لیموزین هیتلر به حراج گذاشته می شود+عکس

عصر خودرو- خودروی سواری ادولف هیلتر - رهبر آلمان نازی - در ماه ژانویه 2018 میلادی به فروش می رسد.

Sunday 21 January 2018 - 09:51:00

لیموزین هیتلر به حراج گذاشته می شود+عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا  ، این خودرو از نوع مرسدس بنز 770کا است که بصورت اختصاصی برای هیتلر طراحی و ساخته شده است.
هیتلر از این خودرو در خلال سال های 1939 تا 1941 میلادی برای حضور در مراسم های رسمی و رژه های ارتش آلمان استفاده کرده است.
به گفته برگزار کنندگان این حراجی، این خودروی مرسدس دارای هشت سیلندر است که حداکثر سرعت آن 160 کیلومتر بر ساعت است و 7.7 لیتر بنزین مصرف می کند.
خودروی لیموزین هیتلر بعد از سال 1941 میلادی به دست امریکایی ها افتاد و سالها میان کلکسیونر های این کشور دست به دست شد، اما اکنون در حراجی رسمی در آلمان به فروش خواهد رسید.
پیشتر نیز اعلام شده که در حراجی دیگری جوراب و لباس های زیر هیتلر دیکتاتور آلمان به فروش گذاشته می شود.

برچسب ها

لیموزینلیموزین هیتلر
مطالب مرتبط بیشتر
لیموزین‌های رهبران جهان +تصاویر فخرفروشی ترامپ با هیولای جدید این بنز لیموزین ضدگلوله 1.16 میلیون دلار قیمت دارد لیموزین «استالین» به مزایده گذاشته شد همه چیز درباره تاریخچه اشرافی‌ترین خودرو دنیا لیموزین جدید و اختصاصی پوتین لیموزین 1.5 میلیون دلاری ترامپ تابستان رونمایی می شود ارابه بزرگان در مسیر تحول لیموزین جان اف کندی در موزه فورد +عکس معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس 2018 لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش پوتین لیموزین جدید روسی را تست کرد+عکس ژیان لیموزین در ایران! +عکس لیموزین زره پوش ترامپ امتحان می شود دونالد ترامپ یک لیموزین زرهی جدید خواهد داشت+تصاویر اولین لیموزین دونالد ترامپ +تصاویر لیموزین فیدل کاسترو (+عکس) لیموزین طلایی ریاست جمهوری ترامپ +عکس لیموزین فوق لوکس ترامپ آماده شد+ تصاویر خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر لوکس ترین لیموزین های جهان (عکس) ساخت لیموزین اختصاصی پوتین در روسیه با سبک انگلیسی+ تصاویر ب ام و برای لیموزین‌های لوکس فراخوان داد لیموزین جنجالی در ارومیه توقیف شد لیموزین 8 چرخ هامر در ایران لیموزین جدید پوتین که روس‌ها می‌گویند امن‌ترین خودرو جهان است حراج ماشین پلنگ صورتی احتمال تولید لیموزین 4 درب بوگاتی لیموزین رئیس جمهور بعدی آمریکا چه مشخصاتی دارد؟ کلکسیون مجلل ترین خودروهای جهان ! (گزارش تصویری)
Back to top