوس‌های فرسوده شهرداری سهم زیادی در آلودگی هوای شهر دارند اگر هزینه طرح ترافیک اقشار خاص را کم کنیم رانت بیشتر می شود نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان خودرو اعلام شد باگذاشتن قرآن در داشبورد، خودرو اسلامی نمی‌شود آمارها درباره آلودگی هوای تهران دقیق نیست هوای پایتخت با شاخص 57 سالم است کاهش کربن سیاه هوا؛ دستاورد ممنوعیت تردد دیزلی‌ها در تهران تسلا به رکورد تولید 300هزار خودرو در سال رسید هوای پایتخت با شاخص 96 سالم است ایران خودرو 10 هزار دستگاه خودرو صادر می کند ایجاد شبکه ملی شارژ سریع خودروهای برقی در انگلیس خواب آشفته صنعت خودرو هوای تهرانی‌ها آخر هفته سالم خواهد بود دریافت لوح و تندیس سیمین صنعت سبز کشور توسط شرکت سایپاسیتروئن توقف تولید 500 مدل خودرو در چین ذوالقدر: آلودگی هوا وآسیب‌های اجتماعی اولویت‌های مجلس و شورای شهر است استرس‌های محیطی و آلودگی هوا سبب ناباروری می‌شود هوای پایتخت، بهمن امسال آلوده‌تر از سال گذشته بود تویوتا تولیدکننده موتورهای برقی ارزان چراغ سبز 60 ساله تهران به خودرو محوری در مبلمان شهری هوای پایتخت با شاخص 82 سالم است هشدار فوق‌تخصص ریه بیمارستان اهواز درباره عواقب تداوم آلودگی هوا ادامه افزایش تیراژ خودروسازان خصوصی استفاده از «تخصص خارجی» در خودروسازی هدف از افزایش تعرفه واردات خودرو چیست؟ آیا عنصر زیبایی از جهان خودرو رخت بسته است؟ مرگ تدریجی زیبایی هوای پایتخت با شاخص 73 سالم است دستیابی به هوای پاک در گروی برخورداری از صنعت خودروی سبز هوای تهران امروز سالم است جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی صرف آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی شهرهای آلوده می‌شود بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید کیفیت هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش آلاینده‌های صنعتی در هوا با نانوفیلترهای ایرانی تولید محصول2008 ادامه دارد اختصاص 2 میلیارد دلار از اعتبارات فاینانس در سال آینده به مترو و طرح‌های کاهش آلودگی هوا هوای تهران در شرایط پاک قرار گرفت کورسای تمام برقی در راه است معرفی مشهورترین و خاص‌ترین خودروهای اسپرت ژاپنی در کلاس Kei؛ جادوی کِی آشنایی با چند ویژگی کمکی خودروهای خودران و نیمه‌خودران نگاهی به کمترین و بیشترین پرداختی برای به دست آوردن هر واحد اسب بخار؛ هر اسب بخار چند دلار؟! هوای پایتخت با شاخص 106 برای گروه های حساس ناسالم است بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت آنچه که احتمالا در مورد نسل جدید استون‌مارتین ونتیج نمی دانید؛ 10 نکته از همزاد انگلیسی AMG GT بررسی تکامل خودروهای دو‌دیفرانسیل لامبورگینی از دهه 80 تا ابتدای قرن بیست‌و‌یکم هوای پایتخت با شاخص 66 سالم است ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو امروز یکی از روزهای‌ نادر هوای پاک است بررسی سیستم‌های کاهنده آلودگی هوا در دانشگاه امیرکبیر حمل‌ونقل عمومی رایگان، برنامه آلمان برای مقابله با آلودگی هوا هوای پایتخت با شاخص 94 سالم است حفظ محیط زیست‌ با سیاست‌های صنعت خودرو امکان ‌پذیر نیست تعطیلی13روزه مدارس بدلیل آلودگی هوا سهم خودروهای غیراستاندارد درآلودگی کلان شهرها بسیاربالا است تولید خودروهای گازسوز راهکاری مهم برای کاهش آلودگی هوا سلاح جدید هیوندای علیه تسلا هوای پایتخت با شاخص 95 سالم است طرح ترافیک جدید باعث افزایش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود همکاری آلمان با ایران برای رفع آلودگی هوا خودرو برقی بخرید و 800 یورو در سال صرفه‌جویی کنید! قرارداد همکاری شهرداری تهران با ژاپن برای کاهش‌ آلودگی هوا خودروهای دیزلی‌ یکی از مقصران آلودگی هوا در شرق تهران افزایش نرخ تورم تولیدکننده خودرو هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس است تداوم روند صعودی تولید خودرو همکاری دو غول خودروسازی روی یک خودروی برقی کیفیت هوای پایتخت با شاخص 96 سالم است پیشرانه‌های امروزی چه تفاوت‌هایی با پیشرانه‌های قدیمی دارند؟ مراکز پایش کیفیت هوای اصفهان افزایش یابد هوای اصفهان هر 3 دقیقه یکبار پایش می‌شود سرمایه‌گذاری‌های پورشه در خودروهای برقی دوبرابر می‌شود آلودگی هوا در پایتخت همچنان ادامه دارد تعهد 20 کلانشهر جهان برای شهر بدون دوده مهندس یکه زارع به اشاره به برگزاری پنجمین همایش صنعت خودرو تاکید کرد؛ استفاده صنعت خودرو از فن آوری های نو هوای پایتخت با شاخص 108 برای گروه های حساس ناسالم است آلودگی هوای تهران ربطی به کیفیت بنزین ندارد هوای تهران ناگهان پاک شد! سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو چقدر است؟ تجربه جهانی اسقاط فرسوده‌های سنگین نقاب جدید کوچکترین بنز طرح "زوج و فرد" فردا هم از در منزل اجرا می‌شود بنزین و گازوییل ناسالم عامل اصلی آلودگی هوا در کشور است سرمایه‌گذاری برقی پورشه دوبرابر شد آلودگی هوا، سرطان‌زای قطعی است توقف فعالیت‌های عمرانی و ممنوعیت تردد کامیون‌ها فردا طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران،ری و شمیرانات اعمال می شود مدارس استان تهران فردا تعطیل شد موفقیت ایساکو در کسب استاندارد ایزو 10015 برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا عصر امروز سالانه افراد زیادی قربانی آلودگی هوا می‌شوند پیشنهاد اجرای طرح پایلوت تردد موتور سیکلت‌های برقی در منطقه 12 امکان تست خودروهای برقی-هیبریدی در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2018 احتمال تداوم تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا کاهش 70 درصدی آلودگی هوای تهران با جایگزینی خودروهای فرسوده هوای تهران همچنان آلوده برای همه گروه‌ها فردا طرح زوج و فرد از درب منازل تهران، ری و شمیرانات اجرا می‌شود تکلیف شهرداری تهران و شهرهای دارای آلودگی به اجرای طرح کاهش آلودگی هوا آلودگی هوای پایتخت مرز هشدار را رد کرد ادامه آلودگی هوای شهرهای بزرگ تا 2 روز دیگر هوای تهران، ناسالم برای همه گروه‌ها چهار نیسان برقی در راه سهم کامیون های فرسوده در آلودگی هوا مدارس تهران فردا تعطیل است کیفیت هوای 3 مرکز استان کشور "ناسالم" شد «ری» آلوده‌ترین منطقه تهران / ثبت 250 روز ناسالم در ری ابلاغ مصوبه دولت در خصوص کاهش آلودگی هوا در شهرها افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و کاهش دید افقی 7 نکته مهم برای سالم‌تر ماندن خودرو تقویت‌شده شما؛ هفت خوان قدرت آلمان زیر اهرم فشار بروکسل برای کاهش آلودگی هوا بالاخره مرسدس بنز هم به جمع خودروهای برقی پیوست! انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات کاهش آلودگی هوا بنزین غیر استاندارد عامل 80 درصد آلودگی کلانشهرها آشنایی با برند فارادی فیوچر؛ تولید‌کننده خودروهای الکتریکی معرفی و بررسی مکانیسم خودروهای سلول سوختی بررسی کلی مکانیزم گیربکس اتوماتیک نوآوری‌های آمریکایی کیفیت هوای پایتخت با شاخص 138 ناسالم برای گروه‌های حساس است 5 سوپراسپرت ناموفق در تاریخ؛ لشکر شکست‌‌خورده تیغ دولبه استانداردهای جدید؛ خودروسازان درگیر توقف تولید با اجرای استانداردهای جدید میتسوبیشی با سبد کامل محصولات 2018 در گرگان هشدار مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران نسبت به وارونگی دما هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس تاثیر موقت برف بر کاهش آلودگی هوا آغاز فعالیت هشتمین نمایشگاه گلستان گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه خودرو گلستان میزان تاثیر بارش بر کاهش آلودگی هوای تهران آلودگی هوا وزیر آلمانی را به بروکسل کشاند جارو برقی دود و مه در لهستان نصب می شود هوای پایتخت با شاخص 112 ناسالم برای گروه‌های حساس است کیفیت هوای پایتخت با شاخص 50 پاک است هوای تهران «پاک» شد مدرسه ساخت خودروهای پرنده افتتاح می شود کاتالیست های غیراستاندارد متهم ردیف اول آلودگی تاکسی های پایتخت تاثیر آلودگی هوا بر مرگ‌ومیر مبتلایان به اختلالات روان گیاهان پایتخت چه میزان بر کاهش آلودگی هوای شهر موثر هستند؟ کیفیت هوای پایتخت با شاخص 77 سالم است سود دو سویه اسقاط فرسوده‌ها واردات خودرو 51 برابر صادرات آن توسعه صنعت قطعه‌سازی با اجرای سهم 40درصدی داخلی‌سازی کیفیت هوای پایتخت با شاخص 70 سالم است رونق بازار خودرو با حمایت مردم و افزایش کیفیت محصولات آشنایی صنعت خودروسازی با شرکتهای دانش بنیان و فناوران سوئد اتوبوس های خودران الکتریکی آزمایش می کند کیفیت هوای پایتخت با شاخص 100 سالم است جنرال موتورز 10 میلیارد دلار زیان کرد تعریف خودروهای هیبریدی و برقی بر اساس نوع کاربری اتوبوس ها از هر 12 ساعت 7 ساعت در جا کار می کنند چشم‌انداز صنعت خودرو در سال 2018 بازار خودرو کانادا در تسخیر سامورایی ها در اجرای قانون هوای پاک سخت‌گیرانه برخورد می‌کنیم استون مارتین 2019 Vantage؛ نقطه آشنایی با استون‌مارتین آشنایی با مراحل طراحی رینگ خودرو؛ کفش فولادی خودرو مخوف بتمن دستگاه‌های معترض به آلودگی هوا باید فرافکنی و شعارهای هیجانی را کنار بگذارند 70 درصد آلودگی هوای مشهد مربوط به آلایندگی ناوگان حمل و نقل قدیمی سیاهه انتشار آلودگی هوای شهر تهران در شرایط کنونی قابل استفاده نیست تعرفه خودروهای برقی افزایش نیافته است کشورهای دنیا برای برطرف کردن آلودگی چه می‌کنند؟ میزان تولید 2008؟ بازگشت هوای سالم به پایتخت بعد از دو روز ناسالمی قدمت معضل آلودگی هوا در تهران به 60 سال می رسد 50درصد ناوگان تاکسیرانی هیبریدی و استاندارد است منابع لازم برای رفع آلودگی هوای تهران وجود دارد نامه نجفی به ریاست جمهوری درباره آلودگی هوا هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس کلان شهرها دیگر دود دیزل را تحمل نمی کنند تشدید برخورد قانونی با خودروهای آلاینده در البرز احداث بیش از 120 هزار ایستگاه شارژ خودروی برقی در چین تأکید معاون شهردار تهران بر توسعه دوچرخه سواری در پایتخت شوی هیبرید‌ها آغاز برنامه خودروسازی مشترک بین ایران و بلاروس محیط‌زیست قانون «هوای پاک» را پیگیری کند آلودگی هوا مهم‌ترین عامل مرگ و میر پاکستانی‌ها کیفیت هوای پایتخت با شاخص 123 ناسالم است "آلودگی هوا" جامی از "شوکران" برای ساکنان کلان‌شهرهای کشور کاهش 50 درصدی انتشار ذرات معلق با اجرای برنامه کاهش آلودگی هوا 70 درصد آلودگی هوای شهر تهران مربوط به خودروهای فرسوده است سه هزار و 500 اتوبوس تهران فرسوده است کیفیت هوای 5 کلانشهر کشور در شرایط "خطرناک" قرار گرفت جلوگیری از تولید خودروهای غیراستاندارد از سال آینده 70 درصد آلودگی هوای تهران ناشی از وسایل حمل و نقل عمومی است تنها راه رفع آلودگی هوای تهران از رده خارج شدن خودروهای فرسوده است نگاهی به نحوه عملکرد و تعرفه خودروهای هیبریدی و برقی هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس قم باخطر افزایش آلودگی هوا روبروست توسعه حمل‌ونقل عمومی باعث بهبود کیفیت عبور و مرور در تهران نشده است روزانه 900 هزار خودرو از اطراف وارد تهران می‌شود مهلت معافیت معاینه فنی باید با زمان گارانتی خودرو مساوی باشد خودرو‌های فاقد معاینه فنی، روزانه جریمه می‌شوند همه چیز را در تهران به زیان خودروها تغییر می‌دهیم جانم به لب رسید "هوای پاکم" آرزوست کیفیت هوای پایتخت با شاخص 76 سالم است قمار برقی فورد تولید خودرو برقی، مسیر میانبر توسعه صنعت خودرو تولید برقی‌ها نیازمند برنامه دولت بسته حمایتی برای توسعه برقی‌ها تنفس هوای آلوده ضایعه‌ای جبران ناپذیر است این همه آلودگی تنها بخاطر 18 میلیون خودرو بال و پر طرح ترافیک ریخت معادلات چندمجهولی آلودگی هوا هوای تهران در محدوده سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است قانونی که نفسش به همکاری 18 دستگاه بند است هوای هوایی که تنفس می کنیم داشته باشیم وارونگی دما علت اصلی شرایط بحرانی آلودگی هوای کلانشهرهاست تدوین قانون هوای پاک تا پایان سال 96 اجرا می شود اجرای قانون هوای پاک تنها راه برون رفت از آلودگی هوا است 198 روز هوای سالم و 25 روز هوای پاک در فردیس به ثبت رسید کیفیت هوای تهران با شاخص 100 سالم است بازگشت باشکوه کاپیتان سانگ یانگ به ایران خودداری از استفاده از خودروهای شخصی در هوای سرد زمستان قانون هوای پاک و آیین‌هایی که معلق‌اند! چشم انتظار اجرای قانون هوای پاک موتور سیکلت‌های قدیمی مهم‎ترین عامل آلودگی هوا برنامه وزارت نیرو برای برقی شدن خودروها اجرای قانون هوای پاک تنها راه رفع معضل آلودگی هوا است آلودگی هوا سالانه جان 17000 ایرانی را می‌گیرد 29 دی، روز هوای پاک آلودگی هوا با دستور حل نمی‌شود عرضه تازه ترین خودرو هیبریدی ب ام و هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد سرمایه‌گذاری 90 میلیارد دلاری خودروسازان جهان در خودروی الکتریکی پیری زودرس؛ سهم گیاهان از آلودگی هوا مصوبات کاهش آلودگی هوا با جدیت دنبال نمی شود 4810 مرگ منتسب به آلودگی هوا در تهران طی سال گذشته مرگ و میرهای ناشی از آلودگی هوا کمتر از تعداد جانباختگان سانچی نیست ضرورت پاسخگویی درباره مرگ‌های ناشی از آلودگی هوا گشت و گذار تصویری در اولین روز از ایران رایدکس چهارم سهم 10 درصدی موتورسیکلت‌ها در آلایندگی هوا گزارش تصویری از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس کلانتری: به هر قیمتی قانون هوای پاک را اجرایی می‌کنیم خودروی چینی برقی با نمایشگرهای واقعیت مجازی از راه رسید شکایت نروژی‌ها از خودروساز آمریکایی عربستان با کمک ژاپن خودروی برقی تولید می‌کند طرح تعطیلی زمستانه مدارس فقط در تهران و برخی کلانشهرها اجرا می‌شود هر ارگان باید سهم خود را از حل مسئله آلودگی هوا بشناسد آلودگی همچنان در هوای تنفسی شهروندان مشهدی سرمایه‌گذاری کانادا برای توسعه ایستگاه‌ شارژ خودروهای برقی راهکارهای کلانشهرهای جهان برای مقابله با آلودگی هوا ماموریت ضربتی وزارت صنعت برای کاهش آلودگی هوا هوای تهران سالم است ذرات ثانویه، نیمه پنهان آلودگی خودروهای سواری افزایش فروش خودروهای سبز در کره تسهیلات تشویقی در طرح ترافیک جدید با داشتن معاینه فنی ویژه ورود ممنوع خودروهای پاک! هوای اهواز برای همه گروه ها ناسالم است قول شهردار برای رفع مشکل آلودگی هوا با تزریق 7 هزار میلیارد تومان به بودجه چشم‌انداز خودروهای برقی در اروپا دود از دیزل بلند می‌شود! 2 روز پیاپی هوای سالم در پایتخت طرح جدید احتمالا به آلودگی بیشتر هوا می‌انجامد باد به داد تهرانی‌ها رسید اتوبوس نو هم بدون سوخت مناسب آلودگی تولید می کند همه مقاطع تحصیلی اصفهان و 9 شهر دیگر استان فردا تعطیل است اطلاع رسانی آنلاین 115 ایستگاه پایش کیفی هوا تشریح کلیات قانون هوای پاک کدام کشورهای اروپایی بیشتر خودروی برقی خریده‌اند؟ پیش‌بینی رشد فروش خودروهای تمام برقی در اروپا 15 سال طول می‌کشد تا مشکل آلودی هوای کلان‌شهرها حل شود افتتاح 7 خط معاینه فنی سیار هشت سال است اتوبوس نو وارد ناوگان ما نشده است "دی ماه‌ها" آلوده‌ترین ایام سال است هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است در زمینه آلودگی هوا به جای «علت‌ها» با «معلول‌ها» برخورد می‌شود ارتقای روند کیفی خودروهای داخلی تعطیلی مدارس و طرح زوج و فرد راهکارهای موقتی برای حل معضل آلودگی هوای پایتخت تولید چند سواری متوقف شد نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان ناسالم برای حساس‌ها تهران در انتظار «ابرقهرمانان» حل آلودگی هوا دادن طرح ترافیک سالانه به قیمت 2 میلیون و 300 به خبرنگاران کفه روزهای آلوده امسال، سنگین تر از سال گذشته است جنرال موتورز از سودآوری صنعت خودروهای برقی می‌گوید وفور قانون برای رفع آلودگی هوا روی کاغذ مناطق آلوده کلانشهرها قطعاً دچار "باران اسیدی" می‌شوند 15 حقیقتی که احتمالا در مورد جگوار نمی‌دانستید؛ نادانسته‌های جگوار هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس خودروهای الکتریکی با سرعت 100 کیلومتر در 1.9 ثانیه تعداد مرگ و میرهای ناشی از آلودگی‌ هوا 4 برابر قربانیان ایدز است کسب بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان توسط سایپا یدک طرح LEZ؛ طرحی که در عمل ناتوان بود بازگشت هوای ناسالم به پایتخت پیشنهاد تنظیم موتور رایگان خودروهای تهران تعطیلی یک ماهه مدارس در زمستان طرح شکست خورده هوای تهران سالم است تولید 218 هزار تن روغن موتور و صنعتی در 6 ‌ماهه امسال شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد وقتی مسئولان وزارت صنعت، فرق خودروهای هیبریدی و برقی را نمی‌دانند فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو جهان شد افزایش 16.1 درصدی تولید انواع خودرو در 9 ماهه 96 خطر ورزش در هوای آلوده را جدی بگیرید تصمیمات شتاب زده برای «تعطیلات زمستانی» مدارس کارگشا نیست هوای پایتخت سالم است به جای تعطیلی یک ماهه مدارس قوانین موثر در کاهش آلودگی هوا را اجرا کنید استاندارد گازوئیل اجباری می شود تولید خودروهای برقی نیازمند اعمال مشوق خودروهای برقی در نروژ حرف اول را می‌زنند سهم 30درصدی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در آلودگی هوا هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تهیه برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهرها؛ ماموریت تازه محیط زیست تداوم روند صعودی تیراژ خصوصی‌ها یادبود مک‌لارن برای یک راننده افسانه ای نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی ملاقات با داج چلنجر 1974؛ نقطه تلاقی! آخرین وضعیت اجرای تعطیلی یک ماهه مدارس در فصل سرما جای خالی نماینده شورای شهر در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ضرورت برخورداری از برنامه‌ مشخص برای کاهش آلودگی هوا شرکت‌های سازنده خودرو به بحث آلودگی هوا توجه داشته باشند آلودگی هوا و راهکارهای جهانی ماجرای حل مشکل آلودگی هوا با تعطیلات زمستانی عامل 70 درصد آلودگی هوای پایتخت مشخص شد هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی 10 خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال 2018 (+عکس) هوای تهران دوباره ناسالم شد شهرهای خاکستری بیشترین آلودگی در هوای سرد مربوط به کامیون هاست تردد خودروها باید بر اساس میزان آلایندگی تنظیم شود هوای تهران سالم است گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها آلودگی هوا راه حل تک عاملیتی ندارد 80 درصد ذرات آلاینده متعلق به خودروهای فاقد معاینه فنی است حمل و نقل شهری عامل 70 درصد آلودگی هوای پایتخت جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی صرف کاهش آلودگی هوا می‌شود محبوب‌ترین برقی‌های سال مقاصد آینده فرار از آلودگی تهران هوای پایتخت همچنان در شرایط ناسالم است اسقاط خودروهای فرسوده فرصتی مناسب برای داشتن آسمان آبی مرگ سالانه بیش از 10 هزار نفر در پی آلودگی هوا در لندن مرسدس بنز 2018CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم تمهیدات اتخاذ شده برای کاهش آثار آلودگی هوا روز دوشنبه تولید خودرو برقی هوندا در هند تهرانی‌ها از ابتدای سال فقط 12روز هوای پاک تنفس کردند پهنه‌بندی تهران؛ راهکاری دقیق برای پایش آلودگی مناطق سهم ایران از کسب‌و‌کار آتی صنعت خودرو 500 میلیون چینی تحت تأثیر آلودگی هوا تعطیلی مدارس تهران تمدید شد آلودگی هوا تمامی ندارد تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ افزایش مرگ و میر تهرانی‌ها بر اثر آلودگی هوا هوای تهران همچنان ناسالم برای گروه‌های حساس متوسط‌ یا ماکزیمم‌؛ کدام شاخص آلودگی هوا اثرگذار است؟ قطعه‌سازی، بهانه ماندگاری خودروهای قدیمی مدارس تهران فردا تعطیل است افزایش آلودگی هوا عامل وضع ناسالم برای همه گروه‌ها جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا ساعت 17 تشکیل می‌شود راهکار پاناسونیک برای مقابله با آلودگی هوا! شهردار تهران: تشکیل کمیته کلانشهرها برای مدیریت بحران و آلودگی هوا کیفیت هوای ارومیه ناسالم شد 5000 تاکسی برقی در راه است توصیه‌های تغذیه‌ای وزارت بهداشت در هوای آلوده فعالیت ضعیف سامانه‌های بارشی و افزایش روزهای آلوده کلانشهرها وضع قوانین به‌تنهایی برای مقابله با آلودگی هوا کافی نیست اتوبوس‌ها و کامیون‌های فرسوده نقش جدی در آلودگی هوای پایتخت دارند هوای تهران همچنان ناسالم است افزایش آلودگی هوا در پایتخت و شهرهای بزرگ خودروهای فرسوده منشاء عمده آلودگی هوای تهران رونمایی از خودرو برقی چینی +تصاویر طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها باعث کاهش 50درصدی آلاینده‌های دیزلی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی از امروز هوای تهران همچنان سالم است شماره گذاری اولین موتورسیکلت برقی کشور در پلیس اصفهان مدیر ارتباطات جدید ایران‌خودرو منصوب شد خودروهای الکتریکی کیا و هیوندای در راه بازار تمدید تخفیف مالیاتی خرید خودروی برقی عمده آلودگی هوای تهران به دلیل تردد خودروهای فرسوده است آلودگی از اگزوز خارج می‌شود نه پلاک خودرو! هوای تهران سالم است سازمان حفاظت محیط زیست نقش نظارتی بر کار گروه های کاهش آلودگی هوا دارد استانداردسازی، کلید حذف تدریجی خودروهای قدیمی هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان با حضور رئیس اتاق بازرگانی افتتاح شد آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ از پنجشنبه تشدید می‌شود شرایط جدید فروش نقدی و اقساط Vela V5 چطور از آلودگی هوا جان سالم به در ببریم آلودگی در شهرهای بزرگ و خطری به نام "بیماری‌ کلانشهرها" کلید کاهش آلودگی هوا استفاده از خودروهای هیبریدی است مدیران شهر در برابر آلودگی هوا سکوت کرده‌اند هوای تهران سالم است عامل رهایی فنر قیمت خودرو گزارش تصویری آخرین روز نمایشگاه خودرو ساری پورشه و جگوار هم به تولید خودروهای برقی پیوستند راهکار آبکیِ هند برای مقابله با آلودگی هوا! خودروهای بی‌کیفیت و فرسوده یکی از عوامل تشدید آلودگی هوا است وجود یک میلیون و 350 هزار خودروی فرسوده در کشور بدری مطرح کرد: سهم خودروهای غیراستاندارد در آلودگی هوا بسیار زیاد است وزارت‌خانه‌های نفت و صنعت تکلیف سوخت و خودروهای آلاینده را روشن کنند وضعیت هشدارآمیز آلودگی هوا در مشهد هوا همچنان ناسالم است ردیابی الگوی ترکیه و کره در ایران تشکیل کارگروه آلودگی هوای استان تهران کلانتری:80 درصد آلودگی تهران ناشی از تردد خودروهای فرسوده است البرز تاوان تردد کامیون ها و اتوبوس های فرسوده به تهران را می دهد توصیه‌های اورژانس در روزهای آلودگی هوا جشنواره ای برای فرهنگ سازی در صنعت خودرو و پیوند صنعت و هنر شهرداری موضع خود را در مورد خودروهای دیزلی مشخص کند هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است زنگ ورزش مدارس تهران تعطیل شد افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد برگزاری جلسه کارگروه مقابله با آلودگی هوای کلانشهرها تعطیلی مدارس در انتظار تصمیم‌گیری کمیته اضطرار جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود تصمیم‌گیری در مواقع بحران برای آلودگی هوا روش درستی نیست انتصاب وزیر"مبارزه با آلودگی هوا" در لهستان تاکید موحدی کرمانی بر استفاده از تجارب دیگر کشورها برای مقابله با آلودگی هوا کامیون‌های دیزلی فرسوده همچنان در حال تردد در تهران از ساخت بزرگراه برای دوچرخه تا حذف کامل خودروهای بنزینی و گازوئیلی تاثیر حذف طرح ترافیک سالیانه بر آلودگی هوا از نگاه هاشم‌زائی 2018 سال خودروهای برقی است! افزایش آلودگی هوای تهران از بعدازظهر امروز تحلیلی بر صنعت خودرو ترکیه هوای تهران در مرز شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس واکنش رئیس اتحادیه جایگاه داران به سربی بودن هوای پایتخت باد و باران هم نجاتگر تهران از آلودگی هوا نشد هوا علیه بدن؛ آلاینده‌ها با انسان چه می‌کنند؟ افزایش فروش خودروهای برقی «ب ام و» به 500 هزار دستگاه هوای شهر تهران در شرایط پاک قرار گرفت رفع بحران آلودگی از مسیر اسقاط دو مسیر خروج خودروسازان از سهامداری تهرانی ها از ابتدای سالجاری تاکنون 63 روزهوای ناسالم تنفس کردند 70 درصد خودروهای پایتخت در معاینه فنی ویژه مردود می‌شوند آشنایی با انواع سیستم‌های ‌هیبرید؛ ولتاژ، سوخت، حرکت! کاهش آلایندگی هوای شهرهای تهران، کرج و اراک عیب‌یابی خودرو به زبان ساده ؛ وقتی درجات‌ دروغ می‌گویند هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس دود تعلل در اجرای قانون فیلتر دوده در چشم شهروندان رفع آلودگی هوا فقط با گران کردن بنزین نتیجه نمی‌دهد آلودگی هوا چگونه باعث ایجاد سرطان می‌شود؟ گزارش تصویری آماده سازی نمایشگاه خودرو ساری زلزله دیشب معادلات آلودگی هوا را هم بر هم زد خودروها ، علت اصلی آلودگی تهران کاهش غلظت آلاینده‌ها از بعدازظهر حل مشکل آلودگی هوا در گروی عزم دستگاه‌ها زلزله هوای تهران را آلوده تر کرد تهران در انتظار "ابرقهرمانان" حل آلودگی هوا سهم انواع خودرو در آلودگی هوا تشدید آلودگی هوای پایتخت قابل پذیرش نیست هزینه آلودگی هوای پایتخت معادل بودجه شهرداری تهران است تصمیمات جدید برای محدودیت تردد خودروهای آلاینده حتی پلاک دولتی تعطیلی کلیه مراکز علمی خصوصی و ادامه اجرای طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه آلودگی هوا، دگرگونی‌های اقلیمی و آینده پرمخاطره ایران خودروهای دودزا 50 هزار تومان جریمه می شوند کدام مناطق شهر تهران آلوده ترین هوا را دارند؟ از سوخت به شدت آلاینده نیروگاه‌ها و خودروهای سنگین تا تعطیلی شورای عالی انرژی آماده باش آمبولانس‌های شهر سالم در میادین پایتخت گازوئیل بیشتر از بنزین آلودگی ایجاد می کند محدودیت‌ها موجب افزایش آلودگی هوای تهران شد تشریح برنامه های رنو پارس در ایران شاخص آلودگی هوای تهران رکورد زد راهکار محسن هاشمی برای حل معضل آلودگی هوا تداوم شرایط کیفی هوای ناسالم برای همه افراد در پایتخت ادامه محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای آلوده و تشدید برخورد با خودروهای آلاینده 15 راهکار برای حل مشکل آلودگی هوای تهران هوای تهران، امروز آلوده تر از دیروز است آلودگی هوا در ساعات اولیه صبح و شب بیشتر است آلودگی هوا بیش از جاده‌ها و جنگ از کشور تلفات می‌گیرد اسقاط خودروهای فرسوده، اولویت فراموش‌شده مقابله با آلودگی هوا پوپولیسم خودروسازی گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (28 آذر 96) توضیحات محیط زیست در مورد تعطیل نکردن کل هفته به علت آلودگی هوا سرگردانی مادران شاغل در آلودگی هوا آلودگی هوا ادارات تهران را تعطیل می کند؟ فقط پلیس در بحث آلودگی هوا عمل می‌کند؛ بقیه شعار می‌دهند کامیون برقی ثور، رقیب تسلا سمی معرفی شد +عکس «نفسم گرفت»، فراخوان شورا برای مقابله با آلودگی هوا احداث 2800 ایستگاه شارژ خودرو برقی در آمریکا تا سال 2019 مدارس استان تهران روز چهارشنبه تعطیل شد تردد خودروهای دودزا و سنگین در محدوده مرکزی شهر اصفهان ممنوع است دولت اقدامات موثرتری برای کاهش آلودگی هوا انجام دهد مدارس ارومیه نوبت بعد از ظهر تعطیل شد ریشه آلودگی هوا و دگرگونی‌های اقلیمی جلسه مترویی نجفی و لاریجانی برای مقابله با آلودگی هوا مدارس تهران چهارشنبه تعطیل می‌شود شتاب برقی تویوتا شکست در اجرای یک مصوبه دولتی؛ آلودگی هوا پابرجاست روند آلودگی هوا در تهران صعودی است افزایش سه برابری خودروها در 10سال شهرداری نمی‌تواند همه خودروها را مجهز به فیلتر آلودگی کند هوای تهران در شرایط ناسالم گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (27 آذر 96) مدارس ابتدایی و پیش دبستانی البرز فردا تعطیل شد وجود 1 میلیون و 700 هزار خودرو دوگانه‌سوز غیرمجاز در کشور خودروهای هیبریدی باید جایگزین خودروهای فرسوده شود ممنوعیت تردد کامیون‌ها تا پایان هفته در تهران خاموش کردن دستگاه‌ اندازه‌گیری آلودگی هوادر برخی از مناطق پایتخت دود آلودگی به چشم البرز نشست کاهش آلودگی هوا با تمهیدات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا عصر امروز تشکیل می شود چطور مقاومت بدن خود را در برابر هوای آلوده بالا ببرید؟ مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران: آلودگی هوا موضوعی نیست که به شکل مقطعی به آن پرداخته شود 10 خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر عرضه می‌شود آلودگی هوا تا پایان هفته میهمان کلانشهرها دستورالعمل‌های «داخلی» مبنای تصمیم‌گیری برای مقابله با آلودگی هوای تهران است در سیاستگذاری‌ها و مدیریت‌ها خودرو برعابر اولویت داده شده است ساعت شروع و پایان طرح زوج و فرد از درب منازل برای هوای سالم باید استاندارد خودروها تغییرکند هوای تهران، ناسالم برای همه افراد آمارهای تکان دهنده از خودروهای فرسوده در کشور گروه‌های حساس تا رفع آلودگی هوا از منزل خارج نشوند برنامه هیوندای برای تولید خودروهای برقی خودرو برقی لوکس چینی تعطیلی دقیقه 90 مدارس با افزایش آلودگی هوا رونق مونتاژکاری در صنعت خودرو تعطیلی کلیه مدارس استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس در آلوده‌ترین پاییز 4 سال اخیر قرار داریم آمبولانس‌ها در سطح مستقر شدن احتمال تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران در روز دوشنبه نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا! شارژ بی سیم خودروهای برقی عملیاتی می شود آیا آلودگی هوا باعث تعطیلی مدارس در روز دوشنبه هم می‌شود خودروی برقی دانشگاه آزاد به خیابان ها می آید بخشی از بودجه حامل‌های انرژی به حمل و نقل عمومی اختصاص یابد هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار گرفت آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس تهران تغییراتی که آلودگی هوا در خون ایجاد می‌کند مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و مهد کودک تهران فردا تعطیل است جزییات و چگونگی گسترش طرح «ال.ای.زد» در پایتخت مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس آلودگی شدید هوای شهرهای بزرگ تا اواسط هفته ادامه دارد طراحی خودرو در ایران امکان‌پذیر است! شهروندان تبریزی به جای خودروی شخصی از حمل ونقل عمومی استفاده کنند هوای تهران در وضعیت ناسالم است چند توصیه تغذیه‌ای برای مقابله با آلودگی هوا پرچمدار پیشرو فرانسوی بلاتکلیفی قانون «فیلتر دوده» در نبود جزییات ورود تاکسی‌های تمام برقی به لندن ارتقای خودروی برقی رنو فلوئنس هوای پایتخت ناسالم است طرح اولیه برای دستگاه اتوماتیک فروش خودرو در چین خودرو ملی هنوز در کشور طراحی نشده است تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس توافق خودرو در برابر پنیر احضار روح یک ایتالیایی اصیل هوای تهران امروز ناسالم برای گروه‌های حساس است هزار و 176 راننده متخلف ،خودروهای آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند فیلتر دوده؛ تنها راه رام کردن غول‌های دیزلی علم اقتصاد، آلودگی و ترافیک بهترین‌های صنعت خودرو در لباس پلیس! چالش محدوده کاهش آلودگی هوا در تبریز مابه‌التفاوت قیمت‌ حامل‌های انرژی به کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست اختصاص یابد به جای هیبریدی، خودروی برقی تولید شود هوای پایتخت همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس معرفی 21 شهر پاک جهان در سال 2017 افزایش 2 برابری خودروهای مردود در معاینه فنی با اجرای معاینه فنی ویژه آغاز دوران انقراض موتورهای درون‌سوز؟ تعویض کاتالیست تاکسی‌ها؛ ضرورتی اجتناب‌ ناپذیر نفع چهارگانه فروش سایت‌های شهرستانی خودرو تشدید مقابله با خودروهای فاقد معاینه فنی در لایحه بودجه 97 امضای تفاهم نامه تولید قطعات خودرو بین ایران و کره جنوبی 11 دانشگاه برای کاهش آلودگی هوا و محیط زیست راهکار ارایه می‌کنند تخصیص 2 میلیارد دلار در بودجه برای کاهش آلودگی هوا با ورود فناوری جدید از تغییرات نترسیم آلودگی هوای مشهد در وضعیت هشدار هوای تهران در وضعیت ناسالم است خودروسازان توان تولید خودروهای برقی را ندارند 56 درصد اتوبوس های تهران فرسوده هستند پیش‌بینی آلودگی هوا برای شش شهر پرجمعیت تعویض کاتالیست وظیفه رانندگان تاکسی نیست صنعت خودرو به کارگروه فرهنگی- هنری نیاز دارد بازگشت سنا به جاده هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‎های حساس آمار تولید خودروسازان خصوصی در هشت ماه امسال ابر خودرو هیبرید آمریکایی با نامی ایرانی پائیز دودی پایتخت و انتظار برای کاهش آلودگی هوا هوای تهران سالم است دو غافلگیری در هوای پایتخت کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت رویای صادرات یک میلیون خودرو گزارش جدید از کیفیت خودروها استرس‌بار یا میله تعادل در خودرو چیست؟ هوای تهران سالم است رنج‌روور اسپرت 2018؛ تنها 2.8 لیتر در 100 کیلومتر! مک لارن Ultimate Vision GT؛ ابرخودرویی که از 2030 آمده جایگذاری و شمارش کیسه‌های هوا به چه صورت است؟؛ آرایش کیسه‌های نجات در خودرو ابرخودرویی 920 اسبی از کانادا! هوای تهران ناسالم است افزایش شاخص آلودگی شهرهای بزرگ وقتی خودرو را قبل از خرید پرو می‌کنید! خودروهای برقی و هیبریدی در ایران متولی مشخصی ندارد تداوم آلودگی هوا در تهران تب داغ زودگذر گروه خودرو تولید خودرو رکورد می‌زند تولید 9 خودرو سبک و 4 خودرو سنگین با درجه کیفی 4 ستاره در آبان‌ماه امسال نزدیکی خودروسازان به رکورد 90 دبیر اجرایی پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو منصوب شد سه محرک رشد در گروه خودرو خودروهای گازسوز باید بازدید دوره‌ای شوند چشم‌انداز تازه هیوندای خودروسازی روی موج بلاتکلیفی رشد سهام خودرویی‌ها در بورس تهران نمایش برترین خودروهای برقی جهان در لس آنجلس حمایت کمیسیون صنایع مجلس از خصوصی سازی واقعی در صنعت خودرو برقی‌های فولکس‌واگن در آمریکا هوای تهران برای حساس‌ها ناسالم شد فرش قرمز دولت برای ورود خودروهای برقی به بازار کاهش دید در محورهای مازندران و اردبیل نمره خودرو در کارنامه 100 روزه دولت کاهش هزینه های رانندگی با خودرو الکتریکی رشد و توسعه متناسب زنجیره تامین با فناوری های روز دنیا نیاز اساسی خودروسازان است هوای تهران سالم است الگوی کره یا ترکیه؟ در گفت‌وگو مدیر عامل شرکت ایدکو با «عصرخودرو» بیان شد؛ بومی سازی موتورسیکلت های برقی اولویت ماست هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس تولید کنندگان داخلی برای تولید خودروهای هیبریدی سراغ شرکای قدرتمند خارجی بروند نگاهی به هایما 3@ در دومین نمایشگاه خودرو تهران؛ سدان برقی هایما هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت سمفونی چَشم‌ها در شهر آفتاب! پرچمدار DS در ایران رونمایی شد هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت خودرو برقی پیشرفته چینی در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی خواهد شد رشد صعودی واردات قطعه تانک 2018 رضوانی؛ شبیه به یک نفربر زرهی! بودجه یک میلیارد یوروییِ آلمان برای مقابله با آلودگی هوا ترافیک و آلودگی هوای تهران در وضعیت بحرانی قرار دارد هوای پایتخت در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قطب‌نمای کره‌ای صادرات خودرو آلودگی هوا و ترافیک به مشکل امنیتی تبدیل شده است 40 درصد آلودگی تهران ناشی از اتوبوس‌ها و خودروهای دیزلی است وسایل نقلیه عامل 80 درصد آلایندگی‌های زیست محیطی است آلودگی هوا در هر 24 ساعت جان 12 تهرانی را می‌گیرد آغاز تولید اتوبوس های درون شهری برقی بنز تحول در حوزه کاهش آلودگی هوا از ابتدای سال 97 هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است دبیر انجمن خودروسازان ایران: سایپا دست پر به نمایشگاه آمده است تداوم کیفیت هوای سالم در تهران گزارش تصویری از گشایش دومین نمایشگاه خودرو تهران نگاهی به وضعیت قطعات یدکی مک‌لارن F1 ؛ لباس نو برای پیرمرد 25 ساله! رفع معضل آلودگی هوای پایتخت از اولویت‌های اصلی مدیریت اجرایی 40 هزار خودروی تاکسی نیازمند تعویض کاتالیست هستند هوای تهران در شرایط سالم است فناوری شارژ سریع هوندا نسخه جهانی توسعه خودروسازی ایران شهردار و معاونان وزیر، روبان دومین نمایشگاه خودرو تهران را می بُرند ارائه خدمات خودروهای برقی در هند آینده‌نگری به سبک پورشه هوای تهران پاک است هوای تهران امروز «مطلوب» است سرما، آینه تمام‌نمای آلودگی هوای تهران تکنولوژی هایی که صنعت خودرو را متحول کردند سهم صنایع در آلودگی هوای تهران کمتر از 10 درصد است هوای تهران برای دومین روز متوالی سالم است ایست به دوچرخ پرحاشیه! صنعت خودروی جهان در سراشیبی همراهان خودرو امروز در اینستاگرام از مرز 200 هزار نفر گذشتند غفلت از علوم اجتماعی و مسائل فرهنگی، نقص برنامه‌های مقابله با آلودگی هوا است آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی در کانون توجه شهروندان تهرانی تشکیل جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در هفته آینده نوسازی 7000 تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری بهترین موتورسیکلت‌های برقی برای نبرد با آلودگی‌هوا برخورد مستمر با خودروی سنگین آلاینده هوا در مشهد موتورسیکلت‌های کاربراتوری بلای‌جان پایتخت تهران آذرماه را با هوای «سالم» شروع کرد نصب فیلتر ذرات برای اتوبوس های جدید عملیاتی نشد مقایسه هزینه تحقیق و توسعه صنعت خودرو در ایران و جهان تغییر مدیرعامل سایپا ربطی به وزارت صنعت نداشت موتورسیکلت‌های کاربراتوری منبع 19 درصد آلودگی شهر تهران هستند فروش خودروهای برقی در جهان رکورد زد فناوری جدید استفاده از خودروهای هیدروژنی را همه گیر می کند طرحی برای کاستن آلاینده ها از ریه های تبریز هوای پایتخت همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تبریز برای گروه های حساس ناسالم است "سوخت قهوه" راه‌حل کاهش آلودگی هوا در لندن تعطیلی کارخانه‌های شرق چین برای کنترل آلودگی هوا هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس پایگاه خبری «عصرخودرو» 8 ساله شد خودروهای فرسوده سن و سال نمی‌شناسند پیشتازی به سبک فولکس‌واگن پدرخوانده‌های حوزه آلودگی هوا چه کسانی هستند؟ در همکاری های جدید خود استراتژی برد- برد را دنبال می کنیم ظهور پدیده سقف‌های شناور هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-5 میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! مروری بر زندگینامه حرفه ای کریس بنگل؛ خالق طرح‌های ماندگار هوای تهران ناسالم است نماد‌های خودرویی چگونه خلق می‌شوند؟ عرضه خودروهای برقی داخلی تا 4 سال آینده هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است گزارش تصویری بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه سایپا تکنولوژی حرف اول فروش خودرو در دنیا مرد هزار چهره ایسوزو پیشنهاد تولید خودروهای هیبریدی به جای برقی در کشور کارنامه سرمایه گذاری خارجی خودروسازان در 6 ماهه ابتدای سال جاری فروش خودرو در جهان از سال 2040 افت می‌کند هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است ایران می‌تواند‌ هاب قطعه‌سازی منطقه باشد پیوستن خودروسازی ایران به قافله برقی‌ها کامیون‌های خودران؛ انقلاب در صنعت حمل‌و‌نقل قدرتمند ترین و سریع ترین کوروت تاریخ فروش خودروها در جهان از 2040 افت می‌کند ابتکار جالب و دیدنی لندن برای خودروهای برقی +عکس تولید خودروی برقی که در یک دقیقه شارژ می‌شود سرمایه گذاری در تولید خودرو برقی نیازمند حمایت حاکمیت است تولید خودروی برقی در ترکیه هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است ارزش افزوده خودروسازی چین در ایران گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (23 آبان 96) دولت باید در بحث خودرو برقی وارد میدان شود نگاهی به Anthem، جدیدترین محصول بزرگراهی ماک ؛ تغییر دهنده معادلات بازار بازگشت هوای ناسالم به پایتخت رنو برنده رویکرد برقی بازار کیا بر سر دو راهی برقی‌-دیزلی از این پس در شهر تهران دو نوع معاینه فنی خودرو صادر می‌شود خودروهای فرسوده کاربراتوری و افزایش مرگ‌ومیر در اثر آلودگی هوا پرونده ادغام خودروسازان باز شد نقش مخرب خودروسازان در آلودگی هوا هوای تهران سالم است هنگام آلودگی هوا چه بخوریم؟ جریمه 200 هزار تومانی در انتظار موتورسیکلت های 400 هزار تومانی تاخیر دوباره در اعلام گزارش کیفی خودروهای داخلی تولید برقی‌ها با مشارکت خارجی یا کنسرسیوم داخلی؟ افزایش آلودگی هوا از سه‌شنبه هوای پایتخت برای سومین روز متوالی سالم است 5 عامل اصلی مردودی در معاینه فنی برخورد با خودروهای دودزا در اصفهان 31 درصد افزایش یافت معافیت مالیاتی خودروهای الکتریکی تولید ایران ابلاغ شد مرگ سالانه 230 یزدی به دلیل عوارض ناشی از آلودگی هوا در یزد خودرو مهمترین عامل آلودگی هواست اثرات نظام تعرفه ای جدید در صنعت خودرو سه سنگ بزرگ در مسیر داخلی‌سازی خودروها هزینه 80 هزار میلیارد تومانی آلودگی هوا در ایران و نقش ویژه خودروهای فرسوده دولت سریلانکا برای مبارزه با آلودگی هوا و کمبود سوخت خودروها را برقی می کند ملاقات با خودرو هواسوز مخترع ایرانی؛ «قاصدک» خبر می‌کند! پیش‌مقدمه‌ای برای سدان الکتریکی ب‌ام‌و فولکس‌ های قورباغه ایی الکتریکی می‌شوند رفت و آمد با اتوبوس‌های شهری در دهلی نو رایگان شد آلودگی هوا به سلامت استخوان‌ها آسیب می‌زند دولت باید برای رفع آلودگی تهران دست به کار شود تعداد خودروها تا سال 2040 کاهش می یابد هوای پایتخت سالم است دستگاه‌ها برای رفع آلودگی هوای تهران با یکدیگر هماهنگ نیستند از انتقاد به ورود موتورهای انژکتوری چینی تا جلوگیری از تعطیلی کارخانجات روند کاهشی نرخ تورم خودرو اروپا در مسیر توسعه‌ی زیرساخت‌های خودروهای الکتریکی هوای تهران امروز سالم است آلودگی هوا داغ سهم کم یورو 4 در کلان شهرها را تازه کرد موتورسیکلت‌ها 4 برابر خودروها آلودگی دارند طرح‌های مبارزه با آلودگی شهر تهران در گروی تأمین منابع مالی مطالعات درباره سهم منابع آلاینده در آلودگی هوا به روز رسانی می‌شود تداوم آلودگی هوا در دهلی‌نو هوای تهران آلوده‌تر می شود بلایی که آلودگی هوا برسرمان می‌آورد نگاهی به چند روش متداول تقویت پراید؛ گرگی در لباس میش بررسی آپشن‌های داخل پنل میانی پورشه پانامرا؛ تکنولوژی به زبان پورشه بررسی تغییرات آپشنی خودرو‌های وطنی در گذر زمان؛ رنسانس ایرانی بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه‌های کوانتومی پاییز امسال آلوده‌تر از پاییز 95 است تشدید آلودگی هوا در دهلی‌نو و طرح تعطیلی مدارس تداوم کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان اجرای بلندمدت طرح زوج و فرد باعث افزایش انتشار ذرات معلق شده است پاییز امسال آلوده‌تر از پاییز 95 است خطر حذف بی‌قاعده خودروهای قدیمی بررسی آپشن‌های داخل کابین بوگاتی شیرون؛ میلیونر بی‌ادعا! فراموشی جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی تشکیل کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران در هفته آینده صنعت حمل‌ونقل عمومی اروپا برای مقابله با آلودگی هوا چه کرده است؟ 