رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 2018

عصر خودرو -کمپانی آمریکایی بِل هلیکوپتر/ Bell Helicopter، از اولین تاکسی هوایی برقی خود در شوی فناورانه CES 2018 رونمایی کرد.

Tuesday 09 January 2018 - 09:32:00

رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 20181رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 20181

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، هرچند سی ای اس در دستان صنایع خودروسازی قرار گرفته اما برای اولین بار یک کمپانی سازنده بالگرد/ هلی کوپتر اولین رونمایی از تاکسی هوایی برقی خود را انجام داد.

البته کمپانی بل فقط کابین تاکسی را به نمایشگاه آورد تا تجربه مسافر را در این زمینه داشته باشد. اسکات درینن، مدیر نوآوری در بل گفت برای حفظ رقابت با کمپانی‌ها فقط کابین را نمایش می‌دهیم. وی افزود این محصول بخشی از استراتژی اینترنت اشیاء است که بل آن را دنبال می‌کند تا مسافر تجربه یک پرواز عمودی را با ویژگی‌های منحصربفرد داشته باشد که اسکات داخل کابین را فضای آرام و آرامش‌بخش می خواند.

وی افزود اگر مسافران از تجربه مسافرت با تاکسی هوایی برقی راضی باشند، می توان روی یک سرویس جدیدی از حمل و نقل عمومی بدون وقفه و تعطیلی حساب کرد تا سفرهای نقطه به نقطه آسان شود که فعلا این نوع سفرهای هوایی در اختیار ثروتمندان است و می توان آن را برای عموم تعریف کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این کابین جدید با ظرفیت 4 مسافر به اوبر داده می‌شود تا در سال 2020 راهی بازار شود.

برچسب ها

تاکسی پرنده
مطالب مرتبط بیشتر
تاکسی‌ پرنده هیوندای در 2028 اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا مهمانان المپیک 2024 پاریس با تاکسی پرنده تردد می کنند تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا 6سال آینده تاکسی هوایی بدون خلبان ایرباس را ببینید آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی مهمان‌های نه چندان دور آسمان خودروهای پرنده 5 سال دیگر از راه می رسند بوئینگ خودرو هوایی بدون سرنشین آزمایش کرد رونمایی از تاکسی پرنده آئودی+عکس ایر تاکسی؛ کلید قفل ترافیک یا یک معضل جدید؟ نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند اوبر، ایرباس و بویینگ تاکسی‌های ژاپن را پرنده می‌کنند طرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینید بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید این تاکسی پرنده یک‌ساعته از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌رود آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی بنادرهوایی مخصوص تاکسی‌های پرنده اوبر را ببینید تاکسی هوایی خودران با 12 پروانه آزمایش شد پورشه هم تاکسی پرنده می سازد بوئینگ نمونه اولیه تاکسی پرنده را آزمایش می کند تاکسی پرنده 10 سال دیگر مسافر می گیرد برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر سرمایه گذاری شرکت های چینی روی فناوری خودروی پرنده همکاری ناسا و اوبر برای ساخت تاکسی های پرنده تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 می‌آیند تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 از راه می‌رسند تاکسی های پرنده دایلمر به زودی می آیند استفاده از تاکسی های پرنده تا سال 2020 در دبی و دالاس رونمایی از خودرو پرنده برای فرار از ترافیک تاکسی‌های خودران پرنده در دبی +تصاویر رونمایی از اولین تاکسی پرنده خودران+تصاویر
Back to top