لیموزین رئیس جمهور بعدی آمریکا چه مشخصاتی دارد؟

عصر خودرو- نسل بعدی لیموزین های ریاست جمهوری آمریکا که به Beast(حیوان) معروف هستند، در حال گذراندن مراحل تست هستند و اولین نسخه آنها به نظر می رسد کادیلاک Escalade باشد.

Sunday 24 January 2016 - 22:48:00

لیموزین رئیس جمهور بعدی آمریکا چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، به نظر می رسد با تغییر رئیس جمهور آمریکا طی انتخابات سال آینده خودروی لیموزین وی نیز تغییر خواهد کرد.

باراک اوباما رئیس جمهور کنونی آمریکا در حال حاضر از یک کادیلاک لیموزین که اساسا یک شورولت کودیاک تغییر یافته برای شباهت به کادیلاک DTS است استفاده می کند.

نسل بعدی لیموزین ریاست جمهوری آمریکا با بهره گیری از حفاظت زرهی احتمالا از پلتفرم موجود در وانتهای GM ولی سبک و استایل کادیلاک و آنچه که در جدیدترین خودروهای این خودروساز آمریکایی همچون CT6 و XT5 دیده می شود بهره خواهد برد. 

خودروی لیموزین اوباما مصرف سوخت پایینی دارد ولی به نظر میرسد مقامات وزارت امنیت داخلی آمریکا به دنبال یک خودروی بزرگ تر و قدرتمند تر برای چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور هستند.

اطلاعات رسمی درباره Beast احتمالا پس از انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

لیموزین
مطالب مرتبط بیشتر
فخرفروشی ترامپ با هیولای جدید این بنز لیموزین ضدگلوله 1.16 میلیون دلار قیمت دارد لیموزین «استالین» به مزایده گذاشته شد همه چیز درباره تاریخچه اشرافی‌ترین خودرو دنیا لیموزین جدید و اختصاصی پوتین لیموزین 1.5 میلیون دلاری ترامپ تابستان رونمایی می شود ارابه بزرگان در مسیر تحول لیموزین هیتلر به حراج گذاشته می شود+عکس لیموزین جان اف کندی در موزه فورد +عکس معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس 2018 لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش پوتین لیموزین جدید روسی را تست کرد+عکس ژیان لیموزین در ایران! +عکس لیموزین زره پوش ترامپ امتحان می شود دونالد ترامپ یک لیموزین زرهی جدید خواهد داشت+تصاویر اولین لیموزین دونالد ترامپ +تصاویر لیموزین فیدل کاسترو (+عکس) لیموزین طلایی ریاست جمهوری ترامپ +عکس لیموزین فوق لوکس ترامپ آماده شد+ تصاویر خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر لوکس ترین لیموزین های جهان (عکس) ساخت لیموزین اختصاصی پوتین در روسیه با سبک انگلیسی+ تصاویر ب ام و برای لیموزین‌های لوکس فراخوان داد لیموزین جنجالی در ارومیه توقیف شد لیموزین 8 چرخ هامر در ایران لیموزین جدید پوتین که روس‌ها می‌گویند امن‌ترین خودرو جهان است حراج ماشین پلنگ صورتی احتمال تولید لیموزین 4 درب بوگاتی کلکسیون مجلل ترین خودروهای جهان ! (گزارش تصویری)
Back to top