81 درصد آلودگی هوای تهران ناشی از تردد خودرو و موتورسیکلت است نمایندگان از علل آلودگی هوا می‌گویند؛ توپ در زمین دولت طرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای آلاینده و دودزا درالبرز دود عالی مســتدام! پیام رنگ‌ها در نمودار آلودگی هوا هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم است فیلتر داخلی‌سازی خودروهای پسابرجامی تولید سایپا 141 در شرکت سایپا سوریه آغاز شد کاهش دید رانندگان بر اثر آلودگی شدید هوا در هند و پاکستان قوانین حوزه آلودگی هوا ضمانت اجرایی ندارند اجرای قوانین، راهکار اصلی کاهش آلودگی هوا نشست مجمع نمایندگان با شورای شهر تهران در پی تشدید آلودگی هوا برگزار می‌شود پاسخ چین به آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی با خودروهای برقی نقطه جدایی خودروسازی کره از ایران نرخ رشد تولید کرمان موتور در سال جاری دو برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی است اعلام قیمت تندر 90 فیس‌لیفت سایپا حل معضل آلودگی هوا اولویت نخست سازمان محیط زیست سهم 80 درصدی خودروها در آلایندگی بررسی آلودگی هوای تهران در جلسه مجمع نمایندگان با استاندار احتمال افزایش آلودگی هوای شهرهای صنعتی رکورد جدید برای سریع ترین خودرو دنیا +ویدئو هوای پایتخت همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس آلودگی هوا چه بیماری‌هایی را در طولانی مدت ایجاد می‌کند؟ نسخه‌های بی اثر کاهش آلودگی صوتی پایتخت هوای تهران سالم شد چالش برقی‌سازی پورشه هزینه بالای آلودگی هوای تهران و اجرای کج‌دار و مریز «LEZ» راه بی‌پایان حمایت از خودروسازان تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت رونمایی از سریع‌ترین خودرو دنیا ائتلاف اروپایی برای خودروهای برقی اعلام وضعیت نارنجی در تهران ریزنمرات خودروسازان در هفت ماه تولید 900 هزار دستگاه خودرو در کشور طی 7 ماه رد یک باور قدیمی؛ خوردن شیر از مضرات آلودگی هوا کم نمی‌کند آلودگی هوای تهران به روز نهم رسید تولید خودرو افزایش یافت حمایت گسترده دولت،خودروسازان را بد عادت کرده است جای خالی خودروهای برقی در خیابان های شهر تاثیر تهدیدهای ترامپ بر قراردادهای خارجی صنعت خودرو صنعت خودروسازی در بروزسانی موفق نبوده است هوای تهران؛ لب مرز سالم و ناسالم خواب آشفته صنعت خودرو آسمان شهرهای مرزی غبار آلود است پاییز تقاضا در بازار خودرو پدیده‌های خودرویی 2018 گامی برای توسعه خودروهای برقی تولید داخل برداشته شد بیماران قلبی و ریوی و سالمندان از تردد غیر ضروری در تهران خودداری کنند هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است هیبریدی‌ها با ورود به لندن برقی می‌شوند تداوم آلودگی هوا برای چندمین روز متوالی در مشهد طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیاخودرو آغازشد+لیست نمایندگی ها هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس خودروهای کاربراتوری مسبب 30 درصد آلودگی هوای پایتخت آمارهای متفاوت از سهم کامیون ها در آلودگی هوای پایتخت چرایی تداوم آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت بررسی فرسودگی یا عدم فرسودگی خودروهای کلاسیک و میزان تاثیر آنها در تولید آلاینده؛ جایی برای پیرمردها هست؟ تشکیل جلسات مربوط به آلودگی هوا هر دو هفته یکبار در استانداری هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس حل "ترافیک" و "آلودگی هوا" دو مطالبه اصلی تهرانی‌ها از مسئولان فناوری جدید برای باتری خودروهای برقی تهران در یک قدمی فاجعه لندن ! کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت قطب سوم تولید خودرو با ظرفیت یک میلیون دستگاه راه‌اندازی می شود لزوم تهیه گزارش جامع برای کاهش آلودگی هوای تهران ایمنی خودروها محور نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خودرو بود ملاقات با اینترنشنال‌ هاروستر اسکات 800 مدل 1966؛ داستان زندگی این مرد سبز! برای تکمیل بزرگراه شهید شوشتری فقط با احداث تونل موافقت می‌کنیم حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها خطوط مترو باید افزایش یابد علت 30 درصد از آلودگی هوای تهران تردد شبانه کامیون‌ها است هوای تهران همچنان برای گروه‌های حساس‌، ناسالم است می خواهم سایت کرمانشاه را از ایران خودرو بخرم افزایش تورم تولیدکننده خودرو در شهریورماه مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوا در فعالیت صنعتی استان مرکزی لازم الاجراست هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت 6دقیقه شارژ کنید، 320 کیلومتر بروید کلانتری برای افزایش آلودگی هوا به شورا می‌آید کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت هوای امروز تهران ناسالم برای گروه‌های حساس برخورد با خودروهای آلاینده در سراسر کشور در آستانه فصل سرما و وارونگی هوا هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است تلاش هوندا برای عرضه خودروهای کامپکت برقی هزینه نوآوری صنعت خودرو سالها پیش متوقف شد الگوی چینی مالیات برای پرمصرف‌ها کپسول قدرت چری حضور 48 برند خودرویی در دومین گردهمایی خودوریی ها در شهر آفتاب هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار برنامه ریزی مدیریت شهری برای ترویج خودروهای برقی خودروهای الکتریکی از آنچه می‌بینید، به شما نزدیک‌ترند هوای پایتخت در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس هزینه تغییر چهره بازار خودرو تازه ترین لیست قیمت انواع کامیون در بازار کشور تازه ترین لیست قیمت انواع کشنده در بازار کشور هوای پایتخت با شاخص 97 سالم است ماجرای عذرخواهی تویوتا چیست؟ مرجع استانداردهای خودرو تغییر کرد دومین روز پیاپی وضعیت هشدار در هوای کلانشهر مشهد قانون «فیلتر دوده» در فیلترینگ خودروسازان یا محیط زیست؟ آلودگی هوا تهدیدی جدی بر سلامت انسان ها پایش هفتگی بنزین در کلانشهرها برای کاهش آلودگی هوا وارونگی قوانین آلایندگی خودرو در کشور سنگاپور اجازه افزایش تعداد وسائل نقلیه را نمی‌دهد مرگ سالیانه 33 هزار ایرانی در اثر آلودگی هوا جریمه خودروهای آلاینده هوا در مشهد هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است خودروهای آلاینده در لندن مشمول مالیات شدند چانگان برقی‌ساز می‌شود آغاز عرضه شورولت برقی خودروهای آلاینده از امروز 50هزار تومان جریمه می‌شوند معافیت خودروهای برقی تولید داخل از مالیات ابلاغ شد این پهپاد خودروی در حال حرکت را شارژ می کند راه چاره «وضعیت قرمز» پایتخت پنج سرعت گیر قراردادهای خارجی خودرو عدم تقاضای داخلی، بزرگترین عامل مرگ صنعت خودرو در استرالیا مرگ 9 میلیون نفر در اثر آلودگی هوا هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خودروسازان فرانسوی قصد رفتن ندارند یک بام و دو هوای صادرات خودرو تازه ترین لیست قیمت انواع کامیونت در بازار کشور فالکن تایر در نمایشگاه اکیپ اتو 2017 از تایرهای تابستانی جدید خود رونمایی کرد ما می‌توانیم! برقراری هوای سالم در بیشتر نقاط تهران تجهیز خط بی‌آرتی بزرگراه امام علی(ع) به بایودیزل افت صادرات در پنج ماه نخست سال ابراز امیدواری شهردار تهران نسبت به بهبود کیفیت خودروهای داخلی مسیر فرعی تحقق «صادرات 30 درصدی» افزایش استانداردهای خودرو بدون توجه به وضعیت اقتصادی به شکست می‌انجامد تولید چند سواری متوقف شد نگرش جدید در توسعه بازارهای صادراتی ایران خودرو استرالیا با صنعت خودروسازی خداحافظی کرد استانداردسازی خودروها از حرف تا عمل! هوای سالم تهران تا فردا تداوم دارد از توافقنامه هسته‌ای با ایران حمایت می‌کنیم هوای تهران سالم است هیوندای برای اولین بار در جهان در سان روف ایربگ می گذارد بررسی شاخص آلودگی صوتی تهران و شهرهای منتخب جهان +نمودار فردی 500 میلیون تومان گرفت که راهبرد صنعت ایران را بنویسد اما ننوشت افزایش 2 برابری مردودی‌های معاینه فنی خودروسازی آمریکا در بن‌بست نفتا دلیل افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی شاسی‌بلند های ماهیندرا در راه ایران تمام خودروهای وارداتی باید دارای استانداردهای 51 گانه باشند چین 3 میلیون خودرو برقی تولید می‌کند معرفی جدیدترین نوآوری ها در اکیپ اتو 2017 مشکلات سیستم سنجش آلایندگی هوای شهرستان‌های تهران به زودی حل می‌شود هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تجربه جهانی برای مبارزه با آلودگی هوا هاشمی مطرح کرد: تقویت حمل و نقل عمومی راهکار کاهش آلودگی هوای پایتخت اکیپ اتو میزبان دانشجویان و طراحان خودروهای خودران اکیپ اتو پاریس 2017 آغاز به کار کرد انجمن‌ها، پل نمایشگاه‌های بین‌المللی تردد خودروهای تک سرنشین محدود شود تیبا با قیمت 12 میلیون تومان عرضه شد مرگ سالانه حداقل 200 هزار آمریکایی در اثر آلودگی هوا تاکید بر استفاده از سوخت‌های پاک کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است مشکلات اجرای فاز دوم طرح محدوده کاهش دو راهی فرجام قراردادهای خارجی آلودگی هوا فقط با کیفیت بنزین حل نمی‌شود ارزان‌سازی خودروهای داخلی به چه قیمتی؟ فعالیت شبانه روزی گشت‌های کنترل آلاینده‌های زیست محیطی در مشهد خودروهای دیزلی باید از چرخه حمل و نقل خارج شوند هوای امروز تهران سالم است تداوم روند نزولی تیراژ دوگانه‌سوزها تسلا 11 هزار خودروی برقی را برای رفع عیب فرا خواند کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت آلودگی هوا عامل مرگ بیش از نیم میلیون اروپایی برخورد با 636 خودرو دودزا در مشهد برای کاهش آلودگی هوا هوای پایتخت در روزهای پایانی هفته سالم است نقشه راه پاکستان در انقلاب صنعت خودرو بهانه‌ای منسوخ برای دور زدن قانون معرفی خودروهای آینده توسط یک شرکت ژاپنی (+عکس) معرفی کشنده ماز با موتور خورجینی آکتروس؛ استقامت روسی و تکنولوژی آلمانی قدرتمند‌ترین ساخته تاریخ سئات 2018 Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز 2018 Bentley Continental GT؛ یک شکوه آشناپندارانه بازگشت دوباره TVR BMW Concept X7؛ هیبت، مبهوتِ بزرگِ X‌های ب‌ام‌و هوای تهران سالم است کیفیت هوای مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت سهام‌فروشی؛ راه میانبر توسعه خودروسازی هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس حضور دستگاه‌های ذیربط برای اقدامات صورت گرفته در کاهش آلودگی هوا پراید، نوستالژیک‌ترین خودروی ایرانی بعد از پیکان حرکت قطعه سازان به سوی تامین مالی از بازار سرمایه هوای چهارمحال و بختیاری به مرز هشدار رسید خودروهای برقی سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها حرکت می‌کنند رویای یک زمستان بدون دود برنامه‌های جدید شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوا نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و الگوهای داخلی گلوگاه تولید باتری در هند رشد تیراژ خودروسازان خصوصی تحریک تقاضا از چهار نقطه سد دولت در مسیر ورود بخش خصوصی به خودروسازی هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم واردات خودرو درگیر امضاهای طلائی نشود تداوم روند صعودی تولید خودرو نگاهی به خودروهای اسپرت ناموفق تاریخ؛ جواهرات ناکام! هوای پایتخت سالم است مروری بر تاثیر سیر تکامل بال عقب در خودرو و چگونگی عملکرد آن؛ آیرودینامیک خودرو به زبان ساده خودروهای برقی تقاضای جهانی نفت را به اندازه تولید ایران کاهش می‌دهند پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان +تصاویر برگزاری دومین نمایشگاه خودرو تهران بطور رسمی استارت خورد نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت تولید خودرو 13 درصد افزایش یافت غلظت ذرات معلق هوای سیستان 4 برابر حد مجاز مدل روسی عبور خودروسازی از تحریم‌ها قصد پنج کشور برای ممنوعیت فروش خودروهای غیر برقی نگاهی به خودروهای سواری برقی بی‌وای‌دی توسعه خودروهای برقی در ایران مستلزم همسویی صنعت و دانشگاه است موتور حمایتی دولت از خودروسازان روشن شد؟ هوای تهران سالم است کیفیت هوای هفت منطقه از مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت هوای تهران سالم است خودروهای دولتی هند برقی می‌شوند کیفیت هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار استتار آلودگی در شاخص کیفیت هوای « پاک» پایتخت ترافیک گره کور آلودگی هوای تهران پیشگیری بهتر از درمان! مخابرات خودرویی نادانسته‌های یک آمریکایی ساختارشکن آتش‌بازی در پیشرانه آسمان تهران روز عاشورا صاف است کیفیت هوای 10 منطقه از مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت این تویوتا محافظه‌کار نیست! حیات وحش روی چهار چرخ خداحافظی رسمی فراری با کلیفرنیا جولان دود دیزلی‌ها کیفیت هوای هشت منطقه مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است مرگ سالانه بیش از 7 میلیون نفر در جهان به علت آلودگی هوا «مهر عدم‌ساخت» در دست قطعه‌سازان شهرستان‌های قدس و قرچک فاقد سیستم سنجش آلایندگی هوا هستند روی پنهان حضور خارجی‌ها با اظهارات ضدبرجامی استفاده از خودروهای برقی در نیویورک آسانتر می‌شود مردم برای کاهش آلودگی هوای تهران دست به دست هم دهند امضای قرارداد همکاری ایران و ژاپن برای کاهش آلودگی هوای تهران آلودگی هوا به کلیه‌ها هم رحم نمی‌کند تهرانی‌ها در تابستان، 88 روز هوای سالم تنفس کردند هوای سالم پایتخت در نخستین روز پاییز کابوس برقی شدن محصولات مازراتی از سال 2019 واقعیت دارد؟! هوای سالم تهران در آخرین روز تابستان خودروسازان باید در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کنند هوای پایتخت سالم است هوای تهران در روزهای پایانی هفته سالم است نسخه آلودگی تهران را برای شهرهای دیگر نپیچیم کاهش تعداد روزهای ناسالم پایتخت در نیمه دوم سال با تمهیدات پیش‌بینی شده خودروهای برقی به سرنوشت دوگانه‌سوزها دچار نشوند شارژ خودرو در 15 دقیقه با ربات جدید تسلا +عکس تداوم کیفیت هوای سالم در تهران خودروسازان اراده‌ای برای تولید خودروهای برقی ندارند پورشه خودروی برقی 85 هزار دلاری می‌سازد هوای تهران سالم است احداث بزرگترین ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی در آلمان نیمی از آلودگی هوای تهران به علت تردد کامیون‌هاست هوای تهران سالم است هوای تهران سالم است پیشتازی آسیا در خروج خودروهای بنزینی هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس لیدرهای تولید خودروهای برقی را بشناسید مصوبه کاهش آلودگی هوا 20 سال پیش تصویب شد فولکس واگن 80 مدل الکتریکی تولید خواهد کرد تداوم هوای سالم در تهران اوپل خودروساز برقی می‌شود سود خودروهای برقی برای مشتریان چقدر است؟ چین در حال بررسی زمان کنار گذاشتن خودروهای سوخت متعارف است کیفیت هوای پایتخت سالم است آلودگی هوا خواب را هم مختل می‌کند صنعت خودرو هند درگیر چالش الکتریکی شدن چین به دنبال ممنوعیت تولید بنزینی هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تداوم روند صعودی تیراژ خصوصی‌ها نسخه جهانی رنو برای بازار ایران تولید خودروهای برقی و هیبریدی به زودی از خودروهای بنزینی پیشی می‌گیرد 20 درصد قیمت تمام شده خودرو مربوط به تامین مالی است هوای تهران در آستانه ناسالم شدن ضعف سیستماتیک نظارت سازمان محیط زیست بر صنعت خودرو حضور ایران خودرو در نمایشگاه صنعت ارمنستان هوای تهران «سالم» است تداوم هوای سالم در پایتخت شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد هوای چهارمحال و بختیاری در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد نسخه ویژه رنو برای خانواده توینگو +تصاویر معرفی خودروی برقی آلکرافت GT در ماه جاری میلادی هوای پایتخت سالم است مراقبت ازهوای پاک شیرازبا جمع آوری خودروهای فرسوده آینده‌نگاری خودروسازی در انقلاب 2030 شیراز همچنان رکورددار هوای پاک و سالم دربین کلانشهرها هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره تداوم هوای سالم در تهران شورای پنجم با همکاری شهرداری تهران آلودگی هوا را کاهش خواهد داد هوای تهران سالم است برق و خورشید جایگزین مصرف بنزین در ایران می‌شود؟ صنعت قطعه سازی باید احیا شود هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تداوم هوای سالم در پایتخت رونمایی از تازه ترین مدل خودروی برقی ب ام و پیش‌بینی هوای سالم برای تهران طی امروز و فردا برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا برنامه داریم هوای پایتخت سالم است جایگزینی خودروهای برقی به‌جای احتراقی +نمودار هوای تهران «سالم» است صنعت خودرو به جان مردم اهمیت دهد شرکت های خودروساز اروپایی در معامله با ایران ترسی از ترامپ ندارند خلاقیت آئودی برای افزایش مسافت خودروهای برقی برنامه اشکودا برای تولید خودرو ارزان قیمت در ایران هوای پایتخت در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس مجموعه ای از خودروهای کلاسیک فوت سالانه 35 هزار نفر در ایران بر اثر آلودگی هوا هیجان خودروسواری در بورس هوای پایتخت سالم است سقف‌های خورشیدی برای آئودی با 45 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت هوای تهران سالم است شرکت «ال جی» برای خودروهای برقی قطعه می سازد همکاری فورد با چین برای تولید خودروهای برقی هوای پایتخت سالم است 20راهکار برای کاهش ترافیک و آلودگی هوای پایتخت رشد اجاره خودروهای برقی در مادرید هوای پایتخت ناسالم است تولید چند سواری متوقف شد سهم‌خواهی صنعت خودرو از «مذاکرات نفتا» آلودگی هوا در صدر شکایت‌های مردم پردیس گاز و برق کابوس تازه بنزین هوای تهران سالم است دوچرخه، پایانی برای سیطره خودروها آلودگی هوا موجب افزایش استرس دانش‌آموزان می‌شود جاده ها حذف می شوند! رشد خودروهای برقی؛ چالشی پیش روی تقاضای نفت هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس است خداحافظی با خودروهای بنزینی تا سال 2040 پرطرفدارترین خودرو برقی در چین، هزار دلار! معرفی شارژرهای بدون سیم برای خودروهای الکتریکی سامانه‌های داخلی اشتراک سفر سرگردانند پیش‌بینی ناسالم شدن هوای تهران برای گروه‌های حساس تهران سی و ششمین شهر آلوده جهان است تولید ملکه باتریها برای خودروهای برقی تداوم هوای سالم در پایتخت حذف و اضافه مقررات خودرویی «قانون هوای پاک» آماده ابلاغ شد آلودگی هوا، موضوع بیشترین شکایت‌های ساکنان ملارد هوای پایتخت سالم است وزیر جدید و چالش صادرات خودرو تداوم هوای سالم در پایتخت جایگزینی2000 خودرو سنگین فرسوده با همت بانک صادرات میتسوبیشی خودروی برقی به بازار ایران عرضه می‌کند نوسازی خودروهای سنگین، کاهش آلودگی هوا را در پی دارد تایید لایحه «هوای پاک» توسط شورای نگهبان عرضه خودروی الکتریکی 5 هزار دلاری در چین رکوردشکنی خودروی برقی تسلا و طی هزارکیلومتر با یک بار شارژ استفاده مرسدس-بنز از چاپ 3 بعدی برای قطعه سازی هوای برخی مناطق پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بخش خصوصی برای تولید خودرو برقی در زنجان چهارمین عامل افزایش قیمت وارداتی ها شناسایی شد تهران؛ در آستانه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس هوای پایتخت در روز تحلیف صاف خواهد بود هوای پایتخت امروز برای گروه‌های حساس،ناسالم است آلودگی هوای در 6 منطقه کلانشهر مشهد ضرورت اسقاط خودروهای فرسوده برای کنترل آلودگی هوا آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S6همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد پیش‌بینی کیفیت هوای سالم برای فردا داخل کابین تسلا مدل 3 را ببینید+تصاویر استراتژی تهاجمی فیات-کرایسلر در زمینه خودروهای الکتریکی هوای تهران امروز سالم است سرمایه‌گذاری‌‌ بیشتر آلمان در بخش تولید خودروهای برقی تداوم هوای سالم در تهران کیفیت هوای چهار منطقه از مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت چرا قرارداد تندر90 امضا نشد؟ ایران، سکوی جهش پژو شد هوای تهران امروز سالم است تولید اولین خودروی برقی ویژه مناطق صعب العبور 80درصد هوای تهران در تیرماه سالم بود استمرار هوای سالم در تهران تعویض کاتالیست خودرو چقدر خرج دارد؟ استمرار هوای سالم در تهران افزایش فروش سالانه صنعت خودرو به 28 میلیارد دلار منوعیت تردد خودروهای جدید دیزلی و بنزینی در انگلیس حداکثر هزینه تعویض کاتالیست 500 هزار تومان است تاثیر آلودگی هوا در بروز بیماری‌های مزمن تنفسی بوگاتی هم الکتریکی خواهد شد هوای پایتخت امروز سالم است دولت سهمش در خودروسازی‌ها را واگذار کند حل آلودگی هوا با کمک اینترنت اشیاء خودروهای سبز با کدام برق استارت می‌خورند؟ پیش‌بینی هوای ناسالم در تهران برای گروه‌های حساس تیبای برقی طراحی شد ضربه فنی خودروهای آلاینده هوای پایتخت برای گروه‌های حساس،ناسالم شد ضرورت توجه شوراها به آلودگی هوا، امواج و نور حدود معاینه فنی از فردا سختگیرانه‌تر می‌شود هوای تهران سالم است ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده در محدوده طرحLEZ باید برای آلودگی هوای چند ماه آینده آماده شویم هوای سالم آخر هفته پایتخت یک سوم خودروها تا سال 2040 الکتریکی خواهند بود تداوم هوای سالم پایتخت بررسی مشکلات مالی صنعت خودرو کشور امضای دو قرارداد برای رفع آلودگی هوا تا 5 سال آینده 40 درصد مردم خودرو الکتریکی می‌خرند خودروهای برقی 8 میلیون بشکه در روز تقاضای نفت را کاهش می‌دهند احداث نخستین واحد تولید خودرو برقی کشور در زنجان هوای پایتخت سالم است لایحه هوای پاک اصلاح شد اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران مدعی ساخت خودرو برقی محکوم شد هوای پایتخت سالم است بازگشت به ایران پژو را احیا کرد لوکس های تایوانی در راه ایران لزوم نصب کاتالیست در ناوگان عمومی درون‌شهری البرز هوای تهران امروز ناسالم برای گروه‌های حساس است نصف خودروهای پورشه تا 2023 الکتریکی می‌شوند خودمختاری در اجرای مقررات خودرویی؟ 