ترامپ سوار بر ماشین نعش کش

عصر خودرو- کمپانی ایرلندی تدفین 4 لیموزین را برای ترامپ به مبلغ 1 میلیون دلار کرایه کرد.

Wednesday 05 June 2019 - 17:06:00

ترامپ سوار بر ماشین نعش کش

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، برای ملاقات دو روزه  ترامپ از ایرلند، 4 مرسدس بنز کلاس E به قیمت 788 هزار پوند معادل 1 میلیون دلار از شرکت تدفین JP Ward & Sons کرایه شده که پول آن از جیب مالیات دهندگان آمریکایی پرداخت خواهد شد.

به نوشته سایت USASpending.gov برای هر خودرو 233748 دلار پرداخت شده است.

همچنین مبلغ 1 میلیون و 223 هزار و 230 دلار بابت اقامت هیئت همراه ترامپ در هتل اینترکنتینانتال در پارک لین لندن هزینه شده است.

چهارشنبه شب ترامپ برتیانیا را به مقصد ایرلند ترک کرده و به زمین گلف خود در دونبگ خواهد رفت.

 او جمعه به واشنگتن بازخواهد گشت.

برچسب ها

لیموزیننعش‌کشترامپ
مطالب مرتبط بیشتر
عقب‌نشینی ترامپ از تعرفه‌های خودرویی ترامپ اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا را به تعویق می‌اندازد حامیان ترامپ در جنگ خودرویی با کالیفرنیا بی‌ام‌و ترامپ را تهدید کرد گاف ترامپ در رابطه با «رنو» فاز جدید دعوای خودرویی ترامپ و کالیفرنیا فاز جدید جنگ خودرویی ترامپ و کالیفرنیا کابوس ترامپ برای خودروسازان فشار ترامپ به ژاپن برای سرمایه‌گذاری کلان در خودروسازی آمریکا کنترل قیمت بنزین یا تشدید تحریم ایران؟ تقاضای جدید ترامپ از جنرال موتورز واشنگتن خودروسازان اروپایی را تهدید کرد شیفت جنگ تجاری از چین به اروپا؟ لیموزین لوکس جنسیس را بشناسید وزارت بازرگانی آمریکا طرح اعمال تعرفه بر واردات خودرو را به ترامپ ارائه کرد دولت ترامپ واردات خودرو را تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا می داند جت شخصی که تبدیل به لیموزین شد احتمال اعمال مالیات بر واردات خودرو از کانادا فخرفروشی ترامپ با هیولای جدید این بنز لیموزین ضدگلوله 1.16 میلیون دلار قیمت دارد پیشنهاد دولت ترامپ برای کاهش استاندارد‌های خودرو‌ها لیموزین «استالین» به مزایده گذاشته شد همه چیز درباره تاریخچه اشرافی‌ترین خودرو دنیا هشدار هیوندای موتور درباره تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر پیمان امنیتی سئول و واشنگتن ترامپ طی 3 تا 4 هفته برای تعرفه گمرکی واردات خودرو از اروپا تصمیم می‌گیرد نامه سناتورهای آمریکایی به وزارت بازرگانی در مخالفت با اجرای تعرفه واردات خودرو لیموزین جدید و اختصاصی پوتین لیموزین 1.5 میلیون دلاری ترامپ تابستان رونمایی می شود دولت ترامپ به دنبال سخت تر کردن واردات خودرو به آمریکا ارابه بزرگان در مسیر تحول ترامپ با قوانین سوختی چه می‌کند؟ لیموزین هیتلر به حراج گذاشته می شود+عکس لیموزین جان اف کندی در موزه فورد +عکس معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس 2018 ماجرای حمله یک خودرو به ترامپ چه بود؟ لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش پوتین لیموزین جدید روسی را تست کرد+عکس ژیان لیموزین در ایران! +عکس لیموزین زره پوش ترامپ امتحان می شود گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با نخست‌وزیر ژاپن با محور واردات خودرو ب.ام.و مرعوب تهدید‌های ترامپ نشد دونالد ترامپ یک لیموزین زرهی جدید خواهد داشت+تصاویر مدیرعامل رنو-نیسان سخنان تهدید آمیز ترامپ را کم اهمیت خواند ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است اولین لیموزین دونالد ترامپ +تصاویر لیموزین فیدل کاسترو (+عکس) لیموزین طلایی ریاست جمهوری ترامپ +عکس لیموزین فوق لوکس ترامپ آماده شد+ تصاویر خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر لوکس ترین لیموزین های جهان (عکس) ساخت لیموزین اختصاصی پوتین در روسیه با سبک انگلیسی+ تصاویر نعش‌کش مست ماشین و جنازه را گم کرد ب ام و برای لیموزین‌های لوکس فراخوان داد لیموزین جنجالی در ارومیه توقیف شد لیموزین 8 چرخ هامر در ایران لیموزین جدید پوتین که روس‌ها می‌گویند امن‌ترین خودرو جهان است حراج ماشین پلنگ صورتی احتمال تولید لیموزین 4 درب بوگاتی لیموزین رئیس جمهور بعدی آمریکا چه مشخصاتی دارد؟ کلکسیون مجلل ترین خودروهای جهان ! (گزارش تصویری)
Back to top