لیموزین جدید و اختصاصی پوتین

عصر خودرو- ولادمیر پوتین هفته گذشته با لیموزین جدید و اختصاصی ریاست‌جمهوری روسیه راهی مراسم تحلیف خود در کاخ کرملین شد تا نشان دهد حتی در تشریفات هم عزم جدی در کاهش وابستگی به غرب دارد.

Tuesday 08 May 2018 - 18:05:00

لیموزین جدید و اختصاصی پوتینلیموزین جدید و اختصاصی پوتینلیموزین جدید و اختصاصی پوتینلیموزین جدید و اختصاصی پوتینلیموزین جدید و اختصاصی پوتینلیموزین جدید و اختصاصی پوتین

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، توسعه این لیموزین جدید از سال 2012 و در قالب پروژه خودرو های تشریفات کورتِژ آغاز شد و در این پروژه، بنیاد مرکزی تحقیقات خودرویی روسیه، موسوم به NAMI با هولدینگ Sollers JSC همکاری داشته اند. البته از مشاوره و همکاری شرکت های آلمانی بوش و پورشه نیز در بخش مهندسی بهره گرفته شده و گفته می‌شود موتور V12 توربو 600 اسب‌بخاری آن، ارتقاء یافته واحدی است که توسط پورشه تامین شده است. اطلاعات کاملی از این خودرو 6.620×2.000×1.695 میلیمتری در دست نیست اما می‌دانیم که از یک اتاق زرهی بهره می‌برد و همچون خودرو تشریفات ریاست جمهوری آمریکا، The Beast، کاملا مجهز و مجلل است و از مدرن ترین امکانات ایمنی، رفاهی و اضطراری بهره می برد.
لازم به ذکر است پروژه کورتِژ توسعه خودرو های دیگری را نیز در دستور کار دارد که عبارتند از یک سدان، مینی‌ون و شاسی‌بلند تشریفات. حتی تولید محدود این خودرو ها تحت برند لوکس Aurus نیز برنامه‌ریزی شده، به شکلی که NAMI پیش‌تر از برنامه خود برای تولید 5 هزار دستگاه از محصولات برند Aurus تا سال 2020 خبر داده بود.

برچسب ها

لیموزینلیموزین پوتین
مطالب مرتبط بیشتر
لیموزین لوکس جنسیس را بشناسید جت شخصی که تبدیل به لیموزین شد لیموزین‌های رهبران جهان +تصاویر فخرفروشی ترامپ با هیولای جدید این بنز لیموزین ضدگلوله 1.16 میلیون دلار قیمت دارد لیموزین «استالین» به مزایده گذاشته شد همه چیز درباره تاریخچه اشرافی‌ترین خودرو دنیا پوتین به زودی سوار این لیموزین خواهد شد +عکس لیموزین 1.5 میلیون دلاری ترامپ تابستان رونمایی می شود ارابه بزرگان در مسیر تحول لیموزین هیتلر به حراج گذاشته می شود+عکس پوتین صاحب خودروی ملی روسیه می‌شود لیموزین جان اف کندی در موزه فورد +عکس معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس 2018 لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش پوتین لیموزین جدید روسی را تست کرد+عکس ژیان لیموزین در ایران! +عکس لیموزین زره پوش ترامپ امتحان می شود دونالد ترامپ یک لیموزین زرهی جدید خواهد داشت+تصاویر اولین لیموزین دونالد ترامپ +تصاویر لیموزین فیدل کاسترو (+عکس) لیموزین طلایی ریاست جمهوری ترامپ +عکس لیموزین فوق لوکس ترامپ آماده شد+ تصاویر خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر لوکس ترین لیموزین های جهان (عکس) ساخت لیموزین اختصاصی پوتین در روسیه با سبک انگلیسی+ تصاویر ب ام و برای لیموزین‌های لوکس فراخوان داد لیموزین جنجالی در ارومیه توقیف شد لیموزین 8 چرخ هامر در ایران لیموزین جدید پوتین که روس‌ها می‌گویند امن‌ترین خودرو جهان است حراج ماشین پلنگ صورتی احتمال تولید لیموزین 4 درب بوگاتی لیموزین رئیس جمهور بعدی آمریکا چه مشخصاتی دارد؟ کلکسیون مجلل ترین خودروهای جهان ! (گزارش تصویری)
Back to top