20 درصد خودروهای ما تا 2020 فاقد آلایندگی خواهند شد هوای پایتخت امروز سالم است خودروی لوکس برقی که از فراری هم سریع تر است هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس آیا گرما آلودگی هوا را تشدید می‌کند؟ ملی‌گرایی از تولید تا طراحی ساخت بزرگ‌ترین شهر جنگلی جهان برای مقابله با آلودگی هوا+تصاویر فضای تپه ای بسیار از شهرهای کشورمان مانعی برای توسعه خودروهای برقی است دوچرخه ای که دستگاه تصفیه هوا دارد! آغاز طرح جمع‌آوری فیلترهای هوای غیراستاندارد خودرو در البرز نخستین نمونه خودروی جدید تسلا ساخته شد هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس شد جولان 187 هزار تاکسی فرسوده در کشور ایجاد 10 هزار فرصت شغلی نتیجه اجرای لایحه هوای پاک حدود مجاز جدید معاینه فنی خودروها از ابتدای مردادماه اعمال می شود هوای تهران سالم است تصمیم فرانسه برای ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی تا سال 2040 هوای تهران در آستانه ناسالم شدن بررسی مجدد معضل آلودگی هوای انگلیس در دادگاه 8 شلیک آلودگی هوا به سلامت شما کیفیت هوای تهران در مرز ناسالم هوای پایتخت ناسالم است استقبال شرکت های معتبر دنیا برای انتقال دانش فنی به ایران ذرات آلاینده هوا موجب مقاومت به انسولین و افزایش احتمال دیابت نوع 2 می‌شود این بار گرما آلودگی هوای تهران را تشدید کرد سایپای امروز در مسیر بهره وری و سودآوری است مبلغ دریافتی 50 درصد قیمت پژو 2008 نیست توسعه صنعتی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است هوای تهران ناسالم است هوای تهران ناسالم است یک قوچ و دو روح تبلیغات رضوانی برای "محکم ترین شاسی بلند جهان" +تصاویر گردهمایی هوادران فراری در ایتالیا +تصاویر چرایی تمایل نداشتن سرمایه گذاران غیرچینی و فرانسوی در صنعت خودرو کیفیت هوای پایتخت آخر هفته سالم است اولین استون مارتین برقی +عکس هوای تهران سالم است کیفیت هوای خرداد امسال، بهتر از شش سال اخیر شنبه سالم پایتخت اهواز، آلوده‌ترین شهر کشور در طولانی‌ترین روز سال تجربه نروژی توسعه خودروهای برقی هوای تهران ناسالم شد فاز نخست برقی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی با پنج هزار دستگاه تاکسی کلید می خورد هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس با یک بار شارژ خودرو، 650 کیلومتر برانید خودروی الکتریکی ارزان رقیب «تسلا» می شود سهم سالانه هر تهرانی از تولید آلودگی هوا؛ 80 کیلوگرم استمرار هوای سالم در تهران یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد تلاش ستاد نانو برای رفع یکی از چالش‌های صنعت خودروسازی کیفیت هوای تهران سالم است خودروهای گازسوز بازار چند؟ +جدول انقلاب خودروهای برقی به رهبری چین کاهش ترافیک و آلودگی هوا در سایه توسعه مترو آلودگی هوا به DNA دانش‌آموزان آسیب می‌زند آغاز ساخت 100 خودروی برقی دوسرنشین «یوز» تولید انبوه خودروهای برقی در اندونزی تعداد خودروهای الکتریکی جهان چه میزان است؟ (+نمودار) 2 میلیون خودروی برقی در جاده‌ها فروش خودروهای الکترونیکی در هند نصب دستگاه سنجش آلودگی هوا بر روی خودرو گوگل+عکس هوای تهران «سالم» است مدت زمان شارژ خودروی الکتریکی کاهش می یابد سایه سنگین بهره‌های بانکی بر صنعت خودروسازی مراکز تولید خودروی ایران را بشناسید نمایش اتوبوس‌های برقی هیوندایی +عکس کیفیت هوای تهران سالم است سایپا جزو ده بنگاه اقتصادی منتخب برای اجرای چرخه بهبود بهره وری است وزیر صنعت دولت دوازدهم از تصمیمات لحظه‌ای خودداری کند تجربه ژاپن در تولید خودروهای برقی آزمون بزرگ قطعه‌سازان در پسابرجام حرکت خودرو بر مدار افزایش تولید بازار پر فراز و فرود خودروی داخلی مدل مذاکرات با خودروسازان خارجی باید تغییر کند هوای تهران سالم است جایگاه ایران در آینده بازار جهانی خودرو کجاست؟ سهم خودرو از اشتغال صنعت به 12 درصد می‌رسد خودرو مسابقه‌ای ب ام و رونمایی شد +تصاویر پیش‌بینی آینده صنعت خودروی جهان در 2020 خودروهای برقی کرایه‌ای؛ ابتکار تازه چین برای با مبارزه آلودگی هوا معایب و مزایای ادغام برای صنعت خودرو سهم 2 درصدی ایران از تولید خودرو جهان تا 8 سال آینده خودروهای بنزینی به تاریخ می‌پیوندند هوای تهران سالم است ضرورت تمرکز شورای پنجم تهران بر مقوله کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل ریلی آلودگی هوای ناشی از ترافیک، کودکان را پیر می‌کند هوای زنجان برای گروه های حساس ناسالم است هوای ارومیه آلوده شد شرایط مطلوب کیفی هوا در پایتخت بازگشت هوای سالم به پایتخت کربن سیاه هوای تهران، احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهد هوای تهران برای گروه‌های حساس تا روز جمعه ناسالم است ضرورت تجدید نظر مسوولان در عوارض آلایندگی به پیشوا کمک معاونت علمی برای پیگیری اخذ استاندارد و تجاری‌سازی خودروی برقی کربن سیاه هوای تهران، باعث مرگ‌ زودرس می‌شود هوای پایتخت سالم است لایحه هوای پاک مشکل آلودگی شهر اراک را رفع نمی کند آلودگی هوا خواب را مختل می‌کند اردیبهشت پاک در تهران هوای تهران سالم است ممنوعیت تردد هزاران خودرو در پایتخت مکزیک مقصد تازه مینی‌بوس‌های فرسوده در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ هیوندای kona در پرتغال دیده شد شرکت فورد 10 درصد نیروی انسانی اش را اخراج می کند تایلند هدف جدید صادارتی خودروهای چینی دوچرخه ای با قابلیت پاکسازی هوا آلودگی هوای کلانشهرها در دولت یازدهم کاهش یافت چرا تهران به سختی نفس می‌کشد هدف آلمان برای برقی‌ها محقق نمی‌شود راهکار جدید محققان برای مقابله با آلودگی هوا شارژ خودرو الکتریکی در 5 دقیقه! چالش خودروهای برقی در مناظره سوم استقبال صنعت خودروسازی آلمان از پیروزی ماکرون در انتخابات فرانسه بعداز20سال دستگاه‌های مسئول کنترل آلودگی‌هوا مشخص شدند پیوند اینترنت و دوچرخه، ابتکار چین برای کاهش آلودگی هوا پایتخت نشینان روزهای سالم را سپری می‌کنند توییت ابتکار درباره خودرو برقی خودروهای برقی ایرانی در مسیر کاربردی‌سازی وضعیت هوای پایتخت سالم است آلودگی تهران با تردد شبانه 100 هزار خودرو سنگین هند برای کاهش آلودگی هوا مشتری ال پی جی ایران شد ب ام و X5 در چین تولید می‌شود وضعیت هوای تهران سالم است هوای تهران روزهای سالم را تجربه می‌کند تعطیلی مدارس راهکار کاهش آلودگی هوا نیست تزریق حیات بخش رنو zoe قهرمان خودروهای الکتریکی در بازار اروپا هوای پایتخت سالم است پایتخت نشینان سالم نفس بکشند دولت در جاده شکل‌گیری خودروساز سوم جان برجام و جان خودروسازی هر سال 34هزار تن آلودگی هوا در منطقه12 منتشر می‌شود ثبت 20 روز هوای سالم متوالی در تهران وضعیت هوای تهران سالم است وضعیت هوای تهران سالم است برنامه راهبردی صنعت خودرو منتشر شد W15 460 اسب بخاری به اندازه پراید می‌سوزاند تداوم هوای سالم در تهران هوای تهران در شرایط سالم است اختراع سیستم جدید ترمز خودکار برای خودروهای برقی انتشار تصویری از کامیونت تسلا میزان بنزن هوای تهران سال های 89 و 90 بیش ازهزار قسمت در میلیارد بود ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا آنلاین می‌شوند حذف 900 هزارخودروی فرسوده و توزیع بنزین یورو4 از گام های دولت برای رفع آلودگی هوا کمک 12.5 میلیونی جایکا ژاپن برای رفع آلودگی هوا غفلت کاندیداهای ریاست‌جمهوری از عوامل اصلی آلودگی هوا اقدامات دولت در کاهش آلودگی هوای تهران موثر بوده است هوای پایتخت سالم است وضعیت هوای تهران سالم است آلودگی‌هوا و خطر مرگ سالانه 3 میلیون چینی تجربه شرقی در تولید خودروهای پاک تداوم هوای مطلوب در تهران ربات، خطری که جان صنعت خودرو را تهدید می‌کند وضعیت هوای پایتخت سالم است استنشاق 10 میلیون ماده سمی حین رانندگی و حضور در اتومبیل هوای پایتخت همچنان سالم است حفظ سامانه ضدقاچاق در دقیقه 90 40 میلیون انگلیسی در آلودگی هوای غیرمجاز نفس می‌کشند ضرورت کاهش سن معاینه فنی به یکسال هوای پایتخت همچنان سالم است سه استراتژی تولید برقی‌ها در دولت فروردین امسال بیشترین روز ناسالم را نسبت به سه سال قبل داشت تهران؛ پایتختی که به سختی نفس می‌کشد رشد 39 درصدی تولید خودرو در کشور هوای تهران سالم است شورای رقابت دست خودورسازان را باز بگذارد ملاحظه مردم را می‌کنیم ثبت نهمین روز هوای پاک در تهران تداوم هوای سالم در پایتخت هوای پایتخت سالم است هوای مشهد سالم است کاهش مضرات آلودگی هوا با مصرف ویتامین B بررسی لایحه پاک در مجلس و مصوباتی که می‌تواند هوای کلانشهر‌ها را قابل تنفس کند هوای مشهد سالم است هوای پایتخت پاک است کیفیت هوای 7 منطقه مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد بازگشت هوا به شرایط سالم بعد از دو روز ناسالمی انگشت اتهام آلایندگی به سمت خودروهای دیزلی با افزایش آلودگی هوا در انگلیس آلودگی هواسطح کلسترول خوب را کاهش می‌دهد هوای چهارمحال و بختیاری همچنان ناسالم است کیفیت هوای تهران همچنان ناسالم است هوای پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است آلودگی هوای فروردین رکورد زد هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم قرار دارد نمایشگاه شانگهای در قرق برقی‌ها کیفیت هوای پایتخت همچنان سالم خودروسازان ملزم به رعایت حقوق مصرف‌کنندگان هستند پیش بینی تداوم هوای سالم در تهران واحدهای آلاینده هوا 3 تا 5 برابر جریمه می‌شوند وظیفه مراکز صنعتی، تولیدی و خدماتی به استفاده از سوخت استاندارد هوای چهارمحال و بختیاری در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان در شرایط سالم تداوم کیفیت هوای سالم در پایتخت کاهش آلودگی هوا و ترافیک با نرم افزار یک دانشجو خط تولید مینی بوس ایرانی افتتاح شد امسال تولیدات ملی در زمینه‌های مختلف افزایش می‌یابد افتتاح خط تولید سمند در سمنان هوای تهران سالم است لابی‌ها به نتیجه رسید؛ هزینه کاهش آلودگی‌هوا از جیب مصرف‌کننده هوای پایتخت سالم است مشکل شماره‌گذاری خودروهای برقی رفع شد استفاده از هوش مصنوعی برای تولید باتری خودرو هوای تهران پاک است این خودرو به راننده نیاز ندارد آس‌های هفت‌گانه جیپ هوای پایتخت سالم است صنعت خودرو خودکفا شود بیش‌فعالی از نوع خودرویی بازی تغییر می‌کند رنگین‌کمان ده‌رنگ سال 1395 هدفگذاری تولید 1.5میلیون خودرو در سال 96 از جعبه تا قوس هوای پایتخت «پاک» شد هوای تهران سالم است رو به پایین! عجیب ترین سبک انتقال کیفیت هوای تهران همچنان سالم است پاکسازی هوا با بیلبوردهای تبلیغاتی! کیفیت هوای امروز تهران سالم است صنعت خودرو رقابتی شود کمپانی BMW رسما به رقابت های فرمول E پیوست هوای تهران در قاب تصویر گردش هوای تهران همچنان بر مدار « سلامت» دوچرخه‌سواری در کشورهای تولیدکننده مدرن‌ترین خودروها هوای پایتخت سالم است هوای پایتخت سالم است کیفیت هوای 9 منطقه مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد مسکو در زمره آلوده‌ترین مناطق روسیه سرمایه‌گذاری 300 میلیارد دلاری چین در مدرن‌سازی صنایع نقش ویتامین B در مقابله با آلودگی هوا ولوو با ساخت خودرو برقی ارزان‌تر از تسلا به دنبال تسخیر بازار است آخرین سه شنبه سال مسبب افزایش آلاینده‌ها در تهران نجات تهران با موتور سیکلت برقی رشد فروش جهانی اشکودا در ماه فوریه هوای پایتخت سالم است هوای پایتخت در وضعیت سالم است علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران رتبه نخست رشد تولید خودرو در جهان به ایران رسید نکاتی برای انتخاب بهتر در بازار خودرو مجوز تولید موتورسیکلت‌های برقی صادر شده است هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است هوای تهران سالم است برخورد با 32 هزارو 245 تخلف زیست محیطی خودروها در مشهد در سال جاری کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم قرار دارد وضعیت هوای تهران سالم است حل معضل آلودگی هوا نیازمند مدیریت واحد است آلودگی هوا در پیچ و خم موازی کاری دستگاه‌ها ممنوعیت استفاده از خودروهای دیزلی در پروژه‌های شهری بدون برگه معاینه فنی معتبر راه‌اندازی 5 خط اتوبوس برقی در منطقه 12 تهران ابتکار: امسال 257 روز سالم و پاک در تهران داشته‌ایم ارائه تسهیلات حمایتی برای خرید خودروهای برقی در نیویورک وضعیت هوای پایتخت سالم است خسارت 400 میلیونی هر اتوبوس فرسوده به جان شهروندان تهرانی تولید باتریهای غیرقابل احتراق برای موبایل و خودروهای برقی آلودگی هوا باکتری‌های دستگاه تنفسی را تغییر می‌دهد خودروهای برقی میان‌بر فرار از آلودگی مهار دیو آلودگی تبریز با نوسازی ناوگان عمومی هوای مشهد سالم است هوای تهران در شرایط سالم است کاستی‌های زیادی برای حل مشکل آلودگی هوا وجود دارد هوای تهران سالم است آماده‌باش در مراکز معاینه فنی خودرو تنها راه نجات تهران از آلودگی هوا، توسعه مترو است هوای «سالم» پایتخت در روزهای پایان هفته شماره گذاری خودروهای برقی ساخت دانشگاه آزاد به زودی آغاز می شود ارومیه دومین شهر کشور از نظر تردد خودروهای فاقد استاندارد هوای تهران در شرایط سالم است امضای قرارداد طراحی و تولید پلت‌فرم خودرو خسارت 18 هزار میلیارد تومانی آلودگی هوای تهران در هر سال کاهش 80 درصدی آلاینده‌ها با استفاده از خودروهای برقی خسارت 18 هزار میلیارد تومانی آلودگی هوای تهران در هر سال افزایش ناپایداری‌های جوی و بهبود کیفیت هوای پایتخت فردا، گردهمایی فصلی خودرو‌های برقی در وزارت نیرو برگزار می‌شود افتتاح خط 7 مترو تهران تا 10 روز آینده امروز هوای تهران سالم است صفر تا صد سامانه پیش بینی آلودگی هوا هوای پایتخت با شاخص 75 در شرایط سالم است خودروها؛ متهم ردیف اول آلودگی هوای کرج خودروها قبل از 5 سال معاینه فنی شوند اجباری‌شدن 8 استاندارد برای خودروهای ساخت داخل خودروها عامل 85 درصد آلودگی هوای تهران هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد راهکارهای سنتی و نوظهور مقابله با آلودگی هوا در جهان پیشنهاد فرانسه برای پیش‌بینی آلودگی هوای تهران 70 هزار خودرو فرسوده در اصفهان تردد می‌کند وعده آلودگی‌هوا برای شهر‌های بزرگ، باران برای شرق هوای پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد سهم ٢٥ درصدی خودرو از رشد صنعت برنامه وزارت صنعت در حوزه واردات خودرو نقش مترو در کاهش آلودگی های زیست محیطی پایتخت هوای تبریز برای دومین روز متوالی در وضعیت ناسالم قرار گرفت هوای تهران تا فردا مطلوب می‌شود هوای تبریز در وضعیت ناسالم قرار گرفت افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران تردد 1.2 میلیون خودروی فرسوده عامل مهم آلودگی هوا در کلانشهرهاست آلودگی هوا سالانه بیش از یک میلیون نفر را در هندبه کام مرگ می کشاند پیش‌بینی تداوم هوای «ناسالم» در تهران تصویب تعطیلات زمستانی مدارس در دولت هوای تهران‌ از فردا ناسالم برای همه گروه‌های سنی واردات خودرو با رعایت ضوابط آزاد است ساخت و آزمایش هزاران بولت برقی خودران جنرال موتورز هوای شهر تهران در شرایط پاک قرار گرفت هوای تهران «سالم» است کاهش مرگ و بیماری های ناشی از آلودگی هوا در دولت یازدهم کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد موافقت اتحادیه اروپا با شبکه شارژ خودروی برقی آلمان «نفس‌های شهر»؛ جشنواره‌ای با موضوع آلودگی‌هوا هزینه آلودگی هوای لندن 3.7 میلیارد پوند در سال است پیش بینی تداوم هوای مطلوب در تهران آغاز فروش خودروهای برقی آمریکایی در خاورمیانه محدودیت تردد خودروها در پکن به دلیل آلودگی هوا عرضه خودروهای برقی دایملر در آمریکا و کانادا هوای تهران فردا هم «سالم» است وقوع نیمی از تلفات آلودگی هوای 2015 در چین و هند تجربه خودروهای برقی در چین آلودگی هوا در اروپا 27 برابر کشنده‌تر از چین است نقش توسعه شهری بر مبنای حمل‌‌‌ونقل‌ عمومی در کاهش آلودگی‌‌های ناشی از ترافیک هوای مشهد در وضعیت سالم قرار دارد راز بقای خودروهای قدیمی طرح توسعه شرکت یدکی موتور ایران در ساوه افتتاح شد هپکو مشکلات پیچیده ای دارد صنعت خودروسازی حال خوبی ندارد هوای تهران سالم است کیفیت هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم صنایع خودروسازی کشور امسال رشد 40 درصدی داشته است هوای 13 نقطه مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد استفاده آزمایشی خودروهای برقی عمومی در برخی نقاط تهران کیفیت هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد هوای پایتخت سالم است آلودگی هوا از عوامل بروز آلزایمر است روزهای آلوده زمستان پایتخت به 30 رسید هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است پیش بینی تداوم هوای آلوده در تهران جریمه خودروسازان انرژی پاک در چین هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است هوای مشهد پاک و سالم است احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران افت دوباره قیمت نفت تا 10 سال دیگر هوای پایتخت امروز و فردا در وضعیت سالم است زدن ماسک بر صورت مجسمه پیروزی برلین در اعتراض به آلودگی هوا کیفیت هوای تهران با عدد 109 برای گروه‌های حساس، ناسالم است کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرارگرفت دود ناشی از خودروهای دیزل برای سلامتی شهروندان خطرناک است نباید برای کاهش آلودگی‌ها فعالیت انفعالی داشت تداوم هوای پاک در پایتخت آلایندگی های متحرک از دغدغه های اصلی عرصه زیست محیطی است امروز و فرد هوای تهران سالم است بزرگترین مرکز شارژ با باتری جهان راه اندازی می شود هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار گرفت سربازان خط‌مقدم آینده حمل‌و‌نقل شهری وضعیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد اثر آرام برجام روی صنعت خودرو ایران دهمین مونتاژکار رنو در جهان شناخته شد هوای تهران «سالم» است پیش‌بینی سهم 4درصدی خودرو در تولید ناخالص داخلی سرشناس‌ترین میهمانان همایش بین‌المللی خودرو منع تردد خودروهای دیزلی قدیمی در پاریس کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت وضعیت هشدار آلودگی هوا در انگلیس کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار زنگ خطرآلودگی هوا با ورود خودروهای خارجی فرسوده به کردستان راهکار کاهش 25درصدی آلودگی هوای تهران نقش دولت در شارژ خودروهای برقی شناسایی سود و رشد ارزش پرتفوی در سبد دی ماه "خبهمن" هوای تبریز بالاخره بعداز روزها در وضعیت سالم قرار گرفت محدودسازی واردات خودرو در ایران و آمریکا راه اندازی سیستم سنجش آلودگی هوا در ملارد بی توجهی به یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا آسمان تهران، همچنان ناسالم است تمهیدات لازم در لایحه هوای پاک جهت کاهش آلودگی هوا اتخاذ شود نبض آلودگی همچنان در هوای تهران می زند آلوگی هوا نقض حقوق شهروندی است ارائه گزارش اقدامات دولت برای بهبود هوای کلانشهرها با «ماسک فیلتردار» نفس بکشید اینجا هوا به میل تو تغییر می کند تداوم آلودگی هوا تا فردا بازدید رییس جمهور و اعضای هیات دولت از خودروهای برقی ساخت داخل ضرورت طراحی خودروهای برقی در سایپا آلودگی نفسگیر کلانشهر‌ها در روز «هوای پاک» آلودگی هوای تهران سالی 5800 نفر تلفات دارد انتقاد شدید مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا از تصویب یک مصوبه ضد محیط زیستی در اوج آلودگی هوا برخورداری از هوای پاک، حق شهروندان است هوای آلوده، در روز هوای پاک دستیابی هرچه بهتر به هوای پاک در گرو همکاری همه دستگاه هاست مترو چگونه می‌تواند به کاهش آلودگی هوای پایتخت کمک کند؟ درمان آلودگی هوا فقط بهبود کیفیت سوخت نیست بررسی راهکارهای کاهش آلودگی هوای مشهد توسعه حمل و نقل پاک تنها راه حل کاهش آلودگی هوا است امیدواریم به زودی لایحه هوای پاک وارد صحن مجلس شود کاهش روزهای هوای ناسالم زمان‌بر است معاینه فنی خودروهای سنگین یکپارچه شد الزام خودروسازان به رعایت استاندارد یورو4 در تولیدات روز هوای پاک هم رنگ آلودگی گرفت خسارت سنگین آلودگی هوا به اقتصاد آلودگی هوا ناشی از تردد خودروها در اردبیل قابل محاسبه نیست خودرو 3 سیلندرکم مصرف به زودی وارد بازار می شود نقش شهروندان در آلودگی هوا چیست؟ برچسب آلایندگی خودرو در پاریس اجباری شد سه گام موثر در کاهش آلودگی هوا همایش روز «هوای پاک» آغاز شد هر تاکسی پیکان سالانه هم وزن خودش آلودگی هوا تولید می کند! استفاده از حمل و نقل عمومی در روز «هوای پاک» رایگان شود برگزاری هفته هوای پاک با شعار "اینجا هوا به میل تو تغییر می‌کند" تصویب دو مصوبه کلیدی درباره آلودگی هوا در دولت توسعه حمل و نقل ریلی، راه‌حل معضل ترافیک است هوای مشهد آلوده است هوای تهران در آستانه روز هوای پاک همچنان ناسالم است مروری بر تدابیر دولت برای رسیدن به هوای «پاک» نوسازی10هزار تاکسی«نو» و ورود 200تاکسی هیبریدی آمریکا از چین و اروپا در تولید خودروهای برقی عقب افتاد تغییر تقویم آموزشی با رویکرد کاهش آلودگی هوا محکوم به شکست است نفس تهران دوباره گرفت آلودگی مجدد هوای پایتخت از روز سه‌شنبه کاهش مدت زمان معاینه فنی خودروها در انتظار تصویب مجلس شهردار پکن چگونه با آلودگی هوا مقابله می‌کند؟ آلودگی هوا؛ سومین عامل خطر مرگ‌ومیر در کشور راهکار برون‌رفت از آلودگی هوا افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی است «باد» کیفیت هوای تهران را پس از 8 روز سالم کرد استفاده از وسیله حمل‌ونقل عمومی در روزهای هشدار، رایگان شود تعطیلی مدارس و تغییر فصل مشکل آلودگی را حل نمی کند برخورد با 26 هزار دستگاه خودروی آلاینده محیط زیست در مشهد شهروندان در آلوده‌ترین دی ماه 3سال اخیر تنفس می‌کنند هوای تهران ناسالم است تابوهایی که در صنعت خودرو شکست مناظره به ایستگاه آلودگی هوا رسید تازه وارد کره ای برقی می شود هوای تهران همچنان ناسالم است خودروهای لوکس با فناوری سریع تر و سبک تر می شوند مغز چرخ‌دار هوندا رونمایی شد سال برقی‌ها؟ خودران‌ها؟ یا هیچ‌کدام؟ تاثیر بازار ایران برافزایش فروش پژو هوای تهران همچنان ناسالم است کاهش موقتی آلودگی‌ هوای تهران به مدد باد تعطیلی مدارس در روزهای ناسالم هوا از روی ناچاری تداوم آلودگی در تهران هوای آلوده منازل خود را با گیاهان تصفیه کنید هوای تهران همچنان ناسالم است جابجایی تعطیلات تابستانه؛ راه فرار از هوای آلوده در زمان آلودگی هوا چه کنیم؟ چهارشنبه از آلودگی هوا کمتر می‌شود هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته در کشور مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن آلودگی هوای تهران برای برخی مناطق به «وضعیت بحران» رسید کیفیت هوای ارومیه به مرز هشدار رسید هوای تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت شارژ با احتیاط خودروهای برقی در ایران مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران فرداهم تعطیل شدند بالا نرفتن شاخص آلودگی هوا از عدد 160 نتیجه اقدامات دولت است! کلانشهرها در سیطره آلاینده‌ها ارتباط آلودگی هوا با بروز سکته مغزی افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی تا فردا هوای تهران همچنان ناسالم است ابتدایی‌ها، پیش‌دبستانی ها و مهدهای کودک تهران فردا تعطیل شدند آلودگی هوا تا اطلاع ثانوی مهمان آسمان تهران است شاخص کیفیت هوای کلان‌شهرها‌ ناسالم برای همه گروه‌های سنی‌ سرخه‌حصار پاک‌ترین و یافت‌آباد آلوده‌ترین منطقه تهران افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر تهران سرمایه‌گذاری چند میلیارد پوندی چین برای مقابله با آلودگی هوا کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه می دهد آلایندگی مهم ترین عامل عدم دریافت گواهی معاینه فنی آلودگی هوا تا 35 درصد احتمال بروز سکته مغزی را افزایش می‌دهد هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت آغاز هفته با افزایش آلودگی در کلانشهرهای کشور افزایش آلایندگی ها در کلان شهرها کیفیت هوای تهران از روزشنبه کاهش پیدا می کند استفاده از خودروهای شخصی را کم رنگ کنیم آلودگی گسترده هوا در 72 شهر چین تنگی نفس از ارس تا بیستون افزایش غلظت آلاینده‌ها از جمعه کیفیت هوای هفت منطقه مشهد در وضعیت هشدار باد آمد، هوای تهران پاک شد اگر به حقوق شهروندی اعتقاد دارید برای توسعه مترو فکری کنید دردسر آلودگی هوا برای میلیون‌ها چینی با شروع سال جدید پیش بینی تداوم آلودگی هوای کشور تا هفته آینده سعادت‌آباد آلوده‌ترین و اتوبان آهنگ پاکترین نقطه تهران برخورد با 22 هزار خودرو دودزا در تهران تردد شبانه کامیون های حمل نخاله و افزایش آلودگی تهران هوای تهران ناسالم برای گروههای حساس جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل نمی شود آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع آلودگی هوای شهر کرج بررسی شود تشدید برخورد با خودروهای دودزا کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم قرار دارد نمی توان منکر نقش خودروهای فرسوده در آلودگی هوای تهران شد شاخص آلودگی تبریز به 163 رسید هوای تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت کسادی بازار قطعه‌ساز آلمانی از گرایش به خودروهای برقی فنر تولید خودرو پرید افزایش ورود قطعات منفصله به کشور آلودگی هوا مدارس ابتدایی 4 شهرستان استان البرز را فردا تعطیل کرد در روزهای آلودگی هوا 30 نفر بیشتر فوت می‌کنند کدام خودرو امسال بیشتر تولید شد؟ آلودگی هوای تهران ادامه‌ دارد آغاز طرح ضربتی برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در البرز تشدید آلودگی هوا در مادرید و محدودیت تردد خودروهای شخصی هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت ایران تا 10 سال دیگر باید اول شود مثلث رشد قیمت در بازار خودرو شاخص کیفیت هوای تهران امروز در شرایط «سالم» قرار دارد تأکید ابتکار بر ارائه تسهیلات برای جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی باران، طلسم یک هفته‌ای آلودگی هوا را شکست اروپا در برابر خطر آلودگی شدید هوا کیفیت هوای 4 نقطه شهر مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد عرضه شارژرهای قدرتمند 350 کیلوواتی برای خودروهای برقی اعطای مجوز خودرو برقی به یک خودروساز چینی باران هم هوای آلوده تهران را پاک نکرد کیفیت هوای برخی مناطق تهران در شرایط قرمز قرار گرفت اعتراض زنان مغولستان به آلودگی هوا هوای مشهد همچنان در وضعیت هشدار هوای تهران ناسالم است تهران در تسخیر خودروهای تک سرنشین آلودگی هوای تبریز چالش آلودگی هوا و جولان آلایندگی ها هوای استان البرز از مرز هشدار گذشت موتورسیکلت های برقی 30 درصد از آلودگی هوای تهران را کاهش می دهند هوای شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم است مه آلودترین روز پایتخت تبریز ناسالم ترین روز خود را در سال جاری سپری کرد تهران در مه غلیظ فرو رفت+تصاویر اینورژن مسبب آلودگی شهرها نیست هوای تهران همچنان ناسالم است آلودگی هوای تهران «ناسالم برای گروه‌های حساس» دلیلی برای دولتی ماندن 20 درصد سهام خودروسازان وجود ندارد شمارش معکوس برای ورود اولین خودرو سانگ یانگ به ایران رفع آلودگی‌ هوا از امشب تمام مدارس پایتخت فردا باز است ضرورت استفاده روزانه از ماسک‌های ضد آلودگی هوا سرانجام طرح گسترش خودروهای برقی به کجا رسید؟ 2017؛ سال هیجان انگیز اتومبیل‌های برقی! تشدید برخورد با خودروهای دودزا در تهران کاهش آلودگی در روز آینده تمهیدات اورژانسی در 6 نقطه پایتخت به دنبال تشدید آلودگی هوا هوای شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم است تعطیلی مدارس هم دردی دوا نکرد دود غلیظ آلودگی هوا در گلوی دانش‌آموزان زنگ ورزش مدارس پایتخت فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل است پیش‌بینی شرایط ناسالم برای هوای تهران و 3 کلانشهر دیگر در روز شنبه هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه های حساس آلودگی هوای تهران به حد اضطرار رسید افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ +جدول سوم زمستان 95؛ هوای تهران در آستانه هشدار چرا دولت محیط زیست را ملزم به رفع آلودگی هوا نمی‌کند؟ تداوم هوای آلوده در تهران تا روز جمعه امسال هوای یک پنجم روزهای پایتخت آلوده بود دریافت یارانه خودروی سبز در چین دشوارتر می‌شود آلودگی هوا دهها پرواز هوایی چین را مختل کرد نقشه راه صنعت جهانی خودرو دست کیست؟ هوای تهران 208 روز سالم و 48 روز ناسالم بوده است انتشار کتابی درباره قوانین حقوقی آلودگی هوا استراتژی فولکس واگن برای سال 2025؛عرضه 30 مدل خودرو الکتریکی به بازار هوای تهران فردا برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود راه مقابله با آلودگی هوای تهران اعمال محدودیت وتعطیلی مدارس نیست ارسال نامه عدم شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری به رییس جمهور سونامی سکته و سرطان ناشی از آلودگی هوا ادامه دارد روزهای ناسالم در البرز امسال به نصف کاهش یافت خطرات جدی آلودگی هوا در مناطق شهریِ جهان عبور سرمایه‌گذاران خارجی از دالان بلاتکلیفی اجرای طرح زوج و فرد در چین خودروهای فرانسوی در صدر کم آلاینده‌ترین خودروهای اروپا ابهامات جایگزینی خودروهای برقی پاکی هوای تهران پایدار نیست هوای تهران پاک است تصاویری از طولانی ترین خودروی جهان تداوم شرایط مطلوب کیفی هوا تا پایان امروز اتومبیل‌های جدید تابلوهای راهنمایی-رانندگی را می‌خوانند ساخت خودروی لوکس برقی با 1000 اسب بخار قدرت و برد 640 کیلومتر هوای تهران سالم شد مدل تولید آلمانی و ساخت خودروهای برقی ابرخازن‌ها، آینده خودروهای برقی را تغییر می‌دهند سهم ناچیز آلمانی‌ها از بازار الکتریکی صدور مجوز تولید 100 هزار خودرو دیزلی نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو بی‌اشتهایی برای خرید خودروهای برقی میزان غلظت آلاینده‌ها از اواخر وقت امروز کاسته می‌شود هوای 9 منطقه مشهد در وضعیت هشدار هوای تهران همچنان ناسالم است به دنبال ایجاد تسهیلات ویژه برای حذف موتورهای کابراتوری هستیم هوای تهران باز هم ناسالم است روزهای پاک و سالم اصفهان به 149 روز افزایش یافت رقابت جهانی با استراتژی جایگزینی واردات؟ افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ‌ احتمال تبدیل ابر آلاینده به مه دودهای مرگبار توسعه حمل و نقل ریلی راه حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا است هوای پایتخت سالم است جنگجوی برقی چینی ها به زودی وارد اروپا می شود تعهد 4شهر جهان برای حذف وسایل نقلیه دیزلی تا سال2025 هوای آلوده برای دومین روز متوالی در مشهد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا‌ قاتل مخفی؛ آلودگی هوا این‌گونه ما را می‌کشد بررسی آلایندگی خودروهای دیزل در کلان شهرها با حضور متخصصان بین‌المللی مشهد روزی آلوده را سپری می کند آلودگی هوا و محدودیت تردد خودروها در پایتخت ایتالیا هوای کلانشهرها آلوده می‌شود هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت تدابیر اروپا و چین برای مهار غول آلودگی تشدیدبرخوردباخودروهای فاقد برگه معاینه فنی هوای شهر تهران همچنان در شرایط سالم قرار دارد طولانی‌ترین دوره آلودگی هوای سال با تهران چه کرد؟ هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار گرفت نقش سازمان حفاظت محیط زیست در موضوع آلودگی هوا نظارتی است هوای راکد و آلوده در شهرهای بزرگ اروپا آلودگی هوا میهمان ناخوانده و ماندگار مشهد هوای تهران برای "حساس‌ها" ناسالم شد آلودگی هوا و صدا فشارخون را افزایش می‌دهد هوای تهران سالم شد هوای مشهد برای پنجمین روز پیاپی آلوده است ساخت خودروهای برقی دایملر در چین پاریس با اوج‌گیری آلودگی هوا حمل‌ونقل عمومی را رایگان می‌کند آلودگی هوا در پاریس هوای شهر تهران با وجود باران در شرایط ناسالم قانون آلودگی هوا بازدارنده نیست افزایش بودجه و اختیارات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل معضل آلودگی هوا قانون کاهش آلودگی هوا اعمال نشده است بررسی لایحه هوای پاک با حضور لاریجانی و ابتکار مکزیکوسیتی چگونه از شر آلودگی هوا خلاص شد؟ هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار دارد باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود ابلاغ مصوبه دولت درباره کاهش آلودگی هوای کلانشهرها تمیزترین و آلوده‌ترین روزهای پایتخت در سال 94 تهران از تردد یک میلیون و 200 هزار خودروی فرسوده و موتورسیکلت کاربراتوری رنج می برد هوای مشهد در وضعیت هشدار هوای تهران پس از 6 روز سالم شد ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در چهار شهر بزرگ جهان گلایه شهرداری تهران از تولید نیم میلیون موتورسیکلت کاربراتوری با مجوز وزارت صنعت توسعه توانمندی های صنعت خودرو با مشارکت خارجی فولکس واگن ، BMW و فورد شبکه شارژ خودرو احداث می‌کنند هوای شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم است موتورهای کاربراتوری متهم آلودگی هوا خودروهایی که به تازگی ستاره ایمنی اخذ کردند +عکس اتحاد غولهای خودروساز برای ساخت جایگاه‌های شارژ برقی کاهش بازدهی خودرویی ها هوای تهران ناسالم برای تمامی افراد جامعه هوای 5 منطقه تهران همچنان در وضعیت هشدار/ این نقشه را ببینید فروش هوای پاک در چین برای مقابله با آلودگی‌هوا باید مینی‌بوس‌ها را جمع‌کرد؟ تهرانی‌ها امروز این هوا را تنفس می‌کنند احتمال تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا، فردا هوای پایتخت برای همه گروه‌ها ناسالم شد هوای آلوده حامل باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک است هوای تهران همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است باتری خودروهای برقی کارآمدتر از پیل سوختی است تغییر مسیر آینده خودرو‌سازی آورده نقدی خارجی ها تضمین اجرای قرادادها است صفر تا صد فولکس واگن هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم است هوای مشهد در شرایط هشدار است هوای تهران آلوده است هوای تهران دوباره آلوده می‌شود سرمایه‌گذاری10 میلیارد یورویی دایملر در خودروهای برقی دستاورد جدید برای ساخت باتری خودروی برقی ساخت خودروهای برقی جگوار لندروور در انگلیس سهم‌و‌نقش قطعه‌سازان در قرارداد پژو مدیران سیاسی در چابک سازی صنعت خودرو موفق نبودند آلودگی هوا عامل مرگ زودهنگام 30 هزار اسپانیایی آلودگی هوا و مرگ زودهنگام 467 هزار اروپایی در سال تهران در هوایی سالم نفس می‌کشد جزئیات ساخت مدل برقی خودروی مفهومی مازراتی ‌بهبود کیفیت هوا و کاهش‌ گرد و خاک هرمزگان از بعدازظهر فردا آلودگی نفس میلیون ها نفر را تنگ کرد دهلی نو آلوده ترین شهر جهان، برنامه ای برای کاهش آلودگی هوا ندارد هوای تهران پاک است شهرهای آسیایی در محاصره آلاینده‌های جوی هوای تهران سالم است راه‌اندازی سامانه پیش‌بینی آلودگی هوا توسط شهرداری حکم جلب مدعی اختراع خودروهای برقی صادر شد دنیا برای مقابله با آلودگی هوا چه می‌کند!؟ استفاده ازسوخت زیستی برای رفع آلودگی هوا نیازمند عزم ملی است طب سنتی چه راهکاری برای آلودگی هوا دارد ‌ بازخوانی نقش خودروسازان در آلودگی هوا خودروهای الکتریکی وارد میدان می‌شوند آبان 95 بدون حتی یک روز هوای پاک ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده آلاینده در پکن با آلودگی هوا معادن تعطیل می‌شوند خودروسازان مقصر آلودگی هوا نیستند! چرخش خودروسازان از بانک به بورس مسیر پلت‌فرم ملی در قراردادهای خارجی بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا کاهش یافته است توضیحات محیط زیست درباره ادعای برخی مسئولین در زمینه آلودگی هوا هوای تهران دو روز پس از آلودگی، پاک شد هوای پایتخت تا دو روز آینده سالم است هوای تهران سالم شد شهرستان ورامین متاثر از آلودگی هوای تهران است پایش رندوم خودروها و صنایع در تهران در دستور کار محیط زیست عملکرد پژو و رنو در دوران تحریم معیار نیست جریمه 50 هزار تومانی خودورهای فرسوده توضیحات معصومه ابتکار در پی آلودگی هوای هفته گذشته در تهران سونامی خودروهای شخصی کلانشهر اصفهان را تهدید می کند هوای تهران در مرز سالم شدن است در محاصره اگزوزها ناسالم بودن شاخص کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس فروش رنو فرانسه به ایران از 80 هزار دستگاه گذشت وسایل نقلیه با عمر بالای 20 سال متهمان اصلی آلودگی هوای پایتخت با بهترین خودروهای الکتریکی بازار آشنا شوید + عکس و قیمت هوای تهران همچنان «ناسالم» است رفع آلودگی هوا زمان‌بر است رای ایالت خودروسازان چگونه به حساب ترامپ رفت رکورد قیمت خودرو در آستانه شکسته شدن برنامه ترامپ برای پیمان نفتا و اثر آن روی جهانی‌سازی صنعت خودرو اولین پیکاپ برقی در راه است! جادوی تمام‌نشدنی ترامپ و کارخانه خودروسازی عمر کوتاه قراردادهای خودرویی وزارت نفت: آلودگی هوا ربطی به بنزین وارداتی ندارد تشریح تصمیمات امروز دولت برای مبارزه با آلودگی هوا افزایش 15 درصدی بیماران تنفسی سالانه 80 هزار میلیارد تومان هزینه آلودگی هوا به کشور تحمیل می‌شود هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت مصوبات جدید دولت برای آلودگی هوا لایحه آلودگی هوا یک ماه دیگر به مجلس می رود سریال ادامه‌دار آلودگی هوای تهران اصفهان رکورد تهران را زد، شهرری رکورد کلان‌شهر‌ها را کمبود 6 هزار اتوبوس در تهران راهکارهایی برای کاهش آلودگی هوا آلودگی هوا و تشدید بیماری‌های آسم و COPD خطر آلودگی هوا برای سالمندان و کودکان آلودگی هوا، اصفهان را برد کیفیت هوای تهران باردیگر در شرایط قرمز قرار گرفت بازی خودروسازان و گلایه از عدم نصب فیلتر دوده بر روی خودروهای دیزلی مدارس برخی از شهرستان‌های استان تهران تعطیل شد 2.5 درصد درآمد ملی کشور صرف معضل آلودگی هوا می‌شود وعده کاهش آلودگی هوا از پنجشنبه دفاع معاون شهردار از اقدامات شهرداری در راستای کاهش آلودگی هوا قرائت نامه 35 نماینده به رئیس جمهور درباره آلودگی هوا پیشنهاد حکیمی‌پور برای کاهش آلودگی هوا استفاده از سوخت‌های زیستی آلودگی هوای تهران را کاهش می‌دهد فریاد حافظی از فعالیت کامیون‌های دودزا در ساعات بامدادی توقف همیشگی فروش طرح ترافیک روزانه و هفتگی طلسم آلودگی هوا در تهران ادامه دارد اختلاف نظر دو سازمان درباره افزایش آلودگی هوا فتوای رهبر انقلاب درباره استفاده از خودروهای شخصی در زمان آلودگی هوا نگاهی به آلوده‌ترین کشورهای جهان مهدهای کودک و دبستان‌های پایتخت فردا هم تعطیل است کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز ساعت 14 تشکیل می‌شود آلودگی هوا و ترافیک معلول نبود مدل‌های حمل‌‌ونقلی مناسب‌ ری آلوده‌ترین نقطه تهران با کدام خوراکی‌ها و مواد غذایی می‌شود در آلودگی هوا زندگی کرد و زنده ماند؟ سازمان محیط زیست باید آلودگی هوا را زودتر پیش‌بینی می‌کرد زنگ ورزش مدارس پایتخت تعطیل است آلودگی هوای کرج عطشی بی‌پایان در بازار متراکم مدارس نظر آباد و ساوجبلاغ تعطیل شدند استقرار اورژانس در میادین اصلی پایتخت در پی تشدید آلودگی هوا استمرار هوای تهران روی خط قرمز ردپای آلودگی هوا به صحن مجلس رسید هوای تهران در وضعیت هشدار، برای دومین روز ترامپ پشت فرمان قراردادهای خودرویی ایران مهدکودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی تهران فردا تعطیل است/ اجرای طرح ترافیک تا ساعت 19 آلودگی هوای ارومیه به مرز هشدار رسید روزشمار آلودگی هوا به کار افتاد جلسه نمایندگان درباره آلودگی هوا به تنهایی منجر به نتیجه نمی‌شود تعطیلی به علت آلودگی هوا در کار نیست سهم بنزین در آلوده ترین روز تهران کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه دهد توصیه‌های اورژانسی در آلودگی هوا آلودگی هوا موثر در گرفتگی سینوس‌ها هوای مشهد برای دومین روز متوالی در وضعیت هشدار است آلودگی هوا محدوده «طرح ترافیک» را گسترش داد کیفیت هوا برای همه افراد ناسالم شد هوای پایتخت خاکستری شد فروش روزانه آرم طرح ترافیک ممنوع شد زنگ ورزش مدارس تهران فردا و پس فردا تعطیل است استمرار آلودگی هوای تهران تا دو روز آینده انتخاب ترامپ به ضرر محیط زیست و مقابله با آلودگی هوای جهان است موتورهای برقی؛ فرار از آلودگی و بازگشت به زندگی و طبیعت کنترل آلودگی با استفاده از فناوری روز اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا در البرز موتور سیکلت ‌تهران را خفه کرد هوای تهران باز هم در شرایط ناسالم قرار گرفت برای سومین روز متوالی هوای تهران ناسالم است توصیه هواشناسی به سالمندان، کودکان و بیماران تنفسی اولین پیکاپ برقی جهان (+عکس) برای دومین روز متوالی هوای تهران ناسالم است آسمان پایتخت تا آخر هفته آلوده می‌ماند هشدار هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی در 5 شهر کشور 13 مورد جدید برای اولین بار در برنامه کنترل آلودگی هوا گنجانده شده است هوای شهر تهران باز هم در شرایط ناسالم قرار گرفت رقابت تویوتا با فولکس واگن برای ساخت خودروهای برقی هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار گرفت تجهیز بزرگراه های آمریکا به ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی شرکت مشهور خودروسازی به جمع سازندگان اتومبیل برقی پیوست آلودگی هوا در حال تشدید شدن است به فکر باشیم نقش تاثیرگذار موتور سیکلت ها در آلودگی هوای کلانشهر اراک کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم کیفیت هوای 6 منطقه مشهد در وضعیت هشدار موتور سیکلت ‌تهران را خفه کرد هوای پایتخت در آستانه شرایط ناسالم است پیش‌بینی ابتکار از آلودگی تهران در نیمه دوم سال خودروهای ایرانی پشت ترافیک نشان‌های جهانی وضعیت آلودگی هوا رو به بهبود است کدها جای سوئیچ را می‌گیرند اولین خودروی رالی تمام‌برقی کلیدهای انتخاب در بازار خودرو عبور 9 مرکز استان از خط قرمز آلودگی هوا مرگ سالانه 600 هزار کودک در اثر آلودگی هوا هوای تهران در مرز ناسالم قرار گرفت تصفیه هوای شهر با مکنده غول پیکر هلندی+تصاویر سهم 80 درصدی خودروها در آلودگی هوای تهران تشدید آلودگی هوای کلانشهر مشهد آلودگی هوا روی بازار سهام هم تاثیر دارد! 300 میلیون کودک، ساکن آلوده‌ترین شهرهای جهان هستند پایتخت نشینان مراقب باشند! در زمان آلودگی هوا چه کنیم؟ هوای پایتخت برای چهارمین روز پیاپی ناسالم برای گروه‌های حساس خودروهای برقی راهکار محققان همدان برای رفع گره پیاده راه بوعلی خودروهای آلاینده حقوق جامعه را پایمال می‌کنند هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد لایحه نحوه جلوگیری از آلودگی هوا دوشوری شد سریع‌ترین خودرو برقی جهان+ تصاویر هوای امروز مشهد ناسالم است نقش وارونه قوانین در آلودگی کیفیت هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت 17 سازمان و نهاد درگیر آلودگی هوا هستند بررسی لایحه هوای پاک در اولویت این هفته مجلس قرار دارد خودروهای متوسط و سنگین در آلودگی هوای کرج بیشترین سهم را دارند افزایش کیفیت خودروهای داخلی زمینه ساز هوای پاک برای تهران است هوای هفت منطقه مشهد آلوده است آلودگی هوا موجب التهاب عروق در افراد جوان و سالم می‌شود محدودیت‌های اتحادیه اروپا برای مقابله با آلودگی هوا کافی نیست عرضه نسل جدید خودروهای برقی با درب‌های پروانه‌ای مرکز پایش هدف‌گذاری شود،‌شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود تعداد روزهای هوای سالم پایتخت افزایش یافت اعطای وام 10 میلیونی بدون بهره برای خرید دوچرخه و موتور برقی آلودگی هوا در آفریقا از سوءتغذیه کشنده‌تر است آلودگی هوا عامل موثر «سرطان» زمستانِ کمتر آلوده در انتظار تهران تشخیص و حذف آلاینده‌های هوا با نانوحسگر محققان دانشگاهی جلوگیری از آلودگی هوا با تعطیلی معادن شن و ماسه در فصل وارونگی دما ارگان های دولتی و غیر دولتی اتوبوس های فرسوده خود را ساماندهی کنند تمرکز پویش جهانی سازمان ملل بر "کشنده‌های نامرئی" مرگ‌های ناشی از آلودگی هوا در تهران کاهش یافت دلایل مسکوت ماندن طرح "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" در پایتخت دوربینی که میزان آلودگی هوا را نمایش می‌دهد رشد 10 درصدی بازار خودرو در روسیه حمایت از طرح‌های کاهش آلودگی هوا ١٤ عامل گرانی خودروهای خارجی در ایران سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی رضایت مشتریان مهر تایید کیفیت خودرو مردم 30میلیارد دلار از آلودگی هوا زیان می‌بینند بخش عمده آلودگی هوای تهران ناشی از زباله‌سوزی است مینی‌کوپرهای برقی سال آینده رونمایی می‌شوند +تصاویر حدنصاب «شاخص اضطرار آلودگی هوا» باید به 150 تغییر کند قربانیان آلودگی هوا با قربانیان تلفات جاده‌ای کشور برابرند تولید نسل جدید مبدل­‌های کاتالیستی برای کاهش آلودگی هوا هوای 6 منطقه کلانشهر مشهد آلوده است تهران ظرفیت این حجم از خودروهای آلاینده را ندارد حق تقدم خودروهای الکتریکی نسبت به خودروهای بنزینی طرحی برای ساماندهی مسافربرهای شخصی لایحه هوای پاک این هفته در مجلس بررسی می‌شود تولید انبوه دستگاه کاهنده آلودگی هوا آغاز شد دولت از مردمی که مجبور به تنفس هوای آلوده ناشی از تولیدات خودروسازان هستند، حمایت کند خودروها بیشترین سهم را در تولید آلودگی هوای تهران دارند هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد تمرکز فاز دوم سیمفا بر کنترل آلایندگی موتورسیکلت‌هاست هوندا نسل جدید سیویک Si را معرفی می‌کند هوای سالم در مهر به 21 روز رسید درخواست مردم؛ توقف خودروهای آلاینده آئودی تولید R8 e-tron را متوقف کرد منشأ 70 درصد از گرد و غبارها خارجی است هوای 6 منطقه مشهد آلوده است هوای تهران سالم است هتل مجلل که روی چهار چرخ قرار دارد+تصاویر ثبت 15روز هوای سالم در مهر 95 در تهران سخنان معظمی مبهم است، کره ای ها حضور فعال در ایران داشته و دارند توسعه صنعت خودرو به دست تدبیر قانون دولت را متولی ستادی حل مشکل آلودگی هوا می شناسد ثبت 15 روز سالم در ابتدای پاییز 95 منع شماره‌گذاریِ خودروهای سوخت فسیلی در آلمان از 2030 هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار دارد غبارروبی از 2 راهکار قدیمی برای مهار آلودگی هوا خودروهای کاربراتوری عامل 25 درصد آلایندگی هوای قزوین هستند هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد خودروهایی از آینده شارژر‌های بی‌سیم در خدمت زمان کلیدهای انتخاب در بازار خودرو ممانعت خودروسازان داخلی از تولید خودروهای ارزان خارجی کم هزینه و پرهزینه‌ترین خودرو‌های جهان +جدول سایپا و سیتروئن به سرعت اهداف خود را محقق خواهند کرد تصمیمی بر کاهش هزینه تولید خودرو آینده سفید خودروسازی در قاره سیاه حضور هیات عالی رتبه پژو سیتروئن در سایپا کاشان لایحه مقابله با آلودگی هوا 25 مهر در دستور کار مجلس شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد بررسی ارتباط آلودگی هوا با آمار تصادفات تأسیس دو مرکز R&D در ژاپن و ایتالیا توسط گروه خودروسازی BAIC 2 پیشنهاد برای کاهش آلودگی هوا به منظور کاهش آلودگی هوا صورت می گیرد آلودگی هوا عامل صدها سانحه رانندگی در سال هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های گناوه و دیلم را تعطیل کرد ثبت 2روز هوای ناسالم در هفته نخست پاییز نفس تنگی شهر با این همه خودرو هوای مشهد پاک شد آلودگی هوای اهواز چرا مدیران ایران‌خودرو و سایپا در مراسم عقد تفاهم‌نامه رنو حاضر نبودند؟ میزان آلودگی هوا در اهواز حدود 13 برابر حد مجاز اعلام شد هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت مینی‌‌بوس‌های فرسوده فقط آلودگی هوا را جابه‌جا می‌کنند هوای چهار منطقه پایتخت ناسالم برای تمام افراد جامعه است سالم‌ترین نقاط زمین به لحاظ کیفیت هوا آلودگی هوا با اقدامات مقطعی و تصمیمات احساسی قابل حل نیست کیفیت هوای تهران امروز و فردا ناسالم است آیا تعطیلات زمستانی چاره‌ای برای نجات هوای تهران است؟ ثبت رکورد بیشترین روزهای هوای پاک و سالم تهران + جدول هوای تهران ناسالم است هوای 6 منطقه مشهد در شرایط هشدار 90 درصد مردم جهان هوای آلوده تنفس می‌کنند برای اعلام آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا دستوری نداشتیم آلودگی هوای مشهد برای سومین روز پیاپی تعیین تکلیف لایحه هوای پاک این هفته در مجلس تکلیف تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس به دلیل آلودگی هوا مشخص نیست اجباری شدن استاندارد یورو 5 برای خودروهای تولید داخل از ابتدای 96 خودرو؛ متهم اصلی آلودگی هوا مشهد سومین روز آلوده را در مهر ماه سپری می کند آلودگی هوا هر ساله 3 درصد تولید ناخالص داخلی ایران را می‌بلعد کیفیت هوای 14 نقطه شهر مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد توقف تولید گلف فولکس واگن در پی مشکلات فنی 5 محصول جدید پژو به ایران می‌آیند چند نفر چرخ‌های خودروسازی دنیا را می‌چرخانند؟ افزایش 280 درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی کیفیت هوای 10 ایستگاه مشهد در وضعیت هشدار هوای تهران «سالم» شد خداحافظی با خودروهای بنزینی و گازوئیلی تا سال 2035 اقدام اتحادیه اروپا علیه کشورهای آلاینده مشهد سومین روز پیاپی را با هوای ناسالم سپری می کند شهرداری علمی‌ترین برنامه را برای کاهش آلودگی هوا دارد تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در پاییز امسال!؟ کیفیت هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی در وضعیت هشدار است موقعیت خودرو در مذاکرات خارجی کیفیت هوای مشهد در وضعیت هشدار هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد کاربراتوری‌ها و سهم 45درصدی در آلودگی طرح تعطیلی دو هفته‌ای مدارس راهکار کاهش آلودگی هوا نیست هماهنگی برای فعال شدن سرویس مدارس به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوا هوای 15 ایستگاه مشهد در وضعیت هشدار احتمال تغییر ساعات کاری ادارات و تعطیلی مدارس در فصول سرد تعیین جایزه 1.5میلیون یورویی برای کاهش آلودگی هوا 14 ایستگاه آلوده در مشهد، کیفیت هوا در وضعیت هشدار سهم ٤٥درصد از آلودگی برعهده 10درصد خودروهای کاربراتوری است کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد اعمال قوانین سختگیرانه در سلامت خودروها تلاش برای تصویب اصلاح «قانون معاینه فنی» پیش از آغاز فصل آلودگی امنیت سیستم رانندگی اتوماتیک تسلا ارتقا یافت آلودگی هوا برای اقتصاد جهانی 5 هزار میلیارد دلار هزینه دارد رونمایی از برنامه پژو در ایران راه‌اندازی ایستگاه سنجش آلاینده هوا در بافق حفظ سلامتی مردم تهران در گرو اجرای طرح LEZ است مهلت 12 روزه خودروسازان برای نصب فیلتر دوده هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد انجمن قطعه‌سازان خودرویی شد دوده خطرناک ترین ماده موجود در هوای تهران همکاری خودرویی با ایران توافق برد- برد است تنفس مصنوعی برای بازگشت خودرویی‌ها به مدار هیچ محله ای در تهران در برابر آلودگی هوا در امان نیست کاهش آلودگی هوا نیازمند اجرایی شدن قوانین است هوای مشهد در شرایط هشدار است هوای تهران در شرایط ناسالم است ترافیک بدن را مستعد ابتلا به سرطان می‌کند ترخیص خودروهای کاربراتوری مرهمی بر آلام آلودگی هواست 35 میلیون نفر در کشور متاثر از آلودگی هوا وجود ذرات سمی آلاینده هوا در مغز انسان راهپیمایی کارکنان ادارات ایلام در روز بدون خودرو حذف سوخت مازوت از چرخه مصرفی کشور تا پایان سال برای سومین روز متوالی هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد کیفیت هوای پنج ایستگاه مشهد همچنان در وضعیت هشدار است راه اندازی کارخانه تولید باطری برای خودروهای برقی عوارض آلایندگی به جای شهرداری‌ها باید برای محیط زیست هزینه شود کیفیت هوای 12 ایستگاه مشهد در وضعیت هشدار هوای تهران همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد تمدید انحصار در بازار خودرو قراردادهای فرعی سایپا – سیترون مشابه ایران خودرو - پژو است لایحه هوای پاک الزام های زیادی را برای خودروها و صنایع دارد استمرار شرایط ناسالم هوای تهران تا پایان امروز هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت «شیر و شنا» برای ماموران راهور تهران و شهرهای بزرگ الزامی شد ممنوعیت شماره گذاری 18 خودرو هوای اراک ناسالم است کیفیت هوای چهار منطقه پرتردد مشهد در وضعیت هشدار است هوای کردستان ناسالم است هوای تهران «سالم» است کیفیت هوای 6 منطقه مشهد در وضعیت هشدار غفلت دولت انگلیس از بحران آلودگی هوا آلاینده‌ مونوکسید کربن از سیستم آلایندگی کشور حذف شد 30 روز متوالی هوای تهران سالم بود نجات صنعت خودرو با برجام جای خالی پوشش ریسک‌های خاص بیمه در صنعت خودروسازی اجرای طرح سراسری LEZ از آذر ماه ورود تاکسی‌های پاک و چالاک به پایتخت LRT یا BRT؛ مسئله این است! بسیاری از تحریم ها به قانون و رویه در سایر کشورها تبدیل شده است ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهایی که سطح آلایندگی آنها دارای استاندارد یورو4 نیست با تعطیلی برخی کارگاه های آلاینده؛ تهران امسال رکوردار هوای سالم است سازمان‌ها زودتر از مردم برای اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند خودروهای آلاینده از شهر خارج می‌شوند چه عواملی باعث استهلاک خودرو می‌شوند؟ دورهمی خاص‌ترین خودروهای دنیا+ عکس تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» به شورای شهر رسید فروش 2 برابری لامبورگینی با ورود شاسی بلند جدید هوای تهران «سالم» است رونمایی «هوندا» از «سیویک هاچبک 2017» +عکس پذیرش پیش‌سفارش تسلا در کره باتری با قدرت شارژ دو برابر در راه است خودروهای دوزا متعلق به هر ارگانی باید متوقف شوند رونمایی خودروی برقی فولکس واگن در پاییز جاری واکنش نروژ به خبر ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی ساخت جوهر از آلودگی هوا! کاهش کیفیت هوا در سمنان، قم و اراک کیفیت هوای پنج ایستگاه مشهد در وضعیت هشدار قرار گرفت فضای سبز به تنهایی توان کاهش آلودگی هوا را ندارد ساخت کارخانه خودرو برقی در چابهار به زودی عملیاتی می شود حد نصاب شاخص اضطرار آلودگی هوای تهران کاهش پیدا کرد هوای سالم تهران 120روزه شد شورولت به جنگ تسلا می‌رود گرما و آلودگی شدید هوا مردم کالیفرنیا را بیمار کرده است هفته سوم مرداد با هوای سالم گذشت 6300تاکسی نارنجی تهران به تاریخ می‌پیوندند خودروهای کاربراتوری با اجرای طرح کاهش متوقف نمی شوند تفاوت در مسیر مشارکت چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ تولید مجدد خودروهای سنگین دستاورد برجام است رقابت المپیکی خودروسازان 3 میلیون موتورسیکلت، منبع عظیم آلایندگی در تهران هستند شاخص­های کیفیت هوا، آلودگی را بهتر از آنچه هست نشان می­دهند پیش‌بینی آسمان صاف برای تهران قطب اصلی تولید خودروهای خودران، الکتریکی و هوشمند جهان در نوادا روزهای آلوده تهران در پیش است کومهو برنده مسابقات بین‌المللی طراحی تایر شد ورامین رقیب تهران در آلودگی هوا کاتالیست رگه گمشده‌ حیاتی هوای تهران هشدار نسبت به آلودگی شدید هوا در "ریودوژانیرو" هوای تهران سالم است بلندمرتبه‌سازی در آلودگی هوای تهران تاثیری ندارد تعطیلات آلودگی هوا را کاهش داد 10 ماشین سفارشی غول‌های بزرگ طراحی هوای تهران در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس خودروسازی، صنعت و کشاورزی محور توافق در مسکو سودآوری رنو رکورد زد چرا بازار خودروهای هیبریدی در ایران پررونق نیست؟ آمار فروش فیات کرایسلر بازبینی می‌شود افزایش 76 درصدی تردد خودروهای برقی در محدوده طرح ترافیک کیفیت هوای استان تهران همچنان ناسالم است آلودگی هوا امسال بدتر از سال قبل کیفیت هوای هفت ایستگاه مشهد در وضعیت هشدار کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت اقدامات جدید آمریکا برای ایجاد ایستگاههای شارژ وسایل نقلیه برقی وضعیت هشدار در کیفیت هوای 6 ایستگاه مشهد ورزش در هوای آلوده خوب است یا بد؟ کاهش کیفیت هوا در 5 استان کشور رونمایی سه مدل خودروی برقی آئودی تا چهار سال آینده آثار نامطلوب آلودگی هوا بر پوست چرا تجاری‌سازان منبع زیان انباشته‌اند؟ چالش عصرجدید خودروسازی ایران ولوو تا 2021 خودروی خودران می‌سازد روزهای هوای سالم پایتخت 3رقمی شد مسئله آلودگی هوای کلانشهرها بعد از تعطیلات مجلس بررسی می‌شود دافعه و جاذبه سرمایه‌گذاری خارجی هوای تهران در مرز ناسالم هوای تهران سالم است خودروهای برقی در قلب راهبرد آئودی کیفیت هوای پنج ایستگاه مشهد در وضعیت هشدار وضعیت مالی صنعت خودرو با کاهش نرخ سود بانکی بهبود می‌یابد وضعیت صنعت خودرو در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد شمار روزهای «هوای سالم» تهران به 95 رسید سرمایه گذاری 450 میلیون دلاری سامسونگ برای ساخت خودرو برقی سکوت در قبال مصوبه ستاد اقتصادی دولت بهترین نوع استراتژی همکاری با خارجی‌ها هوای امروز تهران سالم است قطعه سازان ایران توانایی تولید 70 درصد نیازهای خودروسازان را دارند اتفاق مثبتی در حوزه کیفیت صورت نگرفته است فروش رنو به ایران 3.5 برابر شد مرگ سالانه سه هزار نقر در پایتخت در پی آلودگی هوا کارکنان هیوندای به اعتصاب می‌روند نارضایتی نعمت‌زاده از خودروسازان افتتاح خط تولید باطری‌های پیشرفته خودرویی 8 قرارداد ؛ ارمغان «برجام» در صنعت خودرو عرضه خودروی خودران برقی چینی گزارشی از آلودگی هوای برخی استان های کشور طراحی موتورهای هیبریدی جدید برای دور زدن چین آماده‌سازی نقشه راه محرمانه در خودروساز برقی هوای پایتخت "ناسالم" شد عمراصفهانی‌ها به دلیل آلودگی هوا دوسال کمتر از دیگر ایرانی ها است هوای تهران سالم است طرح LEZ همچنان در گیر و دار ابهامات «کارپول» روشی که ترافیک و آلودگی‌هوا را کاهش می دهد ترافیک و آلودگی هوا اصلی ترین چالش های پیش روی تهران است سلطنت الکتریکی صعود به جایگاه 35% تا سال 2040 پلاک گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری متوقف می‌شود؟ طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی خوب پیش‌ نرفته است عرضه پراید در بورس نیازمند اظهارنظر حقوقی خرید فولاد خودروسازان آلمانی دردسرساز شد هوای تهران امروز هم ناسالم است هفت خودرویی که برای تسلا خطرناک هستند تبدیل خودروهای فرسوده برای بهبود کیفیت هوا کیفیت بنزین ایران در مقایسه با جهان دو سنگ بزرگ قراردادهای خارجی صنعت خودرو ایران چهاردهمین خودروساز بزرگ جهان معرفی شد تویوتا پتنت خودرو پرنده را به ثبت رساند کیفیت هوای تهران در شرایط «ناسالم» قرار دارد گرانترین خودروی تاریخ را ببینید+تصاویر هوای تهران سالم است تولید و شماره گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از مهرماه ممنوع است کاهش آلودگی هوای کلان شهرها عزم جدی دولت است ورود موسسه نفت فرانسه به موضوع کاهش آلایندگی های حمل و نقل در ایران نحوه جایگزینی «موتورسیکلتهای انژکتوری» وارداتی با «موتورسیکلتهای کاربراتوری» ممنوعیت تردد خودروهای قدیمی در سطح شهر پاریس پیام مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت روز صنعت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب کاهش فروش خودروسازان خواهد شد هوای تهران سالم است توسعه قطارهای حومه ای ، راه حلی برای رفع آلودگی هوای تهران مقابله با بحران جهانی آلودگی هوا را به بخش خصوصی واگذار نکنید هوای تهران سالم است پایان عصر حاکمیت دولت بر خودرو هفته نخست تابستان کیفیت هوای تهران چگونه بود؟ سه‌شنبه‌های بدون خودرو مرهمی بر کاهش آلودگی هوا گزارش سازمان بازرسی از آلودگی هوا خوب اما ناقص بود هوای تهران سالم است سهم 35 درصدی خودرویی ها از معاملات هفته گذشته بورس هوای تهران امروز سالم است هوای تهران سالم است اتفاقی مثبت در واگذاری خودرویی اجرای طرح LEZ از ابتدای آبان ماه ثبت رکورد سرعت توسط خودرو برقی هوای پاک در «جمعه» پایتخت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد کاهش کیفیت هوا و دید افقی در استان تهران ساخت یک خودرو برقی زیردریایی هوای تهران پس از 2 روز سالم شد 8 استان خودروساز ایران کدامند؟ تهرانی‌ها منتظر گرد و غبار باشند ضرورت ایجاد مراکز تحقیق و توسعه خودرو صنعت خودرو از برنامه راهبردی جا ماند باید با هوشیاری وارد عرصه سرمایه گذاری صنعت خودرو شد هوای تهران دوباره ناسالم شد دست عربها از بازار خودرو ایران کوتاه شد نفع خودروسازان از کاهش سود سپرده‌های بانکی؟ از سوپر ماشین‌های بدون راننده تا خودروهایی با ظاهری خاص هوای تهران ناسالم شد بند نانوشته در قراردادهای صنعت خودرو تهران در یک قدمی هوای ناسالم ممنوعیت شماره‌گذاری 15خودرو داخلی کیفیت خودرو های داخلی بر واردات مقدم است کیفیت هوای تهران سالم است میزان اثرگذاری آلودگی هوا بر سلامت روان کودکان مشخص نیست هوای تهران سالم است دست‌انداز تولید خودرو برقی در ایران سهم معاینه فنی از آلودگی هوا 10 درصد است طرح "لانه‌های هوشمند پرنده" برای بهبود کیفیت هوا در هلند هوای تهران در شرایط سالم هوای تهران سالم شد تشدید آلودگی هوا با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا وسایل نقلیه‌ای که در چین به جنگ آلودگی هوا رفته‌اند رونمایی از محصول الکتریکی غول خودروسازی آلمان پایتخت‌نشینان نامطلوب‌ترین هوای سال95 را تجربه کردند آلودگی هوا عامل مهم سکته مغزی در جهان شناخته شد در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس مشکل صنعت خودرو قیمت‌گذاری نیست؛ کیفیت است تصویب برنامه های دولت برای حل معضل آلودگی هوای کلانشهرها هوای تهران همچنان «ناسالم» برای گروه‌های حساس بازگشت هوای سالم به پایتخت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت ارتقای کیفیت و ایجاد رقابت با آزادسازی قیمت خودرو اخطار به هزار و 500 خودرو دودزا در مشهد نفس استان‌ مرکزی گرفت هوای تهران در آستانه هشدار بنز با چرم کروکودیل و طلای 24 عیار فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو سه‌شنبه‌های بدون خودرو ابراز خوشحالی مدیرعامل تسلا از ممنوعیت خودروهای بنزینی در نروژ نروژ فروش خودروهای بنزینی را ممنوع می‌کند آلوده ترین منطقه تهران، در شرایط اضطرار هوای تهران برای شهروندان حساس ناسالم شد فعالیت مینی‌بوس‌های فرسوده شهر تهران با روح قانون مغایرت دارد کاهش دخالت پلیس در صنعت خودرو موانع نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت هیات‌های حل اختلاف خودرویی تشکیل می‌شود مردم دنیا عاشق این خودروها هستند هوای تهران در شرایط "سالم" است سهم خانه‌ها در آلودگی هوای تهران 2/5 برابر شدن روزهای پاک تهران توقف شماره گذاری برخی خودروهای بنزینی و گازسوز نفت ارزان به بازارخودروهای شاسی بلند رونق داد هوای پایتخت در شرایط سالم است الفبای استقلال قطعه‌سازی از صنعت خودرو سهم 78 درصد خودروهای دیزل در آلودگی هوای تهران تاثیر فیلتر دوده برکاهش آلودگی هوا نقشه راه ایرانی برای ساخت خودروهای برقی هوای تهران «سالم» است زوایای پیدا و پنهان طرح « L E Z» هوای تهران در شرایط سالم است خیابان های شارژی برای خودروهای الکتریکی اپل جایگاه شارژ خودروهای برقی احداث می کند هوای تهران در شرایط سالم است هوای زنجان در وضعیت سالم قرار دارد توسعه حمل ونقل ریلی مرهم ریه های مشهد شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط«سالم» ولوو دستکم 2 خودرو الکتریکی می سازد هیوندای عرضه دو الکتریکی تا 2020 را تایید کرد وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی فروش خودروهای الکتریکی 5 برابر می‌شود امروز هوای تهران سالم است گوگل اندروید اتو را بروز کرد در تولید رنگ برلیانس به خودکفایی رسیدیم سناریوی افزایش قیمت خودرو کلید خورد FNR، شبح جدید جنرال موتورز تجاری از کلاس اسپرت رونمایی از خودروی خودران اوبر در خیابان‌های آمریکا کامیون های روباتیکی وارد جاده ها می شوند چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها کاهش 100 تا 500 هزار تومانی قیمت 8 خودرو اشتغال 300 هزار نفری در صنعت قطعه سازی ورود به دریاچه یخبندان به دلیل اعتماد به نویگیشن خودرو! هوای امروز تهران سالم است کیفیت هوای مشهد در وضعیت هشدار 24 درصد قیمت خودرو به دولت می‌رسد دریافت عوارض آلایندگی از خودروها در انتظار تعیین عدد پایه مصرف سوخت هوای تهران «سالم» است نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! تاریخچه شگفت انگیز خودروهای الکتریکی ب ام و+تصاویر هوای زنجان سالم است خودروهای بدون راننده در راه جاده‌ها تولید خودرو برقی دانشگاه آزاد با امضاء تفاهم‌نامه امروز هوای تهران سالم است تشدید 8 درصدی آلودگی هوای جهانی هاشمی سوار بر خودرو برقی (عکس) افزایش هشداردهنده آلودگی هوا در شهرهای جهان تولید مشترک خودرو برقی میان ایران و کره جنوبی احداث دومین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در دزفول پژو سیتروئن و دانگ فنگ خودروهای برقی می‌سازند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از ماشین برقی صنعتی بازدید کرد تولید سالانه 10 هزار دستگاه خودرو برقی در قزوین صنعت خودروهای برقی در کشور توسعه یابد ابتکار: تعداد روزهای سالم در حال افزایش است معرفی نامزدهای آلوده‌ترین شهرهای جهان راهکار هندی‌ها برای مقابله با آلودگی هوای دهلی‌نو هوای تهران سالم است 70 درصد آلودگی هوای ارومیه ناشی از خودروهای فرسوده است خودروهای 9 کشور اروپایی در نمایشگاه اصفهان به نمایش درمی آید جزئیات دومین قرارداد خارجی صنعت خودرو ایران گزارش تصویری از ادامه فعالیت اتومکانیکای دوبی تویوتا اولین باتری منیزیمی را ساخت هوای تهران در شرایط سالم است گشت و گذار تصویری در روز دوم اتومکانیکای دوبی گزارش تصویری از اولین روز آغاز به کار اتومکانیکای دوبی شگرد کره‌ای‌ها برای حضور در بازار خودرو ایران طرح سنجش آلایندگی اتوبوس‌های درون شهری ارومیه اجرا می‌شود هوای تهران در شرایط سالم است LEZ در انتظار یکپارچه‌سازی معاینه فنی تسلا به ضرر و زیان ادامه داد هوای تهران «سالم» است هوای تهران "سالم" است فیلتردوده به جنگ آلاینده‌های هوا می‌آید تفاهم‌نامه تولید اتومبیل های برقی بین ایدرو و ال‌جی اینترنشنال امضا شد 45 روز تنفس هوای پاک و سالم از ابتدای سال ثبات نسبی در وضعیت کیفی هوای پایتخت پیشرفته ترین فیلتر خودرو جهان ساخته شد ارسال گزارش آلودگی هوا به مراجع مربوطه تا هفته آینده تهدید تاکسیرانان دهلی به خودکشی باتری جدید برای یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی دنیا هوای امروز تهرام سالم است خودروهای دیزلی فاقد فیلتر پلاک گذاری نمی‌شوند ممنوعیت ثبت‌نام خودروهای دیزلی در هند ادامه یافت زندگی 35 میلیون ایرانی تحت تاثیر آلودگی هوا هوای امروز پایتخت،سالم است گزارش نهایی آلودگی هوا، نیمه اول اردیبهشت‌ اعلام می‌شود وظیفه مردم در کاهش آلودگی‌ها مهمتر از سازمان و نهادهاست آلودگی هوا عامل ابتلا به انواع سرطان ها شهرهای بزرگ اروپا چگونه مردم را دوچرخه سوار کردند؟ آمار دقیقی از صنایع البرز و آلایندگی آنها مشخص نیست مرگ 1000 انگلیسی‌ در هفته بر اثر آلودگی هوا به دنبال ساخت خودرویی حتی ارزانتر از مدل 3 هستیم دو منطقه تهران ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران روی مرز سلامت و آلودگی تهران در چهار قدمی آلودگی هوا به سر می‌برد رجوع به تعالیم اسلامی در مسائل زیست‌محیطی مهمترین راهکار رفع آلودگی هوای تهران ضرورت اقدام فوری دولت انگلیس برای مقابله با خودروهای دودزا هوای زنجان سالم است هوای تهرام سالم است جاده لغزنده سهامداری خارجی در خودروسازی ایران اصلاح ساختار مالی سایپا نتیجه مدیریت اثر بخش است ولوو به دنبال ساخت 1 میلیون خودروی برقی است کاهش محسوس فروش ب ام و i3 و i8 مراقب آلودگی هوای درون خانه باشید کیفیت هوای تهران در شرایط «سالم» کاهش 32 درصدی سود خالص بنز رشد 7 برابری مونتاژ محصولات رنو در ایران پس از برجام فولکس به هر قربانی رسوایی تقلب 5 هزار دلار می پردازد تویوتا در تدارک از سرگیری تولید در مناطق زلزله زده است پیش فروش خودرو بدون مجوز ممنوع است رکوردشکنی کیفیت هوای تهران در فروردین ماه 95 هوای تهران در شرایط پاک قرار دارد هوای تهران سالم است دست‌انداز جدید عراق برای خودروسازان ایرانی هوای تهران در شرایط پاک است هوای تهران امروز هم پاک است تعداد سفارشات برای تسلا مدل 3 به 400 هزار دستگاه رسید بسته ضدرکود دیگری در راه است؟ هوای تهران پاک است کاهش آلودگی هوای پایتخت در 20 گام گام‌هایی برای پایان تصدی‌گری دولت؟ سهم یک درصدی ایران از خودروسازی جهان هوای پایتخت «سالم» شد تولید خودرویی با هدف کاهش آلودگی هوا در ایران هوای تهران سالم است استفاده از خزه برای بررسی وضعیت آلودگی هوا مراجعه 530هزار خودرو پایتخت به مراکز معاینه فنی در سال 94 هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد باشکوه‌ترین بازگشت خودروها راه حل کاهش آلایندگی دور کردن کارخانه‌ها از استان تهران نیست کیفیت هوا در شرایط سالم قرار دارد گزارش تصویری استقبال مردم از خودروهای برقی سازمان حمل و نقل بارو مسافر در پیاده راه شهرداری رشت جایگاه های سوخت تک سکو باعث کاهش آلودگی هوا می شود گزارش جدید از وضعیت بارندگی‌ها هوای پایتخت سالم است منتظر اطلاعات تورمی سال ٩٥ هستیم 325 هزار دستگاه تسلا مدل 3 پیش فروش شدند در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ پژو مجوز رسمی سرمایه گذاری در ایران را گرفت دولت باید از صنعت خودرو حمایت کند؛ نه از صنعتـگر برنامه امسال خودرو دستیابی به 84 درصد تولید سال 90 کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد مدیرعامل رنو-نیسان تسلا مدل 3 را به رقابت طلبید خودروهای برقی به صورت وایرلس شارژ می‌شوند طرح محدودیت تردد خودروهای شخصی در مکزیکوسیتی ارزان شدن خودروهای برقی باعث سقوط بازار نفت می‌شود هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد ماده محافظ ضدجاذب سیال و آلودگی هوا تولید شد افزایش آلودگی هوای پایتخت ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو سناریوهای خودروسازی 95 آیا تاپ گی یر بدون کلارکسون موفق می شود؟ تعطیلات نوروزی 7 روز پاک و 6 روز سالم را برای تهران رقم زد زیباترین چراغ‌ های جلو صنعت خودرو هوای تهران در شرایط "پاک" قرار دارد تویوتایی که تازه وارد بازار ایران شد واردات 51 هزار خودرو سواری دو ضرورت صنعت خودرو در سال جدید آغاز خواب بهاری بازار خودرو با اقتصاد مقاومتی صنعت خودرو اصلاح می‌شود توجه ویژه وزارت صنعت به بخش تولید در سال 95 راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو هوای تهران «پاک» شد خودروهای پارسال،آینده سازان امسال به روایت تصویر هوای پایتخت دیگر "پاک" نیست هوای شهر تهران در شرایط پاک قرار دارد هوای تهران در شرایط پاک قرار گرفت برای دومین روز متوالی پایتخت‌نشینان آسوده نفس بکشند آسمان تهران، یک روز مانده به پایان سال 94، پاک پاک، صاف صاف امروز پاک‌ترین روز سال در تهران است هوای تهران برای گرو‌های حساس ناسالم است محدودیت تردد خودروهای سواری در مکزیکوسیتی به قانون خودرو تیرخلاص زدند میزان آلودگی هوای برخی شهرهای لرستان 11برابر حد مجاز است هوای تهران در شرایط «ناسالم» قرار گرفت مرگ بیش از 12 میلیون انسان بر اثر خطرات زیست‌محیطی هوای سنندج در وضعیت خطرناک قرار گرفت هوای تهران پا بر جا در خط سلامت کیفیت هوای اراک برای گروه های حساس ناسالم است تکیه بر توانی که نفس هوا را تازه می‌کند 2016؛ سال رونق گرفتن خودروهای الکتریکی چینی هوای اهواز ناسالم و شیراز پاک است هوای تهران در شرایط سالم است نفس تازه شهر با موتور‌های برقی تازه نفس هوای تهران امروز هم در شرایط سالم قرار دارد هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد هوای تهران در شرایط سالم است البرز تاکنون 13 روز پاک و 2روز بسیار ناسالم داشته است آلایندگی خودروهای جدید و یورو4 اندازه‌گیری می‌شود پرفروش‌ترین خودرو برقی جهان در ایران توقف تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری از 95 ارتباط برگه‌های معاینه فنی با آلودگی هوا کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد رفع آلودگی هوا اولویت مشترک مردم و قالیباف هوای تهران، کرج، اهواز و اراک ناسالم است زنجان 11 روز هوای ناسالم داشته است کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت امکان‌سنجی چهار فرمان خودرویی رئیس‌جمهوری هوای سنندج در وضعیت ناسالم قرار گرفت تهران در نُه قدمی ناسالم شدن است تهرانی ها هفته را با هوای سالم آغاز کردند جبران آلایندگی سوخت 30 لیتر بنزین به 4 هکتار فضای سبز احتیاج دارد یک میلیون خودرو برقی در آلمان 2020 کیفیت هوای تهران در هفته گذشته، تحت گرد و غبار غرب کشور بوده است برنامه کاربردی اطلاع‌رسانی کیفیت هوا رونمایی شد هوای تهران در شرایط سالم توزیع سوخت یورو 4 از ابتدای اسفند در شهرهای استان تهران آغاز شد هوای تهران هنوز سالم است کیفیت هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد یارانه 5000 یورویی برای خرید خودروهای برقی هوای تهران سالم است کیفیت هوای مشهد در وضعیت هشدار روحانی، میهمان ویژه همایش خودرو ایران تعیین مسیرسرمایه‌گذاری خارجی سایه آلودگی هوا بر سر ساکنان کلانشهرها سازمان محیط زیست از سیستم های برقی و هیبریدی حمایت می کند انجام طرح مطالعاتی آلودگی هوای تهران با کمک یک شرکت ژاپنی منطقه 18 ناسالم ترین نقطه پایتخت شد کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت هوای شهر تهران از شرایط پاک خارج شد باران، گرد و خاک را از تهران برد و هوا را سالم کرد کیفیت هوای شهر تهران در شرایط پاک قرار گرفت کمبود اعتبار مانع تکمیل تاکسی‌های هیبریدی سه راهکار برای حمایت از سرمایه‌گذاران تاکسی‌های هیبریدی آلودگی هوا سالانه باعث 40 هزار مرگ زودرس در انگلیس می‌شود هوای تهران "سالم" شد+نمودار موتورسیکلت و خودرو برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار می شود بازگشت «ماشین دودی» به خیابان‌های شهر هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه گسترش خودروهای برقی از هیدروژنی محتمل تر است ایجاد ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شهرهای بالای 300 هزار باد آمد و آلاینده‌ها را با خود برد گردوخاک امروز و فردا هم مهمان البرز است تهران غبارآلود در بعد ازظهر باد وگرد و خاک کیفیت هوای پایتخت همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس مدارس ابتدایی نظرآباد، فردیس و اشتهارد تعطیل شد دالان های هوایی،راهکارچین برای آلودگی هوا مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 هوای پایتخت برخلاف استان های دیگر در شرایط سالم به سر می برد استون مارتین خودرو برقی طراحی می‌کند هوای مشهد در وضعیت هشدار موج گردوغبار‌ امشب وارد تهران می‌شود آیین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، روی میز هیات دولت آلوده ترین شهرهای جهان را بشناسید شاخص کیفیت هوای شهر تهران در شرایط «سالم» قرار گرفت عزیزی: خودروهای فرسوده؛ عامل 80 درصد آلودگی هوا دستورالعمل «اتاقک اکسیژن» به ما ابلاغ نشده است مطالبات کیفی وقیمتی از خودروسازان شاخص آلودگی هوای پایتخت در شرایط "ناسالم" قرار گرفت+نمودار هوای تهران فعلا سالم است کیفیت هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار گرفت «اتاقک اکسیژن»، «ماسک» و «شیر»؛ راهکار حفظ سلامت ماموران راهور ساخت خورو برقی هوشمند برای کودکان هوای تهران برای چهارمین روز متوالی در شرایط ناسالم قرار گرفت افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی "کراچی" در بین آلوده‌ترین شهرهای جهان افزایش آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت تهرانی ها در هفته گذشته 5 روز سالم نفس کشیدند هوای 5 منطقه تهران ناسالم برای تمام افراد جامعه تعطیلی دو روزه زنگ ورزش در مدارس تهران کیفیت هوای مشهد در وضعیت هشدار هوا همچنان آلوده است آلودگی تا فردا در پایتخت پا برجاست هوای تهران برای گروههای حساس ناسالم است آلودگی هوا سالانه باعث مرگ بیش از 5 میلیون نفر در جهان می‌شود ماندگاری آلودگی هوا در 5 شهربزرگ استمرار آلودگی هوای تهران تا روز دوشنبه خسارت 23 تریلیون تومانی آلودگی هوا بر کلان شهرهای ایران هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس کیفیت هوا سالم است؛ ذرات معلق در راه سالی 5.5 میلیون نفر به دلیل آلودگی‌هوا در جهان می‌میرند دولت از خروج خودروهای فرسوده حمایت می کند هوای پایتخت در وضعیت سالم سوبارو تصویری از کانسپت آتی خود منتشر کرد استفاده ابتکار از اتوبوس در تبریز برای حمایت از کمپین "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" توافق خودروسازان و اتحادیه اروپا برای اصلاح خودروها رونق بازار خودروهای برقی در چین به دلیل تشدید آلودگی هوا هوایی پاک با خودروهای برقی هوای تهران با کاهش چشمگیر غلظت آلاینده ها سالم شد آلودگی هوا در اهواز به 9 برابر حدمجاز رسید هوای تهران، کرج و اصفهان ناسالم است شرایط ویژه برای واردات خودروهای هیبریدی راهکارهای حذف آلودگی هوا شناخته شده‌اند غلظت آلاینده‌های هوا در تهران بالا رفت کدام مناطق تهران پاک‌ترین و آلودترین هوا را داشتند؟ قول وزیر به سرمایه‌گذاران خارجی تحقق 65 درصد برنامه های گروه سایپا تا پایان سال شارژ بی سیم خودروهای خودران در آینده نزدیک کیفیت پایین خودروهای الکتریکی و رشد روش‌های مجرمانه هوا همچنان ناسالم است،‌ فعالیت غیرضرور نداشته باشید هوای مشهد در وضعیت هشدار وضعیت کیفی هوای تهران درسال 94 ازنگاه آمار هوای تهران برای گروه‌های حساس "ناسالم" شد کیفیت هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار کیفیت هوا باز هم ناسالم شد کیفیت هوا سالم شد طرح جامع کاهش آلودگی هوای مشهد دودزا است امروز هم هوا آلوده است تمرکز بر طراحی و توسعه محصول در خودرو آئودی؛ رقیبی برای تسلا افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ هوای تهران ناسالم شد گمانه‌زنی از جزئیات قرارداد پژو ذرات معلق دوباره مهمان تهرانی‌ها می‌شود همایش صنعت خودرو نقطه ی عطفی برای حضور سرمایه گذاران خارجی است وضعیت هوا در شرایط «سالم» قرار گرفت شاخص کیفیت هوای شهر تهران در شرایط سالم قرار دارد معرفی 210 واحد صنعتی آلاینده به مراجع قضایی در پاکدشت آخرین جزئیات نصب فیلتر دوده روی اتوبوس ها راهکار کاهش مشکلات ترافیکی و آلودگی هوای شمیرانات از زبان فرماندارش رؤیای خودرو پاک محقق شد،آسمان تهران آبی می‌شود؟ سومین روز پاک در یک هفته برای تهرانی‌ها یک میلیون خودرو فرسوده در کشور تردد می کند ابراز نگرانی «آیت‌الله موسوی‌اردبیلی» از وضعیت آلودگی هوا هوای تهران پاک است آلودگی هوا باعث عارضه‌های چشمی می‌شود کیفیت هوا در شرایط«پاک» قرار گرفت تهران امسال 78 روز هوای ناسالم داشت گزارش هوای هفته ای که فقط یک روز سالم داشت کاهش زمان شارژ خودروهای برقی به 15 دقیقه کاهش تدریجی یارانه خودروهای پاک در چین هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار گرفت باد و باران،‌هوای تهران را سالم نگه داشت نوسازی 20 هزار تاکسی فرسوده سهم عمده‌ای در کاهش آلودگی هوا دارد هفته هوای پاک باید به سال پاک تبدیل شود قانون برای مقابله با آلودگی هوا داریم، اجرا نمی‌شود هوای تهران پاک است، برای هجدهمین روز چالش حمایت‌های دولتی از صنعت خودرو در پساتحریم باران آمد؛کیفیت هوا سالم شد کیفیت هوای شهر تهران در شرایط «سالم» آسمان آبی به شهروندان مشهدی لبخند زد ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی و سوخت پاک بنزین مصرفی 8 درصد در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار بوده است ترغیب شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی و استفاده از سوخت پاک رنو ZOE را بیشتر بشناسید حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به سمت تکنولوژی انژکتوری هشدار نسبت به تداوم آلودگی هوا در شهرهای جهان افتتاح اولین آزمایشگاه مرجع سنجش آلودگی هوا در تهران کمین پلیس برای شکار خوروهای آلاینده کاهش آلودگی هوا نیاز به عزمی جدی و جهادی دارد آلودگی هوای تهران فردا بیشتر می‌شود دوچرخه‌های بلااستفاده، ناجی شهر! تعطیلی دوباره مدارس هم نتوانست به داد هوای تهران برسد، هوا ناسالم است هوای تهران، کرج، اصفهان و مشهد ناسالم است سال 94 رکورد تعداد روزهای پاک طی 5 سال اخیر را زد وضعیت تعطیلی مدارس تهران در روز چهارشنبه ابتکار با تاکسی به پردیسان رفت هوای مشهد در وضعیت هشدار احداث دومین ایستگاه راه‌آهن‌ در شرق ‌تهران تهران برای حساس‌ها در شرایط ناسالم پیام مردم به دولتمردان با کمپین "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" 6 دستگاه خودرو تاکسی در ساوجبلاغ فک پلاک شد در روز هوای پاک، آسمان تهران تمیزتر شد، اما همچنان هوا ناسالم است ساب قرارداد 996 میلیون دلاری امضا کرد تعطیلی مدارس در روزی که شاخص‌ آلاینده‌ها پایین ماند رفع تحریم‌ها خسارت ناشی از حوادث را کاهش می‌دهد کاهش چشمگیر آلاینده سرطان‌زا در هوا اصلاح قانون «نحوه جلوگیری از آلودگی هوا» در کمیسیون مشترک بررسی می‌شود روایت ابتکار از طرح "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" و ضرب‌الاجلی 6ماهه برای صنایع ابتکار: اصفهان بیشترین پیشرفت را در کاهش آلودگی هوا داشته است نفس کرج بَند آمد زنجان 7 روز هوای ناسالم داشته است طرح زوج و فرد فردا از درب منازل اجرا می‌شود کودکان کار، قربانی آلودگی هوای تهران هستند برجام استاندارد تعطیلی مدارس پایتخت را تغییر داد! هوای تهران از دیروز آلوده تر شد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای تهران، البرز، اصفهان و اراک تمام مدارس پایتخت فردا با دو ساعت تاخیر فعالیت می‌کنند چین بزرگترین بازار خودروهای برقی می‌شود بزرگداشت روز هوای پاک در هوایی ناپاک برگزار می‌شود هوا ناسالم شد هوای نظرآباد از کرج آلوده‌تر شد توضیحات محیط زیست درباره تعطیلی مدارس تهران آماده‌باش اورژانس تهران در پی تشدید آلودگی از تعطیلی معادن شن و ماسه تا شروع به کار ادارات با تأخیر 2 ساعته آلودگی هوا باعث افزایش 50 درصدی ابتلا به بیماری‌های ریوی می‌شود تعطیلی مدارس برای کاهش آلودگی هوا نیست عوارض هوای آلوده بر پوست اجرای طرح زوج و فرد از در منازل فردا اجرا می‌شود صبح برجام، هوا سالم است تعطیلی دوشنبه و سه‌شنبه مدارس تهران حبس هوای آلوده در ازدحام آسمانخراش‌ها! شهرهای پرجمعیت آلوده تر می شوند دود وام خودرو در چشم شهرنشینان زنجیره تایید و تکذیب سلامت برگه‌های معاینه فنی آلودگی موتورسیکلت‌ها، 8 برابر خودروها 30 درصد رشد اقتصادی مدیون «خودرو» راهکارهای بادی، بهانه‌هایی واهی در بحران آلودگی هوا هفته آخر دیماه هم با هوای آلوده و ناسالم شروع شد کیفیت هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است هوای پایتخت همچنان ناسالم است کاهش آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از فردا طولانی شدن آلودگی هوا کم سابقه بود؛ 17 روز باد نداشتیم ادامه انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی توقف تولید موتور سیکلت‌های کاربراتوری از نیمه دوم سال 95 آلودگی هوای پایتخت کمتر شد، اما هنوز ناسالم است نسخه اروپایی کاهش آلودگی هوا حضور هنرمندان برای حل معضل آلودگی هوا نتیجه‌بخش است هوای امروز پایتخت ناسالم است آلودگی هوا باعث تشدید بیماری آلزایمر و پارکینسون می شود کیفیت هوای پایتخت به خط قرمز نزدیک می شود تقویت صنعت خودرو با حضور خارجی‌ها آثار آلودگی هوا بر سلامت تهرانی‌ها فاجعه‌آمیز است تصمیم‌گیری درباره آلودگی هوا براساس بدترین نقطه آلوده تهران باشد هوای تهران تا پنجشنبه ناسالم است آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد شاخص آلودگی هوای تهران به 110 رسید پیشنهاد سه شنبه های پاک در اراک با خودداری از تردد خودروهای شخصی همه مقصر آلودگی هوا هستند و همه کوتاهی کرده اند افزایش غلظت آلاینده ها هوای البرز را بار دیگر ناسالم کرد مشکل آلودگی هوا با زوج و فرد خودروها حل نمی‌شود نگاه علمی و تخصصی به آلودگی هوا به جای نگاه سیاسی در جلسه هفته پیش با زنگنه و ابتکار به این نتیجه رسیدیم که بنزین نقش زیادی در آلودگی هوا ندارد! یکپارچه‌سازی معاینه فنی خودروها از هفته آینده افزایش قیمت سوخت از آلودگی هوا می کاهد فردا و پس فردا کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم باقی خواهد ماند+نمودار بخشی از آلودگی هوا با ارتفاع برجها هم‌سطح است تاثیر وزش باد در تعطیلی یا عدم تعطیلی شهرهای با وضعیت آلودگی یکسان هوا هنوز سالم است آلودگی هوا باعث مقاومت به انسولین در بدن می شود از فردا بر میزان آلاینده‌های تهران افزوده خواهد شد هوای تهران سالم است پیشنهاد اصلاح قوانین کمیته اضطرار آلودگی هوا آلودگی هوا، 10 درصد درآمد نفت را می‌بلعد باران ناجی هوای ناسالم تهران شد هفدهمین روز هوای پاک تهران بهترین فناوری خودرو: Chevy Bolt EV مسئولیت ما در مقابل آلودگی هوا چیست ؟ هوای کرج و اصفهان ناسالم است سال‌های طلایی از دست رفت شایعه توزیع سوخت بی‌کیفیت در آلوده‌ترین روز پایتخت باران هم آلودگی هوای تهران را کم نکرد شاخص نسبی کیفیت هوای مشهد سالم گزارش شد پول اتوبان صدر باید صرف مترو می‌شد هوای تهران بازهم ناسالم،‌ البته در 24 ساعت گذشته افزایش شدید آلاینده متان در هوای لس‌آنجلس هوای تهران امروز "ناسالم" برای گروه‌های حساس شد رونمایی از خودرو برقی افسانه‌ای با قدرت 1000 اسب‌بخار صنعت حمل و نقل کشور راهگشای مشکلات آلودگی هوا شود نخستین ابررایانه هوش مصنوعی داخل خودرو جهان معرفی شد تعداد خودرو اروپا ٤ برابر ایران؛ آلودگی هوا یک سوم تولید خودروهای سبز مبنای تولیدات ایران خودرو و سایپا قرار گیرد آرنیکا، کوچکترین پاکبان محیط زیست ایران قربانی آلودگی هوا شد ورود سامانه بارشی به کشور از آخرین روز هفته ممنوعیت تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری از اول مهرماه 95 آسمان تهران سالم است تهران در چند قدمی آلودگی تهرانی هامراقب باشند؛پایداری هوا تا جمعه افزایش آلایندگی برخی استان‌ها در پنج‌شنبه پایان هوای پاک در تهران آسمان تهران دوباره ناسالم شد مسئله آلودگی هوا با آموزش شهروندان قابل حل است چرا منابع اصلی آلودگی هوای تهران تعطیل نمی‌شوند؟ هوای،هوای پاک رو داشته باشیم جایگاه‌های کوچک بنزین با ایده‌های نو به اصفهان آمد دومین روز هوای پاک تهران در زمستان 94 رمزگشایی از افت سهم ارزش افزوده خودرو درخواست رسیدگی خارج از نوبت به لایحه کاهش آلودگی هوا 300 هزار خودرو کابراتوری مولد 50درصد آلاینده ها مردم منتظر آلودگی هوا باشند راه عبور دودهای تهران مسدود است 6 روز ممنوعیتِ تردد خودروهای شخصی در "ناپل" ورود سالانه 800 هزار تن آلایندگی به هوای پایتخت تغییر شاخص‌های آلودگی هوا در برنامه استانداری چهار روز پس از آلودگی هوای شدید؛ هوای تهران رسما پاک شد پایتخت نشینان نفس بکشند 2 متهم اصلی آلودگی هوای پایتخت چشم‌انداز صنعت خودرو در 2016 کاهش 70 درصدی آلودگی هوا در 2 سال با 2 راهکار پیشنهادی ده خودرو مناسب برای فصل زمستان توضیحات آموزش و پرورش درباره فوت 3 دانش‌آموز معلول بر اثر آلودگی هوا هوای تهران پاک شد، البته غیر از یک مورد! مرگ سه دانش آموز معلول تهرانی به علت آلودگی هوا دلیل مخالفت نمایندگان مجلس با کاهش زمان معاینه فنی به‌عنوان مدعی حقوق عامه با آلوده‌کنندگان هوا برخورد می‌کنیم آلودگی هوا قالیباف را به تلویزیون آورد پیش بینی کارشناسان: وضعیت آلودگی هوای اصفهان خطرناک‌تر می‌شود هوای کرج در حسرت یک روز پاک «وارونه» شد هوای تهران سالم است حمایت توییتری ظریف از «چالش» ابتکار شعری جالب از حداد عادل برای آلودگی هوا آلودگی هوا عامل بزرگ شدن شکم نامه فعالان محیط زیستی به مجلس و درخواست برای تصویب لایحه هوای پاک تهران پس از باران تایید رسمی سالم شدن هوای امروز تهران برنامه وزارت ارتباطات برای کاهش مصرف انرژی و آلودگی هوا محدودیت تردد خودروهای شخصی در دهلی‌نو هوای تهران درشراط «سالم» قرار گرفت ادامه پیگیری‌های سازمان بازرسی در موضوع آلودگی هوا کمپین ابتکار برای کاهش آلودگی هوا راحت نفس بکشید؛ هوای تهران بعد از 23 روز، سالم شد گزارش عملکرد دستگاه‌ها درباره آلودگی هوا به دولت می‌رود آلودگی هوا و ممنوعیت 6 روزه تردد خودروها در ایتالیا کاهش آلودگی هوا نیازمند بودجه ملی 10 نهاد مسئول آلودگی هوا باید عملکردشان را ارائه کنند بارش برف و باران از عصر فردا در تهران آغاز می‌شود مجلس و رسانه‌ها آدرس را اشتباه رفتند؛ فاجعه اصلی گازوییل بود نه بنزین خودنمایی آسمان آبی؛ آلودگی هوای تهران کمتر شد لطف آسمان به تهران هم هوا را سالم نکرد در حل آلودگی هوا؛ مشخص نیست چه کسی باید چه کاری انجام دهد کاهش غلظت آلاینده‌ها در هوای پایتخت مسئول آلودگی هوا از نگاه مردم کیست؟ + اینفوگرافی تخلیه تهران برای آلودگی‌هوا، شایعه تلگرامی است برای مقابله با عوارض آلودگی هوا چه بخوریم؟ اسکان سرنشینان 60خودروی گرفتار در برف در محور تاراز -بازفت خوزستان تصمیم های فوری و بلندمدت برای نبرد با آلودگی لایحه هوای پاک چقدر هوای تهران و شهرهای بزرگ را تمیز می‌کند؟ از تهران تا میلان؛ 6 شهر بزرگ جهان چگونه با آلودگی هوا می‌جنگند؟ راهکارهای سخنگوی فراکسیون محیط زیست برای رفع آلودگی هوا آغاز فعالیت سامانه بارشی جدید در کشور آمار مرگ‌و میرهای ناشی از آلودگی هوا در تهران اعلام شد تاثیر مدیریت سبز در کاهش آلودگی هوا مدیرکل انتقال خون استان تهران: سردی و آلودگی هوا، اهدای خون را با چالش روبرو می کند مکاتبه نمایندگان استان تهران با دستگاه‌ها درباره آلودگی هوا تصمیمات فوری و کوتاه‌مدت دولت برای کاهش آلودگی هوا آخرین میانگین شاخص آلودگی هوای استان تهران قالیباف: تسلط شهرداری بر آلودگی تهران اورژانس به تهرانی‌ها اکسیژن می‌رساند قول مساعد رئیس مجلس برای بررسی فوری لایحه هوای پاک استقرار آمبولانس‌های اورژانس در 5 میدان پایتخت هوای پایتخت در شرایط "ناسالم" 10 آسیب مهم آلودگی هوا شهرداری به‌جای بزرگراه‌ و پل‌، حمل و نقل عمومی را گسترش دهد هوای پایتخت از دیروز هم آلوده تر شد تعطیلی مدارس پیش دبستانی و دبستان تبریز به دلیل آلودگی هوا آلودگی هوا مدارس ابتدایی شهری اراک را به تعطیل کشاند دولت ایتالیا تردد خودرو ها را 3 روز ممنوع کرد مدارس کرج هم تعطیل شد واکنش سازمان حفاظت محیط زیست به اظهارنظرها درباره شاخص آلودگی هوا مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک اصفهان فردا تعطیل شد آلودگی این چنین تهران را تبریز را در خود غرق کرد شدت آلاینده ها کمیته اضطرار آلودگی هوا را مجبور به برگزاری جلسه کرد کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران عصر امروز تشکیل می‌شود افزایش آلاینده‌ها در شهر، کمیته اضطرار امروز تشکیل می‌شود خودروهای فرسوده، نفس‌های شهر را به شماره انداخته است! وضعیت هوای اصفهان و ارومیه «قرمز» شد شاخص کیفیت هوا در تهران امروز از مرز 150 فراتر رفت تردد 2.5میلیون خودرو فاقد معاینه فنی درتهران وضعیت تعطیلی فردای مدارس تهران غلظت آلاینده‌های هوای تهران کاسته می‌شود آلوده ترین و پاک ترین مناطق تهران کجاست؟ 4 متهم اصلی آلودگی هوای پایتخت از نگاه پلیس اهمال در برخورد با 420 هزار خودرو آلوده و فرسوده پایتخت برف و باران در راه است، از آلودگی‌هوا خلاص می شویم؟ لزوم بررسی لایحه هوای پاک بر اساس اصل 85 آلودگی هوای تهران شدیدتر شد؛ وضعیت قرمز و ناسالم برای همه مردم راهکارهای شورا برای کاهش آلودگی هوا لزوم حمایت از تولید خودروهای برقی در کنترل آلایندگی‌ها نقش منطقه ٢٢ در آلودگى هواى تهران آیا درد آلودگی هوا "لاعلاج" است چهارمین همایش ملی "مدیریت آلودگی هوا و صدا" برگزار می شود تهران سی‌امین شهر آلوده و هشتمین شهر پرترافیک جهان 17 روز در فراق هوای سالم آلودگی هوا به حدی نیست که منجر به تعطیلی مدارس شود نقشه آنلاین آلودگی هوای مناطق مختلف تهران و سایر شهرهای جهان را ببینید تحلیل وضعیت آلاینده‌های هوای پایتخت تشکیل کارگروه آلودگی هوا انتقاد رجایی از در دستور کار قرار نگرفتن طرح مربوط به آلودگی هوا در صحن علنی جلساتی با شهرداری و دولت برای بررسی آلودگی هوا برگزار می‌کنیم تذکر 106 نماینده به رییس جمهور درباره آلودگی هوا اخذ عوارض از تونل‌های شهری راهکاری برای کاهش آلودگی هوا معاینه فنی کاغذپاره است تداوم آلودگی هوا در تهران و شهرهای صنعتی آلودگی هوا باعث تشدید سردردهای میگرنی می‌شود تعطیلات‌زمستانی مدارس برای مقابله با آلودگی‌هوا و برف نسبت به نقش عوامل مختلف آلوده کننده هوای کلانشهرها کم توجهی می شود افزایش تیم‌های گشتی پلیس برای برخورد با خودروهای آلاینده موتوسیکلت کاربراتوری ٨ برابر یک خودرو یورو٢ آلایندگی دارد برخی مدارس شهرری تعطیل است درگیری 27 دستگاه برای رفع آلودگی هوا تهرانی‌ها تا چهارشنبه منتظر کاهش آلودگی هوا نباشند مدارس روز دوشنبه هم تعطیل نشد هوای تهران از دیروز آلوده‌تر شد هوای تهران برای نوزدهمین روز متوالی «ناسالم» است مقایسه آلودگی هوای 5سال گذشته پایتخت تعطیلی مدارس تنها نسخه مقابله با آلودگی زنگ آلودگی هوا در اروپا هم به صدا درآمد آلودگی هوا سالی 2.5 میلیون تومان برای هر تهرانی‌ هزینه دارد موج سرما، هوای پکن را پاک می‌کند درخواست کودکان تهرانی برای مبارزه با آلودگی هوا مدارس تهران فردا تعطیل نیست انباشت آلاینده‌ها در 6 استان در هفته جاری شماره گذاری خودروهای جدید متوقف نمی‌شود هوای تهران برای پانزدهمین روز در شرایط ناسالم قرار گرفت آلودگی هوا نتیجه بی‌تدبیری مسئولان است تشدید برخورد با وسایل نقلیه دودزای پایتخت شماره‌گذاری خودروهای جدید متوقف شود پروژه‌هایی که بودجه هوای پاک تهران را می‌بلعند آلودگی هوای فعلی پایتخت ربطی به کیفیت سوخت ندارد لزوم ورود رئیس جمهور به حل معضل آلودگی هوای پایتخت خودروهای دودزا فک پلاک می‌شوند کمیته اضطرار آلودگی هوا ساعت 14 تشکیل می‌شود مقایسه عملکرد شهرداران مهم جهان برای مدیریت آلودگی هوا تراکم‌فروشی و ساخت‌وسازهای بی‌رویه، علت اصلی آلودگی هوای پایتخت 80درصد خودروهای توقیفی برگه معاینه‌فنی داشتند هوا به اندازه دیروز کثیف و آلوده است تعطیلی مدارس پاک کردن صورت مسئله آلودگی هواست خودروهای برقی تا 25 سال دیگر هم نمی‌توانند بازار را بگیرند خودروی کاملا خودران تسلا 2 سال دیگر در بازار است خودروهای برقی شتاب می‌گیرند بستری شدن قالیباف دربیمارستان تکذیب شد مراکز معاینه فنی خودرو، نیازمند معاینه! آلودگی هوا منجر به بستری شدن شهردار تهران در خانه شد دلیل دایرشدن مدارس با وجود ناسالم‌تر شدن هوا چه بود؟ هوای آلوده در ریه‌‌های دانش‌آموزان پایتخت آلودگی هوا و افزایش مرگ و میر تهدید جان انسان‌ها تدوام آلودگی هوای تهران تا پایان هفته کیفیت بنزین‌ها باید کارشناسی شود تشدید برخورد پلیس با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا این فقط آلودگی «هوا» نیست هوای تهران امروز هم در شرایط "ناسالم" قرار دارد مدارس شهر تهران فردا تعطیل نیست آلودگی هوا شهرهای ایتالیا را در بر گرفت فک پلاک خودروهای دودزا؛ نصب پلاک «اعزام به تعمیرگاه» مناطق 14 و 15 آلوده‌ترین نقاط تهران حمل‌ونقل؛ هم درد آلودگی هواست و هم درمان وضع هوای تبریز بار دیگر در وضعیت ناسالم قرار گرفت انباشت آلایندگی درتهران تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد از شدت آلودگی هوا کم شد،‌ اما زمستان با هوای ناسالم و آسمان خاکستری شروع شد سازمان حفاظت محیط زیست به دنبال تغییر استراتژی دربرابر آلودگی هوا تهران نفس نمی کشد، از بس هوا ندارد تصمیم برای تعطیلی چهارشنبه مدارس، به امروز موکول شد «شهرهای ریل پایه» راهکار کاهش آلودگی هوا فضای سبز به تنهایی توان کاهش آلودگی هوا را ندارد آلودگی هوا تا 5شنبه مهمان کلانشهرها خواهد بود برای سومین روز پیاپی، مدارس تهران و سه شهر دیگر تعطیل شد هزینه آلودگی هوا در تهران سالانه 6600 میلیارد تومان طرح زوج و فرد از فردا در هسته مرکزی کرج اجرا می‌شود استاندار تهران: برای تعطیلی فردای مدارس، بعد از ظهر امروز تصمیم می گیریم پلیس راهور با خودروهای آلاینده با جدیت برخورد کند کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز هم تشکیل می‌شود بالا بودن غلظت آلاینده ها و عدم تعطیلی‌ مدارس مدارس تهران سه شنبه و چهارشنبه تعطیل نیست طرح کاهش، مسکن موقتی برای کاهش آلودگی هوای تهران اعلام آمادگی کامل مراکز معاینه فنی در روزهای آلوده سال بررسی آلودگی هوا" در مجمع نمایندگان تهران با حضور مسئولان مربوطه مقابله با آلودگی هوا با فناوری محققان دانشگاهی سه شنبه هم مدارس تهران تعطیل است؟ زمستان همراه با آلودگی هوا معاون منابع طبیعی: آلودگی هوا از مشکلات اساسی مرتبط با سلامت مردم است دعوای همیشگی آلودگی هوا،‌این بار در تلویزیون هوای آلوده دلیل یورو 4 نبودن بنزین های وارداتی مدارس تهران در همه مقاطع تحصیلی فردا به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شد چرا مسئولان شهر در زمان آلودگی هوا فقط غر می‌زنند؟ ابتکار: آلودگی هوای تهران کاهش یافت، وزش باد در پایتخت شروع شده است آزادسازی قیمت‌ها در بخش حمل و نقل راهکار مبارزه با آلودگی هوا مقابله با آلودگی هوا با فناوری پژوهشگران دانشگاه شریف چمران: با تعطیلی مدارس در مواجه با آلودگی هوا ره به جایی نمی‌بریم تهران، زیر سایه آلودگی آلودگی می ماند؛ برف و باران شاید شهر عاری از خودرو به راستی تحقق خواهد یافت؟ وضعیت تعطیلی مدارس در روز دوشنبه تا ساعت 14 مشخص می‌شود مشکل آلودگی هوا با تعطیلی مدارس حل نمی‌شود هوای آلوده با "سلامت" چه می‌کند؟ بلندمرتبه سازی بیش از خودروها در آلودگی هوای تهران تاثیر دارد معاینه فنی ناکارآمد؛ متهم ردیف اول آلودگی هوا بررسی موضوع آلودگی هوای تهران در فراکسیون محیط زیست سهم صنایع در آلودگی تهران اعلام شد تعطیلی واحدهای آلاینده در شهرستان ری به دنبال شرایط ناسالم هوا هوای تهران همچنان برای گروه‌های حساس "ناسالم" است+نمودار سردرگمی والدین دانش‌آموزان تهرانی با تناقض‌گویی مسئولان آموزش و پرورش همه متهمان آلودگی هوا انتقاد شرکت کنترل کیفیت هوا از پیگیری‌های فصلی آلودگی هوای پایتخت مراکز پیش دبستانی و مدارس اراک و اصفهان امروز تعطیل اعلام شد سهم بنزین در آلودگی هوای تهران مدارس البرز یکشنبه و دوشنبه تعطیل شد تداوم آلودگی هوا تا پایان هفته فراکسیون محیط زیست آلودگی هوای تهران را بررسی کرد مدارس تهران فقط فردا تعطیل است اعلام آلوده‌ترین نقاط پایتخت اولتیماتوم پلیس راهور تهران به خودروهای دودزا تمام مدارس شهر تهران فردا و پس فردا تعطیل شد تشکیل جلسه "کمیته اضطرار آلودگی هوا" به درخواست وزارت بهداشت بود کاش جان مردم پایتخت به اندازه صنعت خودرو اهمیت داشت تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه راهکار حل معضل آلودگی هوای تهران چیست؟ مسئولان معضل "آلودگی هوا" را جدی نگرفته‌اند عباسی: اقدامات مقطعی‌راهکار کاهش‌ آلودگی هوا‌ نیست توقف فروش طرح ترافیک روزانه تعطیلی 2 روزه مدارس در صورت توافق آموزش و پرورش کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا تشکیل شد کیفیت هوای پکن در شرایط قرمز هوای 5 کلانشهر در شرایط ناسالم تهرانی‌ها سالانه چند کیلو دود می‌خورند؟ امضای 50 نفر از نمایندگان برای بررسی اولویت دار لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا هوای پایتخت در آستانه اضطرار تداوم آلودگی هوای تبریز در وضعیت هشدار ابلاغ مصوبه دولت درباره وظایف دستگاه‌ها در بخش حمل‌‌و‌نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا سهم شهرداری در آلودگی‌ هوای تهران چقدر است؟ خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند فروش خودروهای دیزلی در هند ممنوع شد هفته آینده هم آلودگی در انتظار تهرانی‌ها است فقط 128 موتورسیکلت در تهران برگه معاینه فنی دارند سهم 80 درصدی خودروهای داخلی در آلودگی هوا کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا امروز تشکیل می‌شود چند راهکار برای کاهش آلودگی هوای تهران هوای تهران امروز ناسالم اعلام شد دردسر تشدید آلودگی هوا برای دانش‌آموزان شانگهای آلودگی اخیر هوای تهران، چرا آنقدر مشکوک است؟ چراغ شاخص آلودگی ایستگاه های سنجش هوا در مشهد زرد شد اندرحکایت همیشگی سرما و نفس تنگی پایتخت پیشرفته ترین سیستم تعلیقی خودرو توسط مخترع ایرانی ثبت بین المللی شد سهمیه ثابت برزیل در میان 10 خودروساز برتر جهان وزارت صنعت به‌دنبال تسهیلات جدید خودرو خودروهای دیزلی خارجی را سختگیرانه تست می کنیم نسبت کاهش نرخ تورم با قیمت خودرو تولیدکنندگان ایرانی در پساتحریم راهی جز ارتقاء کیفیت ندارند تسهیلات 25 میلیونی، منجی تولید می‌شود؟ پیشرفته ترین خودرو برقی به پارک دوبل خودکار مجهز شد تصمیم سرنوشت ساز در پساتحریم وسیله عجیب به نام تراکتور سیکلت ساخت شبکه شارژ خودروهای برقی چین سرعت می‌گیرد ساخت خودرو برقی توسط دانشجوی چینی برای دیر نرسیدن به کلاس هکرها، دغدغه جدید صنعت خودرو دو فرانسوی جدید میهمان ایران خودرو و سایپا طرح ملی خودرو برقی در روسیه اجرا می شود خیابان های شارژی برای خودروهای الکتریکی شارژ خودرو الکتریکی حین حرکت با سلول خورشیدی صنعت خودرو روسیه در بحران نسخه آلمانی – ژاپنی برای خودروسازی ایران بزرگراه‌هایی با قابلیت شارژ خودروهای برقی فولکس بیتل قرن بیست و یکم امتیازگیری از خودروسازان خارجی رکورد سرعت خودروهای برقی شکسته شد پیشرفته ترین 4 چرخه های برقی در راه خیابانهای اروپا هنرنمایی خودروهای برقی در مسابقات معروف اتومبیل رانی روند کند تولید خودروهای هیبریدی در ایران ساخت کوچکترین خودرو برقی جهان تولید برق 220 ولت برای خودروهای الکتریکی با نیروی جاذبه زمین شارژ خودرو با تیر چراغ برق ادغام غول‌های بزرگ خودروساز در راه است قدرتمندترین خودرو تمام برقی جهان خودرو 36 میلیون تومانی دوگانه‌سوزها در مسیر رشد تولید موانع رشد کیفی تولید خودرو آینده مبهم خودرو در رشد اقتصادی صنعت خودرو امیدوار به روزهای پس از تحریم اثر تحریم های بین المللی بر صنعت خودرو 30 تا 40 درصد است انتظارات مشتریان خودرو براورده نمی شود تحریم همه مسائل و مشکلات صنعت خودرو نیست نسل بعدی خودروهای ایرانی از دانشگاه می آیند! مهم‌ترین خواسته مردم از خودروسازان کیفیت و ایمنی است نگاه سرمایه‌گذاران جهانی به بازارخودرو ایران متمرکز شده گسترش سهم دانش و فناوری در صنعت خودرو چهارمین نشست تخصصی خودرو برگزار شد صنعت خودرو و 2 چالش رقابت با خارجی ها و واردات فله ای کیفیت خودروهای داخلی افزایش می‌یابد؟! لزوم تغییر ساختار مالی صنایع خودروسازی تولید نانوساختار متخلخل در خودروسازی خودروهای برقی جایگزین خودروهای بنزین‌سوز می‌شوند جزئیات ابلاغیه کیفی‌سازی خودروها سند خودروسازی « مایوان» در اردبیل تحویل نمی‌شود اهداف کیفی صنعت خودرو تعیین شد رونمایی از اولین خودرو الکتریکی کشور توسط شرکت مدیران خودرو مدیرعامل سابق سایپا مشاور نعمت‌زاده در صنعت خودرو شد منتقدان دیروز خودرو ملی؛ مدافعان امروز مونتاژ رشد 17 درصدی تولید خودرو پیشنهاد منطقی برای شراکت با خودروسازان خارجی لیندو اسمارت؛ راهکاری الکتریکی برای کاهش ترافیک! جزئیات سنگ‌اندازی پژو در داخلی‌سازی قطعات سرعت گیر جاده مخصوصی ها برای مدیر جدید خودروسازان ایرانی از ناحیه تعطیلات چقدر زیان می کنند آغاز فعالیت خودروی برقی در دفاتر پست بررسی صنعت "خودرو" در برنامه امشب "بورس تولید موتور دیزل ایرانی در پرده‌ای از ابهام گرانی خودروهای هیبریدی دلیلی برای عدم اقبال به آنها با یک ابرخودرو هیبریدی جدید آشنا شوید بازار خودروهای هیبریدی در ایران رونق اجاره خودروهای برقی در چین استاندارد آموزش شغل « ماکت ساز خودرو » در خراسان شمالی تهیه و تدوین شد صنعت خودروسازی عزمی بر استفاده از توان دانشگاه‌ها ندارد لهستان خودرو مسابقه ای تولید می کند موضع ترکها درباره همکاری خودرویی ایران و آمریکا چشم‌انداز تولید خودرو تا سال 96 نخستین سمپوزیوم بین‌المللی خودروهای برقی برگزار می‌شود تحریم‌ها مانع ساخت آزمایشگاه خودروسازی شد کاهش هزینه های تمام شده تولید و ارتقاء کیفیت خودرو با نرخ سود بانکی پایین ضمانت رنگ خودروها سه ساله می‌شود داخلی‌سازی، دستاورد ادغام خودروسازان اعتصاب در سومین کارخانه خودروسازی ترکیه آیا قیمت و کیفیت خودروهای ایرانی باهم تناسب دارند؟ 25 درصد کل ظرفیت تولید خودرو کشور در ارگ جدید مذاکره برای ثبات قیمت خودرو الزامات سرمایه گذاری خودروسازان ژاپنی در ایران تولید خودرو در ایران‌خودرو 85 درصد افزایش یافت جدیدترین وضعیت تولید در سواری‌سازان داخلی سهم 10 درصدی خراسان رضوی در صنعت خودروسازی کشور افزایش 20 درصدی تولید خودرو در سال 94 رکود بازار هیاهویی بیش نیست نبرد اسب بخار در دنیای خودروهای الکتریکی! توقف واگذاری ماشین‌سازی تبریز تا اطلاع ثانوی رابطه ماتریکسی بانک ها و خودروسازان عامل افزایش مطالبات معوق بانکی با افزایش کیفیت خودرو تولید داخل می توان برای صادرات گام برداشت جهت‌گیری همکاری خودرویی ایران با کشورهای اروپایی اعلام آمادگی نیسان برای همکاری با ایران مشکلات توسعه شرکت خودروسازی فردا در سمنان بررسی شد 2 شرط مجلس برای خودروسازان فرانسوی 3 پیشنهاد شورای رقابت برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو ثبت رکورد تولید خودرو در مکزیک کیفیت باید در زنجیره های ارزش تولید خودرو ارتقاء یابد تلاش دولت روسیه برای حفظ صنعت خودرو وظیفه خودروسازان خرید باشگاه ورزشی نیست عقد قرارداد با خودروسازان جهانی به شرط انتقال تکنولوژی باشد سهامداران تولید محور خودرو به مجمع سالانه دعوت شدند پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک خودروسازان و قطعه‌سازان تمایل الجزایر برای سرمایه‌گذاری مشترک با ایران در خودروسازی ورود وزارت صنعت به قرارداد خودروسازان با قطعه‌سازان تولید سالانه سه میلیون دستگاه خودرو در دستور کار قرار دارد استفاده از نانوکامپوزیت کربنی در شیشه و داشبورد خودرو تولیدات خودروسازی ارگ جدید در سال جاری 2 برابر می‌شود ورود 1000 خودرو جدید به تهران در هر شبانه روز افتخار آفرینی یک مدیر توانمند ایرانی در ایتالیا اتومبیل خاص ژاپنی در ایـران! همکاری با خودروسازان معروف از رویا تا واقعیت کاهش وابستگی خودروسازان به بانک‌ها؛چگونه؟ خودرو سازان داخلی وارد چرخه نوآوری و فناوری شوند سوال خودرویی از نعمت‌زاده به صحن علنی مجلس ارسال شد علاقه خودروسازان خارجی به بازار خودروهای کارکرده همکاری ایران و ایتالیا در صنعت خودرو افزایش قیمت خودرو بعد از توافق! تولید انبوه خودرو برقی دانشگاه آزاد در کاهش آلودگی موثر است موافقت باورودخودروسازان آمریکایی بهترین شاخص پیشرفت صنعت خودرو، رضایت مشتری است نسل جدید باتری‌های برقی برای خودروهای تسلا دگردیسی در حد نانو دردسرهای تسلاموتورز در چین شارژ باتری خودروها با تبدیل گرما به برق! قدرتمندترین خودرو تمام برقی جهان ساخته شد نمونه اولیه خودرو برقی رباتیک ناسا رونمایی از نخستین خودرو برقی رولزرویس توییزی برقی رنو فقط ‌٩ هزار و ‌٧ دلار! تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز ایران خودرو تمامی محصولات خود را با کنیستر عرضه می کند خودرو سازان داخلی عمدا هوا را آلوده می کنند
Back to top