باورهای سنتی غلط از آب در آمد؛

اثبات برتری رانندگی زنان در جریان یک تحقیق

عصر خودرو- نتایج اعلام شده حاصل از تحقیقات جدید نشان میدهند زنان نسبت به مردان رانندگان بهتری و قانون مند تری هستند و مردان تمایل بیشتری به زیر پا گذاشتن قوانین از خود نشان داده اند.

Sunday 23 September 2018 - 10:55:00

اثبات برتری رانندگی زنان در جریان یک تحقیق

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خودرو بانک ، در سال 2017 میلادی 79 درصد از 585 هزار تخلف رانندگی توسط مردها صورت گرفته و حدود 23 درصد آنها با سرعت غیر مجاز قوانین را زیر پا گذاشته اند. این در حالی است که تنها 15 درصد موارد توسط زنان به ثبت رسیده است.
در کنار این موارد بر اساس سایت Confused تعداد مردانی که از پرداخت مالیات و بیمه خودرو سرپیچی میکنند 2 برابر زنان برآورد شده است. همچنین بر اساس اطلاعات این سایت در میان مردان در مقایسه با زنان عادت های بد رانندگی مانند عدم استفاده از راهنما هنگام تغییر مسیر هم بیشتر دیده میشود.علاوه بر اینها طبق نتایج حتی درصد مردانی که پس از وقوع تصادف، اظهارات خلاف واقع داشته اند نیز بیش از زنان اعلام شده است.
اما گفتی است که تحقیقات انجام شده مشخص کردند در طی 10 سال اخیر تعداد مردانی که در اولین مرتبه امتحان رانندگی قبول شده اند از 48.7 به 51.3 درصد و تعداد زنان قبول شده در طی این امتحان از 41.8 به 44.4 درصد افزایش داشته اند.

برچسب ها

مهارت های رانندگیرانندگی زنان
مطالب مرتبط بیشتر
24 اشتباه در رانندگی چگونه تصادف نکنیم؟! باورهای غلط رانندگی! نحوه صحیح گردش به طرفین با خودرو چگونه است؟ هشدار پلیس به رانندگان برای تغییر مسیرهای ناگهانی وسایل نقلیه چگونگی محاسبه فاصله طولی لازم با خودروی جلویی رانندگی زنان در عربستان سعودی از فردا یکشنبه آزاد می شود نیازهای حمل و نقل شهری برای زنان و مردان یکسان نیست توصیه های مهم برای رانندگی در برف 5 دست‌انداز رانندگی در زمستـان چگونه خودروی خود را هنگام سر خوردن و قفل شدن چرخ‌ها کنترل کنیم 16 توصیه مهم برای رانندگی در برف قیمت انواع ضد یخ‌های موجود در بازار +جدول نگاهی به عادات و رفتارهای غلط رانندگی همه چیز درباره کلاچ خودرو 5 هشدار مهم برای رانندگان بازگشت قدرتمند هاوال با گروه بهمن رانندگی با گاز و ترمز دادن بی‌جا غیراقتصادی است نشانه های پنچر شدن تایر اتومبیل در حین رانندگی چرا رانندگی با بنزین کم داخل باک اصولی نیست؟ چگونه در مسیر طولانی رانندگی کنیم؟ دلایل لرزش زیاد پدال ترمز در زمان ترمزگیری 20 راهکار اساسی در کاهش مصرف بنزین خودرو برای نخستین بار یک زن راننده اتوبوس مسافربری برون شهری در گناباد شد دختران سعودی عاشق خودروهای ژاپنی شده اند پیشنهادهای اغواکننده خودروسازان به زنان عربستان رانندگی زنان در عربستان؛ سنت مقاومت می‌کند احتمال ظهور تاکسی‌رانان زن در عربستان فرمان آزادی رانندگی زنان و رشد تقاضا خستگی در حال رانندگی و راه‌کارها چگونه در شهر رانندگی کنیم؟ در هنگام عبور از دست‌انداز، پدال ترمز را نگه ندارید چه زمانی باد تایرهای خودرو را تنظیم کنیم؟ دلایل افزایش بیش از حد دمای‌موتور چیست؟ این خوراکی‌ها نمی‌گذارد هنگام رانندگی خوابتان بگیرد هنگام ترکیدن لاستیک چه کنیم؟ فاصله ایمن در رانندگی را رعایت کنیم فرضیه جدید برای گرم‌کردن موتور خودرو در هوای سرد؟ توصیه‌های رانندگی به‌هنگام بارش برف چطور در برف و یخبندان خودرو را کنترل کنیم؟! 10 عادت منفی در رانندگی فوت‌وفن رانندگی در جاده‌های بـرفـی 10 توصیه برای رانندگی بهتر در شب چگونه خودرو خود را هنگام لیزخوردن کنترل کنیم؟ 5 نکته برای ایمنی بیشتر در رانندگی زمستانی چگونه خودرو خود را هنگام ُسرخوردن کنترل کنیم؟
Back to top