اختصاصی«عصرخودرو» ،

بررسی بازار انواع دزدگیر اتومبیل

عصر خودرو- در مطلب به بررسی بازار انواع دزدگیر در ایران می‌پردازیم و سعی خواهیم داشت شما را از تحولات بازار نسبت به گذشته‌ نه‌چندان دور ولی پر چالش مطلع کنیم تا با آگاهی کامل به این بازار مراجعه کنید.

Monday 20 May 2019 - 12:47:00

بررسی بازار انواع دزدگیر اتومبیل

به گزارش پایگاه «خبری عصرخودرو»،  همچنین ضمن بررسی مشکلات مشتریان و فروشندگان این محصول پرفروش در بازار، آخرین قیمت پرفروش‌ترین دزدگیرهای بازار را هم در فهرستی مبسوط در انتهای مطلب گردآوری کرده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.
اگر بیش از 6 ماه است که به لوکس‌فروشان خودرو برای خرید دزدگیر مراجعه نکرده‌اید، یقیناً آنچه مشاهده می‌کنید ازلحاظ افزایش قیمت و همچنین کاهش فروش برندهای معتبر در بازار برای شما غیرقابل‌باور خواهد بود! برندهای معتبر بازار نظیر ماجیکار و ایزیکار که ساخت کره بودند با آغاز تحریم‌ها به شکل قابل‌توجهی در بازار نایاب شدند و از طرفی در صورت پیدا کردن این محصولات نیز باقیمت‌های فضایی در بازار مواجه می‌شوید. در عوض برندهای چینی از این خلأ گرانی محصولات کره‌ای سوءاستفاده کرده و با افزایش برند و همچنین امکانات تبدیل به پرفروش‌ترین‌های بازار دزدگیر ایران شده‌اند. ویترین پرفروش‌ترین راسته‌های این محصول نظیر خیابان‌های ستارخان، سورنا و حتی چراغ‌برق که بورس انواع دزدگیر در ایران هستند با دزدگیرهای ساخت چین مزین شده و گفته می‌شود در آینده‌ای نزدیک باید برندهای باکیفیتی همچون ماجیکار که در ساده‌ترین حالت ریموت و آپشن ها  که قیمتی نزدیک به 1 میلیون تومان دارد را به فراموشی بسپاریم. دزدگیرهای چینی ازلحاظ دوام طول عمر مناسبی دارند؛ اما ازنظر آپشن و همچنین کیفیت قطعات به همراه بُرد کم ریموت دچار ضعف‌های اساسی هستند که باعث شده عمده مشتریان این‌گونه دزدگیرها از خرید خود نسبت به رقم پرداختی ناراضی باشند. در مورد اجرت نصب دزدگیر نیز باید گفت برخی مدل‌ها تنها به آژیر و آنتن نیاز دارند و مدل‌های پیشرفته‌تر به سیم‌کشی برای صندوق پران، روشن کردن پیشرانه و … احتیاج دارند، بنابراین قطعاً اجرت نصب آن‏ها نیز متفاوت خواهد بود. اما آنچه در سطح بازار دیده می‌شود قیمت نصب دزدگیر در فروشگاه‌های مختلف با توجه به نوع دزدگیر از 35 تا 80 هزار تومان خواهد بود.

برچسب ها

دزدگیر خودرو
Back to top