بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو + جدیدترین فهرست قیمت

چشمان همیشه مراقب خودرو

عصر خودرو- در این مطلب قصد داریم با تحلیل بازار انواع دزدگیر خودرو در خدمت شما باشیم؛ بازاری که تنوع در آن بسیار زیاد است و تولیدات کشورهای کره جنوبی و چین در آن حرف اول را می‌زنند. ساخته‌هایی که بعضی از آنها واقعا موجب عدم سرقت خودرو شده و برخی از آنها تنها برای باز و بستن درهای خودرو از راه دور به کار می‌روند.

Wednesday 01 March 2017 - 16:18:00

چشمان همیشه مراقب خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به هر روی ضمن ارائه گزارشی کامل از این بازار متنوع، در انتها نیز با فهرستی از جدیدترین قیمت‌های این بازار تخصصی مراقبت از خودرو در خدمت شما خواهیم بود، همراه ما باشید.

در این بازار چه می‌گذرد؟
با ورود انواع دزدگیر از کشورهای چین، سنگاپور، تایوان، کره جنوبی و ... به بازار موجب شده تا مشتری در اولین نگاه سردرگم شود. اما آنچه که همه فروشنده‌ها در این بازار پر جنب و جوش به آن اعتقاد دارند، کیفیت بالای دزدگیرهای ساخت کره و ناکارآمدی دزدگیرهای چینی است. در این بازار حقیقتا تا سقف معینی ولخرجی مجاز است و هر چه بیشتر جیب خود را به چالش بکشید، یقینا از خودروی شما محافظت بیشتری خواهد شد. این سقف  را بازاریان در حدود 500 هزار تومان برآورد می‌کنند و گفته می‌شود دزدگیرهایی با قیمت‌های بالاتر تنها آپشن‌های اضافی (نظیر لمسی بودن ریموت) را نصیب شما می‌کنند که در حفاظت بیشتر خودرو نقشی ندارند.
نکته‌ای که در بازار به وضوح دیده می‌شود، نبودن نمایندگی‌های مجاز فروش دزدگیرهای معروف است و همین امر باعث شده تا مشتریان به راسته لوکس‌فروش‌ها مراجعه کرده و بعضا به علت تخصص نداشتن فروشنده و حتی نصاب دزدگیر، به مشکلات اساسی دچار شوند. نصاب‌ها نیز در این بازار دستمزدی بین 15 تا 50 هزار تومان را با توجه به نوع دزدگیر از مشتری طلب می‌کنند که توصیه می‌کنیم حتی‌المقدور برای نصب انواع قطعات الکترونیکی نظیر دزدگیر به نمایندگی‌های مجاز خودرو مراجعه کنید.  مسئله مهمی که در این بازار به چشم می‌خورد گردش مالی بسیار زیادی است که به جیب واردکننده‌ها و فروشندگان در این بازار می‌رود، در حالی که تولید‌کننده داخلی هیچ سهمی در این بازار نداشته و عملا محو شده است که می‌توان با سرمایه‌گذاری اندک و جذب نیروهای متخصص، ضمن اشتغال‌زایی برای جوانان این مرز و بوم سود کلان این کالای نسبتا لوکس را نصیب تولیدکنندگان داخلی کرد.

برچسب ها

دزدگیر خودرو
Back to top