بازگشت قدرتمند هاوال با گروه بهمن

عصرخودرو: در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران گروه خودروسازی بهمن طی مراسمی از برند جدید این شرکت رونمایی کرد. این شرکت قرار است محصولات هاوال را شامل H2،H6 و H9 در ایران تولید کند .

Sunday 26 November 2017 - 11:11:00

بازگشت قدرتمند هاوال با گروه بهمن

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» محمد ضرابیان عضو هیئت مدیره گروه بهمن در نشست خبری که به همین بهانه برگزار شد با بیان اینکه  این شرکت در سال 1331 تاسیس شد و در سال 1371 به بورس تهران راه یافت اظهارکرد: طی این مدت پیشرفت چشمگیری در تولیدات داشته‌ایم و در حال حاضر در سال 110 هزار دستگاه خودرو ظرفیت تولید داریم.شرکت بهمن تا به الان 400 هزار دستگاه وانت و 70 هزار خودرو سواری تولید کرده است که سهم خوبی را در بازار ایران در اختیار دارد.
او در ادامه اضافه کرد: اگر بخواهیم از ابتدای فعالیت این شرکت تا به حال نگاهی سریع بیاندازیم باید به سال  1952 برگردیم و سه چرخه‌ای که در آن زمان تولید می‌شد.پس از آن در سال 1998 اولین خودرو سواری در این شرکت به تولید رسید. در سال 2005 خودرو شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو را به این لیست اضافه کرده‌ایم و در سال 2017 FAW B30،ISUZU NMR و کاپرا2 که در حال حاضر بر روی خط تولید قرار دارند.
ضرابیان در خصوص برند گریت وال گفت: این خودروساز یکی از پرفروش ترین برندها در چین است که با شرکتهای قطعه سازی مهمی همچون ZF,Delphi,Continnental,Bosch و .... همکاری دارد.این شرکت یکی از بزرگترین مراکز تحقیق و توسعه را در اختیار دارد که نزدیک به یک میلیارد دلار هزینه صرف آن شده است.در این مرکز 7 هزار پرسنل در حال فعالیت هستند که در بین آنها افراد مشهور و با سابقه‌ای نیز دیده می شوند.این شرکت در سال 1984 تاسیس شد و در سال 2004 رتبه یک در فروش SUV را برای 2 سال پیاپی از آن خود کرده است.سال 2007 در بین 10 خودرو برتر خودروساز چین شده است.سال 2013 گریت وال برند هاوال را معرفی کرد.در سال 2016 برند هاوال 938 هزار دستگاه و کمپانی گریت وال نیز در همین سال 1.1 میلیون دستگاه به فروش رسانده است.
او در خصوص مدل H6 و H2 نیز تصریح کرد:از مدل H6 بیش از 580 هزار دستگاه فروخته شده و در جایگاه چهارم پر فروشترینهای suv قرار دارد.
H2 نیز در سال 2016، 200 هزار دستگاه به فروش رسانده که از این نظر رتبه دوم پر فروش ترین خودرو این برند را به خود اختصاص می بدهد.این 2 مدل در بین SUV های چینی موجود در بازار ایران نیز همچنان پر فروش ترین هستند.
در انتها ضرابیان در مورد خدمات پس از فروش هاوال در ایران گفت: در حال حاضر با 132 مرکز خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان هستیم.در این مراکز تجهیزات و قطعات از پیش آماده شده اند تا بعد از فروش محصولات از روز اول در این زمینه قدرتمند ظاهر شویم.
گفتنی است مدلهای ارائه شده در ایران H2,H6 و H9 خواهد بود که به ترتیب  مشخصات فنی آنها برابر است با:
H2،H6: موتور 4 سیلندر به حجم 2 و  1.5 لیتر مجهز به توربوچارجر، توان تولید 197 و  147 اسب بخار که با یک گیربکس 6 سرعته به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.
H9:موتور 4 سیلندر به حجم 2 لیتر همراه با توربو چارجر، توان تولید 214 اسب بخار و 324 نیوتن متر گشتاور که با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

برچسب ها

مهارت های رانندگی
مطالب مرتبط بیشتر
باورهای غلط رانندگی! اثبات برتری رانندگی زنان در جریان یک تحقیق نحوه صحیح گردش به طرفین با خودرو چگونه است؟ هشدار پلیس به رانندگان برای تغییر مسیرهای ناگهانی وسایل نقلیه چگونگی محاسبه فاصله طولی لازم با خودروی جلویی توصیه های مهم برای رانندگی در برف 5 دست‌انداز رانندگی در زمستـان چگونه خودروی خود را هنگام سر خوردن و قفل شدن چرخ‌ها کنترل کنیم 16 توصیه مهم برای رانندگی در برف قیمت انواع ضد یخ‌های موجود در بازار +جدول نگاهی به عادات و رفتارهای غلط رانندگی همه چیز درباره کلاچ خودرو 5 هشدار مهم برای رانندگان رانندگی با گاز و ترمز دادن بی‌جا غیراقتصادی است نشانه های پنچر شدن تایر اتومبیل در حین رانندگی چرا رانندگی با بنزین کم داخل باک اصولی نیست؟ چگونه در مسیر طولانی رانندگی کنیم؟ دلایل لرزش زیاد پدال ترمز در زمان ترمزگیری 20 راهکار اساسی در کاهش مصرف بنزین خودرو خستگی در حال رانندگی و راه‌کارها چگونه در شهر رانندگی کنیم؟ در هنگام عبور از دست‌انداز، پدال ترمز را نگه ندارید چه زمانی باد تایرهای خودرو را تنظیم کنیم؟ دلایل افزایش بیش از حد دمای‌موتور چیست؟ این خوراکی‌ها نمی‌گذارد هنگام رانندگی خوابتان بگیرد هنگام ترکیدن لاستیک چه کنیم؟ فاصله ایمن در رانندگی را رعایت کنیم فرضیه جدید برای گرم‌کردن موتور خودرو در هوای سرد؟ توصیه‌های رانندگی به‌هنگام بارش برف چطور در برف و یخبندان خودرو را کنترل کنیم؟! 10 عادت منفی در رانندگی فوت‌وفن رانندگی در جاده‌های بـرفـی 10 توصیه برای رانندگی بهتر در شب چگونه خودرو خود را هنگام لیزخوردن کنترل کنیم؟ 5 نکته برای ایمنی بیشتر در رانندگی زمستانی چگونه خودرو خود را هنگام ُسرخوردن کنترل کنیم؟
Back to top