دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان (3)

نمایشگاه خودرو کرمان آغاز به‌کار کرد

عصر خودرو- شرکت‌های خودروسازی داخلی با آغاز به‌کار نمایشگاه خودرو کرمان، میزبان بازدیدکنندگان از جدیدترین محصولات تولیدی در داخل کشور هستند.

Tuesday 06 February 2024 - 23:09:00

نمایشگاه خودرو کرمان آغاز به‌کار کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان که از ساعتی پیش آغاز به کار کرد، میزبان خودروسازان و مونتاژکاران است.

 در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان، گروه بهمن با زیرمجموعه خودروهای تجاری این شرکت حضور پررنگی در کرمان دارد و کشنده‌های سبک و سنگین FAW و امپاور را به نمایش درآورده است.

فردا موتورز نیز دیگر خودروسازی حاضر در کرمان می باشد که با طیف کاملی از محصولات جدید خود در کرمان حضور یافته است.

خودرو ام4 هیبرید، فردا 511، جیلی آزکارا و جیلی جئومتری از جمله خودروهای جدید فردا موتور در نمایشگاه خودرو کرمان است.

مدیران خودرو هم با سه برند زیرمجموعه این نشان تجاری یعنی ام وی ام، فونیکس و اکستریم در نمایشگاه خودرو کرمان حاضر است.

اکستریم با نمایش سه محصول جدید خود و فونیکس نیز با زیرمجموعه هیبریدی این برند میزبان بازدیدکنندگان است.

کرمان موتور نیز در شهر زادگاه خود حضور یافته و محصولات این شرکت را به نمایش عمومی درآورده است.

آرین دیزل هم کشنده‌های شک موتو و جک با کاربری های مختلف را به کرمان آورده است تا در یکی از بازارهای اصلی خودروهای سنگین اقدام به معرفی محصولات خود کند.

تیگارد موتور که به تازگی پیکاپ L7 PLUS را معرفی کرده است، این پیکاپ اقتصادی را به نمایشگاه خودرو کرمان آورده است.

تیگارد ایکس 35 هم که به تازگی صاحب یک نسخه آپشنال شده در نمایشگاه خودرو کرمان و غرفه تیگارد موتور به نمایش درآمده است.

دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان از 17 بهمن تا 20 بهمن ماه جاری از ساعت 16 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق کشور است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو کرمان
مطالب مرتبط بیشتر
بازدید فرماندار بم و مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان از نمایشگاه خودرو کرمان کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو کرمان رفت قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای خودروسازان و قطعه سازان می شود نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان گشایش یافت صنعت خودرو کشور با دانشگاه‌ها عجین شود استقبال از ام وی ام ٣١٥ هاچ بک در نمایشگاه خودرو کرمان گزارش تصویری روز سوم نمایشگاه خودرو کرمان مدیر نمایندگی آمیکو در کرمان: تا کنون بیش از 300 دستگاه از پیکاپ جدید آمیکو به تولید رسیده است گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه خودرو کرمان فروش ویژه سایپا برای کرمانی ها حضور سایپا در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو کرمان در 10 هزار متر مربع برگزار می شود رونمایی از محصولات جدید شرکت ریگان خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان سایپا با غرفه 1100 متری در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان حضور خواهد داشت 90 درصد ظرفیت نمایشگاه خودرو کرمان تکمیل شده است نمایشگاه خودرو کرمان سومین نمایشگاه بزرگ ایران بازدید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از غرفه سایپا استقبال بی نظیر هموطنان استان های کرمان و مازندران از غرفه سایپا هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد شرایط جدید فروش BYD S6 به زودی اعلام خواهد شد شاسی‌بلند جدید BYD S6 در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی می‌شود
Back to top