دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان (1)

نمایشگاه خودرو کرمان میزبان خودروسازان می شود

عصر خودرو- استان کرمان که یکی از قطب‌های خودروسازی کشور شناخته می‌شود در اواسط بهمن ماه جاری میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان نمایشگاه خودرو کرمان خواهد بود.

Tuesday 23 January 2024 - 13:31:00

نمایشگاه خودرو کرمان میزبان خودروسازان می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر خودرو»، استان کرمان که از آن با عنوان قطب سوم صنعت خودروسازی کشور یاد می شود، در بهمن ماه جاری میزبان خودروسازان بزرگ کشور در این شهر خواهد بود تا دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان را برگزار کند.

استان کرمان با داشتن منابع معدنی فلزی و غیرفلزی فراوان یکی از غنی‌ترین استان‌های معدنی کشور و به تعبیری “بهشت معدن کاران” شناخته شده است. همین مزیت، نمایشگاه خودرو کرمان را به یکی از بازارهای هدف خودروسازان کار و تجاری تبدیل کرده و این خودروسازان همواره حضور پررنگی در نمایشگاه خودرو کرمان دارند.

دوازدهمین دوره نمایشگاه خودرو کرمان نیز همانند دوره‌های پیشین میزبان خودروسازان گروه کار و تجاری نیز خواهد بود.

از سوی دیگر به دلیل اینکه کرمان زادگاه خودروسازانی مانند کرمان موتور، مدیران خودرو، خودروسازان بم، خودروسازان راین، کارمانیا و ... است، این خودروسازان همواره نمایشگاه خودرو کرمان را با جدیتی خاص دنبال و حضور در آن را فرصتی برای نمایش توانمندهای خود به همشهریان می‌دانند و از این فرصت نهایت بهره را نصیب خود می‌کنند.

دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، میزبان خودروسازانی مانند زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، فردا موتورز، بهمن موتور، ایران خودرودیزل، سایپا دیزل و ... بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان از 17 تا 20 بهمن‌ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق کرمان از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

 

برچسب ها

نمایشگاه خودرو کرمان
مطالب مرتبط بیشتر
بازدید فرماندار بم و مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان از نمایشگاه خودرو کرمان کرمان موتور با دست پر به نمایشگاه خودرو کرمان رفت قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای خودروسازان و قطعه سازان می شود نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در کرمان گشایش یافت صنعت خودرو کشور با دانشگاه‌ها عجین شود استقبال از ام وی ام ٣١٥ هاچ بک در نمایشگاه خودرو کرمان گزارش تصویری روز سوم نمایشگاه خودرو کرمان مدیر نمایندگی آمیکو در کرمان: تا کنون بیش از 300 دستگاه از پیکاپ جدید آمیکو به تولید رسیده است گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه خودرو کرمان فروش ویژه سایپا برای کرمانی ها حضور سایپا در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان مدیرعامل شرکت پارس اکسون شایان: نمایشگاه خودرو کرمان در 10 هزار متر مربع برگزار می شود رونمایی از محصولات جدید شرکت ریگان خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان سایپا با غرفه 1100 متری در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان حضور خواهد داشت 90 درصد ظرفیت نمایشگاه خودرو کرمان تکمیل شده است نمایشگاه خودرو کرمان سومین نمایشگاه بزرگ ایران بازدید سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان از غرفه سایپا استقبال بی نظیر هموطنان استان های کرمان و مازندران از غرفه سایپا هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد شرایط جدید فروش BYD S6 به زودی اعلام خواهد شد شاسی‌بلند جدید BYD S6 در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی می‌شود
Back to top