طرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینید

عصر خودرو -یک شرکت سازنده خودروهای لوکس طرح اولیه ای از تاکسی هوایی الکتریکی هیبریدی منتشر کرده است. این تاکسی هوایی می تواند به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید.

Tuesday 17 July 2018 - 14:57:00

طرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینیدطرح اولیه تاکسی هوایی لوکس را ببینید

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، شرکت آستون مارتین نیز تصمیم دارد تاکسی پرنده خود را بسازد. این شرکت انگلیسی طرحی نوآورانه به نام Volante Vision   را در نمایشگاه هوایی Farnborough رونمایی کرد.

طرح اولیهVolante Vision ، متعلق به یک وسیله نقلیه هوایی هیبریدی الکتریکی است که می تواند به طور عمودی از زمین بلند شود و فرود آید.

این طرح در حقیقت یک پهپاد عظیم است که برای جابه جایی مسافران ساخته شده است.

Volante Vision ظرفیت سه نفر را دارد. البته جزییات فنی طرح هنوز منتشر نشده است. هنوز مشخص نیست سوخت وسیله نقلیه چیست و با چه سرعتی می تواند پرواز کند. اما به گفته شرکت، این وسیله نقلیه هوایی مجهز به فناوری خودران است.

همچنین به گفته آستون مارتین  یک نمایشگر که بالای سر نصب می شود جایگزین ابزارهای مختلف می شود. همچنین اطلاعات مهم برای مسافران نمایش داده می شود.

در تاکسی هوایی آستون مارتین مانند خودروهای زمینی آن به استایل و لوکس بودن طرح توجه شده است.

این طرح با الهام از خودروهایی مانندDB11، Vantage و خودروی آتی Valkyrie ارائه شده است.

برچسب ها

تاکسی‌های هواییتاکسی پرنده
مطالب مرتبط بیشتر
تاکسی‌ پرنده هیوندای در 2028 اولین آزمایش موفق تاکسی هوایی بر فراز شهری در اروپا تخفیف برای راه‌اندازی ایرتاکسی‌ها +بسته‌های تشویقی تاکسی هوایی با سیستم های مدیریت ترافیک هوایی یکپارچه شد راه‌اندازی تاکسی هوایی در ایران جدی شد مهمانان المپیک 2024 پاریس با تاکسی پرنده تردد می کنند تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا 6سال آینده تاکسی‌های هوایی از 2025 مسافران را در آسمان جابه‌جا می‌کنند تاکسی هوایی بدون خلبان ایرباس را ببینید آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی مهمان‌های نه چندان دور آسمان خودروهای پرنده 5 سال دیگر از راه می رسند بوئینگ خودرو هوایی بدون سرنشین آزمایش کرد رونمایی از تاکسی پرنده آئودی+عکس ایر تاکسی؛ کلید قفل ترافیک یا یک معضل جدید؟ نخستین تاکسی هوایی انگلیس پرواز کرد خودروهای پرنده اوبر آسمان جهان را تسخیر می کنند اوبر، ایرباس و بویینگ تاکسی‌های ژاپن را پرنده می‌کنند بدون گواهینامه با این تاکسی پرنده پرواز کنید این تاکسی پرنده یک‌ساعته از لس‌آنجلس به سان‌فرانسیسکو می‌رود آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی بنادرهوایی مخصوص تاکسی‌های پرنده اوبر را ببینید تاکسی هوایی خودران با 12 پروانه آزمایش شد پورشه هم تاکسی پرنده می سازد بوئینگ نمونه اولیه تاکسی پرنده را آزمایش می کند تاکسی پرنده 10 سال دیگر مسافر می گیرد برای سوار شدن به این تاکسی باید 72 میلیون تومان کرایه بدهید!+تصاویر تاکسی های هوایی تا 5 سال دیگر عرضه می شوند رونمایی از تاکسی هوایی برقی کمپانی بِل در سی‌ای‌اس 2018 سرمایه گذاری شرکت های چینی روی فناوری خودروی پرنده همکاری ناسا و اوبر برای ساخت تاکسی های پرنده نخستین مجوز تاکسی هوایی در کشور تاکسی هوایی در دوبی تست شد+تصاویر تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 می‌آیند تاکسی‌های پرنده تا سال 2025 از راه می‌رسند دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست تاکسی های پرنده دایلمر به زودی می آیند تلاش یک شرکت روسی برای طراحی تاکسی هوایی استفاده از تاکسی های پرنده تا سال 2020 در دبی و دالاس رونمایی از خودرو پرنده برای فرار از ترافیک تاکسی‌های خودران پرنده در دبی +تصاویر رونمایی از اولین تاکسی پرنده خودران+تصاویر شهری با تاکسی‌های هوایی!
Back to top