برای حمل و نقل شخصی؛

بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید

عصر خودرو- شرکت کانادایی اوپنر از تولید تاکسی هوایی جدیدی به نام بلاک فلای خبر داده که به عنوان یک وسیله نقلیه شخصی قابل استفاده است.

Sunday 15 July 2018 - 10:06:00

بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، این تاکسی پرنده اولین تاکسی پرنده تمام برقی و فوق سبک جهان محسوب می شود که دارای بال های ثابت بوده و به صورت عمودی نشست و برخاست می کند.

محصول یادشده که با بال های خود در دو طرف تاکسی پرنده شباهت زیادی با بشقاب پرنده ها دارد، مجهز به هشت موتور برقی است و می تواند با یک بار شارژ مسافتی 40 کیلومتری را طی کند. حداکثر سرعت این تاکسی پرنده به 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

به گفته شرکت سازنده، بلاک فلای برای عصر جدیدی ساخته شده که در آن حمل و نقل سه بعدی معنای گسترده ای یافته و روز به روز بیشتر متداول می شود. به حرکت درآوردن این تاکسی پرنده بدون نیاز به دریافت گواهینامه جدید ممکن است. همچنین برای هدایت بلاک فلای تنها به میزان مختصری آموزش میدانی نیاز است.

برای طراحی و تولید این تاکسی پرنده بیش از 9 سال زمان صرف شده و بیش از هزار پرواز آزمایشی به همین منظور صورت گرفته است. شارژ بلاک فلای در کمتر از 30 دقیقه صورت گرفته و سروصدای آن نیز محدود است. دکمه بازگشت به خانه این تاکسی باعث هدایت خودکار آن به سمت مقصد اولیه حرکت می شود. قیمت نهایی و زمان عرضه آن مشخص نیست.

برچسب ها

تاکسی پرنده
مطالب مرتبط بیشتر
تاکسی‌ پرنده هیوندای در 2028 اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا مهمانان المپیک 2024 پاریس با تاکسی پرنده تردد می کنند تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا 6سال آینده تاکسی هوایی بدون خلبان ایرباس را ببینید آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی مهمان‌های نه چندان دور آسمان خودروهای پرنده 5 سال دیگر از راه می رسند بوئینگ خودرو هوایی بدون سرنشین آزمایش کرد رونمایی از تاکسی پرنده آئودی+عکس ایر تاکسی؛ کلید قفل ترافیک یا یک معضل جدید؟ نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند اوبر، ایرباس و بویینگ تاکسی‌های ژاپن را پرنده می‌کنند طرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینید این تاکسی پرنده یک‌ساعته از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌رود آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی بنادرهوایی مخصوص تاکسی‌های پرنده اوبر را ببینید تاکسی هوایی خودران با 12 پروانه آزمایش شد پورشه هم تاکسی پرنده می سازد بوئینگ نمونه اولیه تاکسی پرنده را آزمایش می کند تاکسی پرنده 10 سال دیگر مسافر می گیرد برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 2018 سرمایه گذاری شرکت های چینی روی فناوری خودروی پرنده همکاری ناسا و اوبر برای ساخت تاکسی های پرنده تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 می‌آیند تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 از راه می‌رسند تاکسی های پرنده دایلمر به زودی می آیند استفاده از تاکسی های پرنده تا سال 2020 در دبی و دالاس رونمایی از خودرو پرنده برای فرار از ترافیک تاکسی‌های خودران پرنده در دبی +تصاویر رونمایی از اولین تاکسی پرنده خودران+تصاویر
Back to top