رونمایی از تاکسی پرنده آئودی+عکس

عصر خودرو- نمونه مفهومی این خودرو اولین بار در سال 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو عرضه شد و حالا نسخه تازه‌ای از آن در دسترس عموم قرار گرفته است. این تاکسی دارای دو صندلی برای نشستن است.

Sunday 02 December 2018 - 13:45:00

رونمایی از تاکسی پرنده آئودی+عکس

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نامه نیوز ، با توجه به تشدید ترافیک در شهر‌ها و شلوغی خیابان ها، برخی شرکت‌های فناوری به تولید تاکسی‌ها و خودرو‌های پرنده روی آورده اند تا از این طریق بتوانند بر مشکل مذکور غلبه کنند.

خودروی پرنده آئودی نیز که ترکیبی از قابلیت‌های پهپاد‌ها و خودرو‌های برقی را با خود دارد Pop.Up Next نام دارد و البته ابعاد نمونه اولیه عرضه شده یک چهارم محصول نهایی است که زمان به بازار آمدن آن مشخص نیست.

نمونه مفهومی این خودرو اولین بار در سال 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو عرضه شد و حالا نسخه تازه‌ای از آن در دسترس عموم قرار گرفته است. این تاکسی دارای دو صندلی برای نشستن است.

تاکسی یادشده مجهز به یک سورتمه الکتریکی 60 کیلوواتی است که به کابین مسافر وصل می‌شود و البته چهار پره بزرگ که در پهپاد‌ها نیز کاربرد دارند، انرژی لازم برای حرکت این تاکسی پرنده را تامین می‌کند. باتری 70 کیلووات ساعتی این تاکسی پرنده به آن امکان می‌دهد مسافتی حداکثر 50 کیلومتری را طی کند. آئودی امیدوار است تاکسی یادشده ظرف 7 تا 10 سال آینده قابلیت استفاده عملیاتی پیدا کند.

برچسب ها

تاکسی پرنده
مطالب مرتبط بیشتر
تاکسی‌ پرنده هیوندای در 2028 اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا مهمانان المپیک 2024 پاریس با تاکسی پرنده تردد می کنند تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا 6سال آینده تاکسی هوایی بدون خلبان ایرباس را ببینید آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی مهمان‌های نه چندان دور آسمان خودروهای پرنده 5 سال دیگر از راه می رسند بوئینگ خودرو هوایی بدون سرنشین آزمایش کرد ایر تاکسی؛ کلید قفل ترافیک یا یک معضل جدید؟ نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند اوبر، ایرباس و بویینگ تاکسی‌های ژاپن را پرنده می‌کنند طرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینید بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید این تاکسی پرنده یک‌ساعته از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌رود آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی بنادرهوایی مخصوص تاکسی‌های پرنده اوبر را ببینید تاکسی هوایی خودران با 12 پروانه آزمایش شد پورشه هم تاکسی پرنده می سازد بوئینگ نمونه اولیه تاکسی پرنده را آزمایش می کند تاکسی پرنده 10 سال دیگر مسافر می گیرد برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 2018 سرمایه گذاری شرکت های چینی روی فناوری خودروی پرنده همکاری ناسا و اوبر برای ساخت تاکسی های پرنده تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 می‌آیند تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 از راه می‌رسند تاکسی های پرنده دایلمر به زودی می آیند استفاده از تاکسی های پرنده تا سال 2020 در دبی و دالاس رونمایی از خودرو پرنده برای فرار از ترافیک تاکسی‌های خودران پرنده در دبی +تصاویر رونمایی از اولین تاکسی پرنده خودران+تصاویر
Back to top