تاکسی هوایی خودران با 12 پروانه آزمایش شد

عصر خودرو- یک استارت آپ آمریکایی تاکسی هوایی خودران تمام الکتریکی را در نیوزلند آزمایش کرده است. این تاکسی هوایی 12 پروانه دارد و مانند بالگرد از زمین بلند می شود.

Wednesday 14 March 2018 - 13:36:00

تاکسی هوایی خودران با 12 پروانه آزمایش شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، شرکت Kitty Hawk در کالیفرنیا از یک تاکسی خودران تمام الکتریکی را در نیوزلند آزمایش کرده است.

این شرکت از 2010 میلادی مشغول کار روی یک هواپیمای شخصی است. نتیجه این تحقیقات تاکسی خودران Cora، یک هواپیمای دونفره است که می تواند مانند بالگرد از روی زمین بلند شود و فرود آمد اما مانند هواپیما پرواز می کند.

کورا از 2021 میلادی فعالیت خود را آغاز می کند و به عنوان یک تاکسی هوایی سفارشی  پرواز خواهد کرد.

این وسیله نقلیه دارای 12 پروانه است که نیروی مورد نیاز برای بلند شدن از زمین و قدرت پیشرانه آن را فراهم می کنند. جالب آنکه این تاکسی هوایی نیازمند باندفرودگاهی نیست.

کورا پس از بلند شدن از زمین به وسیله یک پروانه در عقب وسیله نقلیه با سرعت 180 کیلومتر برساعت در ارتفاع بین 150 تا 910 متر پرواز می کند.

دولت نیوزلند به طور رسمی توافق برای آزمایش این خودرو را اعلام کرده است. 

به هرحال شرکت سازنده امیدوار است نیوزلند را به عنوان مقر فعالیت های خود برای آزمایش نسل آتی خودروها انتخاب کند.

برچسب ها

تاکسی‌های هواییتاکسی پرنده
مطالب مرتبط بیشتر
تاکسی‌ پرنده هیوندای در 2028 اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا تخفیف برای راه‌اندازی ایرتاکسی‌ها +بسته‌های تشویقی تاکسی هوایی با سیستم های مدیریت ترافیک هوایی یکپارچه شد راه‌اندازی تاکسی هوایی در ایران جدی شد مهمانان المپیک 2024 پاریس با تاکسی پرنده تردد می کنند تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا 6سال آینده تاکسی‌های هوایی از 2025 مسافران را در آسمان جابه‌جا می‌کنند تاکسی هوایی بدون خلبان ایرباس را ببینید آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی مهمان‌های نه چندان دور آسمان خودروهای پرنده 5 سال دیگر از راه می رسند بوئینگ خودرو هوایی بدون سرنشین آزمایش کرد رونمایی از تاکسی پرنده آئودی+عکس ایر تاکسی؛ کلید قفل ترافیک یا یک معضل جدید؟ نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند اوبر، ایرباس و بویینگ تاکسی‌های ژاپن را پرنده می‌کنند طرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینید بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید این تاکسی پرنده یک‌ساعته از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌رود آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی بنادرهوایی مخصوص تاکسی‌های پرنده اوبر را ببینید پورشه هم تاکسی پرنده می سازد بوئینگ نمونه اولیه تاکسی پرنده را آزمایش می کند تاکسی پرنده 10 سال دیگر مسافر می گیرد برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر تاکسی های هوایی تا 5 سال دیگر عرضه می شوند رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 2018 سرمایه گذاری شرکت های چینی روی فناوری خودروی پرنده همکاری ناسا و اوبر برای ساخت تاکسی های پرنده نخستین مجوز تاکسی هوایی در کشور تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 می‌آیند تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 از راه می‌رسند دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست تاکسی های پرنده دایلمر به زودی می آیند تلاش یک شرکت روسی برای طراحی تاکسی هوایی استفاده از تاکسی های پرنده تا سال 2020 در دبی و دالاس رونمایی از خودرو پرنده برای فرار از ترافیک تاکسی‌های خودران پرنده در دبی +تصاویر رونمایی از اولین تاکسی پرنده خودران+تصاویر شهری با تاکسی‌های هوایی!
Back to top