نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان گشایش یافت

عصر خودرو- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعه سازان با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز(سه شنبه) به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق در کرمان گشایش یافت.

Wednesday 05 February 2020 - 10:45:00

نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در چهار هزار متربع خودروساز و 2 هزار مترمربع قطعه سازان از 15 تا 18 بهمن ماه امسال از ساعت 15 تا 21 شب برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعه سازی در دوران تحریم و فشارهای اقتصادی به گونه ای رونق تولید در این صنایع را نمایش می دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق در نشست خبری این نمایشگاه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک خفجر بیان داشت: نهمین نمایشگاه خودرو و قطعه سازان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری و مزین شده است.

امیرحسین سعید افزود: این نمایشگاه با حضور 6 شرکت خودروساز و 30 قطعه ساز در 6 هزار مترمربع در نمایشگاه بین المللی جنوب شرق دایر شده است.

وی اظهار داشت: بسیاری از نمایشگاه های کشور طی سال جاری با حضور قطعه سازان بوده اما امسال با حضور خودروسازان و برندهای معتبر خودرویی نمایشگاه را افتتاح می کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی علاوه بر نمایشگاه خودروسازان، نمایشگاه های لوازم خانگی 29 بهمن، نمایشگاه ساخت ایران هشتم اسفندماه را افتتاح می‌کنیم و پیگیر میزبانی از نمایشگاه بهاره استان کرمان هستیم.

مدیرعامل شرکت بارساوا ابتکار یگانه هم در این نشست گفت: طی 2 سال گذشته همزمان با جنگ اقتصادی نخستین نمایشگاه خودروساز را افتتاح می‌کنیم و با این تفاوت که نمایشگاه های گذشته قطعه ساز بودند.

رامین آجیلیان تصریح کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعه سازان در کرمان به عنوان استانی صنعتی و مهد خودرو عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: کارهای کیفی در این نمایشگاه اجرا شده از جمله یک سالن برای قطعه سازان از استان‌های اصفهان، تهران و شیراز، یک سالن برای نمایندگی های خودرو شامل بنز ، تویوتا و مدیران خودرو و یک سالن برای خودروهای کلاسیک درنظر گرفته شده است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو کرمان
مطالب مرتبط بیشتر
حضور تجاری سازان گروه سایپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان بازدید فرماندار بم و مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان از نمایشگاه خودرو کرمان کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو کرمان رفت قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای خودروسازان و قطعه سازان می شود صنعت خودرو کشور با دانشگاه‌ها عجین شود استقبال از ام وی ام ٣١٥ هاچ بک در نمایشگاه خودرو کرمان گزارش تصویری روز سوم نمایشگاه خودرو کرمان مدیر نمایندگی آمیکو در کرمان: تا کنون بیش از 300 دستگاه از پیکاپ جدید آمیکو به تولید رسیده است گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه خودرو کرمان فروش ویژه سایپا برای کرمانی ها حضور سایپا در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو کرمان در 10 هزار متر مربع برگزار می شود رونمایی از محصولات جدید شرکت ریگان خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان سایپا با غرفه 1100 متری در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان حضور خواهد داشت 90 درصد ظرفیت نمایشگاه خودرو کرمان تکمیل شده است نمایشگاه خودرو کرمان سومین نمایشگاه بزرگ ایران بازدید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از غرفه سایپا استقبال بی نظیر هموطنان استان های کرمان و مازندران از غرفه سایپا هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد شرایط جدید فروش BYD S6 به زودی اعلام خواهد شد شاسی‌بلند جدید BYD S6 در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی می‌شود
Back to top