بازگشت BBR به دنیای فلزات

عصر خودرو- همه ما BBR را با ماکت‌های دست‌ساز گرانبها و ارزشمندی می‌شناسیم که در مقیاس‌های 1:18 و 1:12 و از جنس رزین ساخته می‌شوند. با این حال تا چندی پیش BBR تعدادی از محصولات فراری را با بدنه‌های فلزی نیز عرضه می‌کرد که در این میان شاید انزو، F430 و 512LM از مشهورترین نمونه‌ها باشند که امروزه نیز با قیمت‌های نسبتا بالایی معامله می‌شوند.

Sunday 21 May 2017 - 10:45:00

بازگشت BBR به دنیای فلزات

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به تدریج اما BBR تولید محصولات دایکست را از برنامه خود کنار گذاشت و بیشتر به ساخت ماکت‌های سیلد از جنس رزین مشغول بود تا آنکه به‌تازگی خبرهایی خوش برای علاقه‌مندان ماکت‌های فلزی با جزئیات خوب و درهای بازشو توسط BBR منتشر شد.
این کمپانی ایتالیایی اعلام کرده که قصد دارد بازگشت خود به جهان ماکت‌های فلزی را با ساخت فراری F12 TDF در مقیاس 1:18 آغاز کند. قیمت این محصول که مطابق سایر محصولات این برند در رنگ‌بندی متنوع و با طرح‌های گوناگون عرضه می‌شود، 300 یورو اعلام شده است که در مقایسه با بسیاری از محصولات رزین جدید و حتی فلزی قدیمی‌تر BBR و حتی برندهایی همانند CMC و کیوشو، نسبتا ارزان‌ به نظر می‌رسد.
BBR اعلام کرده که این ماکت در ماه سپتامبر سال جاری میلادی روانه بازار شده، سفارش آن نیز به‌تازگی شروع شده است. از روی تصاویر پیش‌نمونه‌هایی که BBR منتشر کرده می‌توان اذعان داشت که کیفیت و جزئیات این محصول در حد و اندازه‌های نام و نشان این برند ایتالیایی است، اما شاید با توجه به تلاش BBR برای جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت، در مقایسه با محصولاتی همانند انزو و F430 اندکی ساده‌سازی صورت گرفته است. با این حال نمی‌توان تمامی مشخصات و ویژگی‌های F12 TDF  را از روی این تصاویر اولیه حدس زد و باید منتظر نمونه‌ نهایی باشیم.

برچسب ها

ماکترزینماکت‌ سیلد
Back to top