برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)

عصر خودرو: اتومبیل‌های مفهومی هر روز جذاب‌تر و عجیب و غریب تر ظاهر می‌شود. خودرو سازان از کانسپت‌ها به عنوان نگرشی جدید به آینده بهره می‌برند. در برخی مواقع خودروها معقول، ارام و نوآورانه هستند، اما در اغلب اوقات با چنین محصولاتی روبه‌رو نخواهیم شد. در اکثر مواقع شما با تولیداتی روبه‌رو می‌شوید، که هیچ کدام از ویژگی‌های آنها به واقعیت تبدیل نمی‌شود. حداقل تا یک دهه.

Monday 20 February 2017 - 13:18:00

برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)برترین و جذابترین خودروهای مفهومی‌های 2017 (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، کانسپنت‌ها این روزها شیوه‌ای تفریحی و سرگرم‌کننده برای خودروسازها و مردم به شمار می‌آیند. در سال 2017 نیز مدل‌های زیادی از مفهومی‌ها به نمایش درآمدند که در یک نگاه می‌بینیم.

فیات کرایسلر، در نمایشگاه CES امسال از یک مدل فناورانه خود برای هزاره رونمایی کرد. این خودرو از نظر زیبایی‌شناختی چندان چشم‌گیر نیست. و بیشتر شبیه یک مدل سنگین و جعبه‌ای و بزرگ می‌ماند.

اما نگاهی به درون خودرو نشان از فناوری‌های نزدیک به هزاره سوم دارد. این خودرو با 50 درصد از شارژ خود می‌تواند حدود 400 کیلومتر را طی کند. خودرو می‌تواند در سطح 3 و به صورت خودران با نظارت انسانی خود را به ویژه در محیط‌های شهری براند.

راین اسپید با باغچه کوچک و فناوری‌های عجیب و غریبش نیز از برترین کانسپ‌های نمایش داده سال یبه شمار می‌آید.

نیوو هوندا نیز برای اولین بار و به شکل رسمی در سال جاری به نمایش درآمد و خودروساز آن ادعا می‌کند که این کانسپت با استفاده از یک هوش مصنوعی با احساسات انشان ارتباط برقرار می‌کند.

در میان این خودروهای مفهومی ون الکتریکی فولکس واگن نیز که با یک بار شار حدود 450 کیلومتر را می‌پیماید نیز جالب است.

تویوتا، نیز با ارائه کانسپتی مانند هوندا خودرویی را  ارائه کرده که با کاربرانش دوست بماند. هوش مصنوعی "یویی" طوری طراحی شده است تا بتواند با راننده و حتی جامعه‌ اطرا‌ف‌اش، رابطه‌ برقرار کند. هوش مصنوعی یویی، دوستانه و مفید خواهد بود و با توجه به رفتاری که با او دارید، حتی در گذر زمان، باهوش‌تر هم خواهد شد. طبق گفته‌ این شرکت ژاپنی، رابطه‌ی بین خودرو، راننده و جامعه زمانی برقرار می‌شود که اعتماد و وفاداری وجود داشته باشد.

بی‌ام‌و نیز با مدل مفهومی جدیدی از فضای داخلی خودروهای آینده خبر داد. فضای داخلی راحت و شبیه خانه از مشخصه‌تی این خودرو است. درون این مدل مفهومی یک کتابخانه نیز می‌بینید. در حالت خودران نمایشگر جلوی خودرو از مشخصات مسیر خبر می‌دهد.
نیسان نیز با کانسپت "وی- موشن" در دیترویت درخشید. طراحی زیبا، درخشان و درهای قیچی شکل این خودرو قابل تحسین هستند. این خودرو در حالت خودران با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و سامانه اطلاعات و سرگرمی قوی و بزرگی در مرکز کنسول قرار دارد.

اما سیترئن نیز با ایرکراس C خود را نشان داد. کابین سی ایرکراس مطابق با حرکت سیتروئن به سمت خودروهای تکنولوژیک‌تر است. یک نمایشگر مخفی که از درون داشبورد سر بر می‌آورد جایگزین صفحه ابزارها شده و سیستم سرگرمی نیز به یک نمایشگر 12 اینچی مجهز شده است.

و آخرین جذاب مفهومی 2017 اطلس فولکس‌واگن است که نمی توان از آن چشم پوشید.

برچسب ها

خودرو مفهومی
مطالب مرتبط بیشتر
معرفی 10 طرح برتر مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM خودروی رباتیک خرید می کند و به سوالات هم پاسخ می دهد آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد معرفی شاسی‌ بلند مفهومی مرسدس بنز آئودی جذاب ترین خودرو الکتریکی سال 2019 را معرفی کرد چرا خودروهای مفهومی، تولید می‌شوند لامبورگینی و نسل جدید خودروهای فرمول یک خودروی مفهومی کیا با 21 صفحه نمایش تصادف با این بنز محال است خودروی مفهومی چینی‌ها در نمایشگاه خودروی دیترویت طرح مفهومی خودرو جدید رنو رونمایی شد خودرو‌های موفق، زاییده مدل‌های مفهومی موفق سرچشمه موستانگ فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی بدترین مفهومی‌های تاریخ آشنایی با خودروهای مفهومی اتحاد جماهیر شوروی خارج از چارچوب آشنایی با شاخص‌ترین آثار مفهومی خانه طراحی Bertone کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ نسل جدید مزدا 3، زیبا و فناورانه تر از همیشه "اسنتیا" خودروی جدید جنسیس (+عکس) Telluride؛ نگاهی به آینده کیا خودروی سینمایی که با چشم و دست کنترل می شود خودروی چینی برقی با نمایشگرهای واقعیت مجازی از راه رسید خودروهای آینده اینفینیتی از این طراحی بهره می‌برند (+عکس) آپیس؛ رندر مفهومی از لامبورگینی آینده +عکس «سیمبیوز 2» خودروی 5 سال آینده رنو تویوتا از خودروی مفهومی FT-AC رونمایی کرد (+عکس) تویوتا پیشتاز فناوری‌های آینده تویوتا برای خودروهای پرفورمنس و اسپرت یک زیربرند معرفی می‌کند مروری بر 6 خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر حراج مدل کمیاب فراری شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) شاهکار جدید BMW +عکس طرح مفهومی بعدی فولکس‌ واگن یک مدل برقی است یک قوچ و دو روح رونمایی از 7 خودروی مفهومی رادیکال! +تصاویر 20 خودرو عجیب و مفهومی تاریخ پژو (+عکس) ترسیم آینده حمل و نقل بار و کالا توسط فورد+تصاویر رونمایی از کانسپت "instinct" توسط پژو عکس لو رفته خودرو مفهومی پژو را ببینید رونمایی تویوتا از یک خودروی مفهومی خاص +تصاویر ترکیبی از گذشته و آینده ایده هایی از دیترویت رونمایی خودرو مفهومی جوان پسند فیات طرح احتمالی ویژن 8 استون مارتین (+عکس) آغازگر خودرو مفهومی شاهکار مدل مفهومی آئودی با موتور چوبی (+عکس) عجیب‌ترین خودروهای سال 2016 (+عکس) یک کانسپت به معنای واقعی خودران+تصاویر مدل مفهومی S لامبورگینی (+عکس) جزئیات ساخت مدل برقی خودروی مفهومی مازراتی خودروی مفهومی اسپایدر رنو (+عکس) 10 خودرویی که شباهتی به نسخه مفهومیشان ندارند(+عکس) 5 مدل مفهومی برتر فولکس‌واگن (+عکس) عجیب‌ترین خودروهای رنو +عکس مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد رونمایی از خودرو مفهومی سیتروئن CXperience+ تصاویر این خودرو باید ساخته شود! +عکس «500»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده ابداع خودروهایی با قابلیت تغییر کامل طراحی و پیکربندی خودرویی که همگان را شگفت زده می کند رونمایی از یک خودرو مفهومی با قدرت 150اسب بخار لکسس LC 500؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس 4 مفهومی برتر سال 2015 از نگاه پایگاه "اتوگاید" رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای مدل مفهومی سوبارو در شانگهای تازه ترین مدل ولوو در شانگهای رونمایی شد عرضه جهانی Granite GMC اتوبوس مفهومی ساخت یک طراح مجارستانی (گزارش نصویری)
Back to top