ماجرای حمله یک خودرو به ترامپ چه بود؟

عصر خودرو- ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک خودروی سواری بی‌محابا به کاروان اسکورت رئیس جمهور آمریکا نزدیک می‌شود.

Friday 01 September 2017 - 13:43:00

ماجرای حمله یک خودرو به ترامپ چه بود؟

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،یک خودروی سفید رنگ از ناحیه جنگلی کنار یک جاده در ایالت میسوری با سرعت خارج می‌شود و این در حالی است که چند متر آن طرف تر خودروهای کاروان اسکورت دونالد ترامپ در حال عبور هستند.

ابتدا تصور می‌شد راننده این خودرو قصد داشته با سرعت به سوی خودروی حامل ترامپ بکوبد اما لحظاتی بعد پلیس سر رسید و مشخص شد نقص ترمز خودروی مذکور باعث این رویداد شده است.

برچسب ها

ترامپ
مطالب مرتبط بیشتر
کابوس ترامپ برای خودروسازان ترامپ سوار بر ماشین نعش کش فشار ترامپ به ژاپن برای سرمایه‌گذاری کلان در خودروسازی آمریکا کنترل قیمت بنزین یا تشدید تحریم ایران؟ تقاضای جدید ترامپ از جنرال موتورز واشنگتن خودروسازان اروپایی را تهدید کرد شیفت جنگ تجاری از چین به اروپا؟ وزارت بازرگانی آمریکا طرح اعمال تعرفه بر واردات خودرو را به ترامپ ارائه کرد دولت ترامپ واردات خودرو را تهدیدی علیه امنیت ملی آمریکا می داند احتمال اعمال مالیات بر واردات خودرو از کانادا پیشنهاد دولت ترامپ برای کاهش استاندارد‌های خودرو‌ها هشدار هیوندای موتور درباره تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر پیمان امنیتی سئول و واشنگتن ترامپ طی 3 تا 4 هفته برای تعرفه گمرکی واردات خودرو از اروپا تصمیم می‌گیرد نامه سناتورهای آمریکایی به وزارت بازرگانی در مخالفت با اجرای تعرفه واردات خودرو دولت ترامپ به دنبال سخت تر کردن واردات خودرو به آمریکا ترامپ با قوانین سوختی چه می‌کند؟ گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با نخست‌وزیر ژاپن با محور واردات خودرو ب.ام.و مرعوب تهدید‌های ترامپ نشد مدیرعامل رنو-نیسان سخنان تهدید آمیز ترامپ را کم اهمیت خواند ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است
Back to top