بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو + فهرست قیمت

بازار نگهبانان خودرو

عصر خودرو- در این مطلب بازار انواع دزدگیر خودرو را هدف گرفته‌ایم تا تحلیل کوتاهی از این بازار و برندهای موجود در آن‌ داشته باشیم؛ بازاری که دزدگیرهای چینی آن را قبضه کرده‌اند، در حالی که با قاطعیت می‌توان گفت محصولات ایرانی حتی یارای حضور در این بازار را هم ندارند. سعی خواهیم داشت ضمن تحلیل این بازار حواشی و وضعیت این بازار را هم برای شما بازگو کنیم تا با آشنایی هر چه بیشتر به این بازار مراجعه کنید. لازم به ذکر است در انتها نیز با جدیدترین قیمت انواع نگهبانان خودرو در خدمت شما خواهیم بود.

Friday 14 July 2017 - 14:46:00

بازار نگهبانان خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به طور کلی این بازار به دو دسته دزدگیرهای لوکس و رده پایین تقسیم می‌شود. دزدگیرهای لوکس موجود در بازار اغلب ساخت کره جنوبی هستند و کیفیت آنها در ساخت و البته خنثی‌نشدن در برابر حیله‌های دزد خودروی شما مثال‌زدنی است. این دزدگیرهای تصویری و جدیدا لمسی به تکنولوژی روز دنیا مجهز هستند و می‌توانند از راه دور خودروی شما را در صورت تشخیص سرقت، متوقف کنند. در نمونه‌های گران‌تر و مجهز به GPS نیز می‌توانند حتی مکان دقیق خودروی شما را هم مشخص کنند، اما باید بدانید قیمت این دسته  در حدود 450 تا 800 هزار تومان است.
مبدأ اصلی دزدگیرهای رده‌پایین در بازار نیز کشور چین است که دزدگیرهای ساخت این کشور با برند‌های مختلف به وفور در ویترین  فروشگاه‌ها به چشم می‌خورند. این دزدگیرها گر‌چه کیفیت ساخت چندانی ندارند اما برای باز و بسته‌کردن در‌‌ها و آژیر‌زدن ‌هنگام ضربه گزینه مناسبی در قبال پرداخت قیمتی در حدود 80 تا 180 هزار تومان در بازار محسوب می‌شوند.
اما اگر خواهان خرید دزدگیرهایی با امکانات مناسب و از طرفی داشتن قیمتی معقول و متوسط هستید، دزدگیرهای ساخت سنگاپور، تایوان و ... جزو بهترین انتخاب‌ها در این بازار متنوع به شمار می‌آیند. این دزدگیرها امکاناتی در حد و اندازه‌های برندهایی چون ایزی‌کار و مجیکار ندارند، اما دارای بردکافی، کیفیت ساخت متناسب، تصویری‌بودن ریموت و .... هستند که با قیمت‌هایی به‌مراتب ارزان‌تر از لوکس‌های این بازار قابل خریداری هستند. در پایان باید خاطرنشان کرد ‌هنگام خرید دزدگیر حتما در مورد آپشن‌های آن با فروشنده مشورت کنید و کار نصب آن را به افراد با‌تجربه بسپارید تا با سوختن سیم‌کشی خودرو و یا ناکارآمدی دزدگیر خود روبه‌رو نشوید.

 

برچسب ها

دزدگیر خودرو
Back to top