داستان چراغ‌های مخفی

عصر خودرو- یکی از مشکلات اساسی علاقه‌مندان ماکت‌های کلکسیونی، باز نشدن چراغ‌های مخفی در بیشتر ماکت‌های آماتور و ارزان‌قیمت است که ظاهری مصنوعی و نه چندان مناسب ایجاد می‌کند.

Sunday 21 May 2017 - 10:39:00

داستان چراغ‌های مخفی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با این حال در مواردی خاص همانند اولدزموبیل تورونادو 1:18 ساخت یاتمینگ چراغ‌ها باز می‌شوند. علاوه بر این در برخی محصولات قدیمی برندهایی همانند اتوآرت و مینیچمپس، چراغ‌ها باز نمی‌شوند و در نمونه‌های جدید نیز، درز چراغ‌ها و تراز بودن آنها چندان مناسب نیست. بنابراین بهتر است هنگام خرید این ماکت‌ها نیم نگاهی به چراغ‌های مخفی خودرو نیز بیندازید و از سلامت آنها اطمینان حاصل کنید.

برچسب ها

ماکتچراغ‌ خودرواولدزمبیل
مطالب مرتبط بیشتر
برای خرید لامپ خودرو چقدر هزینه کنیم؟ برای خرید چراغ چقدر هزینه کنیم؟ چراغ های فولکس واگن با عابران پیاده حرف می زند برای خرید چراغ جلو چقدر هزینه کنیم؟ چگونه یک هدلایت مناسب خریداری کنیم (بخش اول) چراغ‌های جدید مرسدس بنز که به جای راننده صحبت می‌کنند گردهمایی بزرگان مینیاتوری آقای خاص به تفسیر دانمارکی‌ها ساخت ماکت خودروهای زرهی توسط سربازان عراقی دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو آشنایی با چراغ Daylight فوت کوزه‌گری دنیای مینیاتوری‌ها خیز کوچولوها برای ورود به مجموعه شما وقتی چراغ خودرو هم هوشمند می‌شود جلوگیری از خروج 100 میلیون دلار ارز با ساخت داخلی یک چراغ پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران نگاهی به سیستم چراغ‌های چرخش با فرمان؛ چشمان متحرک سمفونی چَشم‌ها در شهر آفتاب! چرا در بعضی خودروها فقط یک چراغ دنده عقب بکار رفته است؟ قیمت فروش چراغ خودرو در بازار اندر حکایت دیلایت در خودروهای جدید صف‌شکنان انتقال به جلو از رنگ‌های متفاوت چراغ گردان تا ارگان‌های مجاز به استفاده از آن اشـــراف‌زاده طراحی چراغ جلو جدید برای دید بهتر در برف و باران+تصاویر اسطوره‌های پیر و کوچک بازگشت BBR به دنیای فلزات اولین سرباز کامپوزیت وقتی اسب‌های مینیاتوری سرکش می‌شوند! جراحی قلب باز در پارکینگ! خودروهای آینده به چراغ جلو نیاز نخواهند داشت جدیدترین قیمت انواع ماکت خودرو در بازار میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران کلکسیونتان را ثبت کنید! کوچولوهای بلندقامت موتورسازان ویترینی! بارکش‌های مینیاتوری کوچولوهای جدید در راه ایران انتخاب ماه کوچولوهای بی‌‌حد و مرز! بالا و پایین چراغ ماکت ماه‌؛ S-Class فرانتی آرت بازار ماکت به سبک خاص مینیچمپسی برای اتوآرت‌ها! مینیاتورهای گران قیمت نخستین دیگری از اولدزمبیل هفتاد سال با مرسدس E کلاس نور بالا به بازار لامپ خودرو ماکـت چیست؟ نبض بازار اسپرت‌کارها گران می‌تپد! ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران کوتاه از جای جای جهان ماکت! تردیدی از جنس متریال! چگونه کلکسیونر ماکت شویم؟ بازار ماکت خودرو بعد از توافق‌...
Back